Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο για εμένα


freedubus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά σας. Θέλω τη γνώμη σας.

Λοιπόν έχω ένα αυτοκίνητο. Είναι ένα Suzuki Swift του 2006. Καλό αυτοκίνητο και αρκετά οικονομικό τόσο εντός πόλης όσο και σε ταξίδια. Το πρόβλημα είναι οτι δεν αντέχει αρκετά σε επαρχιακούς κατσικόδρομους με χώματα και λακκούβες που πηγαίνω συχνά, βρίσκει συνέχεια από κάτω, ξύνω προφυλακτήρες/μάσκες και γενικά μου έχει σπάσει τα νεύρα. Ειδικά φέτος το καλοκαίρι που το τραβολογούσα στα όρη τση Κρήτης το λυπόμουν το καημένο. Θέλω να το δώσω και να πάρω κάτι πιο υπερυψωμένο, όχι τίποτα extreme off-road καταστάσεις, απλά να μπορώ να πηγαίνω και σε παλιόδρομους άνετα χωρίς να περιμένω πότε θα ακούσω το "χρρρρ" και να ματώσει η καρδιά μου. Το μπάτζετ θα είναι μέχρι 15000€ ή και λιγότερα, αλλά θα ήθελα να διατηρηθούν οι χώροι και η οικονομία (βενζίνες, τέλη) στα ίδια επίπεδα με του Swift. Δηλαδή να μην πάω σε κάτι χειρότερο σε αυτούς τους τομείς. Επίσης θα ήθελα κάτι μεταχειρισμένο με γύρω στα 40000 km (καινούργιο και αξιόλογο δε νομίζω να υπάρχει με τόσα χρήματα). Ας πούμε απέρριψα ήδη Jimny (πολύ στριμόκωλο, κουβάς και άβολο), Grand Vitara 1.6 (πολλά τέλη κυκλοφορίας, κάπου 450-500€ και επίσης καίει τον κώλο του), Terios (πανάκριβα ανταλλακτικά και συντήρηση). Προτείνετε τίποτα κι εσείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Καλά αυτό εσύ το αποφασίζεις. Απλά επειδή ανέφερες terios, vitara, όρη και βουνά εμένα το μυαλό μου πήγε εκεί.

Τέλη, βενζίνες περίπου στα ίδι.

Χώρους δεν το συζητάμε.

Και αφού το οδήγησες ξέρεις ότι δεν χάνεις τίποτα και μέσα στην πόλη.

 

Μακάρι να μπορούσα να χτυπήσω κι εγώ ένα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε βγαίνει και σουιφτ 4κίνητο;

 

Κοίταξες για φιατ πάντα 4κινητο;

 

Κι εγώ είμαι στην ίδια φάση με σένα και για οικονομικό κατέληξα στο πάντα. Αν μπορούσα να πάρω το ΦΠΑ πίσω,θα αγόραζα βιτάρα πετρέλαιο.

 

Υ.Γ. τέρας το γιέτι! δεν είναι κακό...Εχει τετρακίνηση με επιλογέα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πρότεινα να ρίξεις καμιά ματιά για κάνα forum yeti/skoda etc γιατί εγώ τουλάχιστον δε μπορώ να σε βοηθήσω.

Έχω οδηγήσει μόνο το 1,4 για 3 μέρες και το λάτρεψα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Υ.Γ. τέρας το γιέτι! δεν είναι κακό...Εχει τετρακίνηση με επιλογέα;

οπως ολα τα golf-οειδη εχει haldex και το συγκεκριμενο 4ης γενιας (δηλαδη κανενας επιλογεας, ολα αυτοματα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή μόνιμη ψευτοτετρακίνηση ας πούμε...Ε δεν είναι αντιοικονομικό λίγο;

 

Ιδιο με το quattro της Αudi δεν ειναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή μόνιμη ψευτοτετρακίνηση ας πούμε...Ε δεν είναι αντιοικονομικό λίγο;

 

Ιδιο με το quattro της Αudi δεν ειναι;

απο οσο ξερω οι τριβες/βαρος/απωλειες αρα και καταναλωση ειναι λιγοτερες απο το να χεις torsen

 

εκει που ουσιαστικα χανεις ειναι στη δυνατοτητα να εχεις μια πιο "πισωκινητη" 4κινηση σε σχεση με το 3ο διαφορικο (κατι που δεν ειναι καλο για παρα πολλα αλογα) μιας και το haldex επι της ουσιας δινει τη ροπη κυριως μπροστα, πρεπει να πιεζεις πολυ για να νιωσεις το πισω μερος να σε σπρωχνει

 

τωρα για το "quattro" της audi , ειναι μεγαλη η κουβεντα..

 

οι σκληροπυρηνικοι δε δεχονται το haldex ως quattro (παρολο που η audi το βαφτιζει ετσι) , απο την αλλη ψευτοτετρακινηση με συμπλεκτη ειναι και η 4κινηση του R8 :rolleyes:

απλα δουλευει αναποδα (γιατι η κινηση φευγει απο πισω) και μηχανικα, οχι με εγκεφαλο οπως το haldex

 

το νοημα παντως ειναι οτι οτι ειναι ή προερχεται απο πατωμα golf/a3 (οπως ολα τα πατωματα σχεδον της vw και skoda δηλαδη passat , superb , tiguan , TT ) εχει haldex και τα πιο καινουρια μοντελα εχουν τη τελευταια γενια haldex , τη 4η , η οποια εχει αρκετα γρηγορη αποκριση σε σχεση με τους προκατοχους της

 

για torsen (ή "true quattro") κοιτας σε πατωμα Α4 και πανω (a4, a5, q5 , a6 κτλ.. ) και σε vw torsen μονο σε tuareg και phaethon

 

παλιοτερα το πλαισιο του passat ηταν κοινο με το Α4, αλλα πλεον ειναι διαφορετικα και το passat ειναι στην ουσια παραλλαγη του golf, και του Α4 ειναι αποκλειστικα της audi

 

YΓ (και on topic)

παντως για σχετικα απλα πραγματακια (χωματοδρομους γλιτσες , ακομα και παγο ) , ειναι επαρκες το haldex

προσωπικα ανεβαινοντας κοκοτραχαλη ανηφορα με χωμα και κοτρωνες κατω δεν ειχα προβλημα ακομα και οταν βρεθηκα να παταω μονο στον μπροστα δεξι και πισω αριστερο :lol:

το αυτοκινητο ξεκινησε ομαλοτατα και ανεβηκα εκει πανω μαζι με κατι αλλα suv , των οποιων οι οδηγοι με κοιτουσαν παραξενα (βρηκα βεβαια απο κατω, αλλα 50 ευρω κανει η ποδια no big deal)

 

αλλωστε σε πολυ δυσκολες συνθηκες τα λαστιχα κανουν τη διαφορα και μην ξεχναμε οτι υπαρχουν πολλα ικανα αυτοκινητα εκτος δρομου, που αχρηστευουν τις δυνατοτητες τους επειδη φορουν λαστιχα δρομου, αφου εκει κινουνται συνηθως

 

οποτε για την απλη χρηση που το θελει ο ts , ειναι μια χαρα, κατι πιο ψαγμενο θα ηταν υπερβολη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο οσο ξερω οι τριβες/βαρος/απωλειες αρα και καταναλωση ειναι λιγοτερες απο το να χεις torsen

 

εκει που ουσιαστικα χανεις ειναι στη δυνατοτητα να εχεις μια πιο "πισωκινητη" 4κινηση σε σχεση με το 3ο διαφορικο (κατι που δεν ειναι καλο για παρα πολλα αλογα) μιας και το haldex επι της ουσιας δινει τη ροπη κυριως μπροστα, πρεπει να πιεζεις πολυ για να νιωσεις το πισω μερος να σε σπρωχνει

 

τωρα για το "quattro" της audi , ειναι μεγαλη η κουβεντα..

 

οι σκληροπυρηνικοι δε δεχονται το haldex ως quattro (παρολο που η audi το βαφτιζει ετσι) , απο την αλλη ψευτοτετρακινηση με συμπλεκτη ειναι και η 4κινηση του R8 :rolleyes:

απλα δουλευει αναποδα (γιατι η κινηση φευγει απο πισω) και μηχανικα, οχι με εγκεφαλο οπως το haldex

 

το νοημα παντως ειναι οτι οτι ειναι ή προερχεται απο πατωμα golf/a3 (οπως ολα τα πατωματα σχεδον της vw και skoda δηλαδη passat , superb , tiguan , TT ) εχει haldex και τα πιο καινουρια μοντελα εχουν τη τελευταια γενια haldex , τη 4η , η οποια εχει αρκετα γρηγορη αποκριση σε σχεση με τους προκατοχους της

 

για torsen (ή "true quattro") κοιτας σε πατωμα Α4 και πανω (a4, a5, q5 , a6 κτλ.. ) και σε vw torsen μονο σε tuareg και phaethon

 

παλιοτερα το πλαισιο του passat ηταν κοινο με το Α4, αλλα πλεον ειναι διαφορετικα και το passat ειναι στην ουσια παραλλαγη του golf, και του Α4 ειναι αποκλειστικα της audi

 

YΓ (και on topic)

παντως για σχετικα απλα πραγματακια (χωματοδρομους γλιτσες , ακομα και παγο ) , ειναι επαρκες το haldex

προσωπικα ανεβαινοντας κοκοτραχαλη ανηφορα με χωμα και κοτρωνες κατω δεν ειχα προβλημα ακομα και οταν βρεθηκα να παταω μονο στον μπροστα δεξι και πισω αριστερο :lol:

το αυτοκινητο ξεκινησε ομαλοτατα και ανεβηκα εκει πανω μαζι με κατι αλλα suv , των οποιων οι οδηγοι με κοιτουσαν παραξενα (βρηκα βεβαια απο κατω, αλλα 50 ευρω κανει η ποδια no big deal)

 

αλλωστε σε πολυ δυσκολες συνθηκες τα λαστιχα κανουν τη διαφορα και μην ξεχναμε οτι υπαρχουν πολλα ικανα αυτοκινητα εκτος δρομου, που αχρηστευουν τις δυνατοτητες τους επειδη φορουν λαστιχα δρομου, αφου εκει κινουνται συνηθως

 

οποτε για την απλη χρηση που το θελει ο ts , ειναι μια χαρα, κατι πιο ψαγμενο θα ηταν υπερβολη

 

Ειλικρινά εντυπωσιάστηκα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά αυτά που λέτε ισχύουν για το 4x4, το οποίο βγαίνει μόνο σε 1.8ΤSI και κάνει 25-30 χιλιάρικα ξερωγώ. Τα μικρά 1.2, 1.4 δεν είναι τετρακίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...