Dare-Devil Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 δεν το χουν ολα... το χουν αυτά με χαμηλότερων προδιαγραφών υλικα. Στα 13 χρονια στο Punto Mk2 μου δεν θαμπωσε ποτε τιποτα, σε αντιθεση φίλου Mk2b θολωσαν στον 5χρονο. Στην Mercedes μου ψιλοθολωσε ελαφρα στα 12 χρονια, στο Bravo μου τίποτα στον 6 χρονο. Δυστηχως η ευτυχως δεν μπορει να ξερει κανεις τι υλικα διαλεξε ο κατασκευαστης... ολα στο showroom ειναι διάφανα. Ξεκίνησαν να μου θολώνουν μετά την 7ετία . Τα πρώτα 7 χρόνια ήταν οκ Όπως και να χει άσχετα με την ποιότητα των υλικών τα πλαστικά φανάρια πολυμερίζονται απο τις ακτίνες του ηλίου . Εξαρτάται κιόλας πόσο το βλέπει ο ήλιος το φανάρι κτλ .
papas1979 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2016 Καλημέρα ξερει κανείς πως σβήνειη λιχνια του τιμονιού φιατ πουντο του 2003 τελη,γ γιατί δεν έχω κανένα πρόβλημαμεβτο τιμόνι.
4saken Δημοσ. 20 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2016 Που το ξερεις οτι δεν εχει προβλημα?Πας σε μηχανικο αν οντως δεν εχει προβλημα το σβηνει απο τον εγκεφαλο, αλλιως πρεπει να αλλαχτει το μοτερ του τιμονιου λογικα.
Nick8384 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Γεια σας και από εμενα. Εχω Fiat punto MK2 sporting 2002 μοντέλο.Να αναφερω τις εμπειριες μου σχετικα με το τιμονι. 1,Το τιμονι είναι ηλεκτρικο και όχι υδραυλικο, οποτε δεν γινεται να βγαλουμε το μοτερακι.2, Αμα αναψει το λαμπακι και σκληρύνει το τιμονι, απλα σβηνουμε τη μηχανη και το ξανααναβουμε. Στις περισσοτερες περιπτωσεις επανερχεται, παρ ολο αυτά σημαινει ότι κατι αρχιζει να μην δουλευει σωστα, βλεπε μοτερακι και κολωνα.Εγω τα εχω αλλαξει και τα δυο πριν χρονια αλλα αρχιζει και μου το ξανακανει όταν παρκαρω ξεπαρκαρω. Αυτό που ξερω σιγουρα είναι πως πλεον γινεται ανακατασκευη χωρις να χρειαζεται να δωσετε ένα σωρο λεφτα. Ψαξτε το πρωτα.Είναι λαθος η ιδεα πως πρεπει ή δεν πρεπει να εχουμε αναμμενο το city, εφοσον το εχουν το κανουμε ότι θελουμε, ας το εφτιαχναν σωστα ή μην το εβαζαν καθολου.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Γεια σας και από εμενα. Εχω Fiat punto MK2 sporting 2002 μοντέλο.Να αναφερω τις εμπειριες μου σχετικα με το τιμονι. 1,Το τιμονι είναι ηλεκτρικο και όχι υδραυλικο, οποτε δεν γινεται να βγαλουμε το μοτερακι. 2, Αμα αναψει το λαμπακι και σκληρύνει το τιμονι, απλα σβηνουμε τη μηχανη και το ξανααναβουμε. Στις περισσοτερες περιπτωσεις επανερχεται, παρ ολο αυτά σημαινει ότι κατι αρχιζει να μην δουλευει σωστα, βλεπε μοτερακι και κολωνα. Εγω τα εχω αλλαξει και τα δυο πριν χρονια αλλα αρχιζει και μου το ξανακανει όταν παρκαρω ξεπαρκαρω. Αυτό που ξερω σιγουρα είναι πως πλεον γινεται ανακατασκευη χωρις να χρειαζεται να δωσετε ένα σωρο λεφτα. Ψαξτε το πρωτα. Είναι λαθος η ιδεα πως πρεπει ή δεν πρεπει να εχουμε αναμμενο το city, εφοσον το εχουν το κανουμε ότι θελουμε, ας το εφτιαχναν σωστα ή μην το εβαζαν καθολου. Ναι φυσικά και είναι σωστή η τελευταία σου σκέψη, ωστόσο επειδή ΔΕΝ το έφτιαξαν στο mk2 punto όπως έπρεπε, καλό (για την τσέπη μας) είναι να μην ανάβεται. Ή έστω να το ανάβουμε για λίγο σε παρκαρίσματα ή δύσκολους ελιγμούς.
punto2005 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα και μου ζητούν 1000€ για αντικατάσταση με καινούργιο. Υπάρχει σύσταση για ηλεκτρολόγο που να ανακατασκευάζει το φθαρμένο ή να αντικαθιστά με μεταχειρισμένο ; Τη βοήθειά σας παρακαλώ όσοι το έχετε αντιμετωπίσει
Thulogur Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Το εχω πάθει ηδη 2 φορες σε punto 2003 και πηρα ανακατασκευασμένο, στην τελική μου κόστισε τα ιδια. Μεγαλη μου βλακεια που ασχοληθηκα. Αυτο το μοντελο ειναι καταδικασμένο μου φαινεται, οταν το συνειδητοποίησα το πούλησα σε συγγενικό μου πρόσωπο, αφου τον ενημέρωσα εννοείται. Θα συμβούλευα να μην κανετε τον κοπο..
nick#18 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Φανταζομαι πηγες στη fiat ε? Στο mk2a (μακροστενα φωτα με προτζεκτορα) βγαζοντας το μοτερ πανω απο την κολωνα εχει 2 ρελεδακια πανω σε μια πλακετα. Αυτα θελουν αντικατασταση με πολυ μικρο κοστος αν εχεις γνωσεις απο ηλεκτρονικα αλλιως απευθυνεσαι σε καποιο ηλεκτρολογειο. Στο mk2b το "Facelift" μοντελο δηλαδη αυτα τα ρελεδακια εχουν γινει mosfet ολοκληρωμένα και χαλαει ο αισθητηρας ροπης. Κοστος ανταλλακτικου καπου στα 100€ και αλλα τοσα περιπου για να στο περασει καποιος ηλεκτρολογος αυτοκινητων η καποιο συνεργειο.. Υπαρχει αντιστοιχο θεμα στο puntoclub.gr 2
Valantis pounto Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2019 Παιδιά sos έχω το fiat Punto 02 πρόσφατα άμαξα δισκοπλατο καί μπομπακι με το πού έφτασα σπίτι καί πήγα να παρκάρω στα αριστερά το τιμόνι ακούγεται κάτι σαν. Τρίξιμο ένας θόρυβος πού καί πού ανευει το λαμπάκι το κλειδί καί του τιμονιού αλά να γυρίσω το κλειδί καί ξανά βάλω μπροστά χάνονται η ενδείξεις αλά το ο θόρυβος παραμείνη τί μπορεί να είναι ευχαριστώ εκ των προτέρων
stepar10 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Καλησπερα σας. Εχω ενα φιατ Πουντο του 2005. Παρατηρησα πως το τιμονι καθως το στριβω αριστερα είναι πιο βαρύ από οτι ήταν και δεξια ειναι οπως πριν. Την επόμενη, καθως ξεπαρκαρα αναψε το κοκκινο λαμπακι του τιμονιου και πετρωσε. Εσβησα αναψα κινητηρα και δουλεψε κανονικά με το προβλημα που περιγραφω παραπανω. Γνωριζω για το γνωστο προβλημα του συγκεκριμενου μοντελου και ξερω πως ισως θελω αλλαγη μοτερ. Αλλα το πρώτο συμβαν με παραξενεψε. Κανεις που να γνωριζει για βοηθεια; Να παω σε ηλετρολογο; Στην αντιπροσωπια; Ευχαριστώ πολύ.
tornado Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 28 λεπτά πριν, stepar10 είπε Καλησπερα σας. Εχω ενα φιατ Πουντο του 2005. Παρατηρησα πως το τιμονι καθως το στριβω αριστερα είναι πιο βαρύ από οτι ήταν και δεξια ειναι οπως πριν. Την επόμενη, καθως ξεπαρκαρα αναψε το κοκκινο λαμπακι του τιμονιου και πετρωσε. Εσβησα αναψα κινητηρα και δουλεψε κανονικά με το προβλημα που περιγραφω παραπανω. Γνωριζω για το γνωστο προβλημα του συγκεκριμενου μοντελου και ξερω πως ισως θελω αλλαγη μοτερ. Αλλα το πρώτο συμβαν με παραξενεψε. Κανεις που να γνωριζει για βοηθεια; Να παω σε ηλετρολογο; Στην αντιπροσωπια; Ευχαριστώ πολύ. welcome to the fiat... σου χτυπαει ο αισθητηρας λαμδα και πρεπει να πας για ανακατασκευη. Εκτος που ειναι επικινδυνο (πας να στριψεις σε μια λεωφορο με καμπυλη και πας με 80 και πετρωνει το τιμονι....) οσο το αφηνεις τοσο θα χειροτερευει και καποια στιγμη το κολπο σβησε - αναψε να μην δουλευει. Μαλλον εισαι θεσσαλονικη οποτε δεν μπορω να σου προτεινω κατι. Ωστοσο αν πας σε καποιον που φτιαχνει τιμονια, ενα κοστος 250 - 300 ευρω ειναι ενα καλο ευρος επισκευης. Προσεξε τωρα λεπτομερια, αυτη η ζημια, προκαλειται απο ζορισμα του τιμονιου οταν το εχεις στη θεση city. Ας πουμε σαν παραδειγμα για να καταλαβεις, ενα σουπερ ζορισμα, πας να παρκαρεις σε πεζοδρομιο με τους δυο τροχους πανω και τους αλλους δυο στο πεζοδρομιο. Το city το εχεις ενεργο και εσυ στριβεις.... λογω της ανισοπεδης κατανομης των τροχων, στο τιμονι, του δινεις και καταλαβαινει. Το κανεις λεω εγω αυτο δεκα φορες και μετα περνας στην φαση που εισαι τωρα. Αν το φτιαξεις λοιπον, πρεπει με το city να εισαι πολυ προσεκτικος, παρκαρισμα σε νορμαλ συνθηκες, τροχοι ολοι κατω, χωρις ζορισματα κλπ.
dtzgr Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ο αισθητηρας λ δεν έχει σχέση με το τιμόνι. Με 80 χλμ αν σταματήσει η υποβοήθηση δεν καταλαβαίνεις σχεδόν τίποτα. Ούτως ή άλλως η υποβοήθηση είναι μεταβαλλόμενη με την ταχύτητα και άνω των 60-70 σχεδόν απενεργοποιείται. Το τιμόνι δεν κλειδώνει. 250-300 είναι πολλά. Στην Αθήνα βρίσκεις ανακατασκευασμένο μοτέρ (ή ανακατασκευάζεις το δικό σου) με κάτω από 100. Τουλάχιστο τέτοιες τιμές βρήκα εγώ, μέχρι που τελικά έφτιαξα το δικό μου μόνος μου (άλλαξα τα ρελεδακια, σε punto του 2001 όμως, που είναι διαφορετικό το σύστημα). Το city ίσως να παίζει ρόλο, ίσως και οχι. Τότε που το έψαχνα, πάρα πολλοί είχαν πρόβλημα ενώ δεν είχαν χρησιμοποιήσει ποτέ το city. Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2020 από dtzgr 1
stepar10 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Ευχαριστω και τους δυο για τις πολύτιμες απαντήσεις σας. Δεν ενεργοποιώ ποτέ το σίτυ. Αρα δεν εχει να κανει με αυτό. Δυστυχως βρισκομαι σε νησί των Δωδεκανήσων οποτε αναγκαστικά θα προσπαθήσω να ψαχτώ εδω για ηλεκτρολόγο. Και φυσικά δε θα το αφησω ετσι. Τωρα, οσον αφορά ότι σε αριστερη κινηση είναι βαρύ και σε δεξια πιο ελαφρυ, αυτό με παραξενεψε περισσότερο και δεν το εχω ξαναδιαβασει σαν προβλημα σε καταστασεις σαν τη δική μου.
dtzgr Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Αυτό συνήθως δείχνει πρόβλημα στον αισθητήρα θέσης (γωνίας) και ροπής που είναι στην κολώνα του τιμονιού, το σήμα του οποίου οδηγεί το κύκλωμα του μοτέρ.
stepar10 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Ευχαριστώ και παλι. Γνωριζεις περιπου κοστος επισκευης; Θελει αλλαγη ολο το μοτερ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα