tili1968 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 Καλημερα, εχω punto sporting 2003, μου αναψε το λαμπακι τιμονιου το κοκκινο οταν τερματισα το τιμονι σε παρκαρισμα. Δεν υπηρχε υποβοηθηση και το τιμονι πετρωσε. Εκανα επανεκινιση και επανηλθε το τιμονι αφου εσβησε το λαμπακι.Αυτο σημαινει οτι θα μ αφησει καποια στιγμη;
gdriver Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 νομίζω πως το punto του 2003 έχει ηλεκτρικό τιμόνι. μπορείς να το επιβεβαιώσεις tili1968 ;;; εάν έχει όντως ηλεκτρικό τιμόνι τότε εκτός του να αλλάξεις την κολώνα του τιμονιού μπορείς να κάνεις ακόμη 2, 3 παρεμβάσεις ώστε να διασφαλίσεις την απροβλημάτιστη λειτουργία του. εάν είναι υδραυλικό τότε κάνε αυτό που λέει ο liverpool89.
Gentleman88 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Έχω κάποιο πρόβλημα με το τιμόνι σε Fiat Grande Punto 2006. Στην αρχή κοκκίνισε το λαμπάκι για τον αερόσακο (δεν έχει σβήσει) και τώρα με εγκατέλειψε και το κλάξον (κόρνα). Στο service μου είπαν οτι θέλει 400-500 χωρίς να είναι σίγουροι για το τί έχει ακριβώς πρόβλημα. τι λέτε; θα μπορεί να μου διορθώσει το πρόβλημα στην κόρνα χωρίς να δει τον αερόσακο ;
gdriver Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 τσέκαρε για καμμένη ασφάλεια στο χωρο του κινητήρα αλλά και στην ασφαλειοθήκη που βρισκεται στο αριστερό σου πόδι πίσω από ένα μικρό ας πούμε συρταράκι. 1
Dare-Devil Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 έχω ένα θέμα με το τιμόνι στο φιατ πουντο μοντ 2003 πριν καμιά βδομάδα μου άναψε το κόκκινο λαμπάκι του τιμονιού επακόλουθο το τιμόνι γυρνούσε με πολύ δυσκολία,εντωμεταξύ είχα για τουλάχιστον 1500χλμ ανοιχτό το city συνέχεια, όταν το αγόρασα ήταν αναμμένο και δεν ήξερα οτι το χρησιμοποιείς σε ειδικές περιπτώσεις και όχι συνέχεια, τ πάντων μετά που το έσβησα το city και την μηχανή επανείλθε το τιμόνι και όλα μια χαρά τώρα έχω κάνει από τότε 150 χλμ και όλα οκ τι λέτε να συμβαίνει To city κουμπάκι το πατάς για να αυξηθεί η υποβοήθηση άρα και η άνεση όταν παρκάρεις. ΠΟΤΕ μην οδηγάς με αναμένο το city γιατί το συγκεκριμένο είναι ευαίσθητο και καις για πλάκα το μοτέρ. Είναι ένα μοτέρ ηλεκτρικό για έξτρα υποβοήθηση που βρίσκεται αν θυμάμαι καλά στην κολώνα του τιμονιού. Το κόστος επισκευής είναι μεγάλο . Είναι πανάκριβο το άτιμο. Πιθανότατα έκαψες το μοτέρ. Δεν έχεις κανένα θέμα . Απλά πλέον δεν έχει την υποβοήθηση του city για να έχεις πιο εύκολο παρκαρισμα . Edit: Καλός είμαι !!! Απάντησα σε θέμα του 2011
konspirop Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2016 Καλησπερα παιδια! Εχω ενα fiat punto 2004 188A4000 1.2 60hp. Πριν τρια χρονια μου εμφανισε για πρωτη φορα αναμμενο λαμπακι βλαβης για το τιμονι. Εσβησα τον κινητηρα τον εβαλα παλι μπροστα ολα οκ. Απο τοτε μπορει να συνεβαινε το ιδιο πραγμα δυο φορες το χρονο αλλα παντα διορθωνοταν οταν εσβηνα τον κινητηρα. Το θεμα ειναι οτι παρολο που το λαμπακι εσβηνε παρατηρησα οτι με τα χρονια το τιμονι σκληρυνε κ οταν ενεργοποιουσα το city μαλακωνε μεν αλλα οχι οπως παλια που ηταν σαν πουπουλο. Γενικα το τιμονι πλεον εχει σκληρυνει αρκετα αλλα οχι σε επιπεδο μηχανικου ακομη γυριζει σχετικα ευκολα σε σταση. Πριν 6 μηνες για πρωτη φορα εν κινηση το τιμονι σκληρυνε τελειως κ παγωσε δεν εστριβε καθολου σε σημειο να βγω σχεδον εξω σε μια στροφη. Στον διαγνωστικα που τσεκαρα το αυτοκινητο δεν δινει καμια βλαβη κ τα ρευματα τα δειχνει σωστα. Αυτο που δεν ξερω ειναι αν φταει μονο το μοτερ του τιμονιου για αυτη την κατασταση η ολοκληρο το τιμονι με την κολωνα. Η αν πρεπει να τσεκαρω κανενα φις μηπως εχει πιασει σκονη η οτιδηποτε αλλο.
spyrossss Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Έχω κάποιο πρόβλημα με το τιμόνι σε Fiat Grande Punto 2006. Στην αρχή κοκκίνισε το λαμπάκι για τον αερόσακο (δεν έχει σβήσει) και τώρα με εγκατέλειψε και το κλάξον (κόρνα). Στο service μου είπαν οτι θέλει 400-500 χωρίς να είναι σίγουροι για το τί έχει ακριβώς πρόβλημα. τι λέτε; θα μπορεί να μου διορθώσει το πρόβλημα στην κόρνα χωρίς να δει τον αερόσακο ; Ενδέχεται το πρόβλημα σου είναι ταινία τιμονιού-Αισθητήρας γωνίας τιμονιού.
Gentleman88 Δημοσ. 1 Απριλίου 2016 Δημοσ. 1 Απριλίου 2016 τσέκαρε για καμμένη ασφάλεια στο χωρο του κινητήρα αλλά και στην ασφαλειοθήκη που βρισκεται στο αριστερό σου πόδι πίσω από ένα μικρό ας πούμε συρταράκι. Ενδέχεται το πρόβλημα σου είναι ταινία τιμονιού-Αισθητήρας γωνίας τιμονιού. Πάει πολύ το μαλλί αν είναι αυτό ; φοβάμαι μην μου ανοίξει τσάμπα το τιμόνι και πάρει την 300αρα.
aristos12 Δημοσ. 1 Απριλίου 2016 Δημοσ. 1 Απριλίου 2016 ειναι νά τρελαίνεσαι .... τόσα χρόνια εχουν περάσει τό ξέρουν ακόμα κ οι γάτες ... οτι τά fiat punto - panda βγάζουν συνέχεια αυτό τό πρόβλημα μέ τό ηλεκτρικό τιμόνι κ ειναι κ ακριβή η επισκευή , δέν κοστίζει 10-20 euro κ λές χαλάλι ... λυπάμαι αλλά ας προσέχατε οταν αγοράζατε fiat punto -panda ειναι νά απορείς πώς τόσα χρόνια υπάρχει αυτό τό πρόβλημα στά punto αλλά κ στά panda κ η fiat στά αχαμνά της ...γράφει τά παράπονα τών ιδιοκτητών .... εγώ κ γνωστοί μου οταν ακούμε fiat ... δέν ασχολούμαστε κάν ..εσείς συνεχίστε νά αγοράζετε ... σκληρά λόγια αλλά αυτή ειναι η πραγματικότητα
Gentleman88 Δημοσ. 4 Απριλίου 2016 Δημοσ. 4 Απριλίου 2016 ειναι νά τρελαίνεσαι .... τόσα χρόνια εχουν περάσει τό ξέρουν ακόμα κ οι γάτες ... οτι τά fiat punto - panda βγάζουν συνέχεια αυτό τό πρόβλημα μέ τό ηλεκτρικό τιμόνι κ ειναι κ ακριβή η επισκευή , δέν κοστίζει 10-20 euro κ λές χαλάλι ... λυπάμαι αλλά ας προσέχατε οταν αγοράζατε fiat punto -panda ειναι νά απορείς πώς τόσα χρόνια υπάρχει αυτό τό πρόβλημα στά punto αλλά κ στά panda κ η fiat στά αχαμνά της ...γράφει τά παράπονα τών ιδιοκτητών .... εγώ κ γνωστοί μου οταν ακούμε fiat ... δέν ασχολούμαστε κάν ..εσείς συνεχίστε νά αγοράζετε ... σκληρά λόγια αλλά αυτή ειναι η πραγματικότητα Δυστυχώς φίλε πρώτα παθαίνεις και μετά μαθαίνεις. Μηχανικά δεν μου έχει βγαλει ποτε τίποτα αλλα εγω έχω συνέχεια πρόβλημα με ντιζες-σύρματα. Παράθυρα, αερισμός, χειρόφρενο. Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό πρόβλημα που μου βγάζει στα 120000km.
aristos12 Δημοσ. 4 Απριλίου 2016 Δημοσ. 4 Απριλίου 2016 Δυστυχώς φίλε πρώτα παθαίνεις και μετά μαθαίνεις. Μηχανικά δεν μου έχει βγαλει ποτε τίποτα αλλα εγω έχω συνέχεια πρόβλημα με ντιζες-σύρματα. Παράθυρα, αερισμός, χειρόφρενο. Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό πρόβλημα που μου βγάζει στα 120000km. κ εγώ γούσταρα τό corolla 1400 εψαξα ρώτησα κ μού ειπαν μακρυά από τά μοντέλα από 2001-2005 καίει αβέρτα λάδια ο κινητήρας αγόρασα μεταχ/νο τού 2007 χωρίς τό παραμικρό πρόβλημα εως σήμερα μέ 185.000 χλμ (από μηχανικά - ηλεκτρικά - κυριολεκτικά ουτε λαμπάκι δέν εχει καεί ειδικά στό ταμπλώ πού ειναι συνέχεια μέρα νύχτα φωτειζόμενο ) εχει ομως ενα σπαστικό τά μπροστινά φανάρια πού θαμπώνουν από τόν ηλιο ... (ας ειναι καλά ομως οι οδοντόκρεμες ... )
Dare-Devil Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 κ εγώ γούσταρα τό corolla 1400 εψαξα ρώτησα κ μού ειπαν μακρυά από τά μοντέλα από 2001-2005 καίει αβέρτα λάδια ο κινητήρας αγόρασα μεταχ/νο τού 2007 χωρίς τό παραμικρό πρόβλημα εως σήμερα μέ 185.000 χλμ (από μηχανικά - ηλεκτρικά - κυριολεκτικά ουτε λαμπάκι δέν εχει καεί ειδικά στό ταμπλώ πού ειναι συνέχεια μέρα νύχτα φωτειζόμενο ) εχει ομως ενα σπαστικό τά μπροστινά φανάρια πού θαμπώνουν από τόν ηλιο ... (ας ειναι καλά ομως οι οδοντόκρεμες ... ) Όλα τα αμάξια το χουν αυτό το θέμα . Τα φανάρια για λόγους ασφαλείας είναι απο πλαστικό και το υλικό πολυμερίζεται απο τις ακτίνες του ηλίου αν το αμάξι δεν το κουκουλώνεις ή δεν το χεις σε σκιά . Εγώ κάνω αν 2 χρόνια επαγγελματικό ξεθάμπωμα . 10 ευρώ !
TheAccountant Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Όλα τα αμάξια το χουν αυτό το θέμα . Τα φανάρια για λόγους ασφαλείας είναι απο πλαστικό και το υλικό πολυμερίζεται απο τις ακτίνες του ηλίου αν το αμάξι δεν το κουκουλώνεις ή δεν το χεις σε σκιά . Εγώ κάνω αν 2 χρόνια επαγγελματικό ξεθάμπωμα . 10 ευρώ ! δεν το χουν ολα... το χουν αυτά με χαμηλότερων προδιαγραφών υλικα. Στα 13 χρονια στο Punto Mk2 μου δεν θαμπωσε ποτε τιποτα, σε αντιθεση φίλου Mk2b θολωσαν στον 5χρονο. Στην Mercedes μου ψιλοθολωσε ελαφρα στα 12 χρονια, στο Bravo μου τίποτα στον 6 χρονο. Δυστηχως η ευτυχως δεν μπορει να ξερει κανεις τι υλικα διαλεξε ο κατασκευαστης... ολα στο showroom ειναι διάφανα.
Joshua21 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 δεν το χουν ολα... το χουν αυτά με χαμηλότερων προδιαγραφών υλικα. Στα 13 χρονια στο Punto Mk2 μου δεν θαμπωσε ποτε τιποτα, σε αντιθεση φίλου Mk2b θολωσαν στον 5χρονο. Στην Mercedes μου ψιλοθολωσε ελαφρα στα 12 χρονια, στο Bravo μου τίποτα στον 6 χρονο. Δυστηχως η ευτυχως δεν μπορει να ξερει κανεις τι υλικα διαλεξε ο κατασκευαστης... ολα στο showroom ειναι διάφανα. Σίγουρα παίζει ρόλο και η ποιότητα των υλικών, αλλά το σημαντικότερο είναι κατά πόσο το βλέπει ο ήλιος. Οποιοδήποτε αυτοκίνητο μένει σε κλειστό γκαράζ θα του πάρει 10+ χρόνια για να αρχίσουν να θαμπώνουν τα φανάρια, αλλά αν το παρκάρεις για 2 χρόνια σε σημείο που το βλέπει ο ήλιος όλη μέρα τα φανάρια σίγουρα θα θαμπώσουν πιο πολύ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα