Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ στο Puntaκι μου του 1999, δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ! Που ακριβώς θα το χρησιμοποιούσες αυτό; Για να παρκάρεις ή αν έχει πολλές στροφές ο δρόμος;

 

Πάντως είναι γνωστό ότι τα Punto έχουν προβλήματα ηλεκτρολογικά, εμένα χωρίς προφανή λόγο, μια το τόσο θα ανάψει το φως για τα λαμπάκια όταν πατάω φρένο αλλά δεν έχω καμμένο λαμπάκι.

κάνε συντήρηση στις γειώσεις σου. τόσα χρόνια που είναι πρέπει να καθαρίσεις λίγο τις βρωμιές και άλλες αλλοιώσεις που έχουν.

Για την ακριβεια η χαρτογραφηση της υποβοηθησης του ηλεκτρικου μοτερ ειναι η ιδια πανω απο τα 50km/h. Ομως κατω απο τα 50, ζοριζεται.

 

Παντως στο δικο μου Grande Punto ηδη χωρις city μου φαινοταν πολυ ελαφρυ, καθως ειχα συνηθισει σε υδραυλικο. Με το city κυριολεκτικα αν εβαζες δυναμη, το εσπρωχνες και το αφηνες, συνεχιζε να στριβει για λιγο! Αναρωτιεμαι αν ενα τοσο ελαφρυ τιμονι μπορει να ειναι επικινδυνο για την οδηγηση...

πάνω από τα 50χλμ/ώρα απενεργοποιείται μόνο του.

γενικώς στα mk2a αξίζει μόνο η ανακατασκευή του δικού σου. είναι σίγουρο πως θα ξαναπάθεις το ίδιο αν πάρεις καινούριο. το πρόβλημα εντοπίζεται στο μικρό μοτέρ που έχουν βάλει στην υποβοήθηση. ήθελε ένα πιο δυνατό για να μη τραβάει περισσότερο ρεύμα.

τα mk2b δεν είχαν το πρόβλημα με την υποβοήθηση.

Δημοσ.

Mk2 γενικά στα αυτοκίνητα είναι η δεύτερη γενιά, συγκεκριμένα στο punto τα μοντέλα 1999-2010. Με το b εννοούμε phase b, δλδ το facelift(τέλος 2003+).

  • Like 2
Δημοσ.

Και του ξάδερφού μου το mk2 f/l εμφάνισε το ίδιο πρόβλημα, στα 300€ το γνήσιο και 150€ ημιτασιόν αν δε κάνω λάθος. Αν αφαιρέσεις το μοτέρ δε γίνεται απλό υδραυλικό ώστε να μην ξαναμπλέξεις με την αναξιοπιστία του ηλεκτρουδραυλικού;

Δημοσ.

Εγώ το έχω συνέχεια αναμμένο το city εδώ και ένα χρόνο. Μία φορά δεν το άναψα και δεν μπορούσα να το κουμαντάρω το αμάξι σωστά (είμαι υπερβολικά μικροσκοπική). Πρέπει να αρχίσω να το κλείνω; 
Από τη φίατ μου είχαν πει ότι αν χαλάσει όσο κινούμαι, απλά σταματάει να είναι απαλό το τιμόνι και θα είναι απλά πιο βαρύ. Δεν θα σταματήσει δηλαδή να στρίβει. 

  • Moderators
Δημοσ.

Και του ξάδερφού μου το mk2 f/l εμφάνισε το ίδιο πρόβλημα, στα 300€ το γνήσιο και 150€ ημιτασιόν αν δε κάνω λάθος. Αν αφαιρέσεις το μοτέρ δε γίνεται απλό υδραυλικό ώστε να μην ξαναμπλέξεις με την αναξιοπιστία του ηλεκτρουδραυλικού;

 

Δεν εχει υδραυλικη υποβοηθηση, μονο ηλεκτρικο ειναι.

  • Moderators
Δημοσ.

Εγώ το έχω συνέχεια αναμμένο το city εδώ και ένα χρόνο. Μία φορά δεν το άναψα και δεν μπορούσα να το κουμαντάρω το αμάξι σωστά (είμαι υπερβολικά μικροσκοπική). Πρέπει να αρχίσω να το κλείνω; 

Από τη φίατ μου είχαν πει ότι αν χαλάσει όσο κινούμαι, απλά σταματάει να είναι απαλό το τιμόνι και θα είναι απλά πιο βαρύ. Δεν θα σταματήσει δηλαδή να στρίβει. 

Δεν θα απενεργοποιεις ενα εξαρτημα μονο και μονο για... να μη χαλασει! Αν χαλασει χαλασε, πληρωνεις για ανταλλακτικο. :-)

Δεν θα σταματησει να στριβει αν χαλασει, αλλα αν εισαι σταματημενη δεν θα μπορεις να το γυρισεις, ποσο μαλλον αφου λες οτι σου φαινεται βαρυ χωρις το city.

Δηλαδη θα εχεις προβλημα με το παρκαρισμα, κατα τ' αλλα ομως δεν θα γινει επικινδυνο το αυτοκινητο.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν θα απενεργοποιεις ενα εξαρτημα μονο και μονο για... να μη χαλασει! Αν χαλασει χαλασε, πληρωνεις για ανταλλακτικο. :-)

Δεν θα σταματησει να στριβει αν χαλασει, αλλα αν εισαι σταματημενη δεν θα μπορεις να το γυρισεις, ποσο μαλλον αφου λες οτι σου φαινεται βαρυ χωρις το city.

Δηλαδη θα εχεις προβλημα με το παρκαρισμα, κατα τ' αλλα ομως δεν θα γινει επικινδυνο το αυτοκινητο.

με άγχωσε το θέμα εδώ, για αυτό! 

Πλέον και ο πατριός μου με city το χρησιμοποιεί. 

 

Πώς όμως λειτουργεί όλο αυτό; Είναι εντυπωσιακό για μένα! (η ασχετίλα μιλάει τώρα) 

Βοηθάει στο να "ανασηκωθεί" το αμάξι από τις ρόδες πχ για να μην έχεις πολύ βάρος ή δίνει μεγαλύτερη δύναμη στις ρόδες χωρίς να το νιώθεις εσύ; 

(don't laugh!) 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Δεν ειναι τιποτα αλλο παρα ενα ηλεκτρικο μοτερ που βρισκεται ακριβως μπροστα σου (πισω-κατω απο το τιμονι) και δεν κανει τιποτα αλλο παρα να ενισχυει την εκαστοτε κινηση του τιμονιου που του οριζεις εσυ.

Καμια σχεση με "ανασηκωμα" του αμαξιου ή ο,τι αλλο.

 

Εαν βαλεις το κλειδι και το γυρισεις ισα να ξεκλειδωσει το τιμονι, χωρις να βαλεις μπροστα τη μηχανη, νομιζω πως δεν τιθεται σε λειτουργια το εν λογω μοτερ, οποτε μπορεις να δοκιμασεις ετσι να στριψεις λιγο το τιμονι ενω εισαι παρκαρισμενη ακομα. Θα δεις οτι χρειαζεται μεγαλη δυναμη! Ομως μην ανησυχεις, ετσι ειναι μονο οταν ειναι ακινητοποιημενο το αυτοκινητο. Εαν κινειται εστω και ελαχιστα στριβει πολυ πιο ευκολα εστω και χωρις υποβοηθηση.

 

Μαλιστα σε ταχυτητες ανω των 50km/h η λειτουργια City ειναι πρακτικα η ιδια με την απλη υποβοηθηση του τιμονιου γιατι δεν χρειαζεται παραπανω δυναμη. Δοκιμασε ενω οδηγεις με 50-60 να σβησεις το City και θα δεις οτι χρειαζεται ακριβως η ιδια δυναμη με πριν για να στριψεις το τιμονι. ;) Γι' αυτο και λεγεται City, γιατι στην πολη απαγορευεται η κινηση με πανω απο 50km/h και αυτο σχεδιαστηκε για να βοηθαει τους ελιγμους μεσα στην πολη.

  • Like 1
Δημοσ.

το έχω παρατηρήσει αυτό που λες για το "πάνω από 50". Πηγαίνω με 60 συνήθως εδώ τριγύρω (μένω πάνω σε λεωφόρο) και όταν δεν ήταν πατημένο το city το ένιωσα μόνο στην αρχή πριν βγω από το πάρκινγκ. Μέσα στη λεωφόρο δεν ένιωθα διαφορά. Μάλιστα είπα στον πατριό μου "ρε συ τόσο καιρό έχω να οδηγήσω; δεν το νιώθω όπως πριν το αμάξι" και αφού παρκάραμε στο τέλος, μου λέει "α, είχα βγάλει το city όταν το πήγα για σέρβις" :P 
 

  • Like 1
Δημοσ.

Με 2500-2700€ το punto mk2 (2001-2003) sporting αξίζει για αγορά; Είναι το μόνο που βρίσκω στα 1200κε και μ αρέσει.

 

Πολλα μου φαίνονται... εχει με 3χιλ 1200 panta 2005-06...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...