Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ας γραψω και εγω την εμπειρία μου. Εχω fiat punto , μοντέλο 2001 και χτες βραδυ καθως οδηγουσα στα ξαφνικα εγινε το τιμονι βαρυ και ασηκωτο και μαλιστα οι στροφες ηταν πολυ επικινδυνες γιατι το αμαξι σχεδον δεν εστριβε. Μαθημενη και στο city εγω με χιλια ζορια εστριβα. Άναψε και το κοκκινο λαμπακι με το εκονιδιο του τιμονιου. Μπηκα ερευνησα στο ιντερνετ τι μπορει να εχει και βρεθηκα σε αυτο το φορουμ. Σημερα λοιπον πρωι πρωι πηγε το αμαξακι σε ηλεκτρολογο με βαρια καρδια αφου απο εδω ενημερωθηκα οτι θα μου φυγει μια 300αρα... Τελικά καηκε το μοτερ του τιμονιου αλλα φθηνα την εβγαλα. Μου περασε ενα απο τρακαρισμενο φιατ πουντο και πιο νεο μοντελο απο το δικο μου και ετσι την εβγαλα με 70 ευρω. Ειπε θα μου κρατησει 5-6 χρονια. Τι να πω...μακαρι...

  • Like 1
  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ας γραψω και εγω την εμπειρία μου. Εχω fiat punto , μοντέλο 2001 και χτες βραδυ καθως οδηγουσα στα ξαφνικα εγινε το τιμονι βαρυ και ασηκωτο και μαλιστα οι στροφες ηταν πολυ επικινδυνες γιατι το αμαξι σχεδον δεν εστριβε. Μαθημενη και στο city εγω με χιλια ζορια εστριβα. Άναψε και το κοκκινο λαμπακι με το εκονιδιο του τιμονιου. Μπηκα ερευνησα στο ιντερνετ τι μπορει να εχει και βρεθηκα σε αυτο το φορουμ. Σημερα λοιπον πρωι πρωι πηγε το αμαξακι σε ηλεκτρολογο με βαρια καρδια αφου απο εδω ενημερωθηκα οτι θα μου φυγει μια 300αρα... Τελικά καηκε το μοτερ του τιμονιου αλλα φθηνα την εβγαλα. Μου περασε ενα απο τρακαρισμενο φιατ πουντο και πιο νεο μοντελο απο το δικο μου και ετσι την εβγαλα με 70 ευρω. Ειπε θα μου κρατησει 5-6 χρονια. Τι να πω...μακαρι...

 

φθηνα την καθαρισες, μακαρι οντως να σου κρατησει τοσο. γνωστο θεμα των πουντο αυτο με το τιμονι.

Δημοσ.

επισης η λειτουργια city δεν ενεργοποιειται [απο τον οδηγο] σε...εξαιρετικες περιπτώσεις; εννοω πχ να παρκαρεις καπου που σε παιρνει τσιμα τσιμα ας πουμε; Εγκυκλοπαιδικά ρωταω αλλα και για να διασταυρώσω αυτα που εχω ακουσει κατα καιρους! Νομιζα πως ειναι ενα κουμπακι που κανει το τιμονι απο ελαφρυ πανάλαφρο ,του στυλ οτι γυρναει με το δαχτυλο ας πουμε,αλλα δεν πρεπει να το εχεις ενεργο οταν οδηγεις!

Δημοσ.
φθηνα την καθαρισες, μακαρι οντως να σου κρατησει τοσο. γνωστο θεμα των πουντο αυτο με το τιμονι.

 

ατιμα punto ....αντε αλλο κακο να μης μας βρει... χαχα

 

επισης η λειτουργια city δεν ενεργοποιειται [απο τον οδηγο] σε...εξαιρετικες περιπτώσεις; εννοω πχ να παρκαρεις καπου που σε παιρνει τσιμα τσιμα ας πουμε; Εγκυκλοπαιδικά ρωταω αλλα και για να διασταυρώσω αυτα που εχω ακουσει κατα καιρους! Νομιζα πως ειναι ενα κουμπακι που κανει το τιμονι απο ελαφρυ πανάλαφρο ,του στυλ οτι γυρναει με το δαχτυλο ας πουμε,αλλα δεν πρεπει να το εχεις ενεργο οταν οδηγεις!

 

οντως το city κανει το τιμονι παναλαφρο σαν πουπουλο. Να σου πω εγω ειμαι νεα οδηγος και κοπελα οποτε απο την αρχη ξεκινησα να οδηγαω με city πατημενο και τωρα με βολευει. Το συνηθισα ετσι που ειναι ελαφρυ! Κανονικα σε εξαιρετικες περιπτωσεις το πατανε αλλοι.

Δημοσ.

επισης η λειτουργια city δεν ενεργοποιειται [απο τον οδηγο] σε...εξαιρετικες περιπτώσεις; εννοω πχ να παρκαρεις καπου που σε παιρνει τσιμα τσιμα ας πουμε; Εγκυκλοπαιδικά ρωταω αλλα και για να διασταυρώσω αυτα που εχω ακουσει κατα καιρους! Νομιζα πως ειναι ενα κουμπακι που κανει το τιμονι απο ελαφρυ πανάλαφρο ,του στυλ οτι γυρναει με το δαχτυλο ας πουμε,αλλα δεν πρεπει να το εχεις ενεργο οταν οδηγεις!

 

 

Μπορείς να έχεις το κουμπί μόνιμα πατημένο.

Από κάποια χιλιόμετρα και πάνω κλείνει μόνο του.

  • Moderators
Δημοσ.

Για την ακριβεια η χαρτογραφηση της υποβοηθησης του ηλεκτρικου μοτερ ειναι η ιδια πανω απο τα 50km/h. Ομως κατω απο τα 50, ζοριζεται.

 

Παντως στο δικο μου Grande Punto ηδη χωρις city μου φαινοταν πολυ ελαφρυ, καθως ειχα συνηθισει σε υδραυλικο. Με το city κυριολεκτικα αν εβαζες δυναμη, το εσπρωχνες και το αφηνες, συνεχιζε να στριβει για λιγο! Αναρωτιεμαι αν ενα τοσο ελαφρυ τιμονι μπορει να ειναι επικινδυνο για την οδηγηση...

Δημοσ.

παντως εγω μετα απο 4 χρονια συμβιωσης με πουντο, το σιτυ το πατησα μια φορα για να δω πως ειναι και ποτε ξανα!

παρολα αυτα το πουντο ειχε το πιο ελαφρυ τιμονι που εχω πιασει (χωρις ενεργοποιημενο σιτυ)

Δημοσ.

 

 

οντως το city κανει το τιμονι παναλαφρο σαν πουπουλο. Να σου πω εγω ειμαι νεα οδηγος και κοπελα οποτε απο την αρχη ξεκινησα να οδηγαω με city πατημενο και τωρα με βολευει. Το συνηθισα ετσι που ειναι ελαφρυ! Κανονικα σε εξαιρετικες περιπτωσεις το πατανε αλλοι.

 

ααα οκ, καλα το οτι εισαι κοπελα δεν εχει να λεει απλα ποση διαφορα εχει το city ενεργοποιημενο σε σχεση με ανενεργο; διαφορά ως προς... τη στρέψη [να στριβει θελω να πω] το τιμονι εννοω ,αφου λογικα εχει ηλεκτρικη ή υδραυλικη (δεν ξερω ποια απ τα δυο) υποβοηθηση; :/

  • Moderators
Δημοσ.

Με το city χωρις καμια υπερβολη, ακουμπας το μικρο δαχτυλακι απο το ενα χερι και στριβεις ενω εισαι σταματημενος. Για τοσο ελαφρυ τιμονι μιλαμε.

 

Γενικα οταν εισαι σε σταση (για παρκαρισματα κτλ), δηλαδη πολυ περιορισμενη χρηση, ειναι ιδανικο. Κατα τ' αλλα, εγω δεν το ειχα χρησιμοποιησει ποτε.

 

(ηλεκτρικη υποβοηθηση εχει φυσικα, γιαυτο ειναι και μεταβαλλομενη με το city)

Δημοσ.

ναι το ειδα με τα ματια μου χτες σε φιατ ενος φιλου μου. στο δικο του μοντελο, 2003 περιπου , μου ειπε πως το ενεργοποιει οποτε θελει ενω στα πιο καινουρια [εχουν ενα πιο καινουριο στην οικογενεια του] απενεργοποιηται μονο του μετα απο καποια χιλιομετρα! παντως πολυ διαφορα οταν οδηγεις με το city on και off !!! Δεν οδηγησα αλλα με αυτα που ειδα με τη λιγοστη μου εμπειρια καταλαβα σχεδον αμεσως τη διαφορα !

Α οσο γι αυτο που λες, απ τη θεση του συνοδηγου με τη θεση στο on γυρισα ολο το τιμονι με τον δειχτη και το μεσσαιο μου δαχτυλο ! :P

  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Έχω ένα fiat punto 2002. Το πρόβλημα με το μοτερ υποβοήθησης το έχω πάνω από χρόνο και το μόνο που έκανα

 

ήταν να το βγάλω τελείως .

 

Τα προβλήματα που έχει το αμάξι μπορεί να ειίναι διάφορα, όπως αδύναμη μπαταρία , δυναμό, ή μοτέρ με εγκέφαλο τιμονιού.

 

Δείτε πρώτα την μπαταρία και το δυναμό και μέτα προχωρήστε στην αλλαγή ή ανακατασκευή του ηλεκτρικού μοτερ.

 

Μοτέρ και εγκέφαλος κοστίζουν περίπουυ 800-900 ευρω αλλά η ανακατασκεύη 100-150 ευρω.

 

Το city είναι για πιο εύκολο παρκάρισμα και όχι να οδηγείς.

 

(επείσης μην τερματίζεται το τιμόνι δεξιά και αριστερά γιατί έτσι επιβαρύνεις το μοτέρ):rolleyes:

Δημοσ.

 

 

(επείσης μην τερματίζεται το τιμόνι δεξιά και αριστερά γιατί έτσι επιβαρύνεις το μοτέρ):rolleyes:

 

απλα να συμπληρωσω οτι αυτο ισχυει για ολων των ειδων τις υποβοηθησεις. δεν ειναι σωστο να τερματιζουμε και να κραταμε τερματισμενο το τιμονι...μην το κανετε!

  • Moderators
Δημοσ.

Ενταξει, απ την αλλη δεν μπορεις να μην το τερματιζεις σε καποια δυσκολα παρκαρισματα. Δεν μπορει κανεις να μετραει ποσο το εστριψε και να υπολογιζει αν θα τερματισει αν το στριψει αλλες 20°... Φυσικα οταν τερματιζει απλα το επαναφερεις λιγο για να κανεις τη δουλεια σου, ποτέ δεν το κρατας τερματισμενο. Λογικο κι επομενο ειναι αυτο...

  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Εμενα παλι την τελευταια βδομαδα με παιδευε πολυ το τιμονι, αλλα χθες οριστικα πια το προβλημα εγινε μονιμο..!

 

Και γω μαθημενος εδω και τεσσερα χρονια στο city.. Πηγα σε εναν ηλεκτρολογο μηχανικο και μου εβαλε ενα ανακατασκευασμενο μοτερ.. Εννοειται οτι κρατησε και το χαλασμενο για να το φτιαξει..!

 

Του ειπα οτι βρηκα στο ιντερνετ και με 40 ευρω αλλα μου εξηγησε οτι δεν ειναι και τοσο σιγουρη η ποιοτητα του.. Ισως να ειναι απο καποιο π.χ. τρακαρισμενο! Μου εγγυηθηκε οτι αν παθει κατι θα ξαναπαω στον ιδιο..

 

Μου πηρε 150€.. Η vayita στο ποστ 16, τζαμπα την εβγαλε.......

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...