CaptainHog Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2011 Καλησπερα και απο εδω.εχω ενα peugeot rallye 106 1,3 και ειμαι σε διαδικασια αλλαγων.απο μηχανικης πλευρας ειμαι κομπλε εκτος απο τον ρυθμιστη στροφων που ψοφησε λογω ακινησιας του αυτοκινητου (το ειχα παρκαρισμενο πολυ καιρο).το αμαξι το εχω τακαρισμενο και ηδη εχω βγαλει πισω καθισματα,μοκετες,πισω ζωνες κ.τ.λ. περιμενω να μου φερουν 2 μπακετ καθισματακια για μπροστα και να παρω ζωνουλες.. στο θεμα μας τωρα.τι παιζει με τα rollcage?ειναι νομιμα για καθημερινη χρηση??δεν το κανω γιατι θελω να τρεχω και να ειμαι καγκουρας και να ψαρωνουν με τα καγκελα.απλα ειναι θεμα ακαμψιας του σασι και σε περιπτωση χοντρης στραβης να σωθει κανα κοκκαλο.το μοτερακι ειναι νορμαλ οποτε μαλακιες (χοντρες) δεν θα κανω. :rolleyes: ειδα τιμες και επαθα πλακα..πανακριβα! μπορω να το φτιαξω μονος μου??σε συνεργασια παντα με εναν σιδερα και κουρμπαδορου και μετα φαναρτζη για κολληματα και βιδωματα.
kage Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2011 ενα σωστο roll cage θελει γνωσεις! ειναι παρανομο για δρομο γιατι εσυ θα σωσεις το κοκκαλακι σου οπως λες αλλα αν χτυπησεις αλλον?!
mphxths Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2011 Καλησπερα και απο εδω.εχω ενα peugeot rallye 106 1,3 και ειμαι σε διαδικασια αλλαγων.απο μηχανικης πλευρας ειμαι κομπλε εκτος απο τον ρυθμιστη στροφων που ψοφησε λογω ακινησιας του αυτοκινητου (το ειχα παρκαρισμενο πολυ καιρο).το αμαξι το εχω τακαρισμενο και ηδη εχω βγαλει πισω καθισματα,μοκετες,πισω ζωνες κ.τ.λ. περιμενω να μου φερουν 2 μπακετ καθισματακια για μπροστα και να παρω ζωνουλες.. στο θεμα μας τωρα.τι παιζει με τα rollcage?ειναι νομιμα για καθημερινη χρηση??δεν το κανω γιατι θελω να τρεχω και να ειμαι καγκουρας και να ψαρωνουν με τα καγκελα.απλα ειναι θεμα ακαμψιας του σασι και σε περιπτωση χοντρης στραβης να σωθει κανα κοκκαλο.το μοτερακι ειναι νορμαλ οποτε μαλακιες (χοντρες) δεν θα κανω. :rolleyes: ειδα τιμες και επαθα πλακα..πανακριβα! μπορω να το φτιαξω μονος μου??σε συνεργασια παντα με εναν σιδερα και κουρμπαδορου και μετα φαναρτζη για κολληματα και βιδωματα. κατ'εμε σε καθημερινα αμαξια το rollcage ειναι καγκουρια.Ναι οκ σωζει ζωες δεν λεω αλλα ημαρτον δεν εχουμε και τα απιστευτα αλογα και τελικες που η στουκα θαναι τοσο μεγαλη που τα rollcage ειναι απαραιτητα. Εδω αμαξια και αμαξια βγαινουν με τα απιστευτα αλογα αλλα rollcage δεν εχουν. απο οτι διαβαζω εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Roll_cage , τα χρησιμοποιουν αγωνιστικα αμαξια και σε περιπτωσεις που προβλεπεται ντελαπαρισμα ωστε το rollcage να κρατησει την καμπινα οσο το δυνατο στην θεση της. Τωρα μικρα αμαξια οπως το δικο σου , το δικο μου και αλλα της κατηγοριας αν σκασουν με διακοσια καπου ,ουτε rollcage ουτε 200 αεροσακοι θα μας σωσουν. Καλυτερα να κανεις υπερβολες αλλου , π.χ. καλυτερα φρενα , λαστιχα και γενικως περιμετρικη ασφαλεια , παρα rollcage Τωρα αν σου χει καρφωθει να βαλεις...ε βαλε
athlios Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2011 Με rollcage χωρις κρανος, θα σκας σε λακουβα και θα παθαινεις διασειση. ωραια πραγματα. Γενικα ειναι οκ για πιστα οχι για τους δρομους εξω.
kanesaxo Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2011 Λοιπόν ξεκινάω: Σύμφωνα με το γράμμα του νόμου, κάθε μετατροπή στο εσωτερικό είναι παράνομη.Απο την αφαίρεση των καθισμάτων,μέχρι και την τοποθέτηση του ρολκειτζ ή ελληνιστί, κλουβί. Οπότε για να σου λύσω την απορία ΚΑΘΕ αγωνιστικό με πολιτικές πινακίδες ειναι παράνομο σύμφωνα με ΚΟΚ και περνάει κτεο με βύσμα. Μπορείς να το φτιάξεις μόνος σου μαζί με το λαμαρινά/μηχανικό σου.Κατεβάζεις το J απο το ιντερνετ (πρέπει να υπάρχει στο σάιτ της ΕΘΕΑ/ΕΛΠΑ) και το σου το φτιάχνουν. Εάν δε θες να τρέξεις σε ραλλύ/σπριντ, δεν ειναι ανάγκη να το κάνεις επακριβώς,μιας και δε θα θες να περάσεις τεχνικό έλεγχο,αλλά καλό ειναι να είναι ορθή η κατασκευή για την ασφάλεια σου. Ειδικά το κλουβί 6 σημείων, μπαίνει πανευκολα (μπορείς να παρεις καποιο μεταχειρισμένο φθηνά). Τα χρωμολυβδένια, δεν αξίζουν,εάν δε θες να τρέξεις σε αγώνες, ειναι μεγάλο το κόστος και πρέπει να τα τοποθετήσει καλός μάστορας με γνώσεις. Ακόμη, το κλουβί να ξέρεις πως ειναι δύσκολο για κάθε μέρα.Σημαίνει πως πρέπει να έχεις ζώνες 4ρων σημείων σφιχτές συνέχεια (έχω τετοιο καθημερινό αυτ/το και πιστεψε με,ειναι δυσκολο πολυ) και φυσικά τα πλαστικά προστατευτικά στο κλουβί. Φυσικά κράνος... Τώρα θα πεις "τι λες ρε μλκ που θα φοράω κράνος να παω για τσιγάρα"...Πιστεψε με φίλε μου, προσφάτως σκοτώθηκε οδηγός αγώνων 50 μέτρα εξω απ'το συνεργειο του με ελάχιστη ταχύτητα. Φαντάσου το κεφάλι σου ενα τακ να κανει στο σιδερο,αιματωμα και χαίρετε. Κατά τ'άλλα, στο σασί του 13ριού που είναι λίγο ότιναναι, θα δέσει τρομερά! Να γνωρίζεις, πως κυρίως προστατεύει απο τούμπα και όχι απο συγκρούσεις.Τουλάχιστο για αυτά τα αυτ/τα. Το χρωμολουβδένιο,προστατευτει και λιγο περισσότερο μπροστά, μιας και δένει τους θόλους με το κλουβί, κάτι που το 106/σαξο πασχει σε θέμα ασφάλειας. Για τα κλουβιά τύπου R3 δε το συζυτώ. Πάρε μια φωτό το κλουβί στο κλιό του μηχανικού μου: Kι αυτό είναι Ο,ΤΙ καλύτερο για 106/σαξο : Οτι άλλο θέλεις,στη διάθεση σου! Αποψη μου ειναι πάντως, να διαθέσεις τα χρήματα σε μια καλή ανάρτηση και φρένα και πάντα φρέσκα λάστιχα.Επειτα ένα μπλοκέ. Το κλουβί τελευταίο... Και κάτι που ξέχασα.Πρόσεξε πως θα τοποθετήσεις τις ζώνες! θα αγοράσεις πλακάκια τα οποία θα κολλήσεις στο σασί και πάνω τους βιδώνεις κατι ειδικά κρικάκια, στα οποια κουμπώνουν οι ζώνες.Εχουν συγκεκριμμένες γωνίες για να μην πάθεις ζημια στη στούκα. Πάντα πρεπει ναναι τερμα σφιχτές,διότι δεν εχουν εκρηκτικούς προεντατήρες για να σφίγγουν δέκατα πριν τη στούκα...
kage Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2011 http://www.youtube.com/watch?v=_qqe6NkXJdc&has_verified=1
CaptainHog Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2011 καλημερα!! σας ευχαριστω πρωτα απ ολα για τις απαντησεις. kanesaxo σε ευχαριστω για τις πληροφοριες.θα κατεβασω το j και θα δω τα σχετικα. επισης για τα φρενα πισω εχω εναν αξονα απο rallye 1600 με δισκοφρενα και θα μπει στο αμαξι.θα αλλαξω βεβαια δισκοπλακες και δαγκανες-τακακια. αμορτισερ πισω απο 1600 rallye και μπροστα θα μου φερουν επισης απο 1600.θελω ενα σετ ελατηρια για μπροστα και μολις ξε-τακαρω το αμαξι θα δω συμπεριφορες και θα πραξω αναλογα. και μενει το μοτερακι το οποιο δεν ξερω αν πρεπει να το αλλαξω με 1600 16v η να το αφησω ετσι και να πορευτω με αυτο της μαμας PSA.
kanesaxo Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2011 http://www.youtube.com/watch\ αν πατάς φρένα πάνω στις στροφές με τέτοια αυτ/τα, αυτά παθαίνεις...Αναλόγως το στήσιμο βέβαια,ειτε περισσότερο είτε λιγότερο. καλημερα!! σας ευχαριστω πρωτα απ ολα για τις απαντησεις. kanesaxo σε ευχαριστω για τις πληροφοριες.θα κατεβασω το j και θα δω τα σχετικα. επισης για τα φρενα πισω εχω εναν αξονα απο rallye 1600 με δισκοφρενα και θα μπει στο αμαξι.θα αλλαξω βεβαια δισκοπλακες και δαγκανες-τακακια. αμορτισερ πισω απο 1600 rallye και μπροστα θα μου φερουν επισης απο 1600.θελω ενα σετ ελατηρια για μπροστα και μολις ξε-τακαρω το αμαξι θα δω συμπεριφορες και θα πραξω αναλογα. και μενει το μοτερακι το οποιο δεν ξερω αν πρεπει να το αλλαξω με 1600 16v η να το αφησω ετσι και να πορευτω με αυτο της μαμας PSA. Φίλε μου,απ'οτι βλέπω δεν έχεις ψηθεί στο σπορ.Δε το λέω με τη κακή έννοια,προς θεού. Το αυτ/το για να οδηγηθεί στα όρια και με ασφάλεια για τον οδηγό (όσο γίνεται φυσικά) θέλει βελτιώσεις στους τομέις. Πρόσεξε τι ζητάς απο αυτό, ώστε να ξέρεις τι να βελτιώσεις. Βάζοντας εργοστασιακά αμορτισερ του 1600,δε βελτιώνεις τίποτε.(για την ακρίβεια ειναι περίπου ίδια). 1ον, αφού τον άξονα τον εχεις κατω, βάλτου αλουμινένια σινεμπλοκ.Μεγάλη υπόθεση για αυτά τα αυτ/τα. Αν αρχίσω να γράφω, δε θα τελειώνω... Βρές μια ανάρτηση να βάλεις, έστω για αρχή τα κλασσικά Bilstein Gr.N με στενά ελατήρια μπροστα 280lbs. Μην χαμηλώσεις παραπάνω απο 2 πόντους,δε χρειάζεται. Μπορείς να βελτιώσεις τα ψαλίδια, δίδοντας κάμπερ/κάστερ. Κατ'εμέ το μοτερ μην το αλλάξεις.Είναι μεγάλο το βάρος του 1.6 και θα αλλάξει τη συμπεριφορά του 13ριού. Βέβαια το μοτερ του 13ριου δε βελτιώνεται και πολυ. Επίσης, αγόρασε αγωνιστικές βάσεις μηχανής, διότι θα κόβεις τις μαμά συνέχεια, αν το στρίβεις και το μεταχειρίζεσαι αγωνιστικά. Βέβαια να ξέρεις, πως συνεπάγονται και μπόλικο θόρυβο. Ψώνισε απο τα μεταχειρισμένα,δεν ειναι ανάγκη να αγοράσεις καινούργια. Μπες στα 106κλαμπ,πςκλαμπ,σαξοκλαμπ - φορουμς και ψάχνε τις αγγελίες. Ο,τι θες μου λές για ανταλλακτικά ,είτε καινούργια (υπάρχει άκρη καλή) είτε για ανταλλακτικά βελτιώσεων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.