Προς το περιεχόμενο

RMA κατευθείαν σε WD. Πώς ?


Vasilis 07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επειδή με την εδώ υποστήριξη δεν μπορώ να βγάλω άκρη, αποφάσια να τον στείλω τον δίσκο (WD 2 TB Green) κατευθείαν στην WD. Μπορεί κάποιος που έχει κάνει την διαδικασία να μου πεί τί θα κάνω ? Να επιλέξω να μου στείλουν αυτή δίσκο αντικατάστασης και στην συνέχεια να επιστρέψω τον προβληματικό ? Λέτε να αντιμετωπίσω θέμα με δεδομένο ότι όλα τα συναφή προγράμματα εμφανίζουν 2 bad sectors εκτός τον διαγνωστικών της WD ? (τα οποία περνάει κανονικά)

Δημοσ.

Αν επιλέξεις να σου στείλουν πρώτα δίσκο αντικατάστασης πρέπει να δώσεις αριθμο πιστωτικής κάρτας ώστε να σε χρεώσουν αν τελικά ο δίκσος είναι Ο.Κ. Γενικά είναι λίγο ρίσκο αυτή η επιλογή. Καλύτερα να τους στείλεις εσύ πρώτα τον δίσκο σου και να περιμένεις υπομονετικά μέχρι να σου στείλουν την αντικατάσταση. Ούτε πιστωτικές, ούτε τίποτα. Στο site της WD έχει αναλυτικότατες οδηγίες για το πως να τον στείλεις, τι στοιχεία να δώσεις κ.τ.λ. Εννοείται χρεώνεσαι εσύ τα έξοδα αποστολής και πολύ προσοχή στην συσκευασία γιατί είναι ιδιαίτερα σχολαστιοί σε αυτόν τον τομέα...

Δημοσ.

Εννοείται χρεώνεσαι εσύ τα έξοδα αποστολής και πολύ προσοχή στην συσκευασία γιατί είναι ιδιαίτερα σχολαστιοί σε αυτόν τον τομέα...

 

Γι αυτό λέω να μου στείλουν πρώτοι, για να χρησιμοποιήσω την ίδια συσκευασία. Για το θέμα που ανάφερα σχετικά με τα διαγνωστικά software ?

Δημοσ.

Eδώ έχεις θέμα. Είναι το πρώτο που σου γράφουν πριν ξεκινήσεις διαδικασία RMA: Να χρησιμοποιήσεις τα διαγνωστικά της WD και να δεις αν τα περάσει με επιτυχία. Αν δεν σου βγάζουν τίποτα πιάσ'το'αυγό και κούρευτο. Βγάλτον off και στείλτον για αντικατάσταση...

Δημοσ.
Επειδή με την εδώ υποστήριξη δεν μπορώ να βγάλω άκρη, αποφάσια να τον στείλω τον δίσκο (WD 2 TB Green) κατευθείαν στην WD. Μπορεί κάποιος που έχει κάνει την διαδικασία να μου πεί τί θα κάνω ? Να επιλέξω να μου στείλουν αυτή δίσκο αντικατάστασης και στην συνέχεια να επιστρέψω τον προβληματικό ? Λέτε να αντιμετωπίσω θέμα με δεδομένο ότι όλα τα συναφή προγράμματα εμφανίζουν 2 bad sectors εκτός τον διαγνωστικών της WD ? (τα οποία περνάει κανονικά)

α) Να μας πεις λεπτομέρεις για την άκρη που λες πως δεν μπορείς να βγάλεις, διότι μπορεί να είσαι λάθος και "τζάμπα" να τραβιέσαι.

 

 

β) ...όταν το διαγνωστικό της εταιρίας κατασκευής λέει "όλα οκ", δεν το βλέπεις πως ΔΕΝ δικαιούσαι αντικατάσταση; Σε αυτό βασίζεται και η ίδια η WD άλλωστε, με το που θα τον πιάσουν οι σχετικοί υπάλληλοι στα χέρια τους.

 

[...κάθε δίσκος έχει μια καβάτζα από sectors οι οποίοι ενεργοποιούνται στη θέση των μαρκαρισμένων ως "bad" και μέχρι να τελειώσει αυτή η καβάτζα "ασφαλείας", ΔΕΝ δικαιούσαι αντικατάστασης. Το ότι υπάρχει ένδειξη ότι ο δίσκος "δεν είναι δα και τόσο καλά όσο ήταν", είναι για δική σου χρήση. Εσύ δηλαδή αποφασίζεις αν θα τον εμπιστεύεσαι πλέον, ή όχι, φοβούμενος πως σύντομα θα τον πα΄ρει η άσχημη κάτω βόλτα - και μαζί και τ' αρχεία σου. Τα δε προγράμματα αναφέρουν τους BS που έχουν παρουσιαστεί, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχει ξεπεραστεί το όριο για αντικατάσταση του δίσκου. Βάλε το ΗD Sentinel και θα δεις ότι θα σου αναφέρει πως "the health of the disk has been compromised, however replacement is not yet possible" (...ή κάπως έτσι).]

 

 

 

 

* edit : Με πρόλαβε ο Guy Fawkes από πάνω. Και για την ακρίβεια, τόνισε και κάτι που ξέχασα : μπορείς να...επισπεύσεις τον θάνατο του δίσκου, και να τον πας στο σημείο αγοράς, αποφεύγοντας τη διαδικασία με τη WD. Xρειάζεσαι μια πετσέτα, τον δίσκο, σκάλες, και τον νόμο της βαρύτητας. Όλα είναι νομίζω πρόσφορα.

Δημοσ.

Αναλυτικές οδηγίες κατευθείαν από τη Western γι'αυτό που ζήτησες:

 

http://support.wdc.com/warranty/rmapacking.asp

 

Πακετάρεις πολύ καλά και στέλνεις με συστημένο ή ασφαλισμένο ΕΛΤΑ.

 

Για 3,5" δίσκο και με καλό πακετάρισμα, το κόστος είναι περίπου 10-13 ευρώ.

Για 2,5" δίσκο και με καλό πακετάρισμα, το κόστος είναι περίπου 6-9 ευρώ.

Δημοσ.

Πλάκα μας κάνεις τώρα;;;;; Δύο ολόκληρα badsector!!!!! :shock: Θάνατος στην WD που τόλμησε κάτι τέτοιο...Να βγάλεις δημοψήφισμα να μην αγοράσει ποτέ κανείς ξανά από αυτούς...

 

Τι λέτε ρε θα με τρελάνετε(πρωινιάτικα)

Δημοσ.

α) Να μας πεις λεπτομέρεις για την άκρη που λες πως δεν μπορείς να βγάλεις, διότι μπορεί να είσαι λάθος και "τζάμπα" να τραβιέσαι.

 

Τον πήγα εδώ για αντικατάσταση και μετά από 1 μέρα με ειδοποίησαν ότι ο δίσκος δεν έχει τίποτα.

 

Πλάκα μας κάνεις τώρα;;;;; Δύο ολόκληρα badsector!!!!! :shock: Θάνατος στην WD που τόλμησε κάτι τέτοιο...Να βγάλεις δημοψήφισμα να μην αγοράσει ποτέ κανείς ξανά από αυτούς...

 

Τι λέτε ρε θα με τρελάνετε(πρωινιάτικα)

 

Τώρα κάνεις πλάκα για να καταλάβω ? :rolleyes: 2 bad sector είναι 2 bad sector και όχι αστέρια Michelin.

Δημοσ.

Τον πήγα εδώ για αντικατάσταση και μετά από 1 μέρα με ειδοποίησαν ότι ο δίσκος δεν έχει τίποτα.

 

 

 

Τώρα κάνεις πλάκα για να καταλάβω ? :rolleyes: 2 bad sector είναι 2 bad sector και όχι αστέρια Michelin.

Γιατί όταν των αγόρασες είχε 0 bad sector εγγύηση;;;;

Δημοσ.

Έλφη, μη κόβεις και τις φλέβες σου. Μπορεί οι "2 BS" ν' αφορούν "unrecoverable error" (νταξ, χλωμό, αλλά μπορεί. Και είναι κι ένα θέμα του τί διαβάζουν τα προγράμματα, ακόμα και το επίσημο, σε σχέση με την πραγματική κατάσταση του δίσκου).

 

 

 

 

Όχι ότι σε γενικές γραμμές δεν έχεις δίκιο που σάλταρες "Για Μια Χούφτα Bad Sectors" (ούτε καν χούφτα δηλαδή).

 

 

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...