Vasilis 07 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Επειδή με την εδώ υποστήριξη δεν μπορώ να βγάλω άκρη, αποφάσια να τον στείλω τον δίσκο (WD 2 TB Green) κατευθείαν στην WD. Μπορεί κάποιος που έχει κάνει την διαδικασία να μου πεί τί θα κάνω ? Να επιλέξω να μου στείλουν αυτή δίσκο αντικατάστασης και στην συνέχεια να επιστρέψω τον προβληματικό ? Λέτε να αντιμετωπίσω θέμα με δεδομένο ότι όλα τα συναφή προγράμματα εμφανίζουν 2 bad sectors εκτός τον διαγνωστικών της WD ? (τα οποία περνάει κανονικά)
JIMBOAthens Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Αν επιλέξεις να σου στείλουν πρώτα δίσκο αντικατάστασης πρέπει να δώσεις αριθμο πιστωτικής κάρτας ώστε να σε χρεώσουν αν τελικά ο δίκσος είναι Ο.Κ. Γενικά είναι λίγο ρίσκο αυτή η επιλογή. Καλύτερα να τους στείλεις εσύ πρώτα τον δίσκο σου και να περιμένεις υπομονετικά μέχρι να σου στείλουν την αντικατάσταση. Ούτε πιστωτικές, ούτε τίποτα. Στο site της WD έχει αναλυτικότατες οδηγίες για το πως να τον στείλεις, τι στοιχεία να δώσεις κ.τ.λ. Εννοείται χρεώνεσαι εσύ τα έξοδα αποστολής και πολύ προσοχή στην συσκευασία γιατί είναι ιδιαίτερα σχολαστιοί σε αυτόν τον τομέα...
Vasilis 07 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Εννοείται χρεώνεσαι εσύ τα έξοδα αποστολής και πολύ προσοχή στην συσκευασία γιατί είναι ιδιαίτερα σχολαστιοί σε αυτόν τον τομέα... Γι αυτό λέω να μου στείλουν πρώτοι, για να χρησιμοποιήσω την ίδια συσκευασία. Για το θέμα που ανάφερα σχετικά με τα διαγνωστικά software ?
JIMBOAthens Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Eδώ έχεις θέμα. Είναι το πρώτο που σου γράφουν πριν ξεκινήσεις διαδικασία RMA: Να χρησιμοποιήσεις τα διαγνωστικά της WD και να δεις αν τα περάσει με επιτυχία. Αν δεν σου βγάζουν τίποτα πιάσ'το'αυγό και κούρευτο. Βγάλτον off και στείλτον για αντικατάσταση...
washcloud Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Επειδή με την εδώ υποστήριξη δεν μπορώ να βγάλω άκρη, αποφάσια να τον στείλω τον δίσκο (WD 2 TB Green) κατευθείαν στην WD. Μπορεί κάποιος που έχει κάνει την διαδικασία να μου πεί τί θα κάνω ? Να επιλέξω να μου στείλουν αυτή δίσκο αντικατάστασης και στην συνέχεια να επιστρέψω τον προβληματικό ? Λέτε να αντιμετωπίσω θέμα με δεδομένο ότι όλα τα συναφή προγράμματα εμφανίζουν 2 bad sectors εκτός τον διαγνωστικών της WD ? (τα οποία περνάει κανονικά) α) Να μας πεις λεπτομέρεις για την άκρη που λες πως δεν μπορείς να βγάλεις, διότι μπορεί να είσαι λάθος και "τζάμπα" να τραβιέσαι. β) ...όταν το διαγνωστικό της εταιρίας κατασκευής λέει "όλα οκ", δεν το βλέπεις πως ΔΕΝ δικαιούσαι αντικατάσταση; Σε αυτό βασίζεται και η ίδια η WD άλλωστε, με το που θα τον πιάσουν οι σχετικοί υπάλληλοι στα χέρια τους. [...κάθε δίσκος έχει μια καβάτζα από sectors οι οποίοι ενεργοποιούνται στη θέση των μαρκαρισμένων ως "bad" και μέχρι να τελειώσει αυτή η καβάτζα "ασφαλείας", ΔΕΝ δικαιούσαι αντικατάστασης. Το ότι υπάρχει ένδειξη ότι ο δίσκος "δεν είναι δα και τόσο καλά όσο ήταν", είναι για δική σου χρήση. Εσύ δηλαδή αποφασίζεις αν θα τον εμπιστεύεσαι πλέον, ή όχι, φοβούμενος πως σύντομα θα τον πα΄ρει η άσχημη κάτω βόλτα - και μαζί και τ' αρχεία σου. Τα δε προγράμματα αναφέρουν τους BS που έχουν παρουσιαστεί, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχει ξεπεραστεί το όριο για αντικατάσταση του δίσκου. Βάλε το ΗD Sentinel και θα δεις ότι θα σου αναφέρει πως "the health of the disk has been compromised, however replacement is not yet possible" (...ή κάπως έτσι).] * edit : Με πρόλαβε ο Guy Fawkes από πάνω. Και για την ακρίβεια, τόνισε και κάτι που ξέχασα : μπορείς να...επισπεύσεις τον θάνατο του δίσκου, και να τον πας στο σημείο αγοράς, αποφεύγοντας τη διαδικασία με τη WD. Xρειάζεσαι μια πετσέτα, τον δίσκο, σκάλες, και τον νόμο της βαρύτητας. Όλα είναι νομίζω πρόσφορα.
xfade Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Αναλυτικές οδηγίες κατευθείαν από τη Western γι'αυτό που ζήτησες: http://support.wdc.com/warranty/rmapacking.asp Πακετάρεις πολύ καλά και στέλνεις με συστημένο ή ασφαλισμένο ΕΛΤΑ. Για 3,5" δίσκο και με καλό πακετάρισμα, το κόστος είναι περίπου 10-13 ευρώ. Για 2,5" δίσκο και με καλό πακετάρισμα, το κόστος είναι περίπου 6-9 ευρώ.
TheELF Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Πλάκα μας κάνεις τώρα;;;;; Δύο ολόκληρα badsector!!!!! Θάνατος στην WD που τόλμησε κάτι τέτοιο...Να βγάλεις δημοψήφισμα να μην αγοράσει ποτέ κανείς ξανά από αυτούς... Τι λέτε ρε θα με τρελάνετε(πρωινιάτικα)
Vasilis 07 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 α) Να μας πεις λεπτομέρεις για την άκρη που λες πως δεν μπορείς να βγάλεις, διότι μπορεί να είσαι λάθος και "τζάμπα" να τραβιέσαι. Τον πήγα εδώ για αντικατάσταση και μετά από 1 μέρα με ειδοποίησαν ότι ο δίσκος δεν έχει τίποτα. Πλάκα μας κάνεις τώρα;;;;; Δύο ολόκληρα badsector!!!!! Θάνατος στην WD που τόλμησε κάτι τέτοιο...Να βγάλεις δημοψήφισμα να μην αγοράσει ποτέ κανείς ξανά από αυτούς... Τι λέτε ρε θα με τρελάνετε(πρωινιάτικα) Τώρα κάνεις πλάκα για να καταλάβω ? 2 bad sector είναι 2 bad sector και όχι αστέρια Michelin.
TheELF Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Τον πήγα εδώ για αντικατάσταση και μετά από 1 μέρα με ειδοποίησαν ότι ο δίσκος δεν έχει τίποτα. Τώρα κάνεις πλάκα για να καταλάβω ? 2 bad sector είναι 2 bad sector και όχι αστέρια Michelin. Γιατί όταν των αγόρασες είχε 0 bad sector εγγύηση;;;;
JIMBOAthens Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Με πρόλαβε ο Guy Fawkes από πάνω Είπα και εγώ δεν θα σχολιάσει...
washcloud Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Έλφη, μη κόβεις και τις φλέβες σου. Μπορεί οι "2 BS" ν' αφορούν "unrecoverable error" (νταξ, χλωμό, αλλά μπορεί. Και είναι κι ένα θέμα του τί διαβάζουν τα προγράμματα, ακόμα και το επίσημο, σε σχέση με την πραγματική κατάσταση του δίσκου). Όχι ότι σε γενικές γραμμές δεν έχεις δίκιο που σάλταρες "Για Μια Χούφτα Bad Sectors" (ούτε καν χούφτα δηλαδή).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.