andreapaog328 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 σορρυ αλλά πρέπει να κανεις μόντα για να μη πηγαινεις πάνω απο 80? να πηγαινεις σταθερα με 40 - 80 τόσο δύσκολο είναι?
nick#18 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2011 H λυση ειναι μια... πατας το γκαζι απλα οσο πρεπει για να πας με 70. Ποτε δεν ξερεις αν θα σου χρειαστει το περισσοτερο γκαζι... Πες πως θες να κανεις μια προσπεραση ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ γιατι ο μπροστα σου εχει πολυ επικυνδυνο φορτιο που ειναι ετοιμο να πεσει και δε μπορεις να σταματησεις καπου να φυγει μπροστα αλλα εχεις μονο την επιλογη της προσπερασης... τι θα κανεις θα του πεις πατα φρενο να σε περασω με 70?
tarantules Δημοσ. 30 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2011 Μπορείς να πάρεις ένα τέτοιο που έχει πολύ κοντές σχέσεις στο κιβώτιο
Narayan Δημοσ. 30 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2011 Κάτι μου λέει πως ο ΟΡ θέλει τη μόντα για τον γιο του για να είναι σίγουρος πως δεν θα τρέχει Είτε αυτό είτε οδηγάει μονίμως με τα άρβυλα και δεν μπορεί να ελέγξει πόσο πατάει το γκάζι.
panosno1com Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2011 εν τω μεταξυ πιο επικυνδυνο ειναι αυτο που θελει να κανει παρα να περασει τη σωστη οδηγικη παιδεια στον γιο του! Δεν σκοτωνει μονο η ταχυτητα. απλα η ταχυτητα αυξανει τις πιθανοτητες. αποψη μου βεβαια!
akisk Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2011 εχω ενα πολο 1600. υπαρχει τροπος να το περιορισω στο γκαζι ωστε να πιανει μεχρι 60-70 μαξιμουμ? και αντιστοιχα τα 40 να μην ειναι ενα χαιδεμα αλλα η μεση του πεταλ? Γιατί πάει το polo πάνω από 60; Η σοβαρή μου πρόταση για το πώς θα υλοποιήσεις την τραγική σου ιδέα: Αν το polo είναι ηλεκτρόγκαζο (Electronic throttle control), τότε μπορείς να προμηθευτείς κάποια συσκευή τύπου sprintbooster και να σου την προγραμματίσουν έτσι ώστε το πεντάλ να δουλεύει όπως το εργοστασιακό έως το 40% της διαδρομής του και από κει και πέρα να παραμένει το ίδιο. Κάτι σαν ηλεκτρονικός τάκος :mrgreen: Με έναν διακόπτη θα το γυρνάς στην κανονική λειτουργία και όλα καλά. Εναλλακτικές προτάσεις: Βγάλε 2 μπουζί από τους κυλίνδρους Τάπωσε την εισαγωγή. Τίγκαρε το πορτμπαγκάζ με βαριά αντικείμενα.
kage Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2011 "θα σου βαλω κοφτη" πρεπει να το λεγαν πριν 20χρονια!υποθετω θα κοβαν βενζινη απο το καρμπυρατερ ή απλα ηταν μυθος
Haldol Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2011 Βγάλε 2 μπουζί από τους κυλίνδρους Να κόψει ταχύτητα θέλει ο άνθρωπος, όχι να αλλάξει όλο το μοτέρ μαζί με το στροφαλοφόρο μέσα σε είκοσι μέρες.
qsis Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2011 να βαλει καρφι κατω απο το γκαζι , οπως ειχε κανει η γιαγια ενος φιλου
agamoi-thytai Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2011 Και στην ανηφόρα πούλο; Θα είναι πιο επικίνδυνος με κοφτή πάντως. Τέλος πάντων στο corsa μπορείς να βάλεις ηχητική ειδοποίηση στην ταχύτητα που θες.
Ntinaras Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2011 Και στην ανηφόρα πούλο; Θα είναι πιο επικίνδυνος με κοφτή πάντως. Τέλος πάντων στο corsa μπορείς να βάλεις ηχητική ειδοποίηση στην ταχύτητα που θες. αυτο το χουν ολα τα αυτοκινητα που εχουν επιβατη γυναικα ανω τον 25
Haldol Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2011 αυτο το χουν ολα τα αυτοκινητα που εχουν επιβατη γυναικα ανω τον 25 Της δικιάς μου πάντως το «καμπανάκι» βαράει μόνο όταν η βελόνα μπει στο τελευταίο κουτάκι του καντράν. Βέβαια μονάχα 20 είναι η κοπέλα, αλλά και πάλι.
Ntinaras Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2011 Της δικιάς μου πάντως το «καμπανάκι» βαράει μόνο όταν η βελόνα μπει στο τελευταίο κουτάκι του καντράν. Βέβαια μονάχα 20 είναι η κοπέλα, αλλά και πάλι. η βελονα της βενζινης?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.