Προς το περιεχόμενο

κοφτης ταχτυητας σε αυτοκινητο


kalantas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

H λυση ειναι μια... πατας το γκαζι απλα οσο πρεπει για να πας με 70. Ποτε δεν ξερεις αν θα σου χρειαστει το περισσοτερο γκαζι... Πες πως θες να κανεις μια προσπεραση ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ γιατι ο μπροστα σου εχει πολυ επικυνδυνο φορτιο που ειναι ετοιμο να πεσει και δε μπορεις να σταματησεις καπου να φυγει μπροστα αλλα εχεις μονο την επιλογη της προσπερασης... τι θα κανεις θα του πεις πατα φρενο να σε περασω με 70? :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι μου λέει πως ο ΟΡ θέλει τη μόντα για τον γιο του για να είναι σίγουρος πως δεν θα τρέχει ^_^

 

Είτε αυτό είτε οδηγάει μονίμως με τα άρβυλα και δεν μπορεί να ελέγξει πόσο πατάει το γκάζι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εν τω μεταξυ πιο επικυνδυνο ειναι αυτο που θελει να κανει παρα να περασει τη σωστη οδηγικη παιδεια στον γιο του! Δεν σκοτωνει μονο η ταχυτητα. απλα η ταχυτητα αυξανει τις πιθανοτητες. αποψη μου βεβαια!:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω ενα πολο 1600. υπαρχει τροπος να το περιορισω στο γκαζι ωστε να πιανει μεχρι 60-70 μαξιμουμ? και αντιστοιχα τα 40 να μην ειναι ενα χαιδεμα αλλα η μεση του πεταλ?

Γιατί πάει το polo πάνω από 60;

 

Η σοβαρή μου πρόταση για το πώς θα υλοποιήσεις την τραγική σου ιδέα:

Αν το polo είναι ηλεκτρόγκαζο (Electronic throttle control), τότε μπορείς να προμηθευτείς κάποια συσκευή τύπου sprintbooster και να σου την προγραμματίσουν έτσι ώστε το πεντάλ να δουλεύει όπως το εργοστασιακό έως το 40% της διαδρομής του και από κει και πέρα να παραμένει το ίδιο. Κάτι σαν ηλεκτρονικός τάκος :mrgreen: :mrgreen: Με έναν διακόπτη θα το γυρνάς στην κανονική λειτουργία και όλα καλά.

 

Εναλλακτικές προτάσεις:

Βγάλε 2 μπουζί από τους κυλίνδρους

Τάπωσε την εισαγωγή.

Τίγκαρε το πορτμπαγκάζ με βαριά αντικείμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βγάλε 2 μπουζί από τους κυλίνδρους

 

Να κόψει ταχύτητα θέλει ο άνθρωπος, όχι να αλλάξει όλο το μοτέρ μαζί με το στροφαλοφόρο μέσα σε είκοσι μέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στην ανηφόρα πούλο;

Θα είναι πιο επικίνδυνος με κοφτή πάντως.

Τέλος πάντων στο corsa μπορείς να βάλεις ηχητική ειδοποίηση στην ταχύτητα που θες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στην ανηφόρα πούλο;

Θα είναι πιο επικίνδυνος με κοφτή πάντως.

Τέλος πάντων στο corsa μπορείς να βάλεις ηχητική ειδοποίηση στην ταχύτητα που θες.

αυτο το χουν ολα τα αυτοκινητα που εχουν επιβατη γυναικα ανω τον 25

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο το χουν ολα τα αυτοκινητα που εχουν επιβατη γυναικα ανω τον 25

 

Της δικιάς μου πάντως το «καμπανάκι» βαράει μόνο όταν η βελόνα μπει στο τελευταίο κουτάκι του καντράν. ^_^

 

Βέβαια μονάχα 20 είναι η κοπέλα, αλλά και πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Της δικιάς μου πάντως το «καμπανάκι» βαράει μόνο όταν η βελόνα μπει στο τελευταίο κουτάκι του καντράν. ^_^

 

Βέβαια μονάχα 20 είναι η κοπέλα, αλλά και πάλι.

η βελονα της βενζινης? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...