Προς το περιεχόμενο

κοφτης ταχτυητας σε αυτοκινητο


kalantas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εχω ενα πολο 1600. υπαρχει τροπος να το περιορισω στο γκαζι ωστε να πιανει μεχρι 60-70 μαξιμουμ? και αντιστοιχα τα 40 να μην ειναι ενα χαιδεμα αλλα η μεση του πεταλ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Δεν είναι πιο απλό να μην πατάς πολύ το ρημάδι το γκάζι; :rolleyes:

 

Και για ν` απαντήσω και στην ερώτησή σου, όχι, δεν γίνεται. Θα πρέπει να αλλάξεις κιβώτιο με ένα με πάρα πολύ κοντές σχέσεις, π.χ. από... τρακτέρ (ώστε να τερματίζει το μοτέρ στα 80 ΧΜΩ). Ακόμα και αν καταφέρεις να κάνεις τέτοιο μοντάρισμα (που πρακτικά είναι αδύνατον) ο κινητήρας σου θα κάνει πάρα πολύ θόρυβο, θα καταναλώνει απίστευτα πολλή βενζίνη και θα έχεις και πάρα μα πάρα πολλές φθορές λόγω του ότι θα δουλεύει συνέχεια σε πολλές στροφές.

 

Κοινώς, ξέχνα το. Απλά μάθε να οδηγείς σωστά και να μην παρασύρεσαι. Το γκάζι είναι εκεί για να το χρησιμοποιήσεις όταν πρέπει και όσο πρέπει, όχι για να το σανιδώνεις ενώ... δεν θέλεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε το σανιδονω σε καμια περιπτωση απλα θελω να κινουμαι σα ταριφας με 40 χιλιομετρα... τελοσπαντον μαλλον η πιο ευκολη λυση ειναι να παρω κανενα αμαξι 1000 κυβικα ε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεις να πας σε ενα καταστημα που ασχολειται με τα ηλεκτρονικα μερη του αυτοκινητου και αυτοι επεμβενοντας στον εγκεφαλο θα το κανουν να αποδιδει παρα πολυ λιγα αλογα.Αλλα ποιος ο λογος να συντηρησεις ενα αμαξι 1600 κυβικα?Πουλα το παρε ενα χιλιαρι και τελος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε το σανιδονω σε καμια περιπτωση απλα θελω να κινουμαι σα ταριφας με 40 χιλιομετρα... τελοσπαντον μαλλον η πιο ευκολη λυση ειναι να παρω κανενα αμαξι 1000 κυβικα ε?

Και 500 κυβικά να πάρεις, πάλι τελική < 80 ΧΜΩ δεν θα έχει. Απλά θα τα πιάνει πιο δύσκολα.

 

 

Μπορεις να πας σε ενα καταστημα που ασχολειται με τα ηλεκτρονικα μερη του αυτοκινητου και αυτοι επεμβενοντας στον εγκεφαλο θα το κανουν να αποδιδει παρα πολυ λιγα αλογα.Αλλα ποιος ο λογος να συντηρησεις ενα αμαξι 1600 κυβικα?Πουλα το παρε ενα χιλιαρι και τελος.

 

Το ίδιο με από πάνω. Την τελική τη βγάζει το κιβώτιο σε συνδυασμό με τις στροφές του μοτέρ, όχι τα άλογα. Αν πάρεις αμάξι 30 άλογα, απλά θα χρειαστεί κάνα δίλεπτο γκάζωμα για να πιάσει τα 150 ΧΜΩ. Αλλά θα τα πιάσει.

 

;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Το ίδιο με από πάνω. Την τελική τη βγάζει το κιβώτιο σε συνδυασμό με τις στροφές του μοτέρ, όχι τα άλογα. Αν πάρεις αμάξι 30 άλογα, απλά θα χρειαστεί κάνα δίλεπτο γκάζωμα για να πιάσει τα 150 ΧΜΩ. Αλλά θα τα πιάσει.

 

;)

 

Δηλαδή ένα παπί πχ των 10 αλόγων λέμε τώρα μπορεί να φτάσει τα 200κμ/ω και το μόνο που το περιορίζει είναι οι στροφές και το γρανάζωμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή ένα παπί πχ των 10 αλόγων λέμε τώρα μπορεί να φτάσει τα 200κμ/ω και το μόνο που το περιορίζει είναι οι στροφές και το γρανάζωμα;

Θεωρητικα ναι αλλα επειδη μιλαμε παντα πρακτικα δεν ισχυει αυτο που λεει ο φιλος.Με το υπαρχον κιβωτιο μια τραγικη μειωση στα αλογα για μενει αρκει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή ένα παπί πχ των 10 αλόγων λέμε τώρα μπορεί να φτάσει τα 200κμ/ω και το μόνο που το περιορίζει είναι οι στροφές και το γρανάζωμα;

 

Από ένα σημείο και μετά οι τριβές και οι αντιστάσεις θα είναι αρκετά μεγαλύτερες από τη δύναμη που μπορεί να βγάλει η μηχανή οπότε και θα σταματήσει να ανεβάζει ταχύτητα.

 

 

Θεωρητικα ναι αλλα επειδη μιλαμε παντα πρακτικα δεν ισχυει αυτο που λεει ο φιλος.Με το υπαρχον κιβωτιο μια τραγικη μειωση στα αλογα για μενει αρκει.

 

Ακριβώς, μια τραγική μείωση στα άλογα. Πόσο θα το πας το αυτοκίνητο, ας πούμε <40 άλογα; Εκεί ίσως να μη μπορεί να ανεβάσει πάνω από 100-110. Αλλά μια και μιλάμε πάντα πρακτικά, αν του κόψεις τόση δύναμη θα το αχρηστεύσεις. Να σε δω πως θα ξεκινήσεις σε μια ανηφόρα όταν θα έχει πλέον ροπή από παπάκι και βάρος... όσο είχε πριν.

 

;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βαλε τακους κατω απο το γκαζι για να μη το πατας πολυ και να τερματιζει νωριτερα.

Ετσι και δε θα πηγαινεις γρηγορα και δε θα χαλας πολυ βενζινη.

Στερεωσε τους καλα ομως για να μη πανε κατω απο το φρενο και δε μπορεις μετα να φρεναρεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια άλλη ιδέα που μου ήρθε είναι να ρίξεις τον κόφτη στροφών κάτω από τις 3000 RPM. Έτσι δε χάνεις σε ροπή όπως θα γινόταν με full αλλαγή χαρτογράφησης, αλλά δε μπορείς να ανεβάσεις και πάνω από μια ορισμένη ταχύτητα που να κοπανιέσαι.

 

^_^

 

Νομίζω και αυτό με προγραμματισμό γίνεται (κάνα 500άρι ευρώ δηλαδή), αλλά δεν είμαι και 100% σίγουρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...