kalantas Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 εχω ενα πολο 1600. υπαρχει τροπος να το περιορισω στο γκαζι ωστε να πιανει μεχρι 60-70 μαξιμουμ? και αντιστοιχα τα 40 να μην ειναι ενα χαιδεμα αλλα η μεση του πεταλ?
athlios Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Υπαρχει λογικη για να κανει καποιος κατι τετοιο?
kalantas Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 ναι δε μου αρεσει η ταχυτητα και εξαλου στους δρομους που κινουμαι το οριο ειναι μεχρι 80 που δε θελω να τα πιανω ποτε
Haldol Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Δεν είναι πιο απλό να μην πατάς πολύ το ρημάδι το γκάζι; Και για ν` απαντήσω και στην ερώτησή σου, όχι, δεν γίνεται. Θα πρέπει να αλλάξεις κιβώτιο με ένα με πάρα πολύ κοντές σχέσεις, π.χ. από... τρακτέρ (ώστε να τερματίζει το μοτέρ στα 80 ΧΜΩ). Ακόμα και αν καταφέρεις να κάνεις τέτοιο μοντάρισμα (που πρακτικά είναι αδύνατον) ο κινητήρας σου θα κάνει πάρα πολύ θόρυβο, θα καταναλώνει απίστευτα πολλή βενζίνη και θα έχεις και πάρα μα πάρα πολλές φθορές λόγω του ότι θα δουλεύει συνέχεια σε πολλές στροφές. Κοινώς, ξέχνα το. Απλά μάθε να οδηγείς σωστά και να μην παρασύρεσαι. Το γκάζι είναι εκεί για να το χρησιμοποιήσεις όταν πρέπει και όσο πρέπει, όχι για να το σανιδώνεις ενώ... δεν θέλεις.
kalantas Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 δε το σανιδονω σε καμια περιπτωση απλα θελω να κινουμαι σα ταριφας με 40 χιλιομετρα... τελοσπαντον μαλλον η πιο ευκολη λυση ειναι να παρω κανενα αμαξι 1000 κυβικα ε?
_BASSstarlet_ Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Η πιο εύκολη λύση είναι να σοβαρευτείς, και να κινείσαι σύμφωνα με τις κυκλοφοριακές συνθήκες δρόμου/αυτοκινήτου/διάθεσης.
Septum Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Μπορεις να πας σε ενα καταστημα που ασχολειται με τα ηλεκτρονικα μερη του αυτοκινητου και αυτοι επεμβενοντας στον εγκεφαλο θα το κανουν να αποδιδει παρα πολυ λιγα αλογα.Αλλα ποιος ο λογος να συντηρησεις ενα αμαξι 1600 κυβικα?Πουλα το παρε ενα χιλιαρι και τελος.
Haldol Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 δε το σανιδονω σε καμια περιπτωση απλα θελω να κινουμαι σα ταριφας με 40 χιλιομετρα... τελοσπαντον μαλλον η πιο ευκολη λυση ειναι να παρω κανενα αμαξι 1000 κυβικα ε? Και 500 κυβικά να πάρεις, πάλι τελική < 80 ΧΜΩ δεν θα έχει. Απλά θα τα πιάνει πιο δύσκολα. Μπορεις να πας σε ενα καταστημα που ασχολειται με τα ηλεκτρονικα μερη του αυτοκινητου και αυτοι επεμβενοντας στον εγκεφαλο θα το κανουν να αποδιδει παρα πολυ λιγα αλογα.Αλλα ποιος ο λογος να συντηρησεις ενα αμαξι 1600 κυβικα?Πουλα το παρε ενα χιλιαρι και τελος. Το ίδιο με από πάνω. Την τελική τη βγάζει το κιβώτιο σε συνδυασμό με τις στροφές του μοτέρ, όχι τα άλογα. Αν πάρεις αμάξι 30 άλογα, απλά θα χρειαστεί κάνα δίλεπτο γκάζωμα για να πιάσει τα 150 ΧΜΩ. Αλλά θα τα πιάσει.
xpapias Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 1η, 2α και μετά απευθείας 4η ή 5η. Στην πράξη δε θα μπορείς να επιταχύνεις.
NT1G Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Το ίδιο με από πάνω. Την τελική τη βγάζει το κιβώτιο σε συνδυασμό με τις στροφές του μοτέρ, όχι τα άλογα. Αν πάρεις αμάξι 30 άλογα, απλά θα χρειαστεί κάνα δίλεπτο γκάζωμα για να πιάσει τα 150 ΧΜΩ. Αλλά θα τα πιάσει. Δηλαδή ένα παπί πχ των 10 αλόγων λέμε τώρα μπορεί να φτάσει τα 200κμ/ω και το μόνο που το περιορίζει είναι οι στροφές και το γρανάζωμα;
Septum Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Δηλαδή ένα παπί πχ των 10 αλόγων λέμε τώρα μπορεί να φτάσει τα 200κμ/ω και το μόνο που το περιορίζει είναι οι στροφές και το γρανάζωμα; Θεωρητικα ναι αλλα επειδη μιλαμε παντα πρακτικα δεν ισχυει αυτο που λεει ο φιλος.Με το υπαρχον κιβωτιο μια τραγικη μειωση στα αλογα για μενει αρκει.
Haldol Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Δηλαδή ένα παπί πχ των 10 αλόγων λέμε τώρα μπορεί να φτάσει τα 200κμ/ω και το μόνο που το περιορίζει είναι οι στροφές και το γρανάζωμα; Από ένα σημείο και μετά οι τριβές και οι αντιστάσεις θα είναι αρκετά μεγαλύτερες από τη δύναμη που μπορεί να βγάλει η μηχανή οπότε και θα σταματήσει να ανεβάζει ταχύτητα. Θεωρητικα ναι αλλα επειδη μιλαμε παντα πρακτικα δεν ισχυει αυτο που λεει ο φιλος.Με το υπαρχον κιβωτιο μια τραγικη μειωση στα αλογα για μενει αρκει. Ακριβώς, μια τραγική μείωση στα άλογα. Πόσο θα το πας το αυτοκίνητο, ας πούμε <40 άλογα; Εκεί ίσως να μη μπορεί να ανεβάσει πάνω από 100-110. Αλλά μια και μιλάμε πάντα πρακτικά, αν του κόψεις τόση δύναμη θα το αχρηστεύσεις. Να σε δω πως θα ξεκινήσεις σε μια ανηφόρα όταν θα έχει πλέον ροπή από παπάκι και βάρος... όσο είχε πριν.
poedeer7 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 βαλε τακους κατω απο το γκαζι για να μη το πατας πολυ και να τερματιζει νωριτερα. Ετσι και δε θα πηγαινεις γρηγορα και δε θα χαλας πολυ βενζινη. Στερεωσε τους καλα ομως για να μη πανε κατω απο το φρενο και δε μπορεις μετα να φρεναρεις!
Haldol Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2011 Μια άλλη ιδέα που μου ήρθε είναι να ρίξεις τον κόφτη στροφών κάτω από τις 3000 RPM. Έτσι δε χάνεις σε ροπή όπως θα γινόταν με full αλλαγή χαρτογράφησης, αλλά δε μπορείς να ανεβάσεις και πάνω από μια ορισμένη ταχύτητα που να κοπανιέσαι. Νομίζω και αυτό με προγραμματισμό γίνεται (κάνα 500άρι ευρώ δηλαδή), αλλά δεν είμαι και 100% σίγουρος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.