viper2005 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2011 το xmas ειναι ασχημο δεν θα του εδινα 2500χιλ μινιμουν που θελει το sh300 http://www.car.gr/cl...s/view/1680751/ πολλα τα λεφτα για κατι που πραγματικα δεν μου αρεσει το beverly δεν θα το επαιρνα εκτος αν ηταν το μαυρο με τα νικελ οργανακια αλλα για αυτην την τιμη θα το σκεφτομουνα [2000χιλ] http://www.car.gr/cl...photos/1648651/ γιατι δεν σου αρεσει το nexus ειναι jawdroping http://www.car.gr/cl...photos/1701713/ α να πω οτι ζω σε μερος με τρελες ανηφορες και χρειαζομαι τα κυβικα Κακά τα ψέματα το ABS δεν είναι τέρμα απαραίτητο, τόσοι εκατομύρια άνθρωποι έμαθαν να οδηγούν χωρίς αυτό και είναι μια χαρά Αν το μηχανάκι που θέλει να πάρει υπάρχει με ABS μέσα στο budget που διαθέτει ΟΚ, αλλιώς δε χάθηκε κι ο κόσμος. Το SV το ανέφερα ενδεικτικά για να δεις τι μπορείς να πάρεις με αυτά τα χρήματα. Τα Ιταλικά δεν είναι ότι καλύτερο και γι αυτό θα σου πρότεινα γιαπωνέζο, SH 150-300, Xmax. Εάν το θες για μέσα στη πόλη θα σου πρότεινα να κοιτάξεις για το sh 150 ή το Suzuki Sixteen γιατί έχει μικρότερο κόστος συντήρησης απο ένα 300αρι και μέσα στη πόλη τα 150 είναι ταμάμ. Μόνο εάν κινείσαι αττική οδό/εθνική πολύ συχνά να προτιμήσεις κάποιο μεγαλύτερου κυβισμού αλλίως 150cc και ξερό ψωμί Εάν θες σου λεω τι χρειάζεται το Sh 150 απο service για να δεις που κινείται σε κόστος συντήρησης. με προβληματιζεις εχεις ενα δικιο στα λεφτα γιατι με 3300 παιρνω αυτο http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/1696902/
QQTilt Δημοσ. 30 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2011 Το abs για οδηγό χωρίς εμπειρία, αλλά και για πιο έμπειρο και για μέσα στην Αθήνα που οι δρόμοι είναι γυαλί εφ όσον υπάρχει επιλογή είναι τέρμα απαραίτητο. Τα 400ε παραπάνω δε θα πρεπε να τα σκέφτεται καν κάποιος. Το ότι τόσα χρόνια δεν υπήρχε το abs σε όλα σχεδόν τα μηχανάκια όπως υπάρχει σήμερα, δε λέει απολύτως τίποτα. Τώρα υπάρχει και δεν υπάρχει λόγος να πάρεις μηχανή, scooter ειδικά χωρίς abs. Όσο για τα ιταλικά, δεν έχω κόμπλεξ με καμία εταιρεία, έχω οδηγήσει πολλές μάρκες και κατηγορίες μοτοσυκλετών. Του είπα και από μόνος μου ότι το beverly μ άφησε 2 φορές. Τα ευρωπαικά μηχανάκια έχουν βελτιωθεί όμως πολύ και θεωρώ ότι όσες πιθανότητες έχει πια να σου βγάλει πρόβλημα ένα γιαπωνέζικο, άλλες τόσες έχει και το ευρωπαικό. Όσον αφορά τον κυβισμό θεωρώ ότι στο δικάβαλο, αν θα μετακινείται δικάβαλος τα 150cc είναι λίγο κουραστικά. Βλέπω ότι κρίνεις (και καλά κάνεις, είναι σύνηθες αυτό πολύ περισσότερο στις μηχανές απ ότι στ αυτοκίνητα) πολύ με βάση την εμφάνιση. Αν έχεις κολλήσει με το nexus που για κάτι τέτοιο μου κάνει, δε θα σου αλλάξει γνώμη κανείς. Είναι μια χαρά μηχανάκι. Στα μόνα μείον για μένα η έλλειψη abs και ο όγκος του που είναι καθαρά υποκειμενικό.
Tomahawk Δημοσ. 30 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2011 Βασικά το μεγαλύτερο μείον του Nexus είναι οι μικροί τροχοί του που ειναι ότι χειρότερο δυστυχώς. Διάβασε κι εδώ εντυπώσεις...
QQTilt Δημοσ. 30 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2011 Βασική το μεγαλύτερο μείον του Nexus είναι οι μικροί τροχοί του που ειναι ότι χειρότερο δυστυχώς. Διάβασε κι εδώ εντυπώσεις... +1 και βλακεία μου που δεν το πα
viper2005 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2011 ωραιο το αρθρο αλλα απ οτι βλεπω για το 500αρι που ενδιαφερομαι εγω λενε τα καλυτερα...
QQTilt Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Ελπίζω να ναι injection και όχι καρμπυρατέρ σαν τα beverly τα παλιά τα 500 το nexus που χεις δει..
viper2005 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Ελπίζω να ναι injection και όχι καρμπυρατέρ σαν τα beverly τα παλιά τα 500 το nexus που χεις δει.. εχει διαφορα στην καταναλωση η σε κατι αλλο που δεν γνωριζω?
QQTilt Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Στην κατανάλωση, στη συμπεριφορά του κινητήρα και σε κάποια ακόμη.
viper2005 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Στην κατανάλωση, στη συμπεριφορά του κινητήρα και σε κάποια ακόμη. τοσο ασχημα δλδ?
QQTilt Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Θεωρώ απλά ότι το να πάρεις scooter, βασικά οποιοδήποτε μηχανάκι, εν ετει 2011 σχεδόν 12 με καρμπυρατέρ είναι λάθος.
Tomahawk Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Ισχύει... Η κατανάλωση είναι πιο μεγάλη, η εκκίνηση του κινητήρα πιο δύσκολη ειδικά όταν έχει κρύο, οι βλάβες (αρκετά μέρη του καρμπυρατέρ είναι ευπαθή σχετικά οπότε μπορεί να σου προξενήσει προβλήματα που μπορεί να κοστίσουν), μόνο και μόνο ένα καθάρισμα καρμπυρατέρ εφόσον δε το κάνεις μόνος σου κοστίζει 50Ε και παραπάνω. Γενικά για να μη τα πολυλογούμε προτίμησε injection!
sot20 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Το Nexus πάρε καλύτερα από αυτά που προτείνεις. Εγώ έχω το nexus το 250αρι και σε κατανάλωση καίω 3,6-4 λίτρα/100χμ.
viper2005 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 31 Αυγούστου 2011 Το Nexus πάρε καλύτερα από αυτά που προτείνεις. Εγώ έχω το nexus το 250αρι και σε κατανάλωση καίω 3,6-4 λίτρα/100χμ. του ποτε ειναι το nexus...?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.