Adawn Δημοσ. 24 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2011 παιδιά το VStudio ένα δυνατό εργαλείο, άλλα μην ξεχνάμε ότι για εμπορική χρήση πρέπει να το αγοράσεις και κοστίζει περίπου 9000 Ευρώ... τι λέτε για το "Drag & Drop", για την ευκολία που προσφέρουν κάποια προγράμματα... απλά τραβάς τα Controls και αποκεί και πέρα έχεις τα Options στα δεξιά σου και επιλέγεις ... σου κάνει την ζωή ευκολη, αλλα πιστεύω ότι υπάρχει καλύτερος έλεγχος όταν το κάνεις μόνος σου... δηλαδή για να μορφοποιήσεις μια φόρμα μπορείς απλά να διαλέξεις τα θέλω σου στα Options, και αυτόματα το VStudio δημιουργεί έναν κώδικα απο πίσω...
migf1 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2011 παιδιά το VStudio ένα δυνατό εργαλείο, άλλα μην ξεχνάμε ότι για εμπορική χρήση πρέπει να το αγοράσεις και κοστίζει περίπου 9000 Ευρώ... τι λέτε για το "Drag & Drop", για την ευκολία που προσφέρουν κάποια προγράμματα... απλά τραβάς τα Controls και αποκεί και πέρα έχεις τα Options στα δεξιά σου και επιλέγεις ... σου κάνει την ζωή ευκολη, αλλα πιστεύω ότι υπάρχει καλύτερος έλεγχος όταν το κάνεις μόνος σου... δηλαδή για να μορφοποιήσεις μια φόρμα μπορείς απλά να διαλέξεις τα θέλω σου στα Options, και αυτόματα το VStudio δημιουργεί έναν κώδικα απο πίσω... Αυτή είναι η προφανής επιλογή που χρησιμοποιεί ο περισσότερος κόσμος που ασχολείται με παραθυρικό προγραμματισμό. Αν γκουγκλάρεις για "resource editor for windows" θα βρεις πολλούς free. Έχει ενσωματωμένο και η Pelles-C δικό της, όπως υπάρχει κι εξειδικευμένο tool για τον mingw (το οποίο όμως δεν είναι και τόσο εύχρηστο). Το αντίστοιχο για Gnome σε linux είναι το Glade για το GTK+ api, ενώ υπάρχει και για QT API που χρησιμοποιεί το KDE (σε C++ είναι αυτό) αλλά δεν το θυμάμαι απ' έξω. Προσωπικά δεν βρίσκω τον λόγο να ταλαιπωρείσαι χειροκίνητα για τέτοιες δουλειές.
Adawn Δημοσ. 24 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 24 Αυγούστου 2011 Αυτή είναι η προφανής επιλογή που χρησιμοποιεί ο περισσότερος κόσμος που ασχολείται με παραθυρικό προγραμματισμό. Αν γκουγκλάρεις για "resource editor for windows" θα βρεις πολλούς free. Έχει ενσωματωμένο και η Pelles-C δικό της, όπως υπάρχει κι εξειδικευμένο tool για τον mingw (το οποίο όμως δεν είναι και τόσο εύχρηστο). Το αντίστοιχο για Gnome σε linux είναι το Glade για το GTK+ api, ενώ υπάρχει και για QT API που χρησιμοποιεί το KDE (σε C++ είναι αυτό) αλλά δεν το θυμάμαι απ' έξω. Προσωπικά δεν βρίσκω τον λόγο να ταλαιπωρείσαι χειροκίνητα για τέτοιες δουλειές. ναι εντάξει εμείς που το κάνουμε για χόμπι, άλλα κάποιος που θέλει να γίνει προγραμματιστής πιστεύω για αρχή είναι καλό να βασανιστεί ...
migf1 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2011 ναι εντάξει εμείς που το κάνουμε για χόμπι, άλλα κάποιος που θέλει να γίνει προγραμματιστής πιστεύω για αρχή είναι καλό να βασανιστεί ... Ούτε τότε υπάρχει ουσιαστικός λόγος, στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων το resource file που δημιουργείται είναι μια συλλογή από pragmas, macros και preprocessor directives, τα οποία διαφορετικά θα πρέπει να τα γράψεις με το χέρι.
nilosgr Δημοσ. 24 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2011 Επειδη δεν εχω ανακατευτει πολυ με GUI, ξερω οτι σε βοηθαει να "οργανωνεις" τις εικονες κι ολα αυτα τα εξωτερικα που χρησιμοποιεις στο προγραμμα σου, αλλα γιατι ειναι τοσο σημαντικος;
migf1 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2011 Επειδη δεν εχω ανακατευτει πολυ με GUI, ξερω οτι σε βοηθαει να "οργανωνεις" τις εικονες κι ολα αυτα τα εξωτερικα που χρησιμοποιεις στο προγραμμα σου, αλλα γιατι ειναι τοσο σημαντικος; Βασικά σχεδιάζεις ολόκληρο το γραφικό περιβάλλον της εφαρμογής σου: μενού, εικονίδια, φόρμες (πεδία, κουμπιά, λίστες, κλπ της κάθε μιας) κλπ κλπ και στο κάθε στοιχείο από αυτά ορίζεις ονόματα (που ουσιαστικά είναι #define) αλλά ανάλογα την πλατφόρμα μπορείς να ορίσεις και ιδιότητες κι ενέργειες και signals για το καθένα τους. Κατόπιν μέσα στον κώδικά σου τα διαχειρίζεσαι μέσω των ονομάτων, ενεργειών, ιδιοτήτων που έχεις ορίσει.
Adawn Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 δηλαδή μου λέτε ότι οι εταιρίες παραγωγής λογισμικού, "signular logic" ( Visual Basic ) αμα δείτε σιτε "θέσεις εργασίας" VB θέλουν... τα πασίγνωστα προγράμματά τους "Soft1" για την διαχείριση του πρατηρίου... είναι απλά " Drag & Drop " παιδιά, γιατί υποτιμώ τον εύκολο δρόμο, δεν ξέρω... αυτό με το "Drag & Drop" δεν μου κάθετε καλά... βασικά με το να γράφεις τα πάντα εσύ έχεις κάποια ακρίβεια... αυτό θέλω να πω... και δεν αφήνεις να δημιουργούνται ανεξέλεγκτα κομμάτια κώδικα απο μόνα τους... ξέρω γω...
xrist0f0r0s Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 απορεια offtopic το VStudio ειναι το visual studio ?
Adawn Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 απορεια offtopic το VStudio ειναι το visual studio ? ναι
_tasos Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 Οι αυτοματοποιήσεις που λες αφορούν καθαρά και μόνο την εμφάνιση της κάθε φόρμας. Από εκεί και πέρα, το τι γίνεται σε κάθε event (π.χ. Button_Click) είναι κάτι που πρέπει να γραφτεί κώδικας. Εκεί μπορεί να βασανιστεί όσο θέλει ο προγραμματιστής. Για το στήσιμο της φόρμας, να είναι τα πράγματα όσο το δυνατόν πιο εύκολα για να μη χάνεται χρόνος από την ανάπτυξη του προϊόντος. Υ.Γ. Το Visual Studio έχει και την express έκδοση που είναι δωρεάν...
migf1 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 δηλαδή μου λέτε ότι οι εταιρίες παραγωγής λογισμικού, "signular logic" ( Visual Basic ) αμα δείτε σιτε "θέσεις εργασίας" VB θέλουν... τα πασίγνωστα προγράμματά τους "Soft1" για την διαχείριση του πρατηρίου... είναι απλά " Drag & Drop " παιδιά, γιατί υποτιμώ τον εύκολο δρόμο, δεν ξέρω... αυτό με το "Drag & Drop" δεν μου κάθετε καλά... βασικά με το να γράφεις τα πάντα εσύ έχεις κάποια ακρίβεια... αυτό θέλω να πω... και δεν αφήνεις να δημιουργούνται ανεξέλεγκτα κομμάτια κώδικα απο μόνα τους... ξέρω γω... Για το συγκεκριμένο δεν έχεις λόγο να βασανιστείς χειροκίνητα. Δεν σου μαθαίνει κάτι το ουσιαστικό. Διάβασε αν θες πως γίνεται χειροκίνητα, φτιάξε χειροκίνητα ένα μενού με 2-3 εντολές, κάνα εικονίδιο και κάνα απλό dialog για να δεις τι παίζει. Από εκεί και μετά resource editor και ξερό ψωμί
Adawn Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 Οι αυτοματοποιήσεις που λες αφορούν καθαρά και μόνο την εμφάνιση της κάθε φόρμας. Από εκεί και πέρα, το τι γίνεται σε κάθε event (π.χ. Button_Click) είναι κάτι που πρέπει να γραφτεί κώδικας. ναι το ξέρω, απλα λεω για τον κώδικα που το πρόγραμμα δημιουργεί απο μόνο του και το οποίο έχει να κάνει καθαρά με το Styling... ΠΧ αυτό. >namespace WindowsFormsApplication2 { partial class Form1 { /// <summary> /// Required designer variable. /// </summary> private System.ComponentModel.IContainer components = null; /// <summary> /// Clean up any resources being used. /// </summary> /// <param name="disposing">true if managed resources should be disposed; otherwise, false.</param> protected override void Dispose(bool disposing) { if (disposing && (components != null)) { components.Dispose(); } base.Dispose(disposing); } #region Windows Form Designer generated code /// <summary> /// Required method for Designer support - do not modify /// the contents of this method with the code editor. /// </summary> private void InitializeComponent() { this.SuspendLayout(); // // Form1 // this.AutoScaleDimensions = new System.Drawing.SizeF(6F, 13F); this.AutoScaleMode = System.Windows.Forms.AutoScaleMode.Font; this.BackColor = System.Drawing.Color.Maroon; this.ClientSize = new System.Drawing.Size(562, 368); this.Name = "Form1"; this.Text = "Form1"; this.ResumeLayout(false); } #endregion } } εγώ μόνο το size και το Background color άλλαξα μέσω Properties... δεν θα ήταν καλό να ήταν έτσι? πχ... > using System; using System.Drawing; using System.Windows.Forms; namespace WindowsFormsApplication2 { public partial class Form1 : Form { public Form1() { _doStyle(); } private void _doStyle() { BackgroundImage = Image.FromFile(@"bg.png"); Text = "Title"; Font = new Font("Tahoma", 8); // Form Loading Event... Load += new System.EventHandler(Form1_Load); } private void Form1_Load(object sender, EventArgs e) { //do something... } } } όπου ορίζουμε εμείς το τι ακριβώς θέλουμε... πως βάζω "Spoiler" στο φόρουμ. Για το συγκεκριμένο δεν έχεις λόγο να βασανιστείς χειροκίνητα. Δεν σου μαθαίνει κάτι το ουσιαστικό. Διάβασε αν θες πως γίνεται χειροκίνητα, φτιάξε χειροκίνητα ένα μενού με 2-3 εντολές, κάνα εικονίδιο και κάνα απλό dialog για να δεις τι παίζει. Από εκεί και μετά resource editor και ξερό ψωμί όπως είπα... καλό το VStudio... άλλα 10.000 ευρώ... αμα πχ κάποιος πάει δουλέψει κάπου με ένα φρεε εργαλείο... και δεν παρέχει όλα αυτά...
migf1 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 Δοκίμασε και βγάλε μόνος σου τα συμπεράσματά σου! Αν θες να δεις τι ακριβώς παίζει, άσε το VStudio, στήσε mingw ή Pelles-C και ξεκίνα διάβασμα Μια απλή και καλή αρχή μπορείς να κάνεις από εδώ: http://www.winprog.org/tutorial/start.html (για τα resources εδώ: http://www.winprog.org/tutorial/resources.html). ΥΓ. Γράφεις [ spoiler ] ... [ /spoiler ] χωρίς τα κενά.
Adawn Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 Δοκίμασε και βγάλε μόνος σου τα συμπεράσματά σου! Αν θες να δεις τι ακριβώς παίζει, άσε το VStudio, στήσε mingw ή Pelles-C και ξεκίνα διάβασμα Μια απλή και καλή αρχή μπορείς να κάνεις από εδώ: http://www.winprog.org/tutorial/start.html (για τα resources εδώ: http://www.winprog.org/tutorial/resources.html). ΥΓ. Γράφεις [ spoiler ] ... [ /spoiler ] χωρίς τα κενά. ρε έχω δει την C/C++ ... είναι δύσκολο... ρε γαμώτο , και αμα σου πω ότι προτιμώ την C/C++... απλά στην C#/VB υπάρχει ο αυτοματισμός όχι μόνο για το "Drag & Drop" άλλα και μεσα στον κώδικα... δηλαδή γράφεις "text" και σουτ βγάζει ολόκληρη λίστα με τις πιθανές επιλογές, "ΤεχτΒοχ" "RichTextBox"... στην C++ πρέπει να είσαι σκέτο γατάκι μιλάμε... Guru... ΥΓ: άσε που έχω συνηθήσει τις άλλες γλώσσες ... κάνα σίτε παίζει να μάθω την θεωρία... μια ματιά που έριξα υπάρχουν κάποια events σε switch πχ >CASE: PAINT // Your Code... CASE: LOAD? // Your code... είναι τα αντίστοιχα τις C# > private void Formx_Load( x , y ) { } private void Formx_Paint ( x , y ) { } πρώτα πρέπει να κατανοήσω την θεωρία... έχει πολλά "κινέζικα" για μένα... πχ > HINSTANCE LPSTR -> char* same... as i know.. τι είναι... βασικά αυτά τα λεει , αλλα υπάρχουν πολλά τέτοια...
migf1 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2011 Με έχεις κατα-μπερδέψει, τελικά τις θέλεις ή όχι τις αυτοματοποιήσεις; Αν δεν τις θέλεις (επειδή ενδεχομένως θέλεις να μάθεις πως λειτουργεί natively το Win32 API) και ξέρεις μέτρια (προς καλή) C, τότε το link που σου έδωσα είναι από τα πιο απλά και καλογραμμένα που μπορείς να βρεις online για απλό GUI programming σε Win32. Κατέβασε την Pelles-C και ξεκίνα να διαβάζεις το tutorial από την αρχή του. Δεν είναι και τόσο δύσκολο όσο ενδεχομένως δείχνει με την πρώτη ματιά. Κουραστικό είναι, δύσκολο όχι. Αν δεν ξέρεις C όμως, τότε το συγκεκριμένο (και οποιοδήποτε άλλο συναφές) θα σε δυσκολέψει. Ο λόγος που σου λέω να βάλεις Pelles-C αντί για VStudio είναι πως το VStudio παίρνει κάτι πρωτοβουλίες από μόνο του και θα σου σπάσει τα νεύρα. Η Pelles-C είναι πολύ πιο straight forward κι έχει και δικό της resource editor. Τα παραπάνω για να μάθεις τα ενδότερα. Όταν τα μάθεις και ξέρεις τι παίζει σου συνιστώ παραθυρικά UI να φτιάχνεις με άλλες γλώσσες (C#, python, κλπ)... θα είσαι πολύ πιο παραγωγικός. ΥΓ. Όχι και guru, thanks πάντως (C++ δεν θα το έλεγα, ποτέ μου δεν την... χώνεψα, ότι έκανα το έκανα αγγαρεία στη C++, σε αντίθεση με τη C που την λάτρεψα και τη λατρεύω).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.