alextrela172 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 (επεξεργασμένο) /bump Καλησπέρα παιδιά, sorry για το bump σε τόσο παλίο thread αλλά έχω και 'γω το ίδιο πρόβλημα και θεώρησα σκόπιμο να μην ανοίξω νέο! Well.... A copy of your bank or card statement for the card used, including billing address. Αυτό πως να το ζητήσω ; Στην Alpha Bank είμαι... Αν μας έλεγε ο φίλος τι τους έστειλε θα ήταν τέλειο! Thanks Μου κανει εντυπωσει που σου ζητανε αυτα τα δικαιολογητικα για αγορα απο amazon να φανταστεις εγω εχω αλλη δηλωμενη διευθυνση στη καρτα και σε αλλη διευθυνση εχω δηλωσει στο amazon για αποστολη και μου τα στελνουν κανονικα. Βεβαια εγω πολλα χρονια ψωνιζω απο amazon ισως και για αυτο δεν μου ζητησαν δικαιολογητικα παρ ολο που εχω διαφορετικη διευθυνση στην καρτα απο αυτη που δηλωσα για αποστολη απο amazon Στην τραπεζα σου θα πας φιλε μου οπου θα ζητησεις ενα αντιγραφο οτι η δηλωμενη καρτα ειναι στο ονομα σου και επισης ενας προσφατος λογαριασμος ΔΕΚΟ που θα αναγραφει τη διευθυνση κατοικιας σου αυτα θα στειλεις στο amazon. Μηπως ειναι η πρωτη σου αγορα? Παντως να ξερεις οτι ζητανε δικαιολογητικα αλλα οχι παντα μονο οταν υπαρχει θεμα με τη διευθυνση που ειναι βγαλμενες οι καρτες απο αυτες που εχεις δηλωσει για αποστολη στο λογαριασμο σου στο amazon. Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2012 από alextrela172
@phonekiller Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 (επεξεργασμένο) Μου κανει εντυπωσει που σου ζητανε αυτα τα δικαιολογητικα για αγορα απο amazon να φανταστεις εγω εχω αλλη δηλωμενη διευθυνση στη καρτα και σε αλλη διευθυνση εχω δηλωσει στο amazon για αποστολη και μου τα στελνουν κανονικα. Βεβαια εγω πολλα χρονια ψωνιζω απο amazon ισως και για αυτο δεν μου ζητησαν δικαιολογητικα παρ ολο που εχω διαφορετικη διευθυνση στην καρτα απο αυτη που δηλωσα για αποστολη απο amazon Στην τραπεζα σου θα πας φιλε μου οπου θα ζητησεις ενα αντιγραφο οτι η δηλωμενη καρτα ειναι στο ονομα σου και επισης ενας προσφατος λογαριασμος ΔΕΚΟ που θα αναγραφει τη διευθυνση κατοικιας σου αυτα θα στειλεις στο amazon. Μηπως ειναι η πρωτη σου αγορα? Παντως να ξερεις οτι ζητανε δικαιολογητικα αλλα οχι παντα μονο οταν υπαρχει θεμα με τη διευθυνση που ειναι βγαλμενες οι καρτες απο αυτες που εχεις δηλωσει για αποστολη στο λογαριασμο σου στο amazon. Πράγματι, είναι πρώτη σγορά hehe... Τώρα που είπες ΔΕΚΟ, η διεύθυνση θα είναι στα Ελληνικά όμως... Το αστείο είναι ότι έχω βάλει σωστά στοιχεία δ/νσης στο amazon... Πολύ παράξενοι. Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2012 από @phonekiller
alextrela172 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 (επεξεργασμένο) Δεν πειραζει που θα ειναι στα ελληνικα(ΔΕΗ-ΟΤΕ-ΕΥΔΑΠ) Μαλλον επειδη θα ειναι η πρωτη σου φορα Να ξερεις με την ιδιο λογαριασμο που εχεις ανοιξει θα μπορεις να κανεις αγορες απο ολα τα amazon(αγγλικο-γερμανικο-γαλλικο-αμερικανικο) Αναλογα τη αγοραζεις αλλες φορες θα παραλαμβανεις στα ελτα υστερα απο ειδοποιηση και αλλες φορες θα σου ερχονται σπιτι σου. Θα το διαπιστωσεις και ο ιδιος Καλες αγορες. Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2012 από alextrela172
kostas_dr Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2012 Εμένα πάντως δεν μου ζήτησαν ποτέ τέτοια χαρτιά.
@phonekiller Δημοσ. 28 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2012 (επεξεργασμένο) Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, βασικά έχω εκνευριστεί τελείως με το Αmazon... τους έστειλα χθες ένα fax με τα στοιχεία που μου ζητάνε (τα οποία στοιχεία μου τα έκδοσαν από την τράπεζα και φαινεται και η δ/νση μου και ο αριθμός της καρτάς κτλπ) και είδα σήμερα στο inbox ένα email πάλι που να ζητάνε πάλι τα ίδια στοιχεία, σαν να μην είδαν καν το fax. Δηλαδή έλεος. Εαν δεν είχαν σε πολλά πράγματα τόσο καλές τιμές δεν παίζει να ασχολούμουν περισσότερο μαζί τους. Αίσχος. Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2012 από @phonekiller
alextrela172 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2012 Δοκιμασε να τα σκαναρεις και στειλτα με email καλυτερα. Παντως οντως περιεργη η συμπεριφορα τους,δεν το συνηθιζουν.
kostas_dr Δημοσ. 28 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2012 Λέτε να είναι νέα πολιτική; Ελπίζω να μην μας έχουν βάλει σε μαύρη λίστα.
moxalis Δημοσ. 29 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2012 Λέτε να είναι νέα πολιτική; Ελπίζω να μην μας έχουν βάλει σε μαύρη λίστα. Δεν είναι και απίθανο.. Αν και πριν ένα - δύο μήνες έβαλα καινούρια κάρτα στο amazon (χρεωστική από Alpha) και πέρασε αμέσως. Το περίεργο είναι ότι δε μου ζήτησε ούτε τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας για να δούνε αν όντως έχω την κάρτα στα χέρια μου έστω.. Αν έβλεπε ο καθένας μόνο τον αριθμό της κάρτας θα μπορούσε να κάνει παραγγελία; Μου φαίνεται ότι είναι στο άλλο άκρο αυτό..
@phonekiller Δημοσ. 29 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2012 (επεξεργασμένο) Ok το amazon είναι τελείως ότι να 'ναι... Δείτε τι μου έστειλαν την Παρασκευή: Dear Customer, Thank you for contacting us about your account. We have removed the hold from your account but unfortunately your recent order(s), including (#202-ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ), could not be completed. If you would still like to receive the item(s), we ask that you place a new order. Please accept our sincere apologies for any resulting inconvenience. Please don't hesitate to contact us should you have any further questions, and thanks for your patience with our security measures. Warmest regards, Amazon.co.uk Account Specialist http://www.amazon.co.uk Οπότε, λέω και 'γω ότι μετά από 2 fax και άπειρα τηλέφωνα στο τηλεφωνικό τους κέντρο, μάλλον κατάλαβαν ότι δεν είμαι κανένας απατεώνας... οπότε και ξανά έκανα την παραγελεία.... Το δράμα συνεχίζεται, αφού πριν από λίγο είδα ότι πάλι (!!!) δεν μπορώ να μπώ στο account μου, και μου ήρθε πάλι αυτό το καταραμένο μύνημα: Dear Customer, Your Amazon.co.uk account including order (#ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ) has been placed on hold as we require further verification to allow us to process your order in a timely and secure manner. For us to process and complete your order we require you to fax us the information below relating to the card used to place this order. We are unable to verify your address as your card issuer has declined our request citing legal and privacy reasons. To ensure your fax is handled in a timely manner, please send the following information: • A copy of your bank or card statement for the card used, including billing address • The last 4 digits of the payment card • Your name, e-mail address, phone number and order number (#202-1602003-2357152). Please note that this information must be sent via fax as we are unable to accept attachments via email. For ease of processing, please write your order number and e-mail address clearly at the top of the fax. =========================================== Fax: 0208 636 9326 (UK only) International Fax: +44 208 636 9326 (outside the UK) =========================================== For your security please do not send any password information as this is not required. During this verification process you will not be able to access your Amazon.co.uk account. Please do not place a new order using a new account as this may result in additional delays. Be advised your order will be on hold for a maximum of 4 days after which time it will be cancelled if we haven’t received your fax containing the required information. If you are unable to send the fax, please ask the issuer of your debit or credit card to contact us so we may verify your account details. The card issuer can reach us via the above fax number. The fax should include the name and fax number of a specific representative with whom we can correspond if necessary. We will remove the hold on your Amazon.co.uk account and complete the processing of your orders once we have verified your billing information. Thank you for your patience with our security measures. Sincerely, Account Specialist Amazon.co.uk ================== Οκ, είμαι επισήμα μέσα σε ένα infinite loop του amazon.... Toυς έκραξα ελαφρά γιατί απλά έχασα 2 βδομάδες από τη ζωή μου, δεν ασχολούμε άλλο... είναι τελείως ζώα. Επεξ/σία 29 Ιουλίου 2012 από @phonekiller
kostas_dr Δημοσ. 30 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2012 Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σου παρουσιάζεται αυτό το πρόβλημα. Εδώ και μερικά χρόνια έχω κάνει ένα σωρό παραγγελίες και ποτέ δεν έχω αντιμετωπίσει κάτι αντίστοιχο.
@phonekiller Δημοσ. 30 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2012 Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σου παρουσιάζεται αυτό το πρόβλημα. Εδώ και μερικά χρόνια έχω κάνει ένα σωρό παραγγελίες και ποτέ δεν έχω αντιμετωπίσει κάτι αντίστοιχο. Εγώ πάλι πρώτη φορά προσπαθώ να παραγγείλω από εκεί, τέσπα αποφάσισα να το τρέξω και άλλο μέχρι να μου το φτιάξουν, ακόμα και birth certificate να μου ζητήσουν θα το στείλω , το έχω πάρει πολύ πατριωτικά το θέμα, i dont give up, bitches. lol... Για την ακρίβεια, τους ξανα έστειλα νέο fax. Μάλιστα τους έστειλα και email me την date/local time που το έλαβαν το fax. Grrrrrrr , δεν ξέρω αλλά η παραγγελία θα γίνει, και θα παραλάβω... κάποια στιγμή....
@phonekiller Δημοσ. 1 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2012 Καλό μήνα ... Ένα μικρό update. Δεν μου έχει απαντήσει κανένας από το Amazon, σκοτάδι σαν να μην έστειλα τπτ , σαν να είμαι φάντασμα! Δεν υπάρχω. Οκ πολύ παράξενο, αλλα το έχω ψάξει λιγάκι το θέμα στο internet και έχει άπειρος κόσμος πρόβλημα... είναι μην σου κάτσει , ξέρω 'γω, τι να πω πλέον ...
kostas_dr Δημοσ. 1 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2012 Είσαι σίγουρος ότι όντως υπάρχεις; Προσπάθεια χιούμορ! Η μεγάλη πλάκα είναι ότι έχει λήξει η πρωπληρωμένη κάρτα που είχα και πρέπει να ξαναβγάλω. Ελπίζω να μην έχω τα ίδια προβλήματα
@phonekiller Δημοσ. 1 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2012 Είσαι σίγουρος ότι όντως υπάρχεις; Προσπάθεια χιούμορ! Δεν υπάρχω, σίγουρα. Η μεγάλη πλάκα είναι ότι έχει λήξει η πρωπληρωμένη κάρτα που είχα και πρέπει να ξαναβγάλω. Ελπίζω να μην έχω τα ίδια προβλήματα Goodluck φίλε μου, εγώ τους παράτησα τελικά, έδωσα το order σε ελληνικό κατάστημα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα