Arctic Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Γεια σας παιδιά. Έχω πρόβλημα με την ασύρματη σύνδεση του υπολογιστή. Κάνει συνέχεια αποσυνδέσεις και ξανασυνδέεται, πολλές φορές θέλει να πατήσω εγώ να συνδεθεί(υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που να δείχνει τη κατάσταση-κάτι σαν διάγραμμα- να ανεβάσω φωτογραφία; ) Το λειτουργικό είναι Win7 Ultimate 64Bit, η κάρτα δικτύου είναι μία Acer με Realtek 8185(δεν ξέρω ακριβώς το μοντέλο) και οι οδηγοί είναι για WinXP 64Bit(για τα 7 το πρόβλημα ήταν μεγαλύτερο-δεν συνδέονταν) Τι μπορώ να κάνω; Γενικά είμαι άσχετος με δίκτυα κτλ. Σας ευχαριστώ
SPANK Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Πρώτα απο ολα πες μας πιο router έχεις και πως το έχεις συνδεδεμένο, με ethernet , usb η ασύρματα ? Επίσης με πια εταιρία εχεις adsl. Στο έκανε ξαφνικά το πρόβλημα τις τελευταίες μέρες η είχες πάντα προβληματάκια ?
Arctic Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Έχω connx και το router είναι αυτό(το modem του OTE, συνδεδεμένα με ethernet). Το πρόβλημα όμως δεν υπάρχει στους υπόλοιπους υπολογιστές στο δίκτυο. Το πρόβλημα υπήρχε και παλαιότερα αλλά με αρκετά μικρότερη συχνότητα(την ημέρα μπορεί και καμία,μπορεί και 5-6). Η κατάσταση επιδεινώθηκε(σε ένα λεπτό κάνει 2 με 3 αποσυνδέσεις) μετά από format που έκανα χθες Edit:Μόλις έβγαλα το Realtek wireless utilitie και σταμάτησε το πρόβλημα... SPANK σε ευχαριστώ για την απάντηση
SPANK Δημοσ. 19 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2011 Τελικά αυτα τα utilities ειτε ειναι για κάρτες δικτύων ειτε γραφικών κτλπ μονο προβλήματα δημιουργούν
Arctic Δημοσ. 19 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2011 Να έκανε και τίποτα χρήσιμο... απλά να πιάνει Ram