Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ που πλήρωσα για expedited και άργησε κατά 2 ημέρες μπορώ να ζητήσω κάτι; Αν και έχει περάσει μίσος μήνας από τότε.. Είχα παραγγείλει 4 πραγματάκια. Το ένα ήρθε μόνο του μετά από 2,3 ημέρες και τα άλλα ήρθαν μαζί μετά από μια εβδομάδα. 

 

Πάντως τα μεταφορικά είναι αρκετά.. Στα 199 ευρώ δίνεις αλλά 15-20 για τα μεταφορικα.. 

 

Γνωριζουμε εάν με το Amazon. Com η επιλογή που προπληρωνεις το τελωνείο, όντως δουλεύει;;

Επεξ/σία από elpaso1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 375
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Να ρωτησω.Εγινε αγορα απο amazon.de. Ο πωλητης δεν ειναι το αμαζον, αλλα ενας κινεζος.Το προιον που εστειλε ειναι διαφορετικο απο αυτο που ειχε στην περιγραφη.Του εστειλα μηνυμα και φωτογραφια με το προιον που εστειλε που δειχνει ξεκαθαρα οτι ειναι διαφορετικο απο αυτο που πουλαει.Του λεω οτι δεν μου κανει αυτο που εστειλε και ζηταω τα χρηματα πισω.

Απαντησε

Hallo

Vielen Dank für Ihre E-Mail

Ich entschuldige mich für die entstandenen Unannehmlichkeiten. Ich verstehe, dass Sie es zurückgeben wollen. Jedoch könnten die Rückkehrkosten sehr hoch sein,
Vielleicht mehr als EUR 20. (Weil wir aus Übersee versenden.)
Alternative, wenn Sie irgendein Gebrauchfeld finden, konnten Sie bitte das Einzelteil halten, wenn wir Ihnen 20% anbieten, würde es in hohem Grade geschätzt. vielen Dank.

Freuen Sie sich darauf, von Ihnen zu hören.

Ein schönes Wochenende wünsche ich ihnen

Freundliche Grüße

Helen

Hi

Thanks for your email

I deeply apologize for the caused inconvenience. I understand that you want it returned. however, the return cost could be very high,
maybe more than EUR 20.(Because we ship from overseas.)
Alternative, if you find any use field, could you please keep the item if we offer you 20% off,it would be highly appreciated. thank you very much.

Look forward to hearing from you.

Have a nice weekend

Best regards

Helen

 

Πως πρεπει να κινηθω?Το προιον δεν το θελω.

Δημοσ.

Βάλε στη μέση την amazon (επικοινωνησε μαζί τους απευθειας) οτι το προιόν ειναι fraud και τώρα ο πωλητής ζητά απο εσενανα καλύψεις το κοστος επιστροφής.

Επισης κοιτα τις αγγελιες και το profile του πωλητη. Αν γράφει οτι το ειδος θα σταλεί απο διαφορετική χώρα απο αυτή που στο εστειλε (π.χ. λεει οτι εχει warehouse Γερμανια, αλλα στο εστειλε απο Κίνα) πάλι επικοινωνια με amazon για fraud.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Λοιπον μετα απο αρκετα μηνυματα με τον κινεζο(εβαλα και στο χορο το αμαζον) μου απαντησε αυτο


Hi,
Sorry for the inconvenient.
We will refund you.

And it needs about 3 working days to come to your amazon account.
The items no need to return to us, Could you please help us to close the return request?
Best wish to you and your family.
Helen

Του λεω οκ δεχομαι?

Δημοσ.

Θα του απαντησεις "When I see refunded money in my account, immediately I will close return request and inform amazon that sale has been refunded"

και μονο τοτε θα το κλείσεις.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια.Να ρωτησω κατι αλλο.Οταν μιλησα με αμαζον μου εστειλε αυτο

Dear ****************

Thank you for your email.

I see that you have decided to place an order #****************** using Amazon Marketplace.

As an Amazon Marketplace buyer, you are protected by our A-to-z Guarantee. Because you have already contacted the seller, but the matter hasn't been resolved, I've just requested a refund on your behalf. A check will now be made to ensure that all the qualifying conditions for the A-to-z Guarantee have been met.

Please note that the A-to-z Guarantee doesn't cover any other services, such as the subsequent shipment of items or their replacement in the event of a defect.
After the checks are successfully completed, a refund will be made using the payment method specified in this order. As soon as a refund has been cleared, the message "You've received a refund of €****** for this order" appears directly at the beginning of the guarantee claim summary.

By the way, you can also see the status of guarantee processing in your Amazon.de customer account:

1. Go to "Your Orders" (https://www.amazon.de/meine-bestellungen).
2. Select "Orders in the last 6 months".
3. Click "File/View claim" for the relevant order.
4. You'll now be taken to a page where you can view the status of the guarantee claim.

I hope this helps.

I thank you for your time and I wish you a nice day!

 

Πρεπει να κανω εγω την διαδικασια File/View claim? η με το εμαιλ που εστειλα στο αμαζον εγινε αυτοματα?

Γιατι στο status of the guarantee claim δεν δειχνει κατι.Να το κανω εγω η να το αφησω μεχρι να δω οτι ο κινεζος επεστεψε τα χρηματα?

Αλλο εμαιλ απο τον κινεζο δεν εχω παρει.Του εστειλα αυτο που μου ειπες να γραψω και δεν εχει απαντησει.


 
Επεξ/σία από Mr_Terror
  • 10 μήνες μετά...
Δημοσ.

Θελω να επιστρεψω ενα χαλασμενο προιον που μολις παρελαβα στο amazon.de.

Εχω δει τα χαρτια που πρεπει να τυπωσω αλλα δεν καταλαβα αν πρεπει να πληρωσω τα μεταφορικα ή βαζω χρεωση παραληπτη μιας και αναφερει «bill to». Επισης τα στελνω εγω οπως θελω?

Αν επιλεξω αντικατασταση, μου στελνουν το νεοντεμαχιο και δινω στη courier το χαλασμενο?

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, corsakias είπε

Θελω να επιστρεψω ενα χαλασμενο προιον που μολις παρελαβα στο amazon.de.

Εχω δει τα χαρτια που πρεπει να τυπωσω αλλα δεν καταλαβα αν πρεπει να πληρωσω τα μεταφορικα ή βαζω χρεωση παραληπτη μιας και αναφερει «bill to». Επισης τα στελνω εγω οπως θελω?

Αν επιλεξω αντικατασταση, μου στελνουν το νεοντεμαχιο και δινω στη courier το χαλασμενο?

Το στελνεις στην διευθηνση ship to που εχει οχι bill to.Κρατας την αποδειξη που γραφει ποσο πληρωσες και στα επιστρεφουν μολις παραλαβουν.Για να σου στειλουν αντικατασταση πρωτα πρεπει να στηλεις το χαλασμενο και μετα σου στελνουν το καινουριο

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα, παρήγγειλα ένα plushie ως δώρο από amazon.co.uk, λέει ότι αποστάλθηκε με Royal Mail αλλά δεν έχω tracking number. Γράφει πως αναμενόταν να φτάσει σήμερα 11/4. Να περιμένω χαρτάκι από ΕΛΤΑ από αύριο; 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Altariel είπε

Καλησπέρα, παρήγγειλα ένα plushie ως δώρο από amazon.co.uk, λέει ότι αποστάλθηκε με Royal Mail αλλά δεν έχω tracking number. Γράφει πως αναμενόταν να φτάσει σήμερα 11/4. Να περιμένω χαρτάκι από ΕΛΤΑ από αύριο; 

Ναι απλά περιμένεις

Και στο τσατ να τους ρωτήσεις θα σου πουν να περιμένεις κάποιες μέρες. Οπότε δώστου λίγες μέρες έτσι κι αλλιώς, και μιλάς αργότερα με άμαζον

  • Like 1
Δημοσ.

Όντως αυτό ακριβώς μου είπαν στο τσατ... έπρεπε και γω η πανέξυπνη να βάλω untracked να γλυτώσω 2 φράγκα... αχχχ

 

  • 3 μήνες μετά...
Επισκέπτης
Δημοσ.

εγω που μενω σε οδο  οπου η ευδαπ μου ερχετε με εναν ταχυδρομικο κωδικα και η δεη με αλλον ,επειδη θελω να παρω ενα mic apo amazon de τι να βαλω μην εχω κανα θεμα

επισης με το standard delivery τι να εχω το νου μου , γιατι αμα βαλω Expedited Delivery βγαινει διπλη τιμη δεν συμφερει

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Simon_says είπε

εγω που μενω σε οδο  οπου η ευδαπ μου ερχετε με εναν ταχυδρομικο κωδικα και η δεη με αλλον ,επειδη θελω να παρω ενα mic apo amazon de τι να βαλω μην εχω κανα θεμα

επισης με το standard delivery τι να εχω το νου μου , γιατι αμα βαλω Expedited Delivery βγαινει διπλη τιμη δεν συμφερει

Με τη φτηνη αποστολή θα σου έρθει με ΕΛΤΑ πιθανότατα, τα οποία ήδη ξέρουν και τους 2 κώδικες, οπότε βάζεις όποιον θες.

Επισκέπτης
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, spartak1 είπε

Με τη φτηνη αποστολή θα σου έρθει με ΕΛΤΑ πιθανότατα, τα οποία ήδη ξέρουν και τους 2 κώδικες, οπότε βάζεις όποιον θες.

thanks

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...