koystado Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Ξέρει κανείς τι παίζει με τη χρέωση μιας λίρας που σου τραβάνε από το λογαριασμό σου σε κάθε αγορά; Όταν μπήκα στο chat να μιλήσω μαζί τους μου είπαν οτι τραβάνε το ποσό αυτό εαν έχεις καιρό να χρησιμοποιήσεις την κάρτα σου για αγορά από το κατάστημά τους. Τη δεύτερη φορά όταν ξαναέκανα αγορά σε σύντομο χρονικό διάστημα από την προηγούμενη αγορά μου τράβηξαν πάλι μια λίρα. Μπήκα στο chat να τους ρωτήσω και αυτή τη φορά μου είπαν οτι με κάθε αγορά αυτό γίνεται για να κάνουν authendication την κάρτα μου.Οτι εγώ είμαι ο κάτοχος και διάφορες άλλες παπαριές. Το πρόβλημα όμως είνα οτι τα λεφτά δεν τα έχουν βάλει πίσω εδώ και 20 μέρες.Όσες φορές έχω μιλήσει στο chat μαζί τους δεν βγάζω άκρη.Τα ρίχνουν στην leupay. Όταν μιλάω με τη leupay μου λένε φταίει η Amazon. Άκρη δεν έχω βγάλει και δεν ξέρω που να απευθυνθώ να βρώ το δίκιο μου.Δεν είναι θέμα η μια λίρα , χέστηκα να την χάσω μιας και δεν πρόκειται να ξαναπαραγγείλω τίποτα από δαύτους ξανά.Είναι το θέμα οτι εαν το κάνουν αυτό σε πχ ένα εκατομμύριο πελάτες και δεσμεύουν από μια λίρα στον καθένα , μπορούν άνετα να τα κρατάνε για όσο χρονικό διάστημα τους καπνίσει και να τα τοκίζουν κιόλας και να βγάζουν τρελό χρήμα. Πρόσφατα διάβασα οτι έφαγαν και γερό πρόστιμο για φόρους που δεν πλήρωναν και το καταχάρηκα.Τελικά μιλάμε για λαμογιόμάγαζο , όσο και μεγάλο και αν είναι. καλά σου λένε δεν έχει σχέση το αμαζον γιαυτό... και σε μένα μου κρατάει η τράπεζα ένα μικρό ποσό ανάλογα το ποσό της παραγγελίας για την αλλαγή της ισοτιμίας από λίρα σε ευρώ
tarantules Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 καλά σου λένε δεν έχει σχέση το αμαζον γιαυτό... και σε μένα μου κρατάει η τράπεζα ένα μικρό ποσό ανάλογα το ποσό της παραγγελίας για την αλλαγή της ισοτιμίας από λίρα σε ευρώ Μάλον κάνεις λάθος γιατί σε προηγούμενες αγορές μου πάντα μου το επιστρέφανε το συγκεκριμένο ποσό.
koystado Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Μάλον κάνεις λάθος γιατί σε προηγούμενες αγορές μου πάντα μου το επιστρέφανε το συγκεκριμένο ποσό. μήπως λέω εγώ τόσο καιρό στα επέστρεφε η leupay και όχι η αμαζον;;;
tarantules Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 μήπως λέω εγώ τόσο καιρό στα επέστρεφε η leupay και όχι η αμαζον;;; Η ίδια η Amazon στα επιστρέφει.Μάλον δεν έχεις κάνει ποτέ σου αγορά από Amazon. Διάβασε.
koystado Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2017 Η ίδια η Amazon στα επιστρέφει.Μάλον δεν έχεις κάνει ποτέ σου αγορά από Amazon. Διάβασε. χαχχααχαχαχχαχαχα μόνο 100 τα τελευταια 5 χρόνια άμα διαβάσεις καλύτερα λέει μόνο για την πρώτη παραγγελία
tarantules Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 χαχχααχαχαχχαχαχα μόνο 100 τα τελευταια 5 χρόνια άμα διαβάσεις καλύτερα λέει μόνο για την πρώτη παραγγελία Εγώ μια χαρά ξέρω να διαβάζω.Να πας να τους το πεις και σε αυτούς όμως γιατί προφανώς δεν το γνωρίζουν και με ταλαιπωρούν. Χτες μίλησα πάλι μαζί τους στο chat και φάγανε γερό ξεχέσιμο.Παίρνανε τηλέφωνο στο λογιστήριο να δουν τι έχει συμβεί και με διαβεβαίωσαν οτι δεν θα ξαναγίνει αυτό. Για να δούμε...
koystado Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Εγώ μια χαρά ξέρω να διαβάζω.Να πας να τους το πεις και σε αυτούς όμως γιατί προφανώς δεν το γνωρίζουν και με ταλαιπωρούν. Χτες μίλησα πάλι μαζί τους στο chat και φάγανε γερό ξεχέσιμο.Παίρνανε τηλέφωνο στο λογιστήριο να δουν τι έχει συμβεί και με διαβεβαίωσαν οτι δεν θα ξαναγίνει αυτό. Για να δούμε... τι να σου πω...ελπίζω να βρεις άκρη πάντως για μένα το αμαζον είναι κορυφαίο δεν το αλλάζω με τπτ
filetos Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2017 Πραγματικά απορώ. Ήξερα ότι το Amazon έχει χαμηλός τιμές αλλά από ότι διαπίστωσα δεν αξίζει. Στο .de και στο u.k έκανα εικονικές αγορές διάφορων προϊόντων. Στην τελική τιμή που μου έλεγε ήταν περίπου ίση με το skroutz. Τραγικό προσθέτουν το 24% ΦΠΑ πλεον. Άρα ποιο το νόημα.
koystado Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2017 Πραγματικά απορώ. Ήξερα ότι το Amazon έχει χαμηλός τιμές αλλά από ότι διαπίστωσα δεν αξίζει. Στο .de και στο u.k έκανα εικονικές αγορές διάφορων προϊόντων. Στην τελική τιμή που μου έλεγε ήταν περίπου ίση με το skroutz. Τραγικό προσθέτουν το 24% ΦΠΑ πλεον. Άρα ποιο το νόημα. πάντα το πρόσθεταν το φπα πάντως στην πλειοψηφία των πραγμάτων μία χαρά αξίζει το αμαζον
MauroPaltoudias Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Μέτριο ως κακό θα το χαρακτήριζα, μετά από κάμποσες αγορές (είτε .it, είτε . uk είτε οτιδήποτε). Κακό support, κακή μέθοδος αποστολής (στα πετάνε στην πόρτα, τουλάχιστον στην Αθήνα που μένω εγώ). Ε βάλε και τις καμπίνες που βγήκαν στην επιφάνεια τις προάλλες περί μη αποδιδόμενου ΦΠΑ, δεν θέλει και πολύ.. 1
thleorasakias Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2018 4 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε Μέτριο ως κακό θα το χαρακτήριζα, μετά από κάμποσες αγορές (είτε .it, είτε . uk είτε οτιδήποτε). Κακό support, κακή μέθοδος αποστολής (στα πετάνε στην πόρτα, τουλάχιστον στην Αθήνα που μένω εγώ). Ε βάλε και τις καμπίνες που βγήκαν στην επιφάνεια τις προάλλες περί μη αποδιδόμενου ΦΠΑ, δεν θέλει και πολύ.. η καμπινα ηταν δικλινη?
MauroPaltoudias Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, thleorasakias είπε η καμπινα ηταν δικλινη? Μέτριο ως κακό θα το χαρακτήριζα, μετά από κάμποσες αγορές (είτε .it, είτε . uk είτε οτιδήποτε). Κακό support, κακή μέθοδος αποστολής (στα πετάνε στην πόρτα, τουλάχιστον στην Αθήνα που μένω εγώ). Ε βάλε και τις κΟμπίνες που βγήκαν στην επιφάνεια τις προάλλες περί μη αποδιδόμενου ΦΠΑ, δεν θέλει και πολύ.. (ελπίζω να σου είναι πιο ξεκάθαρο τώρα) Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου 2018 από MauroPaltoudias
patras7 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπερα παιδια.εχω κανει μολις δυο αγορες απο amazon.και στις δυο το δεμα δεν ηρθε στην αναφερομενη ημερονηνια παράδοσης.τους εστειλα e mail και μου επεστρεψαν τα μεταφορικα.γενικα ετσι λειτουργει το amazon;με την επιστροφη των μεταφορικων οι τιμες ερχονται πολυ οικονομικες. Επεξ/σία 30 Μαρτίου 2018 από patras7
sotool76 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 ψωνιζω χρονια απο amazon uk , αν εχετε καποιο παραπονο παντα ειτε θα αφαιρεσουν αξια μεταφορικων η/και προιοντος , ειτε θα στο ξανστειλουν τζαμπα το αν η τιμη αξιζει εξαρταται παντα απο το προιον , αλλα το customer service τους ειναι αψογο - λογικο μιας δεν αξιζει για μια αγορα να χασουν πελατες αυτο με την καθυστερηση/επιστροφη μεταφορικων , ισχυει μονο για αγορες απευθειας απο αμαζον ή και απο 3rd party sellers (marketplace) ?
patras7 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Νομιζω και στις 2 αγορες πωλητης εγραφε amazon.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα