Προς το περιεχόμενο

Τι αμαξη εχετε??


iGoPod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 112
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

βρε δεν υπαρχει αυτοκινητο που να μη θελει χερια :lol:

 

αλλο το να σε βοηθουν τα περισσοτερα πλεον να πηγαινεις μεχρι ενα βαθμο γρηγορα με ασφαλεια , αλλο το να τα οδηγησεις κοντα στο οριο

 

αυτο συνεχιζει και θελει χερια για οποιο αυτοκινητο κι αν μιλαμε

 

οσο για το gtr , θεωρειται το πιο "playstation" αυτοκινητο του σημερα, δεν ειναι μονο η 4κινηση του που μαλλον ειναι ο,τι καλυτερο και εξελιγμενο υπαρχει αλλα γενικα τα ηλεκτρονικα του , που κανουν παπαδες και καταφερνουν να κανουν αυτο το βαρυ κτηνος να κοντραρει (και να ειναι τελικα ταχυτερο πολλες φορες) απο αλλα πολυ ακριβοτερα οχηματα

 

αυτο δε σου χει κανει εντυπωση? και πώς λες να γινεται (γιατι με ορους της φυσικης ειναι αδυνατο , ακομα κι αν λενε τρελα ψεματα για την ιπποδυναμη του -που μαλλον λενε-) ? οσοι ξαφνικα μπαινουν εκει μεσα γινονται οδηγαρες?

απλα ειναι γρηγορο χαρη στη τεχνολογια ;)

 

πώς αλλιως θα εβγαζαν σημερα αυτοκινητα με 600 και 700 αλογα χωρις τα ηλεκτρονικα και τη τεχνολογια?

πιστευεις οτι οι συγχρονες πορσε , φερραρι κτλ μπορουν να οδηγηθουν χωρις αυτα?

 

αλλα και στις πιο ταπεινες κατασκευες ολα αυτα μπορει να μην ειναι απαραιτητα και σιγουρα οχι τοσο εξελιγμενα (ασε που συνηθως εχουν ως γνωμονα την ασφαλεια και οχι τις επιδοσεις), ομως ολα αυτα θα σε βοηθησουν να πας μεχρι ενα x επιπεδο

 

για το x+y συνεχιζεις να χρειαζεσαι ταλεντο ;) δεν εφτασε ακομα η εποχη που θα πηγαινουν τελειως μονα τους

επισης το οτι δε χρειαζεσαι πολλη προσπαθεια να φτασεις το "x" σου δινει την ευκαιρια να ανακαλυψεις το x+y , διαφορετικα θα παλευες ακομα για το x οπως γινοταν με τα παλιοτερα αυτοκινητα.

 

για αυτο ειμαι υπερμαχος της εξελιξης, γιατι εχω κατανοησει πολυ καλα (στο επιπεδο που μου χει δοθει η ευκαιρια παντα) οτι τα αυτοκινητα δεν πανε μονα τους και τα ορια τους οσο πανε και ανεβαινουν.. και σιγουρα δε με χαλαει μεχρι ενα επιπεδο να "πηγαινουν μονα τους" γρηγορα και με αρκετη ασφαλεια

αυτο ειναι που τα κανει καθημερινα και ευχρηστα

 

το nissan το γουσταρει αρκετος κοσμος , γιατι ετριψε τη μουρη πολλων χαι-κλασατων-πουλ-μουρ κατασκευαστων με πολυ μικροτερο κοστος

ομως αυτο δεν το κανει ουτε πιο "απολυτο" , ουτε πιο "καθαροαιμο" σαν σπορ αυτοκινητο απο μια 997 turbo , μια 430 ,ή μια gallardo

 

στην ουσια ειναι σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο αυτο που κατηγορουσες πριν οτι εκανε η vw τη lamborghini , γιατι μια 997 ακομα μπορει να σε σκοτωσει και σε μια 430 αν βγαλεις τα ηλεκτρονικα δεν οδηγιεται..

στο gtr σου απαγορευουν να τα βγαλεις εκτος πιστας και καλα κανουν διοτι δεν εχει νοημα κατι τετοιο

 

για αυτο (ειδικα απο τη στιγμη που δεν εχουμε οι ιδιοι εμπειρια , ειδικα απο supercars ) , καλο ειναι να μην αναπαραγουμε οτι λεει ο ειδικος τυπος (ή ρυπος) , αλλα να χρησιμοποιουμε λιγο και την κριτικη μας σκεψη

 

αν σε εβαζαν μεσα σε μια aventador ή ακομα και ενα R8 (το οποιο παρεπιπτοντως το εκθειαζε και ο τυπος, ενω συνηθως κραζει τα audi στο οδηγικο κομματι, οχι τελειως αδικα..) , δε νομιζω να σου εφευγε ευκολα το χαμογελο , ουτε να βαριοσουν .

 

και απο τη στιγμη μαλιστα που η aventador ριχνει ξυλο σε ο,τι σχεδον κινειται (και ολες τις ferrari δρομου) μια χαρα τιμαται η ιστορια της

 

τωρα αν ο καθε hammond (που εχει αποδειξει πολλες φορες οτι δεν ξερει τη δουλεια του το παλικαρι , μονο ο may ειναι σοβαρος δημοσιογραφος με γνωσεις απο τους 3 τους ) λεει οτι δεν συγκινειται επειδη δεν προσπαθεις να τον σκοτωσει το αυτοκινητο που οδηγει , αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να γελασεις (γιατι αυτο ειναι το top gear ενα show, κι εγω για αυτο το βλεπω και το απολαμβανω ), αλλα να φιλτραρεις και λιγο μεσα σου τη πληροφορια και να καταλαβεις οτι λεει παπαριες και στη τελικη δε μας νοιαζει η γνωμη του μιας και δεν ειναι καποια σοβαρη προσωπικοτητα στο χωρο της αυτοκινησης

παντως εχει κατι σημαδια που σου λενε,ξερεις; οδηγείς νισαν και οχι φερραρι ή λαμπορτζινι..

 

εχω οδηγήσει μια 430 κ' μια 355,κατι πορσε κι ενα νισαν(το προηγούμενο),απλα δε συγκρίνονται οι κυρίες με τα υπόλοιπα.

Δημοσ.

βρε δεν υπαρχει αυτοκινητο που να μη θελει χερια :lol:

 

Δε διαφωνώ! Άλλο θέλει περισσότερο, άλλο θέλει λιγότερο, αλλά όλα θέλουν σε κάποιο βαθμό. Ακόμα και με το δικό μου, που "τελικιάζει" (!) στα ...140 (ίσα που σπάει το φράγμα του ... ψιθύρου), μπορώ να σκοτωθώ άμα είμαι άχρηστος, αλλά όχι επειδή είναι γρήγορο!

 

αλλο το να σε βοηθουν τα περισσοτερα πλεον να πηγαινεις μεχρι ενα βαθμο γρηγορα με ασφαλεια , αλλο το να τα οδηγησεις κοντα στο οριο

 

αυτο συνεχιζει και θελει χερια για οποιο αυτοκινητο κι αν μιλαμε

 

Συμφωνώ και πάλι (κάτι θα ήπια, δεν εξηγείται...), απλά - εγώ προσωπικά - εκτιμώ πιο πολύ την κατασκευή που ζητάει όσο το δυνατόν πιο πολλά από τον οδηγό της κι αυτό γιατί, μέσα απ' αυτή την "απαιτητική" κατάσταση, βγαίνουν ακόμα καλύτεροι οδηγοί. Αυτό το μεράκι μου όμως με τα παλιά "κτήνη", δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι υποτιμώ και ισοπεδώνω την εξέλιξη. Σημαίνει απλά, ότι δε "μου λέει" τόσα πολλά.

 

οσο για το gtr , θεωρειται το πιο "playstation" αυτοκινητο του σημερα, δεν ειναι μονο η 4κινηση του που μαλλον ειναι ο,τι καλυτερο και εξελιγμενο υπαρχει αλλα γενικα τα ηλεκτρονικα του , που κανουν παπαδες και καταφερνουν να κανουν αυτο το βαρυ κτηνος να κοντραρει (και να ειναι τελικα ταχυτερο πολλες φορες) απο αλλα πολυ ακριβοτερα οχηματα

 

Για το "playstation", αν αναφέρεσαι στο τελευταίο gtr, δε μπορώ να εκφέρω αντίθετη γνώμη (αρχίζω να μη νοιώθω καλά...), μια και δεν έχω καν διαβάσει κάποια δοκιμή του. Αυτό που είπα για "άγριο", αναφερόταν σε παλαιότερη έκδοσή του, για την οποία είχα διαβάσει ότι 'ξηγιόταν κάπως σαν "τσαντισμένο άλογο", σε όποιον το αντιμετώπιζε χαλαρά, στο στυλ "έλα μωρέ, τετρακούνα είναι, που να πάει;"

 

αυτο δε σου χει κανει εντυπωση? και πώς λες να γινεται (γιατι με ορους της φυσικης ειναι αδυνατο , ακομα κι αν λενε τρελα ψεματα για την ιπποδυναμη του -που μαλλον λενε-) ? οσοι ξαφνικα μπαινουν εκει μεσα γινονται οδηγαρες?

απλα ειναι γρηγορο χαρη στη τεχνολογια ;)

 

Εδώ είναι που "τσινάω"! Με τα αυτοκίνητα στα οποία "οσοι ξαφνικα μπαινουν εκει μεσα γινονται (εγώ το λέω <<φαίνονται>>) οδηγάρες, αλλά εξισώνονται στα μάτια του κόσμου, μ' εκείνα που αν δεν ήσουν στ' αλήθεια "οδηγάρα", δεν έκαναν βήμα (ή έκαναν μόνο όσα χρειάζονταν για να σε στείλουν για "χόρτα", αφού δεν εννοούσες να καταλάβεις ότι "στα τέτοια του", του κατασκευαστή, το "πόσα φράγκα έχεις" και ότι αυτό το αυτοκίνητο το οδηγείς "μόνο με δική σου ευθύνη"). Γενικά, "τσινάω" με αυτό που ισχύει αναμφίβολα και το γράφεις χρησιμοποιώντας τις ιδανικότερες λέξεις : "απλα ειναι γρηγορο χαρη στη τεχνολογια"

 

πώς αλλιως θα εβγαζαν σημερα αυτοκινητα με 600 και 700 αλογα χωρις τα ηλεκτρονικα και τη τεχνολογια?

πιστευεις οτι οι συγχρονες πορσε , φερραρι κτλ μπορουν να οδηγηθουν χωρις αυτα?

 

Από κάποιους, ναι θα μπορούσαν. Λίγους φυσικά, αλλά θα μπορούσαν. Ακριβώς όπως μπορούσε να οδηγηθεί και η "κυρία", τη φωτογραφία της οποίας πόσταρες πιο πριν, η οποία - το 1993 - απέδιδε 550 (η VT). Τώρα που βρισκόμαστε σχεδόν 20 χρόνια μετά, είναι λογικό να μπορούν να βγάλουν με 600 ή και παραπάνω. Aναλογικά με το χρόνο που έχει περάσει, δεν είναι και τόσο μεγάλη η διαφορά. Τότε πως έβγαζαν τα 550, χωρίς να καταντούν το αμάξι "playstation";

 

αλλα και στις πιο ταπεινες κατασκευες ολα αυτα μπορει να μην ειναι απαραιτητα και σιγουρα οχι τοσο εξελιγμενα (ασε που συνηθως εχουν ως γνωμονα την ασφαλεια και οχι τις επιδοσεις), ομως ολα αυτα θα σε βοηθησουν να πας μεχρι ενα x επιπεδο

 

για το x+y συνεχιζεις να χρειαζεσαι ταλεντο ;) δεν εφτασε ακομα η εποχη που θα πηγαινουν τελειως μονα τους

επισης το οτι δε χρειαζεσαι πολλη προσπαθεια να φτασεις το "x" σου δινει την ευκαιρια να ανακαλυψεις το x+y , διαφορετικα θα παλευες ακομα για το x οπως γινοταν με τα παλιοτερα αυτοκινητα.

 

Το οτι δε χρειαζεσαι πολλη προσπαθεια - ούτε και τόσο μεγάλη ικανότητα - για να φτασεις το "x", όμως, μπορεί εύκολα να μετατρέψει την ανακάλυψη του x+y σε πολύ δυσάρεστη έκπληξη, αφού το "ανακάλυψες" εύκολα, χωρίς να χρειαστεί να παλέψεις όσο απαιτείται, για να κάνεις πρώτα "κτήμα" σου το "x" και να έχεις "χτίσει" την ικανότητα να διαχειριστείς με ασφάλεια το "x+y"...

 

για αυτο ειμαι υπερμαχος της εξελιξης, γιατι εχω κατανοησει πολυ καλα (στο επιπεδο που μου χει δοθει η ευκαιρια παντα) οτι τα αυτοκινητα δεν πανε μονα τους και τα ορια τους οσο πανε και ανεβαινουν.. και σιγουρα δε με χαλαει μεχρι ενα επιπεδο να "πηγαινουν μονα τους" γρηγορα και με αρκετη ασφαλεια

αυτο ειναι που τα κανει καθημερινα και ευχρηστα

 

Επιστρέφουμε πάλι στο διαχωρισμό μεταξύ αυτοκινήτων παραγωγής και ειδικών κατασκευών. Προσωπικά για 'μένα, όταν ένα "ειδικό" αυτοκίνητο, γίνει "καθημερινό" και "εύχρηστο", μένει μόνο "καθημερινό" και "εύχρηστο". Το "ειδικό" πάει περίπατο.

Για τα παραγωγής και ειδικά για τα οικογενειακά, μακάρι να φτάσει κάποτε η μέρα που θα "πηγαίνουν μόνα τους" στο 100%. Έτσι κι αλλιώς, ως "μεταφορείς" προορίζονται και, με τη μαλακία που δέρνει τους περισσότερους οδηγούς, όσο λιγότερα μένουν στην πρωτοβουλία τους, τόσο καλύτερα για το κοινωνικό σύνολο (είμαι κακός, έτσι; )

 

το nissan το γουσταρει αρκετος κοσμος , γιατι ετριψε τη μουρη πολλων χαι-κλασατων-πουλ-μουρ κατασκευαστων με πολυ μικροτερο κοστος

ομως αυτο δεν το κανει ουτε πιο "απολυτο" , ουτε πιο "καθαροαιμο" σαν σπορ αυτοκινητο απο μια 997 turbo , μια 430 ,ή μια gallardo

 

Με τις επιδόσεις που διάβασα λίγο πριν ότι έχει, η μόνη ουσιαστική του διαφορά είναι ότι είναι φθηνότερο (και μπράβο στη nissan γι' αυτό!)

 

στην ουσια ειναι σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο αυτο που κατηγορουσες πριν οτι εκανε η vw τη lamborghini , γιατι μια 997 ακομα μπορει να σε σκοτωσει και σε μια 430 αν βγαλεις τα ηλεκτρονικα δεν οδηγιεται..

στο gtr σου απαγορευουν να τα βγαλεις εκτος πιστας και καλα κανουν διοτι δεν εχει νοημα κατι τετοιο

 

Αυτό για το οποίο "κατηγορώ" τη VAG, είναι ότι συνεχίζει να "ιεροσυλεί" χρησιμοποιώντας το όνομα και την ιστορία ενός θρύλου, σε προϊόντα τα οποία δεν έχουν την παραμικρή σχέση με αυτόν, απλά επειδή αγόρασε το δικαίωμα χρήσης του ονόματος. Από τη στιγμή που είναι μεγάλος και κατά γενική ομολογία αξιολογότατος όμιλος, και από τη στιγμή που έχει ήδη κάτω από την "ομπρέλα" του, ουκ ολίγα ηχηρά - το καθένα για την κατηγορία κοινού στην οποία απευθύνεται - ονόματα, ας δημιουργούσε ένα ακόμα για να καλύψει και την κατηγορία supercars, αφήνοντας τη lamborghini να αναπαύεται στις δάφνες της! Ποιο τιμητικό θα ήταν αυτό για τη VAG...

 

"μια 997 ακομα μπορει να σε σκοτωσει και σε μια 430 αν βγαλεις τα ηλεκτρονικα δεν οδηγιεται..

στο gtr σου απαγορευουν να τα βγαλεις εκτος πιστας και καλα κανουν διοτι δεν εχει νοημα κατι τετοιο"

 

Σαφώς και δεν έχει νόημα - ίσα ίσα που θα ήταν ιδιαίτερα επικίνδυνο - αλλά...997, 430, και - ναι, ακόμα κι αυτό! - gtr, εκτός πίστας, για ποιο λόγο; Είτε με, είτε χωρίς ηλεκτρονικά!

 

για αυτο (ειδικα απο τη στιγμη που δεν εχουμε οι ιδιοι εμπειρια , ειδικα απο supercars ) , καλο ειναι να μην αναπαραγουμε οτι λεει ο ειδικος τυπος (ή ρυπος) , αλλα να χρησιμοποιουμε λιγο και την κριτικη μας σκεψη

 

Μπορεί να μη γνωρίζουμε μουσική, φωτογραφία, σκηνοθεσία ή ένα σωρό άλλα πράγματα. Έτσι μπορεί να μη γνωρίζουμε - υπό τη στενή έννοια της οδήγησής τους - από supercars. Αυτό δε μας στερεί ούτε τη δυνατότητα, ούτε την ικανότητα, ούτε και το δικαίωμα να εκφέρουμε άποψη. Σαφέστατα δε, το ότι παρουσιάζουμε την όποια άποψη, δεν ερμηνεύεται απαραιτήτως ως "στείρα αναπαραγωγή". Αρκεί, όταν χρειαστεί να "αναπαράγουμε" κάτι, να διαλέγουμε το τι θα είναι αυτό και, εφ' όσον συμφωνούμε ή διαφωνούμε με όσα πρεσβεύει, να στηρίζουμε τη συμφωνία ή τη διαφωνία μας με δομημένο λόγο. Προσωπικά, όταν μιλώ ή γράφω, το κάνω πάντα με - πολλή - χρήση της κριτικής μου σκέψης

 

αν σε εβαζαν μεσα σε μια aventador ή ακομα και ενα R8 (το οποιο παρεπιπτοντως το εκθειαζε και ο τυπος, ενω συνηθως κραζει τα audi στο οδηγικο κομματι, οχι τελειως αδικα..) , δε νομιζω να σου εφευγε ευκολα το χαμογελο , ουτε να βαριοσουν.

 

Αν μ' έβαζαν σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, θα είχα σίγουρα το ρόλο του συνεπιβάτη, μια και δε θεωρώ των εαυτό μου τέτοιων ικανοτήτων οδηγό, ώστε να μπορώ να ελέγξω τόσο γρήγορα αυτοκίνητα, ακόμα και φορτωμένα μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο, με ηλεκτρονικά βοηθήματα ασφαλείας. Οπότε το όποιο "χαμόγελό" μου, δε θα είχε να πει κάτι! Αυτό του οδηγού είναι που μετράει...

(Παρεμπιπτόντως, προ 24 ετών - κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής θητείας - βρέθηκα στη θέση του συνεπιβάτη μιας Countach και όχι για λίγα λεπτά μόνο: Πήγαμε με τον ιδιοκτήτη της από Αλεξανδρούπολη μέχρι Θεσσαλονίκη. Δε μπορώ να σου πω αν το πιο έντονο απομεινάρι της εμπειρίας μου αυτής, είναι το "χαμόγελο" ή το στομάχι μου που γινόταν ένα σώμα με την πλάτη του bucket, σε κάθε επιτάχυνση - "απογείωση". Πάντως εκείνο το κολασμένο ουρλιαχτό του κτήνους που είχα κολλημένο στην πλάτη μου, δε θα σβήσει ποτέ από τα αυτιά μου!)

 

και απο τη στιγμη μαλιστα που η aventador ριχνει ξυλο σε ο,τι σχεδον κινειται (και ολες τις ferrari δρομου) μια χαρα τιμαται η ιστορια της

 

Υποκειμενικό - το περί "τιμής στην ιστορία" - αλλά εντάξει. Ακόμα και το "ξύλο", όπως και να το κάνουμε, δεν είναι και λίγο...

 

τωρα αν ο καθε hammond (που εχει αποδειξει πολλες φορες οτι δεν ξερει τη δουλεια του το παλικαρι , μονο ο may ειναι σοβαρος δημοσιογραφος με γνωσεις απο τους 3 τους ) λεει οτι δεν συγκινειται επειδη δεν προσπαθεις να τον σκοτωσει το αυτοκινητο που οδηγει , αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να γελασεις (γιατι αυτο ειναι το top gear ενα show, κι εγω για αυτο το βλεπω και το απολαμβανω ), αλλα να φιλτραρεις και λιγο μεσα σου τη πληροφορια και να καταλαβεις οτι λεει παπαριες και στη τελικη δε μας νοιαζει η γνωμη του μιας και δεν ειναι καποια σοβαρη προσωπικοτητα στο χωρο της αυτοκινησης

 

Δεν ξέρω πως το κατάφερα, αλλά αν έδωσα την εντύπωση ότι αυτά που λέω εκπορεύονται από το top gear - και μάλιστα "αφιλτράριστα" - η εντύπωση είναι ...κάργα εσφαλμένη!

Δημοσ.

αλλη μια κυρια

 

ferwu.th.jpg

 

μια οικογενειακή,με την αδερφή της

fer1l.th.jpg

 

 

η καρδια της.

dsc00170gv.th.jpg

Είναι άλλο πράγμα οι Ιταλίδες. Από ποια ν' αρχίσεις και σε ποια να τελειώσεις; Ferrari?......Lamborghini?......Bellucci?...(διόρθωση: το σε ποια να "τελειώσεις" αποφασίζεται σχετικά εύκολα...)

Δημοσ.

Αυτά είναι τα αυτοκίνητά σας; Γιατί αν δεν είναι, γράφετε σε λάθος θέμα.

Κι αν κάποιος από 'δω μέσα σου πει ότι, ναι, αυτό είναι το αυτοκίνητό του, θα του ζητήσεις απόδειξη;

(άλλωστε εγώ έγραψα ποιο είναι το αυτοκίνητό μου...)

Δημοσ.

peugeot 106 rallye - citroen c2 vtr της γυναικας μου.το πεζο ειναι παροπλισμενο απο περσι τον ιουλιο.πολυ φασαρια πλεον και ο μικρος δεν ειναι για τοση καφριλα.τριζει το παρμπριζ στο ρελαντι πλεον!!οποτε χαλαρα με το σε2

Δημοσ.

μαλλον ανηκω στα φτωχαδακια εγω....με το ταπεινο μου swift του 1998....και αυτο 1000αρακι........

Μη στεναχωριέσαι ...συνάδελφε! Τη δουλειά μας την κάνουμε και με τα ταπεινά. Έχω ρίξει εγώ κάτι 500άρες χιλιόμετρα ταξίδι με το Alto, που δεν το πίστευα... (σαφώς και θα πήγαινα πιο κυριλέ με ένα μεγαλύτερο, αλλά και τα 4,5 με 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα - για κοντά 15 χρονών αμαξάκι - δεν τα λες κι άσχημα!)

Δημοσ.

Δικό μου ένα VW Polo 1.4 του 2008. Του πατέρα ένα Nissan Primera 1.6 του '99-'01 (δε θυμάμαι). Της μάνας ένα Lada Niva 1.6 του 1989. ^_^

Δημοσ.

μαλλον ανηκω στα φτωχαδακια εγω....με το ταπεινο μου swift του 1998....και αυτο 1000αρακι........

ξερεις ποσοι σε ζηλευουνε?

μου παν για εναν που εδωσε mercedes σε μαντρα,και ΠΛΗΡΩΣΕ διαφορα για να παρει σμαρτ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...