panos2171 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2011 Kαι πως τα απέκτησε όλα αυτά η τζούλια; Με την ηθοποιϊα, το τραγούδι ή τη δουλειά της; γ@μιεται στη δουλεια....
qsis Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 @ deesnider αυτο ισχυει για ολα τα γρηγορα αυτοκινητα του σημερα , ολα εχουν γινει πιο φιλικα και καλως εχουν γινει ετσι , το οτι ηταν αποτομα και μη φιλικα, δε μπορω να καταλαβω για ποιο λογο ηταν πλεονεκτημα παντως ακομα και ενα golf gti δεν ειναι και τοσο ευκολο να το οδηγησεις (πραγματικα) γρηγορα
Aplostra Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 deesnider,είσαι κι εσυ φανατικός του τοπ γκιαρ ε;
deesnider Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 το οτι ηταν αποτομα και μη φιλικα, δε μπορω να καταλαβω για ποιο λογο ηταν πλεονεκτημα Είναι ζήτημα υποκειμενικής οπτικής. Έχει να κάνει με το τι βλέπει και το τι αισθάνεται ο καθένας από 'μας, όταν κοιτάει ένα αυτοκίνητο όπως ήταν π.χ. η Lamborghini Diablo, η Lotus Esprit, η Ferrari Testarossa και κάποια ακόμα ανάλογης γενιάς και κλάσης. Εγώ βλέπω ένα όχημα που αξίζει να λέγεται "θρυλικό", όχι απλώς διότι είναι ταχύτατο, αλλά - κυρίως - διότι είναι απαιτητικό, όσο αφορά στις ικανότητες και το ταλέντο του οδηγού του. Διότι στα χέρια ενός πραγματικού οδηγού - και μόνο - αποδεικνύεται ότι, ούτε απότομο είναι, ούτε μη φιλικό. Διότι, τελικά, με τα χέρια στο τιμόνι τόσο "απότομων" και "μη φιλικών" αυτοκινήτων, έγραψαν την ιστορία τους ονόματα όπως ο π.χ. ο Walter Rohrl, ο Niki Lauda και ο Ari Vatanen (επίπεδο οδηγικής ικανότητας το οποίο σήμερα απλά δεν υπάρχει, λόγω - μεταξύ άλλων - και της "φιλικότητας" των νέων μοντέλων). Κάποιος άλλος, βλέπει απλά ένα απίστευτα γρήγορο όχημα και αυτό είναι όλο (απίστευτα γρήγορο όχημα είναι και το T.G.V. Έχει "τελική" ...574.8 km/h (!) αλλά είναι ...αυτό: http://4rail.net/arpics/tgv_reseau354_raw.jpg και το μόνο (σχεδόν) που απαιτεί από τον οδηγό/χειριστή του για να αγγίξει αυτή την ταχύτητα, είναι να ...πατήσει ένα κουμπί και να "αράξει" στη θέση του). Ιδού ένα εύκολο παράδειγμα του τι σημαίνει "οδηγός" και τι "ΟΔΗΓΟΣ" deesnider,είσαι κι εσυ φανατικός του τοπ γκιαρ ε; Δε θα έλεγα "φανατικός" της συγκεκριμένης εκπομπής (όχι ότι είναι κακή, φυσικά!), αλλά γενικά παρακολουθώ ό,τι έχει να κάνει με τους 4 - αλλά και με τους 2 - τροχούς.
qsis Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 ναι το χω δει αυτο το βιντεακι απειρες φορες, ομως συνεχιζω να μην κατανοω το σκεπτικο σου και γενικα το σκεπτικο πολλων σε ο,τι αφορα το συγκεκριμενο θεμα βαριεμαι να αναλυω τη σκεψη μου, αυτο που τελικα θα πω ειναι οτι και του vatanen (ή του καθε vatanen) αμα του δινες τοτε ενα αυτοκινητο με το χειρισμο/ευκολια ενος σημερινου wrc , δε νομιζω να τον χαλαγε και να προτιμουσε την αρχαιολογια , γιατι θα πηγαινε πολυ πιο γρηγορα αντι να καθεται να χανει χρονο προσπαθωντας να τιθασσευσει το κτηνος (μην ξεχναμε οτι οι οδηγοι αγωνων κυνηγουν χρονους οχι αισθηση και συγκινηση ) ημουν ετοιμος να αμολησω γιγαντιο σεντονι, αλλα δεν εχει νοημα μια τετοια κουβεντα (επειδη την εχω κανει πολλες φορες και ποτε με καποιο αποτελεσμα) αν νομιζεις οτι τα αυτοκινητα του παρελθοντος ηταν καλυτερα δικαιωμα σου να το νομιζεις, εγω προσωπικα απολαμβανω την εξελιξη και δεν εχω το παραμικρο προβλημα (υπερβολικα μιλωντας βεβαια) οι θρυλοι να μπουν στην πρεσσα και να γινουν σκραπ ειναι σα να μου λες να παω να ξεθαψω τον pentium 3 μου που εχω καπου εδω γυρω χωμενο και να καθομαι να σερφαρω απο κει για την απολυτη εμπειρια (παλιατζουρας) την ιστορια καποιος τη σεβεται συνεχιζοντας την, το παρελθον ειναι καλο για να μαθαινουμε απο αυτο , αλλα καποια στιγμη πρεπει να μενει πισω και τα δεδομενα ευτυχως αλλαζουν προς το καλυτερο με βασικοτερο ολων την ασφαλεια.. και χαρη σε αυτη μπορω και σου μιλαω αυτη τη στιγμη απο το pc μου και δεν εχω παει στα θυμαρακια ή δεν εχω χασει κανα ποδι ή χερι για χαρη των "οδηγικων συγκινησεων"
deesnider Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 "...συνεχιζω να μην κατανοω το σκεπτικο σου και γενικα το σκεπτικο πολλων σε ο,τι αφορα το συγκεκριμενο θεμα" Το είπα και νωρίτερα: Η διαφωνίες είναι σεβαστές, αλλά το γεγονός ότι κάποιος κατανοεί ή όχι το σκεπτικό κάποιου άλλου, δε σημαίνει ότι το σκεπτικό αυτό είναι απαραίτητα λανθασμένο ή σωστό. Για 'σένα μπορεί να είναι το ίδιο πράγμα, το "ξέσκισμα" της Aventador κάτω από τις (ασφαλέστερες όλων) συνθήκες πίστας (σε παραπέμπω στο video που παρέθεσες), με την οριακή οδήγηση στο ...χείλος του γκρεμού (και τώρα σ' αυτό που παρέθεσα εγώ), για 'μένα είναι δύο τελείως διαφορετικές καταστάσεις, οι οποίες - πάνω απ' όλα "οριοθετούν" το σημείο, μετά από το οποίο έχουμε να κάνουμε με "χειριστές" και "οδηγούς". Επαναλαμβάνω: Ζήτημα υποκειμενικής οπτικής και αξιολόγησης... "βαριεμαι να αναλυω τη σκεψη μου..." Άλλη μια διαφορά, που είναι ικανή (και απαραίτητη) για να δώσει "τροφή" σε συζητήσεις και αντιπαραθέσεις επιχειρημάτων: Εγώ ...δε βαριέμαι καθόλου! "του vatanen (ή του καθε vatanen) αμα του δινες τοτε ενα αυτοκινητο με το χειρισμο/ευκολια ενος σημερινου wrc , δε νομιζω να τον χαλαγε" Σαφώς και δε θα τον χάλαγε! Απλά σήμερα δε θα ήταν "Ο Ari Vatanen, αλλά μόνο ένας από τους πολλούς "απλά καλύτερους από το μέσο όρο"... ...(του "κάθε" Vatanen;;; ...Ο.Κ.!...) "...προσπαθωντας να τιθασσευσει το κτηνος" ...ενώ αυτή ακριβώς η προσπάθεια και κυρίως η τελική "τιθάσευση" του "κτήνους", τον τοποθέτησαν στο "βάθρο των εκλεκτών" του είδους του, το οποίο μοιράζεται με λίγους μόνο ισάξιους. "(μην ξεχναμε οτι οι οδηγοι αγωνων κυνηγουν χρονους οχι αισθηση και συγκινηση )" Ποιος το "ξεχνάει"; Άλλο θέμα αυτό όμως και άλλο η αυθεντικότητα μιας σπορ κατασκευής! "δεν εχει νοημα μια τετοια κουβεντα (επειδη την εχω κανει πολλες φορες και ποτε με καποιο αποτελεσμα)" Το γεγονός ότι την έχεις κάνει πολλές φορές, από πότε στερεί το νόημα της κουβέντας; Μια κουβέντα, δεν έχει κύριο σκοπό να αλλάξει την άποψη της άλλης πλευράς. Να μη σου πω ότι αυτός ο σκοπός, δεν είναι καν "δευτερεύων"... "αν νομιζεις οτι τα αυτοκινητα του παρελθοντος ηταν καλυτερα δικαιωμα σου να το νομιζεις" Έχουμε κάνει "αχταρμά", τα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής με τα αυτοκίνητα των ειδικών κατηγοριών, μου φαίνεται... Για τα μαζικής παραγωγής, τα οποία απευθύνονται στο πλατύ κοινό, θα ήταν ανόητος όποιος υποστήριζε κάτι τέτοιο. Ούτε η απαίτηση υπάρχει (προς Θεού), ούτε η πιθανότητα, να είναι ο κάθε κάτοχος διπλώματος οδήγησης, "Ari Vatanen" (και ευτυχώς που έχουν γίνει, φιλικότερα", "εξυπνότερα" και ό, τι άλλο σχετικό, διότι είναι πολλοί εκείνοι που πιστεύουν στ' αλήθεια ότι είναι, συνεχίζοντας να σκοτώνουν και να σκοτώνονται, ακόμα και με τα καινούργια). Τα "σύμβολα" όμως, που δημιούργησαν οι κατασκευαστές για τους οποίους μιλάμε, δε δημιουργήθηκαν με target group το "πλατύ κοινό", ούτε και ονειρεύτηκε ποτέ κανένας από τους σχεδιαστές τους τίποτα σαν "Αχ, πότε θα' ρθει εκείνη η ημέρα, που θα έχω τη γνώση και την υποδομή, να φτιάξω μια Diablo που θα μπορεί να την οδηγεί η ...γιαγιά μου!" "ειναι σα να μου λες να παω να ξεθαψω τον pentium 3" Δύσκολα θα μπορούσες να φέρεις πιο "άσχετο" και "άστοχο" παράδειγμα! Οι παλιατζούρες του χώρου της πληροφορικής, δεν απαιτούσαν ειδικές ικανότητες, αλλά μόνο υπομονή σε σύγκριση με τα σημερινά δεδομένα και, βέβαια, δεν καθιστούσαν "θρύλο" (!!!) αυτόν που κατάφερνε π.χ. να μετατρέψει ένα video, από τη μία μορφή στην άλλη. Το πολύ πολύ να τον κατέτασσαν μεταξύ εκείνων που έχουν ...πολύύύύύύ ελεύθερο χρόνο! "την ιστορια καποιος τη σεβεται συνεχιζοντας την, το παρελθον ειναι καλο για να μαθαινουμε απο αυτο , αλλα καποια στιγμη πρεπει να μενει πισω και τα δεδομενα ευτυχως αλλαζουν προς το καλυτερο με βασικοτερο ολων την ασφαλεια και χαρη σε αυτη μπορω και σου μιλαω αυτη τη στιγμη απο το pc μου και δεν εχω παει στα θυμαρακια ή δεν εχω χασει κανα ποδι ή χερι για χαρη των "οδηγικων συγκινησεων" " ...και είναι πολύ καλό αυτό, διότι όπως προείπαμε, δεν κατατάσσεσαι - όπως και οι περισσότεροι από εμάς, πράγμα που είναι απολύτως λογικό και αναμενόμενο - μεταξύ των "οδηγών" που και ήθελαν και μπορούσαν να αφήσουν το όνομά τους γραμμένο με ανεξίτηλα γράμματα στην ιστορία της αυτοκίνησης, αλλά στους "καθημερινούς χειριστές οχημάτων" που προτιμούν (και είναι απόλυτο δικαίωμά τους) ένα αυτοκίνητο που "τους πηγαίνει" και όχι που "το πηγαίνουν" (και είναι απείρως προτιμότερο αυτό, αν και εφ' όσον μιλάμε για αυτοκίνητα παραγωγής και για καθημερινές συνθήκες κίνησης, "μέσων" οδηγών, σε καθημερινούς - κακούς κατά κανόνα - δρόμους. Μόνο που εδώ δε μιλάμε γι' αυτά τα δεδομένα...
Aplostra Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Την καλύτερη εξήγηση,την εχει δωσει ο ελυτης,αυτος βέβαια μίλησε για τη γραφομηχανή και τον κειμενογράφο του πισι αλλα ειναι σχεδόν το ίδιο. Ο Οδυσσέας Ελύτης, όταν του είχε δεί τις δυνατότητες του επεξεργαστή κειμένου αναφώνησε: «Αχ! Γιατί να μην είχε εφευρεθεί νωρίτερα!». Εργαζόταν σε γραφομηχανή κι επειδή συνεχώς διόρθωνε και άλλαζε, κάθε στιγμή έσκιζε και ξανάγραφε.
deesnider Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Την καλύτερη εξήγηση,την εχει δωσει ο ελυτης,αυτος βέβαια μίλησε για τη γραφομηχανή και τον κειμενογράφο του πισι αλλα ειναι σχεδόν το ίδιο. Δε μου φαίνεται "σχεδόν το ίδιο". Για την ακρίβεια, το βλέπω τόσο "ίδιο", όσο και το παράδειγμα με τον pentium 3...
Aplostra Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Δε μου φαίνεται "σχεδόν το ίδιο". Για την ακρίβεια, το βλέπω τόσο "ίδιο", όσο και το παράδειγμα με τον pentium 3... Να φανταστώ οτι οδηγείς αυτοκίνητο χωρις υδραυλικό/ηλεκτρικό τιμόνι,πλαστικά,abs,εργονομία κλπ; Κι ομως ο βατανεν,αν του έδινες ενα σύγχρονο αυτοκίνητο,θα ελεγε οτι είπε και ο ελυτης.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Άλλο το pc και η γραφομηχανή, που στο συγκεκριμένο παράδειγμα, χρησιμοποιούνται ως εργαλεία, και άλλο το αυτοκίνητο. Βέβαια, ο Βασίλης Βασιλικός, παλαιότερα ξόρκιζε τον υπολογιστή ως γραφομηχανή (<<αντιστέκεστε ακόμα;>> είχε πει σε κάποιον συγγραφέα, για το θέμα αυτό) αλλά έκανε κωλοτούμπα και αυτός!
Aplostra Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Άλλο το pc και η γραφομηχανή, που στο συγκεκριμένο παράδειγμα, χρησιμοποιούνται ως εργαλεία, και άλλο το αυτοκίνητο. Βέβαια, ο Βασίλης Βασιλικός, παλαιότερα ξόρκιζε τον υπολογιστή ως γραφομηχανή (<<αντιστέκεστε ακόμα;>> είχε πει σε κάποιον συγγραφέα, για το θέμα αυτό) αλλά έκανε κωλοτούμπα και αυτός! Οταν αλλαζουν τα πράγματα κι ερχεται η πρόοδος,πολλοι ειναι αυτοι που τη φοβούνται και βρίσκουν ενα σωρο προφάσεις,ετσι ηταν πάντα. Οποιος θελει οδήγηση με τα νεύρα τεντωμένα,να παει να οδηγήσει σε ναρκοπέδιο,μιλαμε για τόνους αδρεναλίνης και απίστευτη επιδεξιότητα
deesnider Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Να φανταστώ οτι οδηγείς αυτοκίνητο χωρις υδραυλικό/ηλεκτρικό τιμόνι,πλαστικά,abs,εργονομία κλπ; Τι ωραία που θα ήταν, αν διαβάζαμε τι γράφει ο άλλος, πριν σχολιάσουμε το οτιδήποτε... (από προηγούμενο post μου στο συγκεκριμένο thread: "...αλλά στους "καθημερινούς χειριστές οχημάτων" που προτιμούν (και είναι απόλυτο δικαίωμά τους) ένα αυτοκίνητο που "τους πηγαίνει" και όχι που "το πηγαίνουν" (και είναι απείρως προτιμότερο αυτό, αν και εφ' όσον μιλάμε για αυτοκίνητα παραγωγής και για καθημερινές συνθήκες κίνησης, "μέσων" οδηγών, σε καθημερινούς - κακούς κατά κανόνα - δρόμους. Μόνο που εδώ δε μιλάμε γι' αυτά τα δεδομένα... ")
washcloud Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Κι ομως ο βατανεν,αν του έδινες ενα σύγχρονο αυτοκίνητο,θα ελεγε οτι είπε και ο ελυτης. Προφανώς ο άνθρωπος θα εξυμνούσε τις σημερινές δυνατότητες της τεχνολογίας. Ο deesnider όμως αυτό που έλεγε/λέει είναι Αυτό είναι το κύριο συστατικό που διαχωρίζει τους "θρύλους" από τα λοιπά σπορ αυτοκίνητα: Ότι δεν είναι για όλους (αλλά στα χέρια των λίγων και πραγματικά ικανών, είναι και απίστευτα γρήγορα και ασφαλέστατα...) ...με λίγα λόγια, λέει πως τα αμάξια που πλέον θεωρούνται "θρύλοι", και που τότε βαφτιζόντουσαν "σκοτώστρες", ήταν ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΤΕ μια χαρά ασφαλή, στα χέρια όμως επίσης "θρύλων" οδηγών. Δεν έγραψε πουθενά το παληκάρι πως τα σημερινά συστήματα ασφαλείας/άνεσης είναι κουράδες. Την αξία των τότε αμαξιών τόνισε, παρά προσπάθησε να θάψει τα σημερινά.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Έλα μη ντρέπεσαι, πες τι αμάξι έχεις.
Aplostra Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2011 Προφανώς ο άνθρωπος θα εξυμνούσε τις σημερινές δυνατότητες της τεχνολογίας. Ο deesnider όμως αυτό που έλεγε/λέει είναι ...με λίγα λόγια, λέει πως τα αμάξια που πλέον θεωρούνται "θρύλοι", και που τότε βαφτιζόντουσαν "σκοτώστρες", ήταν ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΤΕ μια χαρά ασφαλή, στα χέρια όμως επίσης "θρύλων" οδηγών. Δεν έγραψε πουθενά το παληκάρι πως τα σημερινά συστήματα ασφαλείας/άνεσης είναι κουράδες. Την αξία των τότε αμαξιών τόνισε, παρά προσπάθησε να θάψει τα σημερινά. Και τοτε σκοτωστρες ήταν,γιαυτο κι ηθελαν πιλοτο και οχι οδηγο. Οσον αφορα τα περι abs κλπ που ειπα,ειναι πολυ απλο,δεν μπορείς να οδηγήσεις μια veyron με την τεχνολογία του 80,θα γίνεις χαρτοπόλεμος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.