cd2matheos Δημοσ. 11 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2011 καλημερα σε ολους Η ανηψια μου πριν απο 7 μηνες περιπου επιδοτηθηκε απο την κοσμοτε με το ποσο των 100 περιπου ευρω για την ανανεωση της συνδεσης της και την αγορα νεου κινητου. Με κοστος 50 επιπλεον περιπου ευρω αγορασε καποιο sonyericsson της σειρας W Το θεμα ειναι οτι στο πρωτο τριμηνο το κινητο νεκρωσε ξαφνικα.Με την αποδειξη μας στο καταστημα γερμανος και εφοσον το κρατησαν 10 περιπου μερες μας επεστραφη δουλευοντας κανονικα. Τωρα παλι ξαφνικα το ιδιο......Πρεπει παλι να ψαχνουμε να βρουμε την αποδειξη αγορας πρεπει παλι να μενουμε χωρις κινητο 10 μερες πρεπει παλι να υποστουμε ταλαιπωρια. Θα ηθελα να ρωτησω αν μπορουμε να απαιτησουμε αντικατασταση της συσκευης η οποια ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ ελλατωματικη και τι μπορουμε να επικαλεστουμε προκειμενου να διεκδικησουμε το παραπανω... Ευχαριστω
giannisosfp Δημοσ. 11 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2011 Νομίζω μέρα απο τόσο καιρό δεν γίνεται κάτι, μόνο αν πάει 3 φορές στο service της εταιρείας γίνεται αντικατάσταση της συσκευής, εφ' όσον είναι ακόμη μέσα στήνει εγγύηση.
gs20309 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Η διαδικασία δυστυχώς έιναι χρονοβόρα, αν έχει το κατάστημα θα σε προμηθεύσει με συσκευή swap για τις μέρες που η δική σας θα πάει για σέρβις. Θέλει να αποσταλεί τουλάχιστον 3 φορές κ μετά μπαίνουν οι διαδικασίες κατ εξαίρεση αντικατάσταση κτλ.. Την απόδειξη θα την βρουν στο κατάστημα αν δεν την έχετε αν είχε αγοραστεί από Γερμανός κατάστημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.