Προς το περιεχόμενο

Απατη-Κλέψιμο


k0nan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα έχω ενα μεγάλο θέμα με εναν συμφορουμίτη , τον Konstantinos83 , λοιπόν είχε βάλει αγγελία έναν υπολογιστή και τον πούλαγε 120 ευρώ , με ενδιέφερε και του έστηλα πμ και έπιτα στο τηλέφωνο , απο την μέρα που του έκανα κατάθεση ούτε συκώνει τα τηλέφωνα ούτε απαντάει καν , μόνο ένα μύνημα ειχε στήλει και μου ειπε την κλασσική δικαιολογία ότι κάποιο μπέρδεμα θα έχει γίνει και κάπου θα έχει κολλήσει το δέμα, είμαι έτοιμος να του κάνω καταγγελία στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος , θέλω μόνο να μου πείτε αν έχετε ξαναγοράσει απο αυτόν τον τύπο για να δώ τι θα κάνω ,

 

Υ.Γ ο πρώτος λογαριασμός που μου είχε δώσει ήταν ακυρωμένος και απο εκεί την ψηλιάστικα αλλα μου είπε οτι ήταν παλιός λογαριασμός και έπειτα μου έδωσε έναν καινούργιο για να του κάνω κατάθεση , τι έχετε να πείτε?

Δημοσ.

δεν ειναι συνετο να κανεις προκαταβολικη καταθεση με καποιον που δεν εχεις ξανακανει συναλλαγη, ποσο μαλλον τη στιγμη που στο προφιλ του δεν υπαρχει ουτε μια αξιολογηση....

Δημοσ.

Αυτό που έχω εγώ να σου πω, το οποίο φυσικά δεν αφορά μόνο το insomnia, αλλά το οποιοδήποτε site/forum το οποίο φιλοξενεί αγγελίες μελών, είναι το προφανές:

Ποτέ και για κανένα λόγο δεν αγοράζεις οτιδήποτε από κάποιον που δε γνωρίζεις προσωπικά, με τη συμφωνία "πρώτα κατάθεση χρημάτων στο λογαριασμό και μετά αποστολή προϊόντος".

Ακριβώς με αυτό τον τρόπο, έχουν στηθεί μεγάλες απάτες στο παρελθόν, με τις οποίες έχουν "εισπραχθεί" τεράστια ποσά από διάφορους εύπιστους.

100 φορές καλύτερα να πεις στον πωλητή να σου στείλει το δέμα με courier, την οποία θα πληρώσεις μετά την παραλαβή και τον έλεγχο του περιεχομένου του δέματος, απ' ευθείας στον υπάλληλο που θα σου το φέρει στο σπίτι.

Επειδή δε, πιθανότατα - έως σίγουρα - αυτός ο τρόπος συνεπάγεται μεγαλύτερο κόστος, ή διαπραγματεύεσαι με τον πωλητή (π.χ. μισά εσύ, μισά εκείνος), ή ακόμα το επιβαρύνεσαι ολόκληρο εσύ (ανάλογα με το πόσο "καίγεσαι" για το συγκεκριμένο προϊόν το οποίο πουλάει και το πόσο καλή ευκαιρία το θεωρείς).

 

(Αν θέλεις το πιστεύεις, αλλά το ύφος μου δεν είναι ούτε στο ελάχιστο ειρωνικό. Απλά, πάντα απορώ με τους ανθρώπους εκείνους που στέλνουν τα λεφτά τους "στο άγνωστο", τόσο αβασάνιστα...)

 

Σου εύχομαι να βγάλεις άκρη...

Δημοσ.

Εχετε τεράστιο δίκιο συμφωνώ μαζί σας , να κάνω κίνηση πρός την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος για απάτη αφου εχω τους λογαριασμούς του, τις αποδίξεις , το τηλεφωνο του κτλ??

 

Υ.Γ Προσεξτε αυτον τον τύπο μην αγοράσετε τίποτα από αυτόν.

Δημοσ.

ναι γιατι αμα γινει banned δεν μπορει να ανοιξει αλλον λογαριασμοfrown.png...τουλαχιστον τωρα θα ειναι γνωστο το ονομα του και θα μπορουμε να το αποφυγουμε. αν γινει ban και φτιαξει λογιαριασμο eyterph1983 παλι καποιος θα την πατησει...

Δημοσ.

Δεν νομίζω να είναι τόσο χαζός ώστε να προσπαθήσει να σε κλέψει, μιας κι έχεις τον τραπεζικό λογαριασμό και ο τυπάς βρίσκεται στην Ελλάδα θα τα βρεί σκούρα. Το ενδεχόμενο να υπάρχει όντως πρόβλημα με το δέμα το αποκλείουμε;

Δημοσ.

Δεν νομίζω να είναι τόσο χαζός ώστε να προσπαθήσει να σε κλέψει, μιας κι έχεις τον τραπεζικό λογαριασμό και ο τυπάς βρίσκεται στην Ελλάδα θα τα βρεί σκούρα. Το ενδεχόμενο να υπάρχει όντως πρόβλημα με το δέμα το αποκλείουμε;

 

το αποκλείω γιατι έχουν περάσει 2 βδομάδες απο τότε και ουτε συκώνει το τηλέφωνο ούτε τίποτα.

Δημοσ.
100 φορές καλύτερα να πεις στον πωλητή να σου στείλει το δέμα με courier, την οποία θα πληρώσεις μετά την παραλαβή και τον έλεγχο του περιεχομένου του δέματος, απ' ευθείας στον υπάλληλο που θα σου το φέρει στο σπίτι.

 

...μόνο που οι (έχοντας σώας τας φρένας τουλάχιστον) υπάλληλοι των courier, πρώτα πληρώνονται (όπως ορίζουν τα καταστατικά λειτουργίας των) τα μεταφορικά ΚΑΙ την αντικαταβολή, και μετά ανοίγουν το προς παράδοση πακέτο, απ' τη στιγμή που αν επιστρέψει ανοιγμένο (και το επιβεβαιώσει στον αποστολέα ο παραλήπτης, ότι ανοίχτηκε), έχουν κάθε δικαίωμα να καταγγείλουν μέχρι και ότι το περιεχόμενο παραβιάστηκε, αλλοιώθηκε, κτλ, από τους υπαλλήλους (και η δυσφήμηση καθώς και τα νταλαβέρια με τη μαμα-εταιρία courier που εφαρμόζει point systems κτλ, γενικώς είναι αποτρεπτικός παράγοντας στο να κάνει τέτοια "εκδούλευση" ο υπάλληλος. Αντίθετα, το πάει για παράδοση intact, και λέει στον άλλον "το θέλεις κύριε; Το πλερώνεις πρώτα, το παίρνεις, και μετά κόπτεις τον λαιμόν σου". Οπως είναι το διαδικαστικά σωστό και σώφρον άλλωστε.). Το μόνο που μπορεί να κάνει ο παραλήπτης για να βεβαιωθεί, είναι, αφού έρθει σε σχετική συμφωνία με τον αποστολέα, να πάει ο 2ος στο γραφείο της courier, να δώσει για "έλεγχο" το προς παράδοση αντικείμενο, κι αφού μιλώντας ο 1ος και με τον υπάλληλο που θα το κάνει, να συσκευαστεί από αυτόν το δέμα, παρουσία του αποστολέα...

 

Κατά τ' άλλα φίλε Dee, το μόνο που από μόνη της εξασφαλίζει μία courier, είναι ότι όντως θ' αποστείλλει κάτι (σε αντίθεση με την εν λόγω περίπτωση, που ο άλλος, ως φέρεται, ποιεί την νήσσαν, αφού καβάτζωσε το μαλλί πρώτα....). Περί του ορθού περιεχομένου πάντως, πάει αλλιώς η ιστορία...

 

 

 

 

το αποκλείω γιατι έχουν περάσει 2 βδομάδες απο τότε και ουτε συκώνει το τηλέφωνο ούτε τίποτα.

 

"το συκώνει το τηλέφωνο", στο στυλ του "το γυαλίζει το πόμολο" κι έτσι...;

 

...

 

 

 

Δημοσ.

Πήγαινε στη τράπεζα και ρώτα εαν έιναι ενεργός ο λογαριασμός.Αν δε σου λένε πήγαινε κατά προτίμηση σε ένα άλλο υποκατάστημα της ίδιας τράπεζας και κάνε μια κατάθεση π.χ. 1 λεπτό για να δεις τι θα σου πούνε.'Ετσι ίσως μπορείς να βγάλεις ένα πρώτο συμπέραρασμα αν και αν όπως λες δε σηκώνει το τηλέφωνο σκούρα τα πράγματα.μετά ρώτα σε κανά αστυνομικό τμήμα να δεις τι πρέπει να κάνεις...και αν σε συμφέρει έτσι όπως τα έχουν κάνει(τυχαίο;δε νομίζω!)

Δημοσ.

Η λύση είναι μια και πάγια. Μήνυση. μόνο έτσι παίρνει "εντολή" ο μηχανισμός να ενεργήσει.

Έχει συμβεί πολλές φορές σε πολλά φορουμς κ έχει αποδειχτεί ότι είναι ένας έμμεσος εκβιασμός στους γονείς που έκοψαν την επιδότηση σε προϊόντα τεχνολογίας από κακομαθημένα και ανόητα παιδιά που οι γονείς τους για να τα ξεφορτώνονται τους τα παρέχουν όλα μέχρι κάποιο σημείο, εξάρτησης.

Μην το παραμελήσεις και μην πεις δεν βαριέσαι,μην δεχτείς συμβιβασμό μετά από τον γονιό,προφυλαξε τους υπόλοιπους από αυτούς τους ανόητους.

Δημοσ.

Η λύση είναι μια και πάγια. Μήνυση. μόνο έτσι παίρνει "εντολή" ο μηχανισμός να ενεργήσει.

Έχει συμβεί πολλές φορές σε πολλά φορουμς κ έχει αποδειχτεί ότι είναι ένας έμμεσος εκβιασμός στους γονείς που έκοψαν την επιδότηση σε προϊόντα τεχνολογίας από κακομαθημένα και ανόητα παιδιά που οι γονείς τους για να τα ξεφορτώνονται τους τα παρέχουν όλα μέχρι κάποιο σημείο, εξάρτησης.

Μην το παραμελήσεις και μην πεις δεν βαριέσαι,μην δεχτείς συμβιβασμό μετά από τον γονιό,προφυλαξε τους υπόλοιπους από αυτούς τους ανόητους.

 

Θα παω να κανω μύνηση δεν γινεται αλλιώς .

  • Super Moderators
Δημοσ.

Είναι λυπηρό να βλέπουμε θέματα σαν αυτό στο forum μας. :(

 

Από πλευράς της διαχείρισης, συνιστούμε σε όλα τα μέλη να ζητούν πάντα αποδείξεις αγοράς των αντικειμένων που θέλουν να αγοράσουν και να βεβαιώνονται για την καλή κατάσταση των αντικειμένων πριν προβούν σε οποιαδήποτε συναλλαγή. Όπως θα έχετε διαπιστώσει, η διαχείριση του site δεν αναμειγνύεται στις συναλλαγές που συντελούνται μέσω των Αγγελιών και μπορεί να φέρει κάποια ευθύνη για τις συναλλαγές αυτές.

 

Σε μια προσπάθεια διασφάλισης της ποιότητας των Αγγελιών, το site μας έχει καθιερώσει εδώ και αρκετό καιρό σύστημα αξιολόγησης των Αγγελιών από τα μέλη που συναλλάσσονται με τον αγοραστή/πωλητή. Το σύστημα αξιολόγησης λειτουργεί σε ικανοποιητικό βαθμό, προφυλάσσοντας κατά το δυνατόν τα μέλη που κάνουν χρήση των Αγγελιών.

 

Σε κάθε περίπτωση, είναι προφανές ότι έχετε το δικαίωμα να καταφύγετε στις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες. H διαχείριση του site θα δώσει οποιαδήποτε πληροφορία της ζητηθεί νομίμως και αρμοδίως.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...