viper2005 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2011 Έγραψα πως η τιμή είναι ο πιο εμφανής και αρκετά αξιόπιστος δείκτης για την ποιότητα των προιόντων. τσου απλως φανταζεσαι οτι δεν θα λιωσει σε μικρο χρονικο διαστημα επειδη βαριεμαι να κανω quote το θεμα με τα ρουχα, χρωμματα & χρηματα ειχε ιστορια χιλιαδων χρονων...
Chrisxxx Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2011 Tζεισον γραψου σε παραταξη, δειρε και 2-3 απο αντιπαλες παρατάξεις και μετά κανε πως αραιώνεις, μετά να δεις ποσες θα σου κατσουν για γυρισεις πισω.
athlios Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2011 Tζεισον γραψου σε παραταξη, δειρε και 2-3 απο αντιπαλες παρατάξεις και μετά κανε πως αραιώνεις, μετά να δεις ποσες θα σου κατσουν για γυρισεις πισω. "O παλιος ειναι αλλιως"
μαφαλντα Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2011 Ο Τζεισον άρεσε και αφήστε τα περί παρατάξεων. Τζεισον μην διστάζεις,κάλεσε την κοπελιά για καφέ και ότι προκύψει.
viper2005 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2011 Ο Τζεισον άρεσε και αφήστε τα περί παρατάξεων. Τζεισον μην διστάζεις,κάλεσε την κοπελιά για καφέ και ότι προκύψει. ποτακια only
Praetorianos Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2011 Διότι αν εξαιρέσεις τα "στημένα τεστ" (δεν εννοώ ότι είναι αναξιόπιστα ως προς τί εξετάζουν, αλλά ότι είναι στημένες καταστάσεις), σπανιότατο να βρεις φτηνότατο προϊόν που είναι ανθεκτικότερο, πιο ραφιναρισμένο, λειτουργικότερο κτλ από κάποιο που κοστίζει πολύ πολλαπλάσια. Που να είναι ανθεκτικότερο, πιο ραφιναρισμένο, λειτουργικότερο κτλ από κάποιο που κοστίζει πολλαπλάσια ναι σίγουρα δεν θα βρεις συχνά. Αν και αν διάβασες το προηγούμενο μήνυμα, ακόμα κι όταν υπάρχει τέτοιο προϊόν, δεν συμφέρει κανέναν (καταναλωτή & παραγωγό) να είναι φτηνό. Άρα είσαι φάουλ στη σκέψη. Με ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά, σε εξωφρενικά διαφορετική τιμή θα βρεις άπειρα πάντως. Φαντάζομαι έχεις ακούσει για φασόν παραγωγές που στο τέλος το μόνο που αλλάζει είναι το ταμπελάκι στο πέτο και η τιμή. Ότι ας πούμε ακόμα και στα σαπούνια, που τι στο διάολο, πόσο πιο καλά να καθαρίζει το ένα από το άλλο, αλλάζουν άρωμα και χρώμα, το περιτυλίγουν με γυαλιστερό χαρτάκι και το πουλάνε 3πλάσια τιμή. Δεν αναφέρομαι καν σε προϊόντα καθημερινής χρήσης πχ χαρτικά κτλ. Ακόμα και οι ιδιωτικές ετικέτες στα σουπερμαρκετ, αγοράζουν τα προϊόντα τους από τα μεγάλα brands, και αλλάζουν ονομασία. Και έχεις στο ράφι ακριβώς το ίδιο προϊόν, με άλλο περιτύλιγμα και άλλη τιμή. Κι αγοράζεις τη μάρκα Ariel, γιατί "αφού κάνει 3πλάσια τιμή κι αφού έχει κόκκινους ενεργούς ευφυείς (??) κόκκους οξυγόνου, θα κάνει καλύτερη δουλειά)." Τώρα αν με το ακριβότερο=καλύτερο, μιλάμε για συγκρίσεις μεταξύ Lamborghini-Datsun, Cartier-Μαιμου πλαστικούρα, Nike-Crocs, ε τότε μάλλον αυτά είναι οι εξαιρέσεις και όχι the other way round. Αλλά αυτό δεν αναιρεί του τί είναι και τί δεν είναι τα προϊόντα σε κανονικές συνθήκες. Δες το σαν το πείραμα του Παυλώφ : το αν έχεις συνηθίσει έναν σκύλο να σφυράς και να τρέχει για φαΐ, δε σημαίνει ότι όταν θα του κάνεις "πλάκα" (και φυσικά θα τσιμπήσει) με άκυρο σφύριγμα, ότι ΠΟΤΕ δεν...υπήρξε φαΐ (ή και ότι δε θα ξαναϋπάρξει). Ο σκύλος στην ανωτέρω περίπτωση είναι οι όσοι υποβλήθηκαν στα τεστ με κρασιά, αμάξια κτλ, και το σφύριγμα είναι α) οι παγιωμένες προσωπικές τους εμπειρίες β) το ψηστήρι από φίλους και όλους τους υπόλοιπους φορείς/εργαλεία της καταναλωτικής κοινωνίας. Είσαι λάθος. Όταν κανείς επιλέγει το ακριβό γιατί είναι (και όχι του φαίνεται) καλύτερο, σημαίνει ότι και σε blind tests, θα συνεχίσει να επιλέγει το καλύτερο (ακριβότερο). Όταν σε blind tests δεν ξέρει που του παν τα 4, σημαίνει ότι απαντάει σε άκυρο σφύριγμα επειδή του είπαν ότι ΘΑ έχει φαί και το πίστεψε.
washcloud Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2011 Που να είναι ανθεκτικότερο, πιο ραφιναρισμένο, λειτουργικότερο κτλ από κάποιο που κοστίζει πολλαπλάσια ναι σίγουρα δεν θα βρεις συχνά. Αν και αν διάβασες το προηγούμενο μήνυμα, ακόμα κι όταν υπάρχει τέτοιο προϊόν, δεν συμφέρει κανέναν (καταναλωτή & παραγωγό) να είναι φτηνό. Άρα είσαι φάουλ στη σκέψη. ...αν εξηγούσες τί εννοείς, θα ήμουν κι εγώ σε θέση να σχολιάσω υπέρ ή κατά. Όσο κι αν προσπάθησα, συμπέρασμα δε βγάζω. Με ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά, σε εξωφρενικά διαφορετική τιμή θα βρεις άπειρα πάντως. Φαντάζομαι έχεις ακούσει για φασόν παραγωγές που στο τέλος το μόνο που αλλάζει είναι το ταμπελάκι στο πέτο και η τιμή. ...εσύ όμως φαντάζομαι -όπως τα λες- δεν έχεις ακούσει για φασόν τα οποία έχουν διαφορά στην ποιότητα, αλλά το ταμπελάκι-ταμπελάκι. Έχουμε δηλαδή μαϊμούδες 5 ευρώ, έχουμε φασόν παραγωγής τάδε 15 ευρώ, έχουμε και φασόν παραγωγής δείνα όσα-θες-ευρώ, με (όχι βέβαια απολύτως ανάλογη) διαφορά στην ποιότητα. Προσωπικά δεν ξέρω για φασόν ίδιας ποιότητας και τιμολογιακές διαφορές πολυπολλαπλάσιες, όσο κι αν στα τελευταία πληρώνεις ΚΑΙ βιτρίνα. Το είπα και στο προηγούμενο άλλωστε, η διαφορά στην τιμή δεν ανταποκρίνεται σε απόλυτη αναλογία αύξησης της ποιότητας. Ότι ας πούμε ακόμα και στα σαπούνια, που τι στο διάολο, πόσο πιο καλά να καθαρίζει το ένα από το άλλο, αλλάζουν άρωμα και χρώμα, το περιτυλίγουν με γυαλιστερό χαρτάκι και το πουλάνε 3πλάσια τιμή. Δεν αναφέρομαι καν σε προϊόντα καθημερινής χρήσης πχ χαρτικά κτλ. ...προσωπικά δεν ψωνίζω τα ακριβά -ό,τι κι αν είναι αυτό- γιατί το καλύτερο που προσφέρουν όσο κι αν είναι υπαρκτό μέγεθος δε μου λέει κάτι σε σχέση με τα παραπάνω που απαιτείται να τα πληρώσω. Ξανά-μανά : το ακριβότερο σχεδόν ποτέ δεν είναι χειρότερο ή μέχρι και ισοδύναμα ποιοτικό. Είναι καλύτερο. Το αν αυτό το καλύτερο ΑΞΙΖΕΙ αναλογικά να το πληρώσεις, είναι τελείως άλλο ζήτημα. Με καταλαβαίνεις τώρα; Ακόμα και οι ιδιωτικές ετικέτες στα σουπερμαρκετ, αγοράζουν τα προϊόντα τους από τα μεγάλα brands, και αλλάζουν ονομασία. Και έχεις στο ράφι ακριβώς το ίδιο προϊόν, με άλλο περιτύλιγμα και άλλη τιμή. Κι αγοράζεις τη μάρκα Ariel, γιατί "αφού κάνει 3πλάσια τιμή κι αφού έχει κόκκινους ενεργούς ευφυείς (??) κόκκους οξυγόνου, θα κάνει καλύτερη δουλειά)." ...το ξέρω παληκάρι μου ότι παίρνουν από τους ίδιους ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ (θες να πεις). Συνήθως όμως αγοράζουν ΑΛΛΗ ποιότητα. Και σ' αυτή την περίπτωση, δε σημαίνει (όταν μιλάμε για τρόφιμα ας πούμε) ότι πχ του Lidl είναι "3 φορές πιο χάλια". Αν η ΦΑΓΕ πχ παίρνει ας πούμε ποιότητα 10, το Lidl παίρνει "ένα κλικ κάτω" με ποιότητα 9 κι 8 ας πούμε (...δε μυρίζει το ίδιο, δεν έχει υποστεί τις ίδιες επεγεργασίες και άλλες σκατουλολεπτομέρειες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αυτό που παίρνει το Lidl ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, όπως αρέσκονται να γράφουν μερικοί πεφωτισμένοι στο σχετικό θρεντ). Συγκεκριμένα για απορρυπαντικά που λες, επίσης υφίστανται διαφορές. Κι έχουν να κάνουν με το ψώνιο των νοικοκυρών που θέλουν "το καλύτερο δυνατό καθάρισμα". Και ναι οι πανέξυπνοι κόκκοι υφίστανται, και κάνουν καλύτερη δουλειά για τις πανηλίθιες νοικοκυρές, που αν δουν υποψία σκιάς παθαίνουν απανωτά εγκεφαλικά. Προσωπικά μπορώ να ζήσω με τα απορρυπαντικά του Lidl, αν είναι να μου την πέφτουν με μικροσκόπιο για να εντοπίσουν λεκέ πάνω μου για να μου την πουν. Αν η τιμές ήταν ίδιες, κι εγώ θα προτιμούσα Αριέλ. Κάποιοι (και κυρίως κάποιες) όμως προτιμούν να πληρώνουν πολύ παραπάνω έστω για αυτή την μικρή διαφορά, πράγμα που εγώ το θεωρεώ ηλίθιο - αυτοί όμως όχι. Τώρα αν με το ακριβότερο=καλύτερο, μιλάμε για συγκρίσεις μεταξύ Lamborghini-Datsun, Cartier-Μαιμου πλαστικούρα, Nike-Crocs, ε τότε μάλλον αυτά είναι οι εξαιρέσεις και όχι the other way round. ...όχι ρε συ, θα μιλάμε για συγκρίσεις Ferrari-Porsche. Για σκέψου αν τυχόν εσύ είσαι που έχεις στο μυαλό εξαιρέσεις. Είσαι λάθος. Όταν κανείς επιλέγει το ακριβό γιατί είναι (και όχι του φαίνεται) καλύτερο, σημαίνει ότι και σε blind tests, θα συνεχίσει να επιλέγει το καλύτερο (ακριβότερο). Όταν σε blind tests δεν ξέρει που του παν τα 4, σημαίνει ότι απαντάει σε άκυρο σφύριγμα επειδή του είπαν ότι ΘΑ έχει φαί και το πίστεψε. ...όχι εσύ είσαι λάθος : βγες στην αγορά και δες πως ΔΕΝ του λένε ότι έχει φαΐ ενώ ΔΕΝ έχει. Δυνητικά μπορούν να το κάνουν, αλλά όπως είπαμε αν/όταν/όποιοι το κάνουν, τον πίνουν. Βασικά δεν ξεκινάνε καν, τί λέω......
Praetorianos Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2011 αν εξηγούσες τί εννοείς, θα ήμουν κι εγώ σε θέση να σχολιάσω υπέρ ή κατά. Όσο κι αν προσπάθησα, συμπέρασμα δε βγάζω. Το παράδειγμα με το Huyndai κάμπριο και τη BMW στην προπροηγούμενη σελίδα. Ενδεικτικά για αυτά που αναφέρεις, δεν μπορώ να μην σκεφτώ αυτό: Generic drugs are copies of brand-name drugs that have exactly the same dosage, intended use, effects, side effects, route of administration, risks, safety, and strength as the original drug. In other words, their pharmacological effects are exactly the same as those of their brand-name counterparts. So there's no truth in the myths that generic drugs are manufactured in poorer-quality facilities or are inferior in quality to brand-name drugs. The FDA applies the same standards for all drug manufacturing facilities, and many companies manufacture both brand-name and generic drugs. In fact, the FDA estimates that 50% of generic drug production is by brand-name companies. Sometimes, generic versions of a drug have different colors, flavors, or combinations of inactive ingredients than the original medications. Trademark laws in the United States do not allow the generic drugs to look exactly like the brand-name preparation, but the active ingredients must be the same in both preparations, ensuring that both have the same medicinal effects. Το ίδιο ισχύει και για χιλιάδες άλλα προϊόντα. Η ποιότητα τους είναι ίδια, αλλά λόγω μάρκας, λόγω προβολής, λόγω εξόδων διαφήμισης είναι ακριβότερα. Το ίδιο ακριβώς προϊόν αν βγει από το εργοστάσιο και το ένα πάει στο ράφι απευθείας, ενώ το άλλο διαφημίζεται στην τηλεόραση, αμέσως το δεύτερο θα πωλείται ακριβότερα για να καλύψει τα έξοδα + να φτιάξει μόστρα. Πολλές εταιρίες επειδή δεν μπορούν να φτιάχνουν 10 γραμμές παραγωγής για 10 διαφορετικά προϊόντα, φτιάχνουν μία για όλα και κόβοντας/αποκρύπτοντας χαρακτηριστικά ρίχνουν τα υπόλοιπα σε χαμηλότερη κατηγορία. Νομίζεις ότι οι μεγάλες ωρολογοποίες έχουν 100 γραμμές παραγωγής για τα διάφορα ρολόγια? Ο ίδιος μηχανισμός, πλασσάρεται διαφορετικά και πωλείται ακριβότερα. Σε μία περίπτωση μάλιστα (μου διαφεύγει το όνομα αυτή τη στιγμή) πήραν το ίδιο ρολόι, άφησαν το ένα μοντέλο όπως είναι και στο άλλο "έκρυψαν" το κομμάτι που δείχνει την ημερομηνία. Ίδιος μηχανισμός, διαφορετικό μοντέλο, διαφορετική τιμή. Αν πάρω ένα αφρόλουτρο του Lidl και του κολλήσω τη στάμπα Axe και το βάλω σε μπουκαλάκι των 500ml θα ανέβει η τιμή του. Το ίδιο λάδι μπορείς να το αγοράσεις από την Κρήτη σε 5λιτρο ντενεκέ με 10 ευρώ και το ίδιο λάδι μπορείς να το αγοράσεις από το Λονδίνο σε μπουκάλι των 250ml 5 λίρες. Μπορώ να σου γράφω μέχρι αύριο.
Marria Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2011 Βρειτε το ιδανικο επαγγελμα συμφωνα με το ονομα σας http://www.4crete.gr/downloads/fun/CareerFinder.htm Εμενα μου εβγαλε Διακοσμητης
washcloud Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2011 4 Praetorianos Για Χιουντάι-Μπεεμβέ : οκ, συνεχίζω να μην καταλαβαίνω τί ακριβώς ήθελες να πεις με αυτό (τα μπολντ του προηγούμενου μηνύματος μάλλον ενίσχυαν αυτό που υποστήριζα - οπότε συνεχίζω να μην καταλαβαίνω ούτε τον συλλογισμό, ούτε και το τελικό συμπέρασμα = φάουλ). Ωπ, αυτή η μανία σου με τα λίνκ : οκ, παραθέτεις αυτή τη φορά κάτι πιο σχετικό από "τεστς" (χωρίς ντε και καλά να αποδεικνύει κάτι μάλιστα - έστω κι αν όντως οι φαρμακοβιομηχανίες είναι μεγάλες απάτες. Η διαφορά όμως είναι ότι μιλάμε για κάτι πολύ συγκεκριμένο, που δεν μπορείς να το πολυελέγξεις, αλλά να το "εμπσιτευτείς". Καμμία σχέση ένα ντεπόν με ένα τζην δηλαδή,). Και; Διότι εκείνο το "χιλιάδες άλλα προϊόντα" το βάζεις εντελώς αυθαίρετα μετά. Δεν εννοώ να κάτσεις και να ψάχνεις να μου βρεις καμμιά ντουζίνα λινκ που να αναφέρουν πάλι ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, δεν είναι το ζόρι η ποσότητα. Το θέμα είναι πόσο μπορούν ν' "αποδείξουν" ότι έτσι λειτουργεί η φάση "για χιλιάδες προϊόντα". Ε δυστυχώς, κι όχι επειδή δε γουστάρω, ΔΕΝ μπορούν. Αν πάλι ο σκοπός σου είναι να ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ κάτι, ενδεικτικά, ώστε " να το σκεφτώ...να το ψάξω...να το καταλάβω...", εγώ δε θα σου ποστάρω λινκ. Την προσωπική μου μου αντίληψη και εμπειρία θα σου καταθέσω, και θα σε ρωτήσω, αν ο ίδιος έχεις σχηματίσει άποψη στη ζωή σου, με τις ΔΙΚΕΣ σου εμπειρίες (όχι μεταφορά εμπειριών άλλων), ότι κάλλιστα βρίσκεις ΙΔΙΑΣ ποιότητας, φινιρίσματος, λειτουργικότητας, αντοιχής κτλκτλ προϊόντα, με διαφορές αν όχι τεράστιες, τουλάχιστον ευκαταφρόνητες όμως (τύπου "μισή τιμή"). Θεωρώντας βέβαια ότι ΚΑΙ εσύ ΚΑΙ εγώ δε μασάμε από "βιτρίνες" και μάρκες (εγώ σ' εμπιστεύομαι γι' αυτό - εμπιστέψου και 'συ εμένα). Για απορρυπαντικά/τρόφιμα/whatever, τα είπαμε, ΕΧΟΥΝ διαφορά, ΔΕΝ τους πληρώνεις τους κόκκους χωρίς να κάνουν ΤΙΠΟΤΑ - απλά δεν ΑΞΙΖΕΙ να τους πληρώνεις ΤΟΣΟ παραπάνω. Ή το εβαπορέ του Λιντλ έχει μια "περίεργη" γεύση, αλλά ΓΑΛΑ είναι κι όχι σαπάκι, οπότε ΚΑΝΕΙ - κι είναι συγκριτικά φθηνότατο. Το ότι στα κερατιάτικα μπαίνει το κόστος το διαφημιστικό, γνωστό. Μόνο που : α) ας πούμε για τα σουπερμάρκετ, τα φτηνά, που από τότε που βγήκαν, δεν στηρίχτηκαν ΜΟΝΟ στην λογική "χαμηλά κερατιάτικα και γενικώς λειτουργικά", αλλά ΚΑΙ στην παροχή χαμηλότερης ποιότητας, ΧΩΡΙΣ αυτό να σημαίνει ΑΘΛΙΑ ποιότητα, το ξαναλέω για πολλοστή. [Άλλωστε, θα κάνανε πολύ ωραίο πόλεμο διαφημίζοντας (αυτή την "πενιχρή" διαφήμισή τους που κάνουν) πως "παίρνουμε ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια με την τάδε μάρκα - μόνο που ΕΜΕΙΣ τα πουλάμε χαμηλότερα", αν ήταν έτσι...Δε νομίζεις; Σουπερμάρκετ πας; Ψωνίζεις "αρκετά" (από γκάμα ειδών λέω, δεν εννοώ την κάθε φορά); Εγώ ναι, και τη διαφορά την βλέπω. ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ. Για 'μένα είναι πολυτέλεια αυτό το "παραπάνω" που προσφέρουν τα ακριβότερα. Δε θέλω να το βαλσαμώσω το κουνουπίδι επειδή το ερωτεύτηκα που ήταν ΤΟΣΟ "ζωντανό", να το φάω θέλω. Και τις ντομάτες του Λιντλ στο διχτάκι της τρώω τον χειμώνα, κι ας δεν έχουν καμμία σχέση με τις άλλες τις ακριβότερες, τις ζουμερότερες που έχουν πλουσιότερη γεύση ντομάτας. Γιατί οι άλλες βαράνε δίευρο και, ενώ του Λιντλ ευρώ και κάτι. β) Αυτοί που διαφημίζονται, "αναγκαστικά" προσφέρουν και καλύτερη ποιότητα. Ή αν θες, "ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ". Το ότι ανεβαίνει το κόστος δε σημαίνει ότι ανεβαίνει ΜΟΝΟ από τα διαφημιστικά κλπ έξοδα. Αλλά για να το λήξουμε ( ; ), όπως είχα γράψει και νωρίτερα, όταν κάτι ΔΕΝ σου κάνει παραπάνω δουλειά, την πατάς (...εδώ κολλάνε τα "τεστ"...) ΜΙΑ φορα. Άντε 2 κοζ γιου γουόνα μπηλίβ. Δεν είναι τόσοι που είναι χαϊβάνια κατ' εξακολούθηση, όπως μάλλον νομίζεις. Και κυρίως οι χαμηλόμισθοι - οι άλλοι ΟΥΤΩΣ ή άλλως, πρωτ' απ' όλα τη βιτρίνα πληρώνουν, εν γνώσει και ΧΑΡΑ τους. Το αν είναι μοσχάρια που το κάνουν, άλλο καπέλο. Δεν τους ΝΟΙΑΖΕΙ. Όχι ότι πιάνονται κορόιδα απ' την "ποιότητα" όμως. ------------------------------------- Βρειτε το ιδανικο επαγγελμα συμφωνα με το ονομα σας http://www.4crete.gr...areerFinder.htm Εμενα μου εβγαλε Διακοσμητης
christiana78 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2011 http://www.youtube.com/watch?v=nVTEqG9enEY
Marria Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2011 @wash Αυτο με την Μερκελ της παει γαντι , λες οταν φυγει απο πολιτικος να της ανοιξει μια νεα επαγγελματικη καριερα?
LongTom Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2011 Βρειτε το ιδανικο επαγγελμα συμφωνα με το ονομα σας http://www.4crete.gr/downloads/fun/CareerFinder.htm Εμενα μου εβγαλε Διακοσμητης Καταγγέλω το άθλιο πρόγραμμα και εσένα που το προωθείς! Ακούς εκεί Νοσοκόμα
Προτεινόμενες αναρτήσεις