evabb Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Συγκρινεις ενα κινεζικο ρουχο με ενα επωνυμο? γιατι το κινεζικο μπορει και με το πρωτο πλυσιμο να μπει, να μαζεψει κτλ κτλ "κινεζικο" προφανως και οχι (υπονοντας τελευταιας ποιοτητας πραματα). μονο τα "κινεζικα" δεν εχουν μαρκα; τα jean του ΗΜ εχουν μαρκα;
sugata Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Η τιμή των προιώντων είναι ο πιο εμφανής και αρκετά αξιόπιστος δείκτης για την ποιότητά τους α μπα....
Aplostra Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Η τιμή των προιώντων είναι ο πιο εμφανής και αρκετά αξιόπιστος δείκτης για την ποιότητά τους δλδ ο αη φοουν ειναι τοσο καλο,υπεροχο,διαστημικο κλπ και αξιζει τον ενα σκασμο λεφτα που εχει,ενω ενα κινεζικο χουαγουει δεν;
mary Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2011 τα jean του ΗΜ εχουν μαρκα; Ναι ειναι μαρκας H&M
washcloud Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 (επεξεργασμένο) Μερικες φορες βρε Ευα θελουμε το καλυτερο για την διατροφη μας, ποσο οταν εχουμε και μικρα παιδια.. και αμα εχεις και την οικονομικη ευχερεια γιατι οχι? ...αυτή η μανία να να διαβάζει άλλα ο κόσμος και να καταλαβαίνει τα δικά του... Βρε-Μαρράκι, ΒΡΕ-ΜΑΡΡΑΚΙ! Η Εύα δεν μίλαγε κάποιον που "ήθελε την καλύτερη διατροφή", αλλά για ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ! Για διάβασε καλύτερα για τη συμπεριφορά της απέναντι στο πιτσιρίκι. Παίζει να του είχε πάει το σκατό στην μεταξένια κάλτσα. Έχεις δει το "Mommy Dearest" με την Dunaway; Ε αυτό φέρνει στο μυαλό. Νεύρωση και ξιπασιά κι άγιος ο θεός που θα φυλάει το παιδάκι αν δεν το κάνει σα τα μούτρα της. Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2011 από washcloud
scullyist Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Έχω χάσει τη μπάλα με τις απεργίες. Αύριο παίρνει η μπάλα και ταχυδρομεία? Παρασκευή?
evabb Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Ναι ειναι μαρκας H&M όχι το HM δεν είναι μάρκα ρούχων αλλα μαγαζί. η levis είναι μάρκα ρούχων. η μια πουλάει μια γκάμα προϊόντων μέσης ποιότητας που τους έχουν βάλει το ταμπελάκι HM ενώ η άλλη ξεκίνησε δημιουργώντας τα δικά της ρούχα και μετά άνοιξε και μαγαζί για να τα πουλάει. levis jeans βρίσκεις και σε μαγαζί που δεν είναι levis, HM ρούχα όμως δεν υπάρχουν σε αλλα μαγαζιά. ...αυτή η μανία να να διαβάζει άλλα ο κόσμος και να καταλαβαίνει τα δικά του... Βρε-Μαρράκι, ΒΡΕ-ΜΑΡΡΑΚΙ! Η Εύα δεν μίλαγε κάποιον που "ήθελε την καλύτερη διατροφή", αλλά για ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ! Για διάβασε καλύτερα για τη συμπεριφορά της απέναντι στο πιτσιρίκι. Παίζει να του είχε πάει το σκατό στην μεταξένια κάλτσα. Έχεις δει το "Mommy Dearest" με την Dunaway; Ε αυτό φέρνει στο μυαλό. Νεύρωση και ξιπασιά κι άγιος ο θεός που θα φυλάει το παιδάκι αν δεν το κάνει σα τα μούτρα της. ευχαριστώ ρε wash. η τύπισσα σίγουρα δεν την ένοιαζε η υγιεινή διατροφή gt πιο κάτω αγόραζε συσκευασμένες σούπες για τα ΠΑΙΔΙA της.
mary Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 όχι το HM δεν είναι μάρκα ρούχων αλλα μαγαζί. η levis είναι μάρκα ρούχων. η μια πουλάει μια γκάμα προϊόντων μέσης ποιότητας που τους έχουν βάλει το ταμπελάκι HM ενώ η άλλη ξεκίνησε δημιουργώντας τα δικά της ρούχα και μετά άνοιξε και μαγαζί για να τα πουλάει. levis jeans βρίσκεις και σε μαγαζί που δεν είναι levis, HM ρούχα όμως δεν υπάρχουν σε αλλα μαγαζιά. Σα καταστηματα τα Η&Μ τα βρισκω παρα πανω απο μια χαρα. Πολυ προσιτες τιμες σε ολα τους. Τωρα για τζιν levis ε οχι δε θα εδινα τοσα λεφτα.Αντε ενα ή δυο επωνυμα τζιν να εχω στη ντουλαπα μου.ΤΑ υπολοιπα ειναι απλά απο Η&Μ ή απο Μάνγκο που τα τελευταια επισης δε τα λες φθηνα,40 ευρώ το τζιν αλλα τεσπα.
evabb Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Σα καταστηματα τα Η&Μ τα βρισκω παρα πανω απο μια χαρα. Πολυ προσιτες τιμες σε ολα τους. Τωρα για τζιν levis ε οχι δε θα εδινα τοσα λεφτα.Αντε ενα ή δυο επωνυμα τζιν να εχω στη ντουλαπα μου.ΤΑ υπολοιπα ειναι απλά απο Η&Μ ή απο Μάνγκο που τα τελευταια επισης δε τα λες φθηνα,40 ευρώ το τζιν αλλα τεσπα. δεν είπα ότι είναι άσχημα. κι εγώ έχω πολλά ρούχα από το HM. απλά λέω ότι δεν είναι μάρκα με την κυριολεκτική έννοια του ορου, όχι φίρμα.
mary Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 δεν είπα ότι είναι άσχημα. κι εγώ έχω πολλά ρούχα από το HM. απλά λέω ότι δεν είναι μάρκα με την κυριολεκτική έννοια του ορου, όχι φίρμα. Προσωπικα τα θεωρω μαρκας με την εννοια οτι ειναι του καταστηματος και οχι οτι τα εφτιαξε ο ταδε(ακομα και αν λεγετε κινα) και απλα τα δινει σε ενα αλφα καταστημα και τα πουλαει με το δικο του ονομα.
cthulhucarbide Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 no α μπα.... δλδ ο αη φοουν ειναι τοσο καλο,υπεροχο,διαστημικο κλπ και αξιζει τον ενα σκασμο λεφτα που εχει,ενω ενα κινεζικο χουαγουει δεν; Έγραψα πως η τιμή είναι ο πιο εμφανής και αρκετά αξιόπιστος δείκτης για την ποιότητα των προιόντων. Δεν είπα πουθενά ότι λέει πάντα την αλήθεια ούτε ότι αρκεί να λαμβάνουμε μόνο αυτό υπόψην. Και ισχύει είτε σας αρέσει είτε όχι. Το να μου πείτε για τις εξαιρέσεις δεν έχει νόημα. Ανάμεσα στα τόσα εκατομμύρια προιόντα που υπάρχουν στο εμπόριο η τιμή δίνει την γενική εικόνα για την ποιότητα του καθενός όταν συγκρίνεται με ένα παρόμοιο προιόν. Αγοράζοντας από μια τανάλια επώνυμη ή κινέζικη έως και ένα ρούχο από την λαική και από το τάδε(γνωστό) κατάστημα διαπιστώνουμε πως το πιο ακριβό είναι και πιο καλό, στις περισσότερες περιπτώσεις. Προιόντα μόδας όπως τα αρώματα και το ιφον είναι σίγουρα υπερτιμημένα πολλές φορές πάνω αλλά και εκεί ισχύει ο γενικός κανόνας, καθώς η μάρκα που είναι και πιο ακριβή συνήθως είναι πιο καλή από την κωλόνια 5€ που πουλάει ένας μαύρος. Το σημείο που δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε είναι ότι πρόκειται για γενικό κανόνα που δίνει μια αναλογία ανάμεσα σε τιμή και ποιότητα. Δεν ισχύει πάντα βέβαια και είναι και λίγο δυσδιάκριτο όταν πρόκειται για 2 πράγματα με παραπλήσιες τιμές οπότε κοιτάμε αλλού. Αν τώρα θέλετε εσείς να μου πείτε ότι αυτό που είπα δεν ισχύει είστε ελεύθεροι να πιστεύετε ό,τι σας κατέβει, τι να σας κάνω εγώ. Επίσης, όταν λέμε κάτι κινέζικο εννούμε το ανόνυμο το μούφα. Διότι τα περισσότερα προιόντα φτιάχνονται πλέον σε κίνα ταιβάν κτλ αλλά φέρουν το λογότυπο μιας μεγάλης εταιρίας και έχουν φτιασχτεί με αντίστιχες προδιαγραφές
evabb Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Προσωπικα τα θεωρω μαρκας με την εννοια οτι ειναι του καταστηματος και οχι οτι τα εφτιαξε ο ταδε(ακομα και αν λεγετε κινα) και απλα τα δινει σε ενα αλφα καταστημα και τα πουλαει με το δικο του ονομα. τα ρούχα του HM είναι όλα made in Μπαγκλαντές και τέτοιες χώρες γενικά. κινεζικα? με βάση τον ορισμό σου λοιπόν τa levis, adidas, nike δεν είναι μάρκα. weird...
mary Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 με βάση τον ορισμό σου λοιπόν τa levis, adidas, nike δεν είναι μάρκα. weird... Οχι βρε ισα-ισα παραειναι μαρκας γιαυτο και πωλιουνται τοσο ακριβα
Marria Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Τα iphone μπορει να ναι και το πιο ακριβο κινητο της αγορας αλλα εχει γινει τοσο της μοδας που το εχει παρει ο οποιοσδηποτε. Οποτε σε μερικα πραγματα δεν διαλεγουμε παντα με βαση την τιμη αλλα και με το ποσο 'in' ειναι.
Praetorianos Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2011 Έγραψα πως η τιμή είναι ο πιο εμφανής και αρκετά αξιόπιστος δείκτης για την ποιότητα των προιόντων. Και ισχύει είτε σας αρέσει είτε όχι. Αν τώρα θέλετε εσείς να μου πείτε ότι αυτό που είπα δεν ισχύει είστε ελεύθεροι να πιστεύετε ό,τι σας κατέβει, τι να σας κάνω εγώ. Expensive Wines Trigger More Pleasure in the Brain A $150 pair of jeans is much better than a $30 one or is it just an illusion? You are paying in fact for the brand, but no matter what, you'll always think that more expensive stuff is better. This has got scientific support checked the idea that higher prices make people perceive things as having higher quality. "The testers' brains showed more pleasure at the higher price than the lower one, even for the same wine. In other words, changes in the price of the wine changed the actual pleasure experienced by the drinkers," researchers stated. Paradoxically, when tasters were offered no information about prices, they chose the $5 wine as the best of the tasted wines . Επίσης: Μια υπόθεση: Φανταστείτε εάν εσείς κι εγώ παίρναμε την τελευταία και ακυκλοφόρητη, BMW coupe των $100.000 και αλλάζαμε το σήμα ως Hyundai πριν την παρουσίαση του στην αγορά. Όχι μόνο εμείς το βαφτίσαμε ως Hyundai αλλά μειώνουμε επίσης την τιμή κατά 40%, έτσι τώρα έχουμε μια BMW αξίας $100.000 να πωλείται για $60.000 υπό το σήμα της Hyundai. Έτσι το ακριβώς ίδιο αυτοκίνητο (μηχανή, τεχνολογία, εσωτερικό, εξωτερικό, απόδοση, ποιότητα) που θα είχε τρελές πωλήσει ως ακριβή BMW προσφέρεται τώρα στους ίδιους πιθανούς αγοραστές λίγο πάνω από την μισή τιμή - ως μικρότερου πρεστίζ και λιγότερο επιθυμητό εμπορικό σήμα. Φυσικά δεν μπορούμε να πούμε οπωσδήποτε τι θα συνέβαινε, αλλά έχω μια εντύπωση ότι θα συμφωνήσετε. 1. Οι περισσότεροι αγοραστές της BMW ούτε καν θα σκεφτούν να εξετάσουν το νέο προϊόν της «Hyundai»- ακόμα κι αν παρουσιαστεί με τις καλύτερες κριτικές. Θα αφήσουν τα συναισθήματά τους να κυριαρχήσουν έναντι των γεγονότων: το γεγονός ότι είναι πραγματική BMW σε όλα, εκτός από το διακριτικό στο καπό. Η προκατάληψή τους ενάντια στα μικρότερου πρεστίζ εμπορικά σήματα δεν θα τους επιτρέψει ούτε καν να μπουν σε μια αίθουσα εκθέσεως της Hyundai και το εγώ τους δεν θα επιτρέψει στους ίδιους να γλιτώσουν $40.000. Θα προτιμούσαν να πληρώσουν $100.000 για το ΙΔΙΟ προϊόν, προκειμένου να μπορούν οι άλλοι να τους δουν να οδηγούν ένα Beemer (σ.σ. το σήμα της BMW). Το «εγώ» είναι πολύ ισχυρό και το απέδειξε μέσα από το μάρκετινγκ τα τελευταία χρόνια. 2. Οι περισσότεροι γενικοί αγοραστές νέων αυτοκινήτων δεν θα εκτιμήσουν τη νέα δίπορτη Hyundai των $60.000 επειδή αντιλαμβάνονται ότι είναι πολύ για εκείνο το εμπορικό σήμα. Ανεξαρτήτως από το πόσο καλό είναι το πραγματικό προϊόν (αυτοκίνητο), με αποτέλεσμα, η μετονομασία της BMW να μην πουλήσει ιδιαίτερα και να αποσυρθεί δια παντώς μέσα σε δύο έτη από την κυκλοφορία της. Συνεπώς, μια γενιά αγοραστών αυτοκινήτων θα χάσει την αυτοκινητιστική ευκαιρία της δεκαετίας λόγω της προκατάληψης, της ηλιθιότητας και του «εγώ». Πηγή Επίσης να διαβάσεις το "Buyology" (αν ενδιαφέρεσαι) ή οποιοδήποτε βιβλίο μάρκετινγκ. Οπότε δεν είναι "ό,τι μας κατέβει", ούτε "ισχύει είτε μας αρέσει είτε όχι", μάλλον εσύ πρέπει να αναθεωρήσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις