Προς το περιεχόμενο

The [Old] Official Off Topic Thread IV


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όσο αφορά εμένα, ούτε εγώ κατάφερα να μπω πολυτεχνείο και απο σπόντα μπήκα στην σχολή που είμαι (στο πολύ ερίμι δήλωσα την σχολή που είμαι τώρα - τελευταία επιλογή στο μηχανογραφικό), πρώτη αντίδραση ήταν ότι θα ξαναέδινα πανελλαδικές, αλλά μόλις έμαθα για το αντικείμενο σπουδών ( ίδιο ακριβώς με το αντίστοιχο του πολυτεχνείου) έφυγα για Αθήνα, παρότι ήταν η μοναδική σχολή εκτός πατρών που είχα δηλώσει.

 

 

 

 

what the...?

 

Και εγώ θέλω τεχνολογία υλικών αλλά με τις γαμωπροοπτικές που έχει εδώ στο ελλάντα, αναθεώρησα την σειρά προτίμησης μου.

  • Απαντ. 42,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • athlios

    4891

  • leftermann

    2114

  • gang

    2037

  • YiN

    1915

Δημοσ.

Αυτό που λέει ο Παντέλος, είναι ότι αυτές οι 10 θέσεις θα μπουν στις 90 και έτσι θα έχουμε 100 διαθέσιμες θέσεις για άτομα που δίνουν εξετάσεις. Τώρα αυτό που λες για μπέρδεμα στις βαθμολογίες, θα ήθελα να μου το εξηγήσεις αν έχεις όρεξη, έτσι από καθαρή περιέργεια...

Δημοσ.

Το 10% δε σώζει ζωές πάντως, αφού είναι πιο απρόβλεπτο κι απ' το 90%. Δεν σου εγγυάται κανένας πως θα περάσεις στη σχολή που ήθελες. Αν βέβαια έχεις μαζέψει κάνα 18άρι χιλιάδες μόρια...

Δημοσ.

Και εγώ θέλω τεχνολογία υλικών αλλά με τις γαμωπροοπτικές που έχει εδώ στο ελλάντα, αναθεώρησα την σειρά προτίμησης μου.

άλλη η περίπτωση η δική σου. Εγώ δεν είχα πάρει χαμπάρι την σχολή που είμαι τώρα σαν ενναλλακτική και την είχα βάλει ελαφρά την καρδία....

Εγώ ευτυχώς για μένα ακολούθησα το αντικείμενο σπουδών που επιθυμούσα..

 

 

 

Το 10% δε σώζει ζωές πάντως, αφού είναι πιο απρόβλεπτο κι απ' το 90%. Δεν σου εγγυάται κανένας πως θα περάσεις στη σχολή που ήθελες. Αν βέβαια έχεις μαζέψει κάνα 18άρι χιλιάδες μόρια...

 

Αυτό που λέω εγώ πάντα σε άτομα που έχουν κάνει 10%, είναι ότι το συγκεκριμένο σύστημα είναι καθαρά θέμα τύχης. και ας έχεις και 18Κ μορια....

Δημοσ.

άλλη η περίπτωση η δική σου. Εγώ δεν είχα πάρει χαμπάρι την σχολή που είμαι τώρα σαν ενναλλακτική και την είχα βάλει ελαφρά την καρδία....

Εγώ ευτυχώς για μένα ακολούθησα το αντικείμενο σπουδών που επιθυμούσα..

 

Ρε, εγώ από αστείο έβαλα τη σχολή που έχω πρώτη γιατί δεν πιάνω τα μόρια, εντελώς από καφρίλα και έτσι, και με τι ποσόστωση θα περάσω εκεί και θα κουτουλάω το κεφάλι ΣΟΥ στο τοίχο.

 

Όχι ότι δεν με ενδιαφέρει η σχολή, ψοφάω, αλλά καταλαβαίνεις.

Δημοσ.

άλλη η περίπτωση η δική σου. Εγώ δεν είχα πάρει χαμπάρι την σχολή που είμαι τώρα σαν ενναλλακτική και την είχα βάλει ελαφρά την καρδία....

Εγώ ευτυχώς για μένα ακολούθησα το αντικείμενο σπουδών που επιθυμούσα..

 

 

 

 

 

Αυτό που λέω εγώ πάντα σε άτομα που έχουν κάνει 10%, είναι ότι το συγκεκριμένο σύστημα είναι καθαρά θέμα τύχης. και ας έχεις και 18Κ μορια....

Εμεις γιατι κοιταξε στην συνδερια αρχε ουτε ουτε και και κοιταξε αυτοι δεν ηθελαν να ακους για να γινει αυτο το παιχνιδι αλλα υστερα μολις μολις οπως ειπαμε οτι αυτο οτι εμεις δεν καναμε οπως θελαμε αυτοι ειπανε οχι θελουμε να γινε

Δημοσ.
Gang όντως είναι λίγο σπάνιο να αλλάζει σχεδόν εντελώς το πρόγραμμα σπουδών τη χρονιά που δίνεις εσύ εξετάσεις και μάλιστα μετά την κατάθεση των μηχανογραφικών :mad:

 

Υπάρχουν και περιπτώσεις που τα προγράμματα σπουδών αλλάζουν σε ανύποπτο χρόνο και φοιτητές ψάχνονται με αντιστοιχίες, χρωστούμενα, αλυσίδες κλπ. Γενικά υπάρχουν προβλήματα.

Δημοσ.

@ στατους

σε έχασα σε 1-2 σημεία αλλά οκ... έχω την γενική ιδέα...

@αθλιος. οκ γέλασα. Μπορεί να ήθελε ένα κομμα εκεί πέρα.

Δημοσ.

Αυτό που λέει ο Παντέλος, είναι ότι αυτές οι 10 θέσεις θα μπουν στις 90 και έτσι θα έχουμε 100 διαθέσιμες θέσεις για άτομα που δίνουν εξετάσεις. Τώρα αυτό που λες για μπέρδεμα στις βαθμολογίες, θα ήθελα να μου το εξηγήσεις αν έχεις όρεξη, έτσι από καθαρή περιέργεια...

Αχχχ λοιπόν: Το θεϊκό σκηνικό έγινε στο τραγικά γελοίο μάθημα του προγραμματισμού

3ο θέμα άσκηση που μπορούσε να λυθεί με 2 τρόπους, χρήση πίνακα ή απλού αλγορίθμου. Ο καθηγητής στο σχολείο (και αυτός στο φροντιστήριο) μας είχε πει ότι σε αυτή την περίπτωση ισχύει το εξής: στον πραγματικό προγραμματισμό (εμείς στο σχολείο δουλεύαμε με ψευδογλώσσα) στην περίπτωση που ισχύει κάτι τέτοιο δεν πρέπει να χρησιμοποιήσεις πίνακα γιατί πιάνει πολύ χώρο στη μνήμη του υπολογιστή και εφόσον μπορεί να αποφευχθεί, το αποφεύγεις. Στο σχολείο όμως επειδή κανένα σχολικό εγχειρίδιο δεν ανέφερε κάτι παρόμοιο και σε προηγούμενη περίπτωση είχαν πιαστεί και οι 2 απαντήσεις σωστές από τους διορθωτές θεωρούνται και οι 2 απαντήσεις σωστές, και πάλι όμως μας συνιστούσαν να μην βάλουμε πίνακα.

Εγώ το πανέξυπνο λοιπόν, παρ ότι αναγνωρίζω την άσκηση, θες από φόβο, θες από άγχος θες από καθαρή βλακεία μόνο και μόνο για σιγουριά δεν έχει σημασία κάνω πίνακα.

Το θεϊκό στην όλη ιστορία πιο είναι? Λέει το υπουργείο εκείνη τη χρονιά ότι οι απαντήσεις με πίνακα θα θεωρούνται λάθος. Οι εκπαιδευτικοί δεν το δέχονται θεωρώντας το άδικο και το αποτέλεσμα? Σε άλλα σχολεία το έπιαναν σωστό, σε άλλα λάθος (π.χ. στο δικό μου σχολείο θεώρησαν τις απαντήσεις με πίνακα σωστές).

Τα συμπεράσματα δικά σας

Δημοσ.

wow tramatia. αν ισχύει όπως λες, διαφορετική βαθμολόγηση για την ίδια απάντηση (κατασκευή πίνακα) εννοείτε ότι υπάρχει αδικία...

Δημοσ.

Αχχχ λοιπόν: Το θεϊκό σκηνικό έγινε στο τραγικά γελοίο μάθημα του προγραμματισμού

3ο θέμα άσκηση που μπορούσε να λυθεί με 2 τρόπους, χρήση πίνακα ή απλού αλγορίθμου. Ο καθηγητής στο σχολείο (και αυτός στο φροντιστήριο) μας είχε πει ότι σε αυτή την περίπτωση ισχύει το εξής: στον πραγματικό προγραμματισμό (εμείς στο σχολείο δουλεύαμε με ψευδογλώσσα) στην περίπτωση που ισχύει κάτι τέτοιο δεν πρέπει να χρησιμοποιήσεις πίνακα γιατί πιάνει πολύ χώρο στη μνήμη του υπολογιστή και εφόσον μπορεί να αποφευχθεί, το αποφεύγεις. Στο σχολείο όμως επειδή κανένα σχολικό εγχειρίδιο δεν ανέφερε κάτι παρόμοιο και σε προηγούμενη περίπτωση είχαν πιαστεί και οι 2 απαντήσεις σωστές από τους διορθωτές θεωρούνται και οι 2 απαντήσεις σωστές, και πάλι όμως μας συνιστούσαν να μην βάλουμε πίνακα.

Εγώ το πανέξυπνο λοιπόν, παρ ότι αναγνωρίζω την άσκηση, θες από φόβο, θες από άγχος θες από καθαρή βλακεία μόνο και μόνο για σιγουριά δεν έχει σημασία κάνω πίνακα.

Το θεϊκό στην όλη ιστορία πιο είναι? Λέει το υπουργείο εκείνη τη χρονιά ότι οι απαντήσεις με πίνακα θα θεωρούνται λάθος. Οι εκπαιδευτικοί δεν το δέχονται θεωρώντας το άδικο και το αποτέλεσμα? Σε άλλα σχολεία το έπιαναν σωστό, σε άλλα λάθος (π.χ. στο δικό μου σχολείο θεώρησαν τις απαντήσεις με πίνακα σωστές).

Τα συμπεράσματα δικά σας

 

Το θυμάμαι το σκηνικό. Γενικά έχω την εντύπωση πως η γενική, επίσημη γραμμή ήταν "όχι με πίνακα". Τώρα γι' αυτό που λες στο τέλος, ότι κάποιοι το θεωρούσαν λάθος και κάποιοι άλλοι όχι, δεν ξέρω τι να πω. Πιστεύω πως η παραδοχή μίας μόνο σωστής λύσης αφέθηκε στην ευχέρεια των διορθωτών. Όπως και να 'χει, το όλο θέμα πόσο σε έριξε στη βαθμολογία; Έχασες την Αρχιτεκτονική γι' αυτό;

Δημοσ.

Και προφανως δεν ειναι η μονη περιπτωση, εχω ακουσει οτι εχει γινει και σε αλλα μαθηματα αλλες χρονιες.

 

εγώ δεν έχει τύχει να ακούσω παρόμοια ιστορία για μαθήματα τα οποία έχουν στανταρ απαντήσεις και όχι για μαθήματα φιλοσοφικού περιεχομένου ( βλέπε έκθεσης και διαφορες άλλες φιλολογικές μαλακίες...)

Δημοσ.

Αν θυμαμαι καλα κατι μας ειχε πει καθηγητης για φυσικη , και δεν ηταν για το αποτελεσμα αλλα κατι στον τροπο επιλυσης ή κατι τετχοιο.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...