pournaras Δημοσ. 11 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2011 pournara είπες: «Δεν θα ασχοληθούν…σε αυτό το θέμα» 1ο σενάριο: έπεσαν, λοιπόν, αυτές οι «συστάσεις» και οι διαχειριστές του insomnia κρατούν τις συζητήσεις σε κόσμιο επίπεδο, φοβούμενοι «μην χτυπήσει το τηλέφωνο» και έτσι τα «παιδάκια» μικρά και μεγάλα μπορούν να ελεύθερα για τα μεγαπίξελς της μητρικής…αλλά μέχρι εκεί. 2ο σενάριο: οι διαχειριστές, πήραν απόφαση με βάση τα γούστα τους, την παιδεία τους και την κουλτούρα τους γενικότερα, να θέσουν κάποια πλαίσια τα οποία θα είναι ελαστικά στον βαθμό που αυτοί κρίνουν. Έτσι, το επίπεδο παραμένει κόσμιο και αν ένα τόπικ κλειδωθεί, ακόμα και αν διαφωνούμε με τους λόγους, εμπιστευόμαστε το κριτήριο των διαχειριστών οι οποίοι, βρε αδελφέ, μπορεί να ξέρουν και κάτι παραπάνω από εμάς. 3ο σενάριο: τα γούστα τους άλλαξαν και αφήνουν το forum ελεύθερο, οπότε αρχίζουν να πέφτουν μπινελίκα και βρισιές. Γρήγορα, λοιπόν, άτομα με γούστο και ελπίδα θα αποχωρίσουν και το ένδοξο site θα καταλήξει μαζί με τους απομείναντες οπαδούς του, στις σκοτεινές γωνιές του internet. Περιττό να πω, αλλά θα το πω, προτιμώ το 2ο σενάριο. Και αν και δεν είμαι χαρτορίχτρα, πιστεύω ότι αυτό ισχύει! Για το 1ο θα αισθανόμουν πολύ απογοητευμένος. Έστω και αν, επιδερμικά, φαίνεται ότι όλα πάνε καλά… Δεν χρειαζόμαστε αποπνικτικούς νόμους. Αλλά μην μας κατηγορείτε, αυτόματα, ότι θέλουμε και την πλήρη ανομία. Αν, βέβαια, μερικοί θεωρούν ότι χρειάζονται νόμους για να τους υποδείξουν το πώς θα κινηθούν, θα περίμενα να υποστηρίζουν ότι οι νομοθέτες θα πρέπει να συζητήσουν τον «νόμο» για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, να ακουστούν εξίσου όλες οι απόψεις, από σοφούς και των 2 παρατάξεων. Και όχι επειδή υπήρξε το τρωκτικό ή 10 τρωκτικά… Και θα καταλήξω, αντιγράφοντας, τον digekas, που μπορεί να είναι και εν δυνάμει ασφαλίτης (οπότε δεν του γυρνώ αυτόματα την πλάτη) και να πω: Πάντα με φιλικούς χαιρετισμούς, Γιώργος. Ρε συ γιωργο, το πως θα διαχειριστει εσωτερικα τον ιστοτοπο του ο καθε διαχειριστης και τι νομους θα βαλει, ειναι δικο του γουστο, αλλα δεν εχει σχεση με την κουβεντα μας. Εγω το παραδειγμα το εφερα για να δειξω οτι οσο μεγαλυτερος ο ιστοτοπος τοσο πιο πολλα ματια θα πεσουν πανω του, και τοσο πιο πολλα στομα τα θα αναπαραγαγουν ενα κειμενο, το οποιο εμενα πχ μπορει να με πειραξει. Οπως ανεφερε και ο Παρεδωσε, τα στοιχεια του φορουμ ειναι διαθεσιμα σε οποιαδηποτε αρχη , οποτε αν εμενα με πειραξει κατι, μπορω να απευθυνθω σε ενα υπαρκτο προσωπο, και οχι στον Hal9000 (το οποιο βεβαια υπαρκτο ηταν αλλα ειναι αλλη κουβεντα ) Εγω λοιπον, καλη τη πιστη, ας παω στο αλλο ακρο, ας συμπορευθω με ολους οσους λετε οτι ο νεος νομος θα δωσει πατημα σε λαμογια να κλεινουν πιο ευκολα τις ελευθερες φωνες, ωστε να μπορεσω να κανω δυο ερωτησεις. 1ον, αυτο το χαλι που υπαρχει σημερα οπου πρεπει να διαβασω και σελιδες για να μπορεσω να φιλτραρω μια σωστη ειδηση, αρα σπαταλω αρκετο χρονο σε ανουσιες σελιδες, και αν με θεωρησω εξυπνο και τα καταφερω να περασω απο τις fake και να καταληξω στις σωστες, αυτοι που δεν θεωρουνται τοσο εξυπνοι, και τρωνε οτι μαλακια τους προσφερουν αμασητη (προσφατο παραδειγμα με το coffeshop στη θεσσαλονικη), αυτο λοιπον το χαλι μας αρεσει, και ειναι καλο να το αφησουμε ως εχει; 2ον, υποθετοντας οτι πρεπει να προστατευσουμε τις ελευθερες φωνες, ποια η θεση μας οταν χρειαζεται να προστατευσουμε τον απλο πολιτη απο μια ακυρη και ψευτικη ειδηση οπου τον κατηγορουν για κατι που δεν εκανε; Εκει τοτε τι θα κανουμε; Θα τον αφησουμε στη μοιρα μου να καταστρεφεται; Αν οχι, τι μπορουμε να κανουμε;
digekas Δημοσ. 11 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2011 Κώστα τις απαντήσεις τις δίνεις μόνος σου ξεχωρίζοντας τους πολίτες σε απλούς και... περίπλοκους (???)
pournaras Δημοσ. 11 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2011 Κώστα τις απαντήσεις τις δίνεις μόνος σου ξεχωρίζοντας τους πολίτες σε απλούς και... περίπλοκους (???) Βοηθα με λιγο σε ποιο κομματι αναφερεσαι.
digekas Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Φίλε Κώστα το έγραψα και σε προηγούμενο ποστ μου, ο μόνο τρόπος για να προστατευθεί ο οποιοσδήποτε πολίτης, και αυτός που αδικεί, και αυτός που αδικείται είναι η εκπαίδευση. Όταν έχει τα απαραίτητα εφόδια και την κριτική σκέψη και είναι πλέον ικανός να αντιληφθεί τις συνέπειες των πράξεών του τότε ο ίδιος από μόνος του περιορίζει και ελέγχει τον εαυτό του σε πολύ μεγάλο βαθμό. Η κοινωνία όμως αγαπητέ Κώστα άλλαξε σωρηδόν αφού από αυτή την αλλαγή οι πολίτες έγιναν πιο εύπιστοι, ευκολότερα χειραγωγήσιμοι και με αυτό τον τρόπο "καλύτεροι" καταναλωτές που ακριβώς επειδή ήταν πλέον "απλοί" πολίτες έγινε σαφές πλέον ότι χρειαζόμαστε προστάτες/νταβατζίδες και άλλους πολλούς λειτουργούς που φυσικά προσφέρουν τις υπηρεσίες τους με το αζημίωτο. Βλέπεις φίλτατε έλεγχαν ολοκληρωτικά το σύστημα, την ενημέρωση του κόσμου, την διαμόρφωση άποψης, τον τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς, την παιδεία η οποία περιοριζόταν φυσικά στην αποστήθιση και όχι φυσικά στην όξυνση της κριτικής σκέψης, πέρασαν τις αρχές και τις αξίες που ήθελαν και που τους αύξαναν τα κέρδη και τόσο απλά φτάσαμε στο σημείο που βρισκόμαστε σήμερα. Δεν χρειάζεται να λέγονται πολλά, αρκεί να ρωτήσεις τους γύρω σου (δεν εννοώ τον άμεσο κοινωνικό σου περίγυρο), τι θεωρούν σημαντικό, τι πιστεύουν ότι πραγματικά αξίζει να υπερασπιστούν, πως εκείνοι κρίνουν τους συνανθρώπους τους, κάποιο τυχαίο ίσως που θα δουν να περνάει από μπροστά τους ή κάποιον γνωστό που τον γνωρίζουν χρόνια, αν τους ρωτήσεις εκείνοι τι θέλουν και με τι πιστεύουν ότι θα αισθάνονταν ευτυχισμένοι. Λαμβάνοντας τις απαντήσεις θα διαπιστώσεις ότι η ύπαρξη "απλών" ανθρώπων είναι "αναγκαία" για το υπάρχον σύστημα και επίσης θα διαπιστώσεις ότι οι μή "απλοί" άνθρωποι που τυγχάνει να ξεχωρίσουν από τους "απλούς" ως πολυπλοκότεροι έχουν ξεχωρίσει από το σύνολο και ως πιο "άξιοι" "δικαιούνται" μία καλύτερη ζωή από αυτή των "απλών" ανθρώπων, όπως και αν ο καθένας τους υποκειμενικά ορίζει αυτό το καλύτερο. Αυτοί λοιπόν που θα αρχίσουν να περιγράφουν όλο αυτό σύστημα και να συσπειρώνουν γύρω τους συμπολίτες τους που βλέπουν και αντιλαμβάνονται τι ακριβώς συμβαίνει αποτελούν πρόβλημα για το ίδιο το σύστημα αφού υπάρχει μία κρίσιμη μάζα, όπως αυτή που δημιουργεί μαύρες τρύπες ή αυτή που είναι σε θέση να διατηρήσει την αλυσιδωτή αντίδραση σχάσης πυρηνικού καυσίμου, έτσι και στην κοινωνιολογία υπάρχει μία κρίσιμη μάζα η οποία είναι από ένα σημείο και μετά ικανή να προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις ικανές να επιφέρουν ουσιαστικές αλλαγές στην κοινωνία, στο οικονομικό και πολιτικό σύστημα και μοντέλο και αυτό ακριβώς είναι που δεν θέλουν να συμβεί αφού από αυτό το σύστημα ζουν, τρώνε και περνάνε λίγοι καλά γνωρίζοντας ότι η δική τους καλοπέραση στηρίζεται στους πολλούς που υποφέρουν, άλλοι σε μεγαλύτερο βαθμό και άλλοι σε μικρότερο και κάπως όλο αυτό είναι δικαιολογημένο επειδή κάποιοι είναι άξιοι και στην αξιοκρατία της ολιγαρχίας δικαιούνται να πατάνε κάτω τους απλούς πολίτες, φίλτατε και αγαπητέ Κώστα. Αυτά τα πραγματικά λίγα φίλε μου ως επεξήγηση, όπως ξαναείπα το forum και οι διαχειριστές του δεν συνάδουν με τέτοιου περιεχομένου συζητήσεις οπότε και κακώς ανεβαίνουν εδώ τέτοιες ειδήσεις ή μάλλον για να το πω καλλίτερα κακώς κάποιοι έχουν την ψευδαίσθηση ότι τα πάντα μπορούν να προσεγγίζονται μόνο επιφανειακά επειδή αυτός είναι ο επιθυμητός από το σύστημα τρόπος προσέγγισης των πραγμάτων, εξου και όλα τα παρατράγουδα που έχουν προηγηθεί στο παρελθόν, με το σβήσιμο ποστ, κλείδωμα threads, κλπ. Το είπα και θα το ξαναπώ, το θέμα είναι αμιγώς πολιτικό, εδώ τέτοιες συζητήσεις δεν επιτρέπεται να γίνουν, οπότε δεν είναι λύση ειδικά σε thread με αυτό το θέμα να δίνονται απαντήσεις σε spoiler tags που ακόμα και με αυτό τον τρόπο παραβιάζονται οι όροι χρήσης που όσο και αν δεν συμφωνούμε με αυτούς, από την στιγμή που βρισκόμαστε εδώ, πρέπει να τους σεβόμαστε, όταν οι ίδιοι αυτοί κανόνες επιβάλλουν την φίμωση της έκφρασης των ξεκάθαρα πολιτικών απόψεων και που όσο και αν διαφωνώ με την λύση αυτή, την θεωρώ καλύτερη από το να επιβάλλεται στο κάθε μέλος να ταυτοποιεί τον λογαριασμό του χωρίς αυτό φυσικά να σημαίνει ότι πίσω από αυτή την ανωνυμία μπορεί να κρυφτεί κάτι το αξιόποινο, όπως πχ ένα κακούργημα ή ένα κατ'επάγγελμα ή κατ'εξακολούθηση πλημμέλημα, πάντα με την ισχύουσα νομοθεσία, χωρίς να χρειάζονται επιπλέον νόμοι για αυτό άλλωστε και μου προκαλεί δυσφορία και αγανάκτηση ακόμα και αυτή η αόριστη τοποθέτηση του υπουργού "δικαιοσύνης, διαφάνειας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων" και που συμφωνώ με την άποψη του κ. Σωτηρόπουλου όσο και προφανώς με την μή κυβερνητική οργάνωση Πλειάδες, για περισσότερες πληροφορίες δείτε το blog του e-lawyer, link του οποίου έχω δώσει σε προηγούμενο ποστ. Πάντα με φιλικούς χαιρετισμούς, Δημήτρης.
saya Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Digekas συμφωνω μαζι σου .Γενικα οι Ελληνες δεν θεωρω οτι ειναι ανοητοι .Νομιζω οτι σαν λαος εχουμε αρκετα καλο δεικτη νοημοσυνης .Αλλα η κακη ενημερωση και το γεγονος οτι καποιες φορες εχουμε κρατηθει στο σκοταδι για καποια θεματα δημιουργουν ενα κενο.Και γενικα υπαρχει ενα προβλημα ως προς την κριτικη σκεψη που οπρεπει να την ασκησουμε λιγο παραπανω .Πολλες φορες βλεπω οτι εχουμε την ταση να πιστευουμε σε δογματα και αποψεις που μας σερβιρουν και το να ψαξει καποιος λιγο παραπανω η να ρωτησει μπορει να θεωρηθει ως και ασεβεια .Πουθενα αλλου δεν θεωρειται δεδομενο οτι επειδη σου ειπαν κατι οσο απιστευτο και να ειναι πρεπει να το πιστεψεις .Αυτο ειναι κριτικη σκεψη αλλωστε.Αρα δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να κλεισουμε blogs με την δικαιολογια οτι αυτα που γραφουν ειναι ανακριβειες ως ψεμματα .Δεν πρεπει να ασκησουμε το μυαλο μας να μπορουμε να ξεχωρισουμε τι ειναι σωστο η οχι; Υποτιθεται οτι εχουμε να κανουμε με ενηλικους και σκεπτομενους πολιτες οχι με παιδια .
pigeon Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Πολύ ωραία διαβάζονται τα ευχολόγια και οι φιλοσοφικές ονειροπολήσεις. Να θυμήσω σε όλους στους αιθεροβάμονες οτι τη δυνατότητα να σκέφτονται και να εκφράζουν τις ανησυχίες τους δεν τους την παρέχει η παιδεία των άλλων αλλά το κράτος δικαίου. Σε όλες τις περιπτώσεις που προυποθέτουμε την παιδεία του συμπολίτη, το σύστημα δεν λειτουργεί, είτε αυτό λέγεται παρκάρισμα, είτε ουρά στο ταμείο, είτε βίσμα και αξιοκρατία. Αιρετικά λοιπόν θα πρότεινα να ανταλλάξουμε θέσεις με όποιον επιθυμεί, αυτός να έρθει ως άνεργος στο δυαράκι μου με ένα σωρό αμόρφωτους γείτονες που καφρίζουν ως τα ξημερώματα , με την αστυνομία να τον έχει παρατήσει στο έλεος της παιδείας των γειτόνων και αυτός να προσπαθεί να δουλέψει για το 50ρικο του βδομαδιάτικου ή ακόμα χειρότερα να προσπαθεί να κοιμηθεί για να πάει την άλλη μέρα σε συνέντευξη για δουλειά. Απο την άλλη εγω θα βολευτώ στην ωραιότατη γωνίτσα που έχει -σίγουρα- ετοιμάσει, με τον ωραιότατο μισθουλάκο ή τα εισοδήματα που θα μου επιτρέπουν να βλέπω απο ψηλότερα τον κόσμο και κατοπιν θα διαπιστώσετε πως θα μεταμορφωθώ αυτομάτως σε έναν ιδεολόγο και μεγαλόψυχο ανθρωπιστή. Θα λύνω τα επι του πρακτέου προβλήματα με διαλογισμό και τσι. Θελω να καταδείξω με αυτό πως όλοι μπορούμε να κάνουμε τους μεγαλόψυχους μέσω sms, όταν όμως διακυβεύεται η ίδια μας η ύπαρξη ξεχνάμε παιδείες και φιλοσοφίες, πιάνουμε το στυλιάρι και αρχίζουμε τις κατωχεριές σ'οποιον εποφθαλμιά την περιουσία μας. Φυσικά δεν υπαινίσσομαι κάτι για τους συμμετέχοντες γιατί δεν τους γνωρίζω προσωπικά. Σε άλλη περίπτωση θα μπορούσα να διαπιστώσω εύκολα αν στον επίδοξο κλέφτη του σπιτιού, του αυτοκινήτου ή της προσωπικότητάς τους θα του δώσουν υποτροφία για να εκπαιδευτεί στο Harvard ή θα του ανοίξουν την κεφάλα στα δυο. Η ιστορία πάντως πλην ελαχίστων εξαιρέσεων υποστηρίζει το δεύτερο σενάριο. Το έγραψα και πριν περιπαιχτικά πως οι αριστεροί συνδικαλιστές και ιδεολόγοι έχουν τις δεξιότερες τσέπες γιατι γνωρίζω πολύ καλα -στο πετσί μου- τι ακριβώς υποστήριξα. Αν πρόκειται λοιπόν να αρχίσει η αναδιανομή του πλούτου ας αρχίσει απ'αυτούς γιατί είναι πιο επικίνδυνοι από το κάθε λαμόγιο επιχειρηματία, στο κάτω κάτω εκεί ξέρουμε με ποιους έχουμε να κάνουμε. Πολιτικά είναι όλα τα θέματα γι'αυτόν που δύναται να σκεφτεί πολιτικά. Οποιος βλέπει οτι δεν θα τη βγάλει καθαρή μέχρι τον επόμενο μήνα ψάχνει να βρεί γιατί συμβαίνει αυτό χωρίς να φταίει ο ίδιος και ανακαλύπτει χιλιάδες αργόμισθους κηφήνες να κάθονται στα ωραιότατα δροσερά εξοχικά τους να πολιτικολογούν, να συνδικαλίζονται και να ουζομπεκρίζουν περιμένοντας να γεμίσει το ΑΤΜ με τον επόμενο μισθό. Αναφέρω για να αστειευτούμε λίγο, το γεγονός πως περισσότεροι απο δέκα γνωστοί/φίλοι που αντιμάχονταν τα μάρμαρα και τις τζαμαρίες του Συντάγματος ως τον Ιούλιο και που αγόρασαν χοντρική τα maalox για την επόμενη καταστολή, αυτή τη στιγμή λιάζονται στα νησιά της ημεδαπής και της αλλοδαπής με έξοδα πληρωμένα από την δημόσια υπηρεσία, το πορτοφόλι του μπαμπά ή την ωραιότατη στημένη φάμπρικα που κληρονόμησαν (βιοτεχνία με απλήρωτους αλλοδαπούς, αδήλωτα ενοικιαζόμενα, μαγαζί στο κέντρο της Αθήνας, κ.α.). Απο Σεπτέμβρη πάλι κοντά σας με νέα επεισόδια, μείνετε συντονισμένοι.. @saya: Το αποσύρω το ερώτημα. Για την συμπεριφορά σου θα αποφασίσει η γερουσία. @digekas: Μετά την παρότρυνσή σου έψαξα να σε βρώ αλλού και ομολογώ πως εξεπλάγην όταν σε κάποιες συζητήσεις αναφέρεται πως είσαι βουλευτής ή πολιτεύτηκες. Οφείλω να ρωτήσω εσένα, είναι αλήθεια;
saya Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Κατι που λεγαμε για αμπελοφιλοσοφιες για ποιον ισχυει ειπαμε;
pigeon Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Κατι που λεγαμε για αμπελοφιλοσοφιες για ποιον ισχυει ειπαμε; Για παιδεία λέγαμε, για όρους χρήσης λέγαμε. Ας περιμένουμε όμως λίγη ώρα, νομίζω πως θα μας λυθούν οι απορίες. Ως τότε μπορείς να ασχοληθείς με το προσφιλές σου θέμα εδώ στο insomnia. Αλλο κοιλιακοί άλλο πολιτική.
saya Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 (επεξεργασμένο) Για παιδεία λέγαμε, για όρους χρήσης λέγαμε. Ας περιμένουμε όμως λίγη ώρα, νομίζω πως θα μας λυθούν οι απορίες. Ως τότε μπορείς να ασχοληθείς με το προσφιλές σου θέμα εδώ στο insomnia. Αλλο κοιλιακοί άλλο πολιτική. Κοιτα ειπα την γνωμη μου την οποια την εχω ακουσει και απο ξενους οτι οι Ελληνες ειμαστες εξυπνος λαος .Τωρα αν υπαρχει σχετικη ερευνα θα σε γελασω .Υπαρχει ερευνα που αποδεικνυει το αντιθετο;Επισης πως δικαιολογεις οτι τοσοι Ελληνες εχουν προοδευσει στο εξωτερικο ; Α τα αστειακια περι γυναικων εςξυπνα δεν ειναι σιγουρα επισης ειναι παρωχημενα. Αν και εχω δεν εχω το κομπλεξ να το παιζω εξυπνη ενω ειμαι μετριου νοημοσυνης .Επομενως και να υπηρχε τετοια ερυνα δεν θα με ενοχλουσε.Οποιος το εχει δικο του προβλημα .Αρα μην τα λες σε εμενα. Θα ρωτουσα καποιον υπευθυνο να απαντησει .Με ποιοπ δικαιωμα χρηστης απειλει κοσμο εδω μεσα;Και μαλιστα χρηστης που ειρωνευετε και τρολαρει ασυστολα.Εμενα η ζωη μου δεν ειναι ενα φορουμξ αρα προφανως και δεν με νοιαζει ,αλλα επιτρεπεται αυτο; Για παιδεία λέγαμε, για όρους χρήσης λέγαμε. Ας περιμένουμε όμως λίγη ώρα, νομίζω πως θα μας λυθούν οι απορίες. Ως τότε μπορείς να ασχοληθείς με το προσφιλές σου θέμα εδώ στο insomnia. Αλλο κοιλιακοί άλλο πολιτική. Απορια με αυτη την υβριστικη συμπεριφορα και τον σωβινισμο προς τις γυναικες δικαιουσαι να μιλας για ελευθερια του λογου;Οταν πρεσβευεις το αντιθετο; Επεξ/σία 12 Αυγούστου 2011 από saya
pournaras Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Φίλε Κώστα το έγραψα και σε προηγούμενο ποστ μου, ο μόνο τρόπος για να προστατευθεί ο οποιοσδήποτε πολίτης, και αυτός που αδικεί, και αυτός που αδικείται είναι η εκπαίδευση. Όταν έχει τα απαραίτητα εφόδια και την κριτική σκέψη και είναι πλέον ικανός να αντιληφθεί τις συνέπειες των πράξεών του τότε ο ίδιος από μόνος του περιορίζει και ελέγχει τον εαυτό του σε πολύ μεγάλο βαθμό. Η κοινωνία όμως αγαπητέ Κώστα άλλαξε σωρηδόν αφού από αυτή την αλλαγή οι πολίτες έγιναν πιο εύπιστοι, ευκολότερα χειραγωγήσιμοι και με αυτό τον τρόπο "καλύτεροι" καταναλωτές που ακριβώς επειδή ήταν πλέον "απλοί" πολίτες έγινε σαφές πλέον ότι χρειαζόμαστε προστάτες/νταβατζίδες και άλλους πολλούς λειτουργούς που φυσικά προσφέρουν τις υπηρεσίες τους με το αζημίωτο. Βλέπεις φίλτατε έλεγχαν ολοκληρωτικά το σύστημα, την ενημέρωση του κόσμου, την διαμόρφωση άποψης, τον τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς, την παιδεία η οποία περιοριζόταν φυσικά στην αποστήθιση και όχι φυσικά στην όξυνση της κριτικής σκέψης, πέρασαν τις αρχές και τις αξίες που ήθελαν και που τους αύξαναν τα κέρδη και τόσο απλά φτάσαμε στο σημείο που βρισκόμαστε σήμερα. Δεν χρειάζεται να λέγονται πολλά, αρκεί να ρωτήσεις τους γύρω σου (δεν εννοώ τον άμεσο κοινωνικό σου περίγυρο), τι θεωρούν σημαντικό, τι πιστεύουν ότι πραγματικά αξίζει να υπερασπιστούν, πως εκείνοι κρίνουν τους συνανθρώπους τους, κάποιο τυχαίο ίσως που θα δουν να περνάει από μπροστά τους ή κάποιον γνωστό που τον γνωρίζουν χρόνια, αν τους ρωτήσεις εκείνοι τι θέλουν και με τι πιστεύουν ότι θα αισθάνονταν ευτυχισμένοι. Λαμβάνοντας τις απαντήσεις θα διαπιστώσεις ότι η ύπαρξη "απλών" ανθρώπων είναι "αναγκαία" για το υπάρχον σύστημα και επίσης θα διαπιστώσεις ότι οι μή "απλοί" άνθρωποι που τυγχάνει να ξεχωρίσουν από τους "απλούς" ως πολυπλοκότεροι έχουν ξεχωρίσει από το σύνολο και ως πιο "άξιοι" "δικαιούνται" μία καλύτερη ζωή από αυτή των "απλών" ανθρώπων, όπως και αν ο καθένας τους υποκειμενικά ορίζει αυτό το καλύτερο. Αυτοί λοιπόν που θα αρχίσουν να περιγράφουν όλο αυτό σύστημα και να συσπειρώνουν γύρω τους συμπολίτες τους που βλέπουν και αντιλαμβάνονται τι ακριβώς συμβαίνει αποτελούν πρόβλημα για το ίδιο το σύστημα αφού υπάρχει μία κρίσιμη μάζα, όπως αυτή που δημιουργεί μαύρες τρύπες ή αυτή που είναι σε θέση να διατηρήσει την αλυσιδωτή αντίδραση σχάσης πυρηνικού καυσίμου, έτσι και στην κοινωνιολογία υπάρχει μία κρίσιμη μάζα η οποία είναι από ένα σημείο και μετά ικανή να προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις ικανές να επιφέρουν ουσιαστικές αλλαγές στην κοινωνία, στο οικονομικό και πολιτικό σύστημα και μοντέλο και αυτό ακριβώς είναι που δεν θέλουν να συμβεί αφού από αυτό το σύστημα ζουν, τρώνε και περνάνε λίγοι καλά γνωρίζοντας ότι η δική τους καλοπέραση στηρίζεται στους πολλούς που υποφέρουν, άλλοι σε μεγαλύτερο βαθμό και άλλοι σε μικρότερο και κάπως όλο αυτό είναι δικαιολογημένο επειδή κάποιοι είναι άξιοι και στην αξιοκρατία της ολιγαρχίας δικαιούνται να πατάνε κάτω τους απλούς πολίτες, φίλτατε και αγαπητέ Κώστα. Αυτά τα πραγματικά λίγα φίλε μου ως επεξήγηση, όπως ξαναείπα το forum και οι διαχειριστές του δεν συνάδουν με τέτοιου περιεχομένου συζητήσεις οπότε και κακώς ανεβαίνουν εδώ τέτοιες ειδήσεις ή μάλλον για να το πω καλλίτερα κακώς κάποιοι έχουν την ψευδαίσθηση ότι τα πάντα μπορούν να προσεγγίζονται μόνο επιφανειακά επειδή αυτός είναι ο επιθυμητός από το σύστημα τρόπος προσέγγισης των πραγμάτων, εξου και όλα τα παρατράγουδα που έχουν προηγηθεί στο παρελθόν, με το σβήσιμο ποστ, κλείδωμα threads, κλπ. Το είπα και θα το ξαναπώ, το θέμα είναι αμιγώς πολιτικό, εδώ τέτοιες συζητήσεις δεν επιτρέπεται να γίνουν, οπότε δεν είναι λύση ειδικά σε thread με αυτό το θέμα να δίνονται απαντήσεις σε spoiler tags που ακόμα και με αυτό τον τρόπο παραβιάζονται οι όροι χρήσης που όσο και αν δεν συμφωνούμε με αυτούς, από την στιγμή που βρισκόμαστε εδώ, πρέπει να τους σεβόμαστε, όταν οι ίδιοι αυτοί κανόνες επιβάλλουν την φίμωση της έκφρασης των ξεκάθαρα πολιτικών απόψεων και που όσο και αν διαφωνώ με την λύση αυτή, την θεωρώ καλύτερη από το να επιβάλλεται στο κάθε μέλος να ταυτοποιεί τον λογαριασμό του χωρίς αυτό φυσικά να σημαίνει ότι πίσω από αυτή την ανωνυμία μπορεί να κρυφτεί κάτι το αξιόποινο, όπως πχ ένα κακούργημα ή ένα κατ'επάγγελμα ή κατ'εξακολούθηση πλημμέλημα, πάντα με την ισχύουσα νομοθεσία, χωρίς να χρειάζονται επιπλέον νόμοι για αυτό άλλωστε και μου προκαλεί δυσφορία και αγανάκτηση ακόμα και αυτή η αόριστη τοποθέτηση του υπουργού "δικαιοσύνης, διαφάνειας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων" και που συμφωνώ με την άποψη του κ. Σωτηρόπουλου όσο και προφανώς με την μή κυβερνητική οργάνωση Πλειάδες, για περισσότερες πληροφορίες δείτε το blog του e-lawyer, link του οποίου έχω δώσει σε προηγούμενο ποστ. Πάντα με φιλικούς χαιρετισμούς, Δημήτρης. Αγαπητε Δημητρη, ξεκινας την κουβεντα με μια τελειως αδυνατη προοπτικη. Διοτι αυτο που ευαγγελιζεσαι, στη θεωρια καλο ειναι, αλλα στην πραξη δεν εχει εφαρμοστει σε κανενα κρατος του κοσμου, σε καμμια μερια του πλανητη οπου κατοικουν ανθρωποι. Πουθενα δεν εχει αφεθει η προστασια του πολιτη στην παιδεια του αδικου, και του αδικημενου. Ακομη και στην αρχαια δημοκρατια που πολλοι εχουν ως ευαγγελιο, ο νομος ηταν που προστατευε το αδικο, και οχι η παιδεια του, που αν μη τι αλλων ειχαν πολλη περισσοτερη απο εμας. Αρα την παιδεια μπορω να τη βαλω ως παραμετρο καλυτερευσης ως ενα βαθμο, σε καμμια περιπτωση ομως δεν μπορω να τη χρησιμοποιησω ως αντικατασταση των νομων. Οσο για τις πολιτικες συζητησεις, μια χαρα μπορω να συζηρησω, δε νομιζω να χρειαζεται να αρχισω να βριζω τους πολιτικους για να θεωρω οτι κανω πολιτικη συζητηση. Τοσες σελιδες τωρα, μια χαρα πολιτικη συζητηση κανουμε δε μας πειραξε κανενας.
saya Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Αγαπητε Δημητρη, ξεκινας την κουβεντα με μια τελειως αδυνατη προοπτικη. Διοτι αυτο που ευαγγελιζεσαι, στη θεωρια καλο ειναι, αλλα στην πραξη δεν εχει εφαρμοστει σε κανενα κρατος του κοσμου, σε καμμια μερια του πλανητη οπου κατοικουν ανθρωποι. Πουθενα δεν εχει αφεθει η προστασια του πολιτη στην παιδεια του αδικου, και του αδικημενου. Ακομη και στην αρχαια δημοκρατια που πολλοι εχουν ως ευαγγελιο, ο νομος ηταν που προστατευε το αδικο, και οχι η παιδεια του, που αν μη τι αλλων ειχαν πολλη περισσοτερη απο εμας. Αρα την παιδεια μπορω να τη βαλω ως παραμετρο καλυτερευσης ως ενα βαθμο, σε καμμια περιπτωση ομως δεν μπορω να τη χρησιμοποιησω ως αντικατασταση των νομων. Οσο για τις πολιτικες συζητησεις, μια χαρα μπορω να συζηρησω, δε νομιζω να χρειαζεται να αρχισω να βριζω τους πολιτικους για να θεωρω οτι κανω πολιτικη συζητηση. Τοσες σελιδες τωρα, μια χαρα πολιτικη συζητηση κανουμε δε μας πειραξε κανενας. Σε ολα τα μερη του κοσμου ελεγχουν πρωτα τα blogs και μετα αφηνουν τον κοσμο να τα διαβασει .Η λογοκρισια της χουντας σου λεει κατι;
pournaras Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Σε ολα τα μερη του κοσμου ελεγχουν πρωτα τα blogs και μετα αφηνουν τον κοσμο να τα διαβασει .Η λογοκρισια της χουντας σου λεει κατι; Και ως γνωστον δεν εχεις καποια πηγη για αυτο που λες, απλα το λες για να εντυπωσιασεις. Επισης η απαντηση σου ειναι παντελως ασχετη με τη γενικευμενη τοποθετηση του Δημητρη οπου μιλα για παιδεια η οποια θα μας φερει σε μια κατασταση χωρις την αναγκη του νομου, πραγμα το οποιο δεν εχει να κανει σχεδον καθολου με τα μπλογκς τα οποια εμφανιστηκαν πριν λιγα χρονια.
saya Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Και ως γνωστον δεν εχεις καποια πηγη για αυτο που λες, απλα το λες για να εντυπωσιασεις. Επισης η απαντηση σου ειναι παντελως ασχετη με τη γενικευμενη τοποθετηση του Δημητρη οπου μιλα για παιδεια η οποια θα μας φερει σε μια κατασταση χωρις την αναγκη του νομου, πραγμα το οποιο δεν εχει να κανει σχεδον καθολου με τα μπλογκς τα οποια εμφανιστηκαν πριν λιγα χρονια. Το ολο θεμα ξερεις τι μου θυμιζει ;Την παρακατω συζητηση . συν .1 -Χτες πηγα στο Παγκρατι και με χτυπησε ενα θαλασσι αμαξι συν.2 -Υπαρχουν θαλασσι αμαξια στο Παγκρατι;Δεν εχω δει ποτε κανενα; συν.1- Γιατι να μην υπαρχουν θαλασσι αμαξια στο παγκρατι ;Απαγορευονται; συν2 .Πηγαινε στο Παγκρατι βρες ενα θαλασσι αμαξι να περναει και θα σε πιστεψω . Αυτο στο διαδικτυο προς ενημερωση ολως ειναι τρολαρισμα Τι να σου αποδειξω οτι δεν κατεβαζουν blogs χωρις λογο στην Αμερικη;Επειδη γραψαν κατι αναληθες;Προφανως ολα κατω θα ηταν.Υπαρχει blog που δεν εχει γραψει κατι λαθος;
pournaras Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Το ολο θεμα ξερεις τι μου θυμιζει ;Την παρακατω συζητηση . συν .1 -Χτες πηγα στο Παγκρατι και με χτυπησε ενα θαλασσι αμαξι συν.2 -Υπαρχουν θαλασσι αμαξια στο Παγκρατι;Δεν εχω δει ποτε κανενα; συν.1- Γιατι να μην υπαρχουν θαλασσι αμαξια στο παγκρατι ;Απαγορευονται; συν2 .Πηγαινε στο Παγκρατι βρες ενα θαλασσι αμαξι να περναει και θα σε πιστεψω . Αυτο στο διαδικτυο προς ενημερωση ολως ειναι τρολαρισμα Τι να σου αποδειξω οτι δεν κατεβαζουν blogs χωρις λογο στην Αμερικη;Επειδη γραψαν κατι αναληθες;Προφανως ολα κατω θα ηταν.Υπαρχει blog που δεν εχει γραψει κατι λαθος; Οκ, οποτε χωρις καποια πηγη, εγω απο τη μερια μου υποστηριζω οτι σε ολες τις χωρες του κοσμου υπαρχει απειρη ελευθερια στα μπλογκς, αρα λες ψεμματα.
pigeon Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2011 Απορια απο το παζαρι με τις προσφορες τον ψωνισατε αυτον; Δεν εκπλήσσομαι, περιμένω ακόμα περισσότερα υπό τη σκέπη της ανωνυμίας. Η συμπεριφορά αυτή είναι η τρανότερη απόδειξη στα επιχειρήματά μου περί της εφαρμοσμένης ασυδοσίας του λόγου και της δικτατορίας του ακατανόητου που βιώνουμε. Οταν η συμπεριφορά αυτή δεν θα κοστίζει απλά ένα email λογαριασμό αλλά την διαπόμπευση -με τους ίδιους όρους- του διαπομπευτή, τότε ίσως αλλάξουν κάποια πράγματα. Ως τότε θα ονειρεύομαι κι εγώ μαζι με τον digekas, μια κοινωνία με παιδεία, αξιοπρέπεια και (αυτό)σεβασμό. Το λυπηρό είναι οτι με ξυπνά συστηματικά και βίαια η καταθλιπτική πραγματικότητα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα