Προς το περιεχόμενο

Προστασία καταναλωτή


witty

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα και καλό μήνα,

 

Λόγω του ότι έχω ένα πρόβλημα με μία εμπορική επιχείρηση θα ήθελα μερικές ιδέες για το τι μπορεί να κάνει κάνεις σε τέτοιες περιπτώσεις.

 

- Αγόρασα ένα ψυγείο για το χωριό πριν 3 χρόνια.

- στον 1ο χρόνο είχαμε προβλήματα: ζεσταινόταν πολύ, έκανε περίεργους ήχους, τα φώτα του σπιτιού αναβόσβηναν.

- Στους 18 μήνες, πήγα στο χωριό. Ο γενικός πεσμένος και όλα τα πράγματα στο ψυγείο χαλασμένα. Μετά από λίγο καιρό συνέβη πάλι το ίδιο.

- Ο τεχνικός της εταιρείας είπε αποκλείεται να φταίει το ψυγείο αλλά οι καλωδιώσεις του σπιτιού. Έφερα ηλεκτρολόγο και είπε ότι οι καλωδιώσεις είναι εντάξει... Ο τεχνικός είπε ότι για να ελέγξει το ψυγείο να τον φωνάξω όταν πέσει πάλι ο γενικός γιατί αλλιώς δε θα πληρωθεί επίσκεψη από την εταιρεία και δε μπορεί να έρχεται άσκοπα..!

- Τα προβλήματα συνεχίστηκαν χωρίς όμως να ξαναπέσει ο γενικός.

- στα τρία χρόνια, και ενώ ήμασταν στο χωριό αλλά ευτυχώς εκτός σπιτιού, το ψυγείο παίρνει φωτιά. Το εσωτερικό του έλιωσε...

- Τηλεφώνησα σε άλλο τεχνικό, που όταν το είδε είπε ότι αν είχε έρθει νωρίτερα θα είχε σωθεί... και ότι 1η φορά βλέπει τέτοια ζημιά σε ψυγείο...

- Ζητώ να αντικατασταθεί και η εταιρεία αρνείται αλλά δίνουν 1 χτυπημένο εξωτερικά που το έχουν σα δείγμα και να πληρώσω 200€..!

- όταν ρώτησα τι θα γινόταν αν έπαιρνε φωτιά το σπίτι ή αν έπαιρνα φωτιά τη στιγμή που άνοιγα το ψυγείου η απάντηση ήταν ότι το ψυγείο είναι εκτός εγγύησης..!

- τους απάντησα ότι η εγγύηση είναι για ελαττωματικά μέρη και ότι το ψυγεία δεν είναι για να παίρνουν φωτιά. Εκεί μου απάντησαν ότι η εταιρεία δεν είναι φιλόπτωχο ταμείο..!

 

Οποιαδήποτε ιδέα για το πως να χειριστώ μία τέτοια επαγγελματική συμπεριφορά, είναι ευπρόσδεκτη

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας

Δημοσ.
στα τρία χρόνια

Πόσα χρόνια γραπτή εγγύηση είχε το ψυγείο και τί γράφει πάνω; Αυτό μετράει αν θες να επιμείνεις σε αντικατάσταση. Το πας και τους το δείχνεις κι αν δε δέχονται τηλέφωνο στη προστασία καταναλωτή και καταγγελία.

 

 

Τώρα για τη φωτιά δε ξέρω φυσικά. Πάντως δε θα μου έκανε εντύπωση αν στο χωριό είχε πετάξει καμιά υπέρταση (ή και υπόταση, κι αυτό επικίνδυνο είναι όταν αφορά ηλεκτροκινητήρες) κι έγινε το κακό, δεν υπάρχει και το καλύτερο ηλεκτρικό δίκτυο στα χωριά καμιά φορά. Τουλάχιστον, καλά που δε σου κάηκε το σπίτι να λες... :X

 

 

Αν μας πεις τί μάρκα ήταν το ψυγείο να ξέρουμε να αποφύγουμε δεν είναι δυσφήμιση, εφόσον περιγράφεις ένα γεγονός.

Δημοσ.

Η γραπτή εγγύηση είναι 2 χρόνια και αφορά ελαττωματικά προϊόντα. Στο εξωτερικό όταν πρόκειται για τέτοιου είδους ζημιές, στο αντικαθιστούν αμέσως και χωρίς πολλά λόγια. Τα ψυγεία δεν είναι για να παίρνουν φωτιά.

 

Όσον αφορά την προστασία του καναταλωτή, τι μπορεί να κερδίσει κανείς κάνοντας μια καταγγελία;

 

Νομίζω, διόρθωσε με αν κάνω λάθος, ότι είναι πιο δίκαιο να αναφέρω το μοντέλο ΑΦΟΥ κάνω καταγγελία γιατί αλλιώς θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί ως συκοφαντική δυσφύμηση.

Δημοσ.

Η γραπτή εγγύηση είναι 2 χρόνια

Νομίζω πως εδώ τελειώνει και το θέμα και κακώς οδύρεσαι.

 

Το ότι ήταν μούφα το ψυγείο αυτό είναι άλλο θέμα.

 

Συκοφαντική δυσφήμιση κάνεις όταν λες ψέματα. Συκοφαντία δεν είναι να περιγράφεις κάτι πραγματικό. :-)

Δημοσ.

Για να είμαι ειλικρινής μου κάνει εντύπωση που θεωρείς ότι ένα οποιοδήποτε προιον μπορεί να πάρει φωτιά θέτοντας σε κίνδυνο ακόμα και ζωές και η γνώμη σου να είναι ότι ο καταναλωτής είναι απροστάτευτος επειδή είναι... εκτός εγγύησης...

 

όπως και να έχει, επειδή τις επόμενες μέρες θα προβώ σε καταγγελία η μάρκα είναι HITACHI και το μοντέλο είναι R-Z470ARU6

Δημοσ.

Για να είμαι ειλικρινής μου κάνει εντύπωση που θεωρείς ότι ένα οποιοδήποτε προιον μπορεί να πάρει φωτιά θέτοντας σε κίνδυνο ακόμα και ζωές και η γνώμη σου να είναι ότι ο καταναλωτής είναι απροστάτευτος επειδή είναι... εκτός εγγύησης...

Αν νομίζεις πως αυτό οδηγεί κάπου νομικά, κάνε μήνυση στο κατασκευαστή, τί το συζητάς; Αν δεν είσαι σίγουρος (εγώ λέω πως δεν οδηγεί πουθενά, εκτός ίσως αν ήμασταν USΑ μεριά) τότε η κουβέντα είναι απολύτως περιττή, ο καταστηματάρχης βάση νόμου δεν ήταν υποχρεωμένος να σου αντικαταστήσει το ψυγείο, τί να κάνουμε τώρα...

 

Αν πιαστούμε από το τίτλο το θέμα που θίγεις είναι ενδιαφέρον, αλλά διαφέρει από αυτό που θέτεις στο post από κάτω κατά του καταστηματάρχη. :-)

Δημοσ.

1. Αυτό που λέω ότι η σωστή προσέγγιση του θέματος είναι ότι το σπίτι θα μπορούσε να πάρει φωτιά, κάποιος να τρυματιστεί ή ακόμα και να σκοτωθεί αν άνοιγε εκείνη τη στιγμή την πόρτα του ψυγείου.

 

2. φυσικά και δεν είμαι εναντίον του καταστηματάρχη. Δεν έχει καμία απολύτως σχέση. Αναφέρομαι στην αντιμετώπιση από την ελληνική θυγατρική

Δημοσ.

Μα ο καταστηματάρχης είναι ένας εμπορικός αντιπρόσωπος, δεν εκφράζει το νομικό τμήμα του κατασκευαστή του ψυγείου, ούτε το σχεδίασε, ούτε είναι η θυγατρική του κατασκευαστή. Δεν έχει νόημα να πας στο κατάστημα και να του μιλάς για τη ποιότητα της συσκευής μετά την εγγύηση, δεν είναι δική του ευθύνη. Δηλαδή αν δε σου χάλαγε με τον ίδιο τρόπο στα 3 χρόνια εκτός εγγύησης και χάλαγε πχ στα 6 εκτός εγγύησης, πάλι θα έπρεπε να στο αντικαταστήσει επειδή εσύ θεωρείς πως διέτρεξες κίνδυνο;

 

 

Τώρα, αν θες να διεκδικήσεις αποζημίωση για τον κίνδυνο που όπως ισχυρίζεσαι διέτρεξες (γράφω «όπως ισχυρίζεσαι» διότι προφανώς όλ αυτά σε ένα δικαστήριο πρέπει να αποδειχθούν, πού ξέρουμε γιατί έγινε αυτό που έγινε, μπορεί να ανεβοκατέβασε το ρεύμα η ΔΕΗ και να κόλλησε ο συμπιεστής και να υπερθερμάνθηκε, παράδειγμα), πρέπει να κάνεις μήνυση στη Hitachi και να διεκδικήσεις πράγματα και θαύματα, άσχετα με την αντικατάσταση του ψυγείου. Δε ξέρω αν καταλαβαίνεις τη διαφορά. :-)

 

 

Πάντως με τον τρόπο που το θέτεις εδώ, δείχνεις πως αν σου αντικαθιστούσε το ψυγείο εσύ θα ήσουν ικανοποιημένος, άρα δηλαδή αυτοαναιρείται το επιχείρημά που προβάλλεις απαιτώντας την αντικατάσταση εκτός εγγύησης, για το πιθανό κίνδυνο που διέτρεξες. Δηλαδή αν το μόνο που σε νοιάζει είναι τα χρήματα που κόστισε το ψυγείο, κοροϊδεύεις μιλώντας για κίνδυνο, εκτός αν εσύ ως ηθική αποζημίωση για τον κίνδυνο περιουσίας ή/και ζωής που ισχυρίζεσαι αρκείσαι στην αντικατάσταση του ψυγείου...

 

 

Αυτά βλέπω εγώ από τη περιγραφή που κάνεις, χωρίς παρεξήγηση. Επειδή όμως εγώ είμαι ο κάποιος "εγώ", αν πάρεις ένα τηλεφωνάκι στη προστασία καταναλωτή και τα περιγράψεις αυτά, θα σε συμβουλέψουν και θα σου λύσουν τις παραπάνω απορίες χωρίς να σου κοστίσει κάτι (και θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε και τί σου είπαν). :-)

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Στη χθεσινή επικοινωνία που είχα με την θυγατρική μου είπαν ότι θα μου το αντικαταστήσουν δωρεάν με καινούριο και πιο σύγχρονο μοντέλο γιατί εξέτασαν το θέμα υπό το πρίσμα του marketing

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...