Προς το περιεχόμενο

Πως να επιλεγετε ποιοτικες υπηρεσιες ιντερνετ/Εταιριες - Συμβουλες για κριτικη αξιολογιση


tsalafos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι πρεπει να ξερετε και να προσεχετε πριν διαλεξετε μια εταιρια Internet Services-Hosting Provider.

Δυστυχως στη χωρα που ζουμε , ο καθε ασχετος ανοιγει μια ιστοσελιδα απο το σπιτι του (χωρις πτυχιο , χωρις εταιρια)

και λεει οτι φτιαχνει ιστοσελιδες η οτι εχει server (με ενα reseller) .

Τι και πως θα καταλαβετε τι παιζει , πριν δωσετε τα λεφτα σας και σας κοροιδεψουν.

 

1.) να εχουν επαγγελματικη κ ευπαρουσιαστη ιστοσελιδα με καποιο καλο cms και καποιο καλο billing and support system.

και οχι μια απλη στατικη σελιδα . αλλα δυναμικη με συστηματα απο πισω με online παραγγελιες κ υποστηριξη.

 

2) λογικες τιμες στο μεσο ορο της αγορας . οχι κουλες τιμες.

 

3.να δειτε την εδρα τους , αν εχουν κ που τα εχουν τα γραφεια τους . να ψαξετε λιγο τα στοιχεια στο google.

αν γινεται κλειστε ενα ραντεβου στα γραφεια τους να δειτε τι γινεται κ αν υπαρχει οντως εταιρια.

 

4.παρτε τους τηλεφωνο 3-4 φορες να δειτε τι σας λενε κ πως σας τα λενε κ αν θα απαντησουν σε ολα , κ αν τους βρειτε γεν εκει παντα.

 

5. στειλτε 2-3 mail να δειτε τι κ πως απαντανε και μετα απο ποσες ωρες απαντανε.

 

6. δειτε το πελατολογιο , τις δουλειες τους που εχουν κανει για αλλους (πρεπει να υπαρχει υπογραφη τους κατω κατω στα σαιτ)

γιατι πολλοι δειχνουν αλλων σελιδες κ οχι δικες τους.

 

7. δειτε που εχουν τους server τους κ αν ειναι αληθεια οσα γραφουν γεν .

 

8.Δειτε τους ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ , αν εχουν συμβολαια , τι εγγυησεις και τι τεχνικη υποστηριξη δινουν..

 

ΠΡιν επενδυσετε τον κοπο σας - χρηματα σας Απλα Ψαξτε το Λιγο Παραπανω !!!

Δημοσ.

κοίτα εγώ μαζί σου είμαι, αλλά σύμφωνα με τη νοοτροπία που διακατέχει τους έλληνες 'επαγγελματίες' που ανοίγουν ολόκληρα thread και blog για να κλάψουν περιγράφοντας τους 'κουλούς' πελάτες και αφεντικά που συνάντησαν και τις 'κουλές' απαιτήσεις τους.. (ουσιαστικά επειδή μόλις βγήκαν στην αγορά εργασίας και δεν έχουν δουλέψει ποτέ ξανά και ότι τους ζητάνε τους φαίνεται υπερβολικό επειδή δεν το έχουν ξανακάνει.. ενώ επίσης νομίζουν ότι έξω αυτοί που κάνουν τέτοια 'περίεργα' αμοίβονται με 10χιλιάρικα την εβδομάδα..).. τότε αν πάρεις τόσες φορές τηλέφωνο και στείλεις άλλα τόσα email με την ίδια ταυτότητα, το πιο πιθανό είναι να δημιουργήσουν ένα newsletter ειδικά για τη πάρτυ σου, που θα λέγεται "black list - κλείστε του το τηλέφωνο αν σας καλέσει", και από κάτω το όνομά σου...

γιατί δεν τους περνάει από το μυαλό ούτε μία στο εκατομύριο ότι η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι αυτό ακριβώς το πράγμα

νομίζουν πως ο πελάτης δεν πρέπει να παίρνει τηλέφωνα, πρέπει να τα ξέρει όλα και μιας και τα ξέρει όλα, να πληρώνει επειδή του αρέσει η φάτσα τους..

το καλύτερο είναι ότι νομίζουμε πως είμαστε ΟΙ επαγγελματίες ενώ είμαστε ΟΙ ελληνάρες, η απόλυτη συνέχεια των προηγούμενων γενιών

 

οπότε καλά όλα αυτά που γράφεις, αλλά πρακτικά μπορεί να σε διώχνουν και από πελάτη, να μην ασχολούνται καθόλου μαζί σου κτλ, διόλου απίθανο

 

btw δεν μιλώ από την πλευρά του πελάτη έτσι

Δημοσ.

Ειμαι πανω απο δεκα χρονια στη αγορα εργασιας στο τομεα της πληροφορικης...

Επισης οσα γραφω ειναι η αποψη μου και απλα την δημοσιευσα !

Δημοσ.

μα συμφωνώ μαζί σου φίλε μου, εκτιμώ όμως πως δεν συμφωνούν οι υπόλοιποι που εργάζονται στον τομέα και δεν θα καλοδεχθούν ερευνητικά τηλεφωνήματα και email και μάλλον θα στείλουν από εκεί που ήρθε όποιον πελάτη τολμήσει να κάνει πολλές ερωτήσεις κτλ

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...