Προς το περιεχόμενο

Διαβάστε πριν κάνετε συμβόλαιο με Vodafone.


mag2011

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στις 22-6-2010 έκανα 24μηνο συμβόλαιο με τη Vodafone για παροχή Netbook Samsung + Internet + usb stick. Ανακαλύπτω την επομένη ότι η περιοχή μου (Νέα Ερυθραία ) βρίσκεται στο όριο κάλυψης και έχω μηδενικό σήμα. Με συνεχείς υποσχέσεις ότι το σήμα αναβαθμίζεται, με καθυστερούν ένα δίμηνο ώστε να λήξει η προθεσμία ακύρωσης της σύμβασης. Ετσι δεσμεύομαι να πληρώνω το πάγιο στη Vodafone για 24 μήνες για να ξεχρεώσω το Netbook που είχε χρεωθεί 442 ευρώ. Στις 8 - 7 -2011, δηλαδή 15 μέρες μετά τη λήξη της εγγύησης του μηχανήματος, το netbook υπερθερμαίνεται, παρατηρώ μπλέ υγρό να βγαίνει απο τη βάση του και δεν βρίσκει λειτουργικο σύστημα. Το πηγαίνω στο επίσημο σερβις της Samsung και μου λένε ότι έχω ρίξει νερά στο μηχάνημα και πρέπει να πληρώσω 430 ευρώ για αλλαγή σκληρού δίσκου και μητρικής. Στο αρχείο που επισυνάπτω παραθέτω όλες τις λεπτομέρειες και οπτικό υλικό για τα υγρά που δήθεν έριξα. Επικοινωνώ με τη Vodafone όπου τελείως ψυχρά μου ζητάνε να πληρώσω 366.86 ευρώ για να μου λύσουν τη σύμβαση. Δηλαδή μου ζητάνε να πληρώσω 796.86 ευρώ για να έχω ένα μεταχειρισμένο Netbook 12 μηνών με αγοραστική αξία μόνο 150 ευρώ. Να προσέχετε τις συμβάσεις και τις εγγυήσεις των μηχανημάτων που προμηθεύει η Vodafone για να μη πέσετε και σεις θύμα της αισχροκέρδειας της Vodafone. Την επιστολή μου θα τη δημοσιεύσω και στη Γενική Γραματεία Καταναλωτών, ΙΝ.ΚΑ και Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. Παρακαλώ πολύ άν έχετε κάποια συμβουλή για κάποια άλλη διαδικασία να μου τη στείλετε.

Φιλικά

Δημοσ.
Την επιστολή μου θα τη δημοσιεύσω και στη Γενική Γραματεία Καταναλωτών, ΙΝ.ΚΑ και Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.

το αυτο! αν και απο τη στγμη που ειδες πως δεν εχεις σημα εγω στη θεση σου θα τους απαιτουσα να μου στειλουν τεχνικο και οταν μου ελεγε πως ειμαι στο οριο θα του ελεγα να κοψουν το λαιμο τους να το φτιαξουν ή να μου κοψουν τη συνδεση με μηδενικο κοστος! το ειχα κανει και ενω μου ειχαν πει πως σε μια βδομαδα να πηγαινα να υπογραψω τη διακοπη, με πηραν τηλεφωνο αυτη τη μερα (της διακοπης και καλα) και μου ειπαν πως το θεμα διορθώθηκε κτλ εγω ομως εκανα τη διακοπη (με το μηδενικο κοστος παντα) διοτι ειχα παρει καποιες αλλες προσφορες και τελος καλο ολα καλα! απλα εκεινοι εχασαν εναν πελατη... και αναρωτιεμαι, οταν υπεγραψες το συμβολεο δεν επρεπε να σε ενημερώσουν οτι στη περιοχη σου δεν ηταν διαθέσιμο το δίκτυο;

Δημοσ.

Φιλαράκι είσαι τουλάχιστον άτυχος..

Αλλα απο την μερια σου επρεπε να κανεις εναν ελεγχο πριν αγορασεις μια υπηρεσία η ενα προϊόν.

Δεν επρεπε να κρατισεις τις βεβαιώσεις και λοιπες marketing μπουρδες που θα σου πουν για να αγοράσεις.

Επρεπε να παρεις ενα κινιτακι πχ και να δεις την κάλυψη του δικτυου εκει που σε ενδιαφέρει και τι σοι ειναι αυτο (πχ gsm edge HSPA+)

ρωτα-μαθε-ψαξε τι παιζει για ταχύτητες κτλ..

Έπρεπε σκεφτεις επίσης οτι μια 24μηνη δέσμευση είναι σκλαβιά και οχι υπηρεσία

Αντίθετος πήγες γιούργια.. και στην περίπτωση σου κατσανε ολα στραβά..

Πρως γνώση και συμμόρφωση λοιπον.

 

Τωρα τι κανουμε:

Πιέζουμε την εταιρια με καταγγελία σε εετ και συνήγορο του καταναλωτή οτι πλήρωνες τοσο καιρο τοσα λεφτα για μια υπηρεσια που ποτε δεν ελαβες, και μονο υποσχέσεις πειρες. Διεκδικείς πίστωση-επιστροφή χρημάτων και διακοπή συμβολαίου... (πιστεύω οτι καποια γεναια επιστροφή θα την παρεις)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...