P a R Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 Εσπασε το μισό βύσμα του ακουστικού μέσα στην υποδοχή του Xperia X8. Τηλεφωνώ στο call center της SE. Μου λένε να το πάω σε εξουσιοδοτημένο service, π.χ. Γερμανός. Πράγματι το πάω στον Γερμανό της γειτονιάς μου. Το παραλαμβάνουν και μου λένε ότι θα το στείλουν στα κεντρικά, θα χρειαστεί 20 μέρες με ένα μήνα και αν αποφασίσω να μην το επισκευάσω, χρέωση 12 € για τα πήγαινε-έλα. Μετά από περίπου ένα μήνα μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι το βύσμα δεν βγαίνει, χρειάζεται αλλαγή πλακέτας, κόστος 145€ (το τηλέφωνο αγοράστηκε 160€). Τους ζητώ να μου το επιστρέψουν χωρίς επισκευή, για το οποίο χρειάστηκε άλλο ένα 20ήμερο, πληρώνω τα 12€ και το παραλαμβάνω. Κόστος μέχρι στιγμής ενάμισης μήνας, 12€ και ένα χαλασμένο τηλέφωνο. Κατόπιν, το πάω σε ένα από τα τοπικά καταστήματα που επισκευάζουν κινητά τηλέφωνα. Το τηλέφωνο επισκευάστηκε (βγήκε δηλαδή το μισό βύσμα) σε χρόνο μηδέν με μία καρφίτσα. Κόστος μία μέρα, 7€ και ένα επισκευασμένο τηλέφωνο.
opera Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 υπερβάλλεις με το τίτλο του θρεντ και ποιός ασχολείται με επισκευές φθηνών συσκευών γενικά είναι γνωστό ότι είναι ασύμφορο.
cthulhucarbide Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 Έπρεπε να το γράψεις στο tromaktiko αυτό με τέτοιο τίτλο. Άσε που μπορούσες να το φτιάξεις και μόνος σου
P a R Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 opera : Εννοείς ότι αν ήταν ενα Xperia των 550€, η αντιμετώπιση θα ήταν διαφορετική ?
firewalker Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 Εξαρτάτε από διάφορους παράγοντες αν θα είχε διαφορετική αντιμετώπιση. Ο τεχνικός μπορεί να έχει όλη την καλή διάθεση να το επισκευάσει αλλά να μην το επιτρέπει η πολιτική της εταιρίας. Π.χ. αν δεν έχουμε ειδικό εργαλείο για την δουλειά δεν το πειράζουμε.
opera Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 opera : Εννοείς ότι αν ήταν ενα Xperia των 550€, η αντιμετώπιση θα ήταν διαφορετική ? εννοώ ότι είναι ασύμφορη η επισκευή σε φθηνές συσκευές για τον ιδιοκτήτη πέραν της εγγύησης.
gs20309 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 Εσπασε το μισό βύσμα του ακουστικού μέσα στην υποδοχή του Xperia X8. Τηλεφωνώ στο call center της SE. Μου λένε να το πάω σε εξουσιοδοτημένο service, π.χ. Γερμανός. Πράγματι το πάω στον Γερμανό της γειτονιάς μου. Το παραλαμβάνουν και μου λένε ότι θα το στείλουν στα κεντρικά, θα χρειαστεί 20 μέρες με ένα μήνα και αν αποφασίσω να μην το επισκευάσω, χρέωση 12 € για τα πήγαινε-έλα. Μετά από περίπου ένα μήνα μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι το βύσμα δεν βγαίνει, χρειάζεται αλλαγή πλακέτας, κόστος 145€ (το τηλέφωνο αγοράστηκε 160€). Τους ζητώ να μου το επιστρέψουν χωρίς επισκευή, για το οποίο χρειάστηκε άλλο ένα 20ήμερο, πληρώνω τα 12€ και το παραλαμβάνω. Κόστος μέχρι στιγμής ενάμισης μήνας, 12€ και ένα χαλασμένο τηλέφωνο. Κατόπιν, το πάω σε ένα από τα τοπικά καταστήματα που επισκευάζουν κινητά τηλέφωνα. Το τηλέφωνο επισκευάστηκε (βγήκε δηλαδή το μισό βύσμα) σε χρόνο μηδέν με μία καρφίτσα. Κόστος μία μέρα, 7€ και ένα επισκευασμένο τηλέφωνο. Δυστυχώς, η πολιτική του σερβις στο γερμανό επιβάλει να αποστέλονται τα εντός εγγύησης στο σερβις διότι αν βάλει χέρι ο τεχνικός (ο οποίος ίσως να σου έκανε την ίδια δουλειά με τα ίδια χρήματα ή και με καθόλου χρήματα..) ίσως μετά να μην μπορείς για σημαντικότερο λόγω να διεκδικήσεις εγγύηση. Η αλήθεια είναι πως στο σέρβις στα κεντρικά μερικές φορές υπερβάλουν. Κρίμα που σου ζήτησαν αυτό το υπέρογκο ποσό. Για να αποφύγει κάποιος κ τα μεταφορικά και την καθυστέριση καλό είναι να πηγαίνει κατευθείαν στη εκάστοτε εταιρία..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.