CyberWalker Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 @ FKLDS : MEGA - 'ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ' - Κυριακή 5/6 στις 23:40 "...Ο Σταύρος Θεοδωράκης, οι οπερατέρ Γιάννης Σαρηγιάννης και Μαρία Μαράκη, η δημοσιογράφος Βίκυ Καραβάλτσιου, ταξίδεψαν σε Θεσσαλία και Κρήτη, στις περιοχές που κάθε καλοκαίρι καταγράφονται και νέα ρεκόρ ατυχημάτων με δεκάδες νεκρούς και εκατοντάδες σοβαρά τραυματίες. Ο Σταύρος Θεοδωράκης συνάντησε στη Λάρισα..."
FKLDS Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 @ FKLDS : MEGA - 'ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ' - Κυριακή 5/6 στις 23:40 "...Ο Σταύρος Θεοδωράκης, οι οπερατέρ Γιάννης Σαρηγιάννης και Μαρία Μαράκη, η δημοσιογράφος Βίκυ Καραβάλτσιου, ταξίδεψαν σε Θεσσαλία και Κρήτη, στις περιοχές που κάθε καλοκαίρι καταγράφονται και νέα ρεκόρ ατυχημάτων με δεκάδες νεκρούς και εκατοντάδες σοβαρά τραυματίες. Ο Σταύρος Θεοδωράκης συνάντησε στη Λάρισα..." Αλήθεια;;; Οι παραπάνω πίνακες αναφέρονται στο σύνολο των ατυχημάτων. Για να δούμε τώρα και για τα "ρεκόρ" σε νεκρούς και τραυματίες για την ίδια περίοδο: Συμπέρασμα: Η Κρήτη σε επίσημα στατιστικά δε διαφέρει από την υπόλοιπη Ελλάδα. Τα υπόλοιπα είναι κουβέντα να γίνεται. Τώρα αν πιστεύετε πως μερικοί Κρητικοί στο δρόμο κάνουν χαζομάρες που θα τις έκαναν οπουδήποτε (βλέπε βαριοπούλα), εκεί και γω μαζί σας, μιλάμε για ζώα.
CyberWalker Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 @ FKLDS : Ναι, πράγματι έχεις δίκιο (σε ότι αφορά τη σχετικότητα των συντελεστών)! Ψάχνοντας για στατιστικά [1], [2] (τα οποία και έπρεπε να υπολογίσω γιατί δυστυχώς δεν βρήκα έτοιμα για το '11) βρήκα και αυτό που συνηγορεί με τα παραπάνω "ρεκόρ" που λες. Τα 'βαριά τροχαία' + 'θανατηφόρα' ανά κάτοικο σε διάφορες περιοχές (δεν έκατσα να κάνω όλα τα αθροίσματα, έκανα μερικά ενδεικτικά, τόσο για καλοκαιρινούς όσο και για θερινούς μήνες) : Θάνατοι + βαριά τραυματίες ανά 1000 κατοίκους : Πελοπόννησος : 0.03281 Θεσσαλία : 0.02558 Κρήτη : 0.02473 Ιόνια Νησιά : 0.01941 Αττική : 0.01594 Ήπειρος : 0.01591 Η Πελοπόννησος ξεφεύγει αρκετά, η Θεσσαλία με την Κρήτη είναι οι επόμενες ενώ η Αττική βρίσκεται στο τέλος με την Ήπειρο... Παρατήρησα επίσης ότι τους καλοκαιρινούς μήνες αυξάνουν τα ποσοστά στην Κρήτη και πέφτουν στην Αθήνα ενώ τους χειμωνιάτικους συμβαίνει το αντίστροφο. Ίσως γι' αυτό η εκπομπή 'Πρωταγωνιστές' να θέτει Κρήτη και Θεσσαλία στους πρώτους. Φιλτράρει άλλωστε και τους 'νέους' στα θύματα των βαρέων και θανατηφόρων... Παρατήρησα επίσης ότι συνολικά για την Ελλάδα, το 2011 τα 'θανατηφόρα' είχαν μειωθεί σε μεγάλο ποσοστό σε σχέση με το 2010, όπως και το 2010 σε σχέση με το 2009. Αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό αν και δυστυχώς αυξήθηκαν τα βαριά και ελαφριά τροχαία.
FKLDS Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Όλα τα διαγράμματα που παρέθεσα καθώς και άλλα πολύ πιο πρόσφατα θα τα βρείτε στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (πρώην Στατιστική Υπηρεσία).
Ntinaras Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 μου φαινονται λιγο ακυρες οι στατιστικες γιατι θα πρεπε να παιρνει υποψιν και τα διανυομενα χιλιομετρα.
status Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 μου φαινονται λιγο ακυρες οι στατιστικες γιατι θα πρεπε να παιρνει υποψιν και τα διανυομενα χιλιομετρα. Τα τροχαία κατά μήκος, και πλάτος του νησιού είναι, τι σημασία έχει;
Ntinaras Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 αμα εγω κανω 50 χιλιομετρα το χρονο και τρακαρω 2 φορες και ο αλλος κανει 20.000 το χρονο και τρακαρει 2 φορες ποιος ειναι στατιστικα χειροτερος οδηγος?
gnsX Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 αμα εγω κανω 50 χιλιομετρα το χρονο και τρακαρω 2 φορες και ο αλλος κανει 20.000 το χρονο και τρακαρει 2 φορες ποιος ειναι στατιστικα χειροτερος οδηγος? εγώ .
status Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 αμα εγω κανω 50 χιλιομετρα το χρονο και τρακαρω 2 φορες και ο αλλος κανει 20.000 το χρονο και τρακαρει 2 φορες ποιος ειναι στατιστικα χειροτερος οδηγος? Αυτό το στατιστικό είναι τρομερά δύσκολο να το βρεις.
Timonkaipumpa Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Αυτό το στατιστικό είναι τρομερά δύσκολο να το βρεις. Ναι αλλά είναι εύκολο να το σκεφτείς. Π.χ., για να πας από την δουλειά σου στο σπίτι και από το σπίτι στην δουλειά σου, στην Κρήτη, εκτός ότι δεν θα χρειαστείς πάνω από 30 λεπτά, μπορείς να πας (σε πολλές περιπτώσεις) και με τα πόδια και θα το κάνεις κιόλας. Στην Αθήνα, εάν δεν είσαι κ0λ0φ@ρδος να μένεις κοντά στην δουλειά σου.... 30 λεπτά είναι τίποτα. Επίσης, πόσα αμάξια κυκλοφορούν στην Αθήνα, μεσημέρι προς απόγευμα, ημέρα Τρίτη και στην κάθοδο της Κηφισιάς, κοντά στον σταυρό του Ψυχικού και πόσα σε ένα main δρόμο της Κρήτης; Δεν μιλάω για κατοίκους... αλλά για αμάξια. Πότε είναι πιο πιθανό να τρακάρεις; Όταν γύρω σου έχεις 100000 αμάξια, αλλά οι κάτοικοι είναι 500, ή όταν γύρω σου έχεις 100 αμάξια, και οι κάτοικοι είναι 50; Παίζει κανένα ρόλο το πόσοι κάτοικοι είναι για να βγει συμπέρασμα για την ποιότητα της οδηγικής συμπεριφοράς; Αυτό έλειπε... με τόσα αμάξια που έχει η Αθήνα και που κυκλοφορούν σε αυτή αλλά και με τις αποστάσεις που πρέπει να διανύσει ένας μέσος κρητικός καθημερινά... να ήταν και πρώτη η Κρήτη σε ατυχήματα ΑΝΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ. Άρα, ψιλοάκυρα τα στατιστικά στοιχεία για την συγκεκριμένη κουβέντα.
yiannis72 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Σε ένα νησί που σχεδόν διπλασιάζεται ο πληθυσμός του κάθε καλοκαίρι,θα είχε ενδιαφέρον μια στατιστική έρευνα για την προέλευση των εμπλεκομένων στα ατυχήματα-και κυρίως αυτών που τα προκαλούν. Ένα ατύχημα στα Μάλια άς πούμε με νεαρούς πιωμένους Άγγλους,καταγράφεται και χρεώνεται ως τοπική οδηγική συμπεριφορά;
status Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Ναι αλλά είναι εύκολο να το σκεφτείς. Π.χ., για να πας από την δουλειά σου στο σπίτι και από το σπίτι στην δουλειά σου, στην Κρήτη, εκτός ότι δεν θα χρειαστείς πάνω από 30 λεπτά, μπορείς να πας (σε πολλές περιπτώσεις) και με τα πόδια και θα το κάνεις κιόλας. Δύσκολο και πάλι, μπορεί να μην σου τύχη να τρακάρεις σε μια διαδρομή που κάνει κάθε μέρα και να σου κάτσει στην μακρινή, πολλοί αστάθμητοι παράγοντες, τόσος λίγος χρόνος για τον ντινάρα να μας βάλει χέρι ;ρ Σε ένα νησί που σχεδόν διπλασιάζεται ο πληθυσμός του κάθε καλοκαίρι,θα είχε ενδιαφέρον μια στατιστική έρευνα για την προέλευση των εμπλεκομένων στα ατυχήματα-και κυρίως αυτών που τα προκαλούν. Ένα ατύχημα στα Μάλια άς πούμε με νεαρούς πιωμένους Άγγλους,καταγράφεται και χρεώνεται ως τοπική οδηγική συμπεριφορά; Ναι, ούτε οι άλλοι βγάζουν φλας, άρα είμαστε πάτσοι ;ρ (όποιος έχει δει ιρλανδό να οδηγάει ξέρει.)
FKLDS Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Άκυρα τα νούμερα της στατιστικής υπηρεσίας; (οκ, πάω πάσο ό,τι πείτε). Συνεχίστε το κουτσομπολιό με τα "τεκμηριωμένα επιχειρήματα" για το πόσο εγκληματίες είναι οι κρητικοί οδηγοί. Είπαμε...κουβέντα να γίνεται.
Timonkaipumpa Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Άκυρα τα νούμερα της στατιστικής υπηρεσίας; (οκ, πάω πάσο ό,τι πείτε). Συνεχίστε το κουτσομπολιό με τα "τεκμηριωμένα επιχειρήματα" για το πόσο εγκληματίες είναι οι κρητικοί οδηγοί. Είπαμε...κουβέντα να γίνεται. Εάν δεν καταλαβαίνεις κάτι τόσο απλό που ειπώθηκε... τότε καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι είναι σχετικά τα νούμερα με την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ συζήτηση. Τα διαγράμματα που έφερες δείχνουν απλά των αριθμό θυμάτων - τροχαίων ΑΝΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ. Αυτό το είδες; Το κατάλαβες; Αυτό που ειπώθηκε είναι ότι ναι μεν τα στοιχεία αυτά μπορεί να σημαίνουν κάτι, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. Το γιατί ήδη αναλύθηκε. Έτσι, πριν τρέξεις να ονομάσεις κάτι κουτσομπολιό επειδή είδες κάποια διαγράμματα, θα ήταν καλό να δεις τι λένε τα διαγράμματα και τι συζητιέται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.