Προς το περιεχόμενο

Οδηγοί στην Κρήτη και φλας!


CyberWalker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

@ FKLDS :

 

MEGA - 'ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ' - Κυριακή 5/6 στις 23:40

 

"...Ο Σταύρος Θεοδωράκης, οι οπερατέρ Γιάννης Σαρηγιάννης και Μαρία Μαράκη, η δημοσιογράφος Βίκυ Καραβάλτσιου, ταξίδεψαν σε Θεσσαλία και Κρήτη, στις περιοχές που κάθε καλοκαίρι καταγράφονται και νέα ρεκόρ ατυχημάτων με δεκάδες νεκρούς και εκατοντάδες σοβαρά τραυματίες. Ο Σταύρος Θεοδωράκης συνάντησε στη Λάρισα..."

Δημοσ.

@ FKLDS :

 

MEGA - 'ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ' - Κυριακή 5/6 στις 23:40

 

"...Ο Σταύρος Θεοδωράκης, οι οπερατέρ Γιάννης Σαρηγιάννης και Μαρία Μαράκη, η δημοσιογράφος Βίκυ Καραβάλτσιου, ταξίδεψαν σε Θεσσαλία και Κρήτη, στις περιοχές που κάθε καλοκαίρι καταγράφονται και νέα ρεκόρ ατυχημάτων με δεκάδες νεκρούς και εκατοντάδες σοβαρά τραυματίες. Ο Σταύρος Θεοδωράκης συνάντησε στη Λάρισα..."

 

 

Αλήθεια;;; Οι παραπάνω πίνακες αναφέρονται στο σύνολο των ατυχημάτων. Για να δούμε τώρα και για τα "ρεκόρ" σε νεκρούς και τραυματίες για την ίδια περίοδο:

 

crash3.jpg crash4dc.jpg

 

crash5.jpg

crash6.jpg

 

Συμπέρασμα: Η Κρήτη σε επίσημα στατιστικά δε διαφέρει από την υπόλοιπη Ελλάδα. Τα υπόλοιπα είναι κουβέντα να γίνεται. Τώρα αν πιστεύετε πως μερικοί Κρητικοί στο δρόμο κάνουν χαζομάρες που θα τις έκαναν οπουδήποτε (βλέπε βαριοπούλα), εκεί και γω μαζί σας, μιλάμε για ζώα.

Δημοσ.

@ FKLDS :

 

Ναι, πράγματι έχεις δίκιο (σε ότι αφορά τη σχετικότητα των συντελεστών)! Ψάχνοντας για στατιστικά [1], [2] (τα οποία και έπρεπε να υπολογίσω γιατί δυστυχώς δεν βρήκα έτοιμα για το '11) βρήκα και αυτό που συνηγορεί με τα παραπάνω "ρεκόρ" που λες. Τα 'βαριά τροχαία' + 'θανατηφόρα' ανά κάτοικο σε διάφορες περιοχές (δεν έκατσα να κάνω όλα τα αθροίσματα, έκανα μερικά ενδεικτικά, τόσο για καλοκαιρινούς όσο και για θερινούς μήνες) :

 

Θάνατοι + βαριά τραυματίες ανά 1000 κατοίκους :

Πελοπόννησος : 0.03281

Θεσσαλία : 0.02558

Κρήτη : 0.02473

Ιόνια Νησιά : 0.01941

Αττική : 0.01594

Ήπειρος : 0.01591

 

Η Πελοπόννησος ξεφεύγει αρκετά, η Θεσσαλία με την Κρήτη είναι οι επόμενες ενώ η Αττική βρίσκεται στο τέλος με την Ήπειρο...

 

Παρατήρησα επίσης ότι τους καλοκαιρινούς μήνες αυξάνουν τα ποσοστά στην Κρήτη και πέφτουν στην Αθήνα ενώ τους χειμωνιάτικους συμβαίνει το αντίστροφο. Ίσως γι' αυτό η εκπομπή 'Πρωταγωνιστές' να θέτει Κρήτη και Θεσσαλία στους πρώτους. Φιλτράρει άλλωστε και τους 'νέους' στα θύματα των βαρέων και θανατηφόρων...

 

Παρατήρησα επίσης ότι συνολικά για την Ελλάδα, το 2011 τα 'θανατηφόρα' είχαν μειωθεί σε μεγάλο ποσοστό σε σχέση με το 2010, όπως και το 2010 σε σχέση με το 2009. Αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό αν και δυστυχώς αυξήθηκαν τα βαριά και ελαφριά τροχαία.

Δημοσ.

μου φαινονται λιγο ακυρες οι στατιστικες

γιατι θα πρεπε να παιρνει υποψιν και τα διανυομενα χιλιομετρα.

Δημοσ.

μου φαινονται λιγο ακυρες οι στατιστικες

γιατι θα πρεπε να παιρνει υποψιν και τα διανυομενα χιλιομετρα.

 

Τα τροχαία κατά μήκος, και πλάτος του νησιού είναι, τι σημασία έχει;

Δημοσ.

αμα εγω κανω 50 χιλιομετρα το χρονο και τρακαρω 2 φορες

και ο αλλος κανει 20.000 το χρονο και τρακαρει 2 φορες ποιος ειναι στατιστικα χειροτερος οδηγος?

Δημοσ.

αμα εγω κανω 50 χιλιομετρα το χρονο και τρακαρω 2 φορες

και ο αλλος κανει 20.000 το χρονο και τρακαρει 2 φορες ποιος ειναι στατιστικα χειροτερος οδηγος?

εγώ .

Δημοσ.

αμα εγω κανω 50 χιλιομετρα το χρονο και τρακαρω 2 φορες

και ο αλλος κανει 20.000 το χρονο και τρακαρει 2 φορες ποιος ειναι στατιστικα χειροτερος οδηγος?

 

Αυτό το στατιστικό είναι τρομερά δύσκολο να το βρεις.

Δημοσ.

Αυτό το στατιστικό είναι τρομερά δύσκολο να το βρεις.

 

 

Ναι αλλά είναι εύκολο να το σκεφτείς.

 

Π.χ., για να πας από την δουλειά σου στο σπίτι και από το σπίτι στην δουλειά σου, στην Κρήτη, εκτός ότι δεν θα χρειαστείς πάνω από 30 λεπτά, μπορείς να πας (σε πολλές περιπτώσεις) και με τα πόδια και θα το κάνεις κιόλας.

 

Στην Αθήνα, εάν δεν είσαι κ0λ0φ@ρδος να μένεις κοντά στην δουλειά σου.... 30 λεπτά είναι τίποτα.

 

 

Επίσης, πόσα αμάξια κυκλοφορούν στην Αθήνα, μεσημέρι προς απόγευμα, ημέρα Τρίτη και στην κάθοδο της Κηφισιάς, κοντά στον σταυρό του Ψυχικού και πόσα σε ένα main δρόμο της Κρήτης; Δεν μιλάω για κατοίκους... αλλά για αμάξια.

 

Πότε είναι πιο πιθανό να τρακάρεις; Όταν γύρω σου έχεις 100000 αμάξια, αλλά οι κάτοικοι είναι 500, ή όταν γύρω σου έχεις 100 αμάξια, και οι κάτοικοι είναι 50;

 

Παίζει κανένα ρόλο το πόσοι κάτοικοι είναι για να βγει συμπέρασμα για την ποιότητα της οδηγικής συμπεριφοράς;

 

 

Αυτό έλειπε... με τόσα αμάξια που έχει η Αθήνα και που κυκλοφορούν σε αυτή αλλά και με τις αποστάσεις που πρέπει να διανύσει ένας μέσος κρητικός καθημερινά... να ήταν και πρώτη η Κρήτη σε ατυχήματα ΑΝΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ.

 

 

Άρα, ψιλοάκυρα τα στατιστικά στοιχεία για την συγκεκριμένη κουβέντα.

Δημοσ.

Σε ένα νησί που σχεδόν διπλασιάζεται ο πληθυσμός του κάθε καλοκαίρι,θα είχε ενδιαφέρον μια στατιστική έρευνα για την προέλευση των εμπλεκομένων στα ατυχήματα-και κυρίως αυτών που τα προκαλούν.

Ένα ατύχημα στα Μάλια άς πούμε με νεαρούς πιωμένους Άγγλους,καταγράφεται και χρεώνεται ως τοπική οδηγική συμπεριφορά;

Δημοσ.

Ναι αλλά είναι εύκολο να το σκεφτείς.

 

Π.χ., για να πας από την δουλειά σου στο σπίτι και από το σπίτι στην δουλειά σου, στην Κρήτη, εκτός ότι δεν θα χρειαστείς πάνω από 30 λεπτά, μπορείς να πας (σε πολλές περιπτώσεις) και με τα πόδια και θα το κάνεις κιόλας.

 

 

Δύσκολο και πάλι, μπορεί να μην σου τύχη να τρακάρεις σε μια διαδρομή που κάνει κάθε μέρα και να σου κάτσει στην μακρινή, πολλοί αστάθμητοι παράγοντες, τόσος λίγος χρόνος για τον ντινάρα να μας βάλει χέρι ;ρ

 

Σε ένα νησί που σχεδόν διπλασιάζεται ο πληθυσμός του κάθε καλοκαίρι,θα είχε ενδιαφέρον μια στατιστική έρευνα για την προέλευση των εμπλεκομένων στα ατυχήματα-και κυρίως αυτών που τα προκαλούν.

Ένα ατύχημα στα Μάλια άς πούμε με νεαρούς πιωμένους Άγγλους,καταγράφεται και χρεώνεται ως τοπική οδηγική συμπεριφορά;

 

Ναι, ούτε οι άλλοι βγάζουν φλας, άρα είμαστε πάτσοι ;ρ

 

(όποιος έχει δει ιρλανδό να οδηγάει ξέρει.)

Δημοσ.

Άκυρα τα νούμερα της στατιστικής υπηρεσίας; (οκ, πάω πάσο ό,τι πείτε).

 

Συνεχίστε το κουτσομπολιό με τα "τεκμηριωμένα επιχειρήματα" για το πόσο εγκληματίες είναι οι κρητικοί οδηγοί. Είπαμε...κουβέντα να γίνεται.

Δημοσ.

Άκυρα τα νούμερα της στατιστικής υπηρεσίας; (οκ, πάω πάσο ό,τι πείτε).

 

Συνεχίστε το κουτσομπολιό με τα "τεκμηριωμένα επιχειρήματα" για το πόσο εγκληματίες είναι οι κρητικοί οδηγοί. Είπαμε...κουβέντα να γίνεται.

 

 

Εάν δεν καταλαβαίνεις κάτι τόσο απλό που ειπώθηκε... τότε καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι είναι σχετικά τα νούμερα με την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ συζήτηση.

 

 

Τα διαγράμματα που έφερες δείχνουν απλά των αριθμό θυμάτων - τροχαίων ΑΝΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ. Αυτό το είδες; Το κατάλαβες;

 

 

Αυτό που ειπώθηκε είναι ότι ναι μεν τα στοιχεία αυτά μπορεί να σημαίνουν κάτι, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. Το γιατί ήδη αναλύθηκε.

 

 

Έτσι, πριν τρέξεις να ονομάσεις κάτι κουτσομπολιό επειδή είδες κάποια διαγράμματα, θα ήταν καλό να δεις τι λένε τα διαγράμματα και τι συζητιέται.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...