didymos Δημοσ. 23 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2011 το "ισχυρό" μέρος είναι ο πωλητής, και όχι ο αγοραστής. Η έκφραση "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" δεν είναι τυχαία. Δεν καταλαβαίνω τη σκέψη σου, αν ο πωλητής είναι ο ισχυρός, τότε πώς ο πελάτης έχει πάντα δίκιο; Και ποιος σου λεει εσενα οτι δεν ειναι πρακτικη για τζαμπα διαφημιση? Και πώς είσαι σίγουρος γι' αυτό που λες; Σίγουρα σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση ΑΛΛΑ... Πώς μπορείς να είσαι σίγουρος ότι όλες οι περιπτώσεις είναι εσκεμμένες; Έχεις αποδείξεις; Στην τελική, ισχύει αυτό που έγραψα στην αρχή: Πάρε τηλέφωνο και επιβεβαίωσε την τιμή. Αν η τιμή αλλάξει εντός της ημέρας, προφανώς και είναι σφάλμα πληκτρολόγησης. Αν παραμείνει και την επόμενη μέρα, τότε δικαιούσαι να μιλάς για δόλο. Απλά πράγματα...
Konstantin77 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2011 Στην τελική, ισχύει αυτό που έγραψα στην αρχή: Πάρε τηλέφωνο και επιβεβαίωσε την τιμή. Αν η τιμή αλλάξει εντός της ημέρας, προφανώς και είναι σφάλμα πληκτρολόγησης. Αν παραμείνει και την επόμενη μέρα, τότε δικαιούσαι να μιλάς για δόλο. Απλά πράγματα... το ηλεκτρονικο εμποριο στην Ελλαδα το 2012 ειναι... να παιρνεις τηλεφωνω, χαχαχαα!
beez Δημοσ. 23 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2011 νομιζω θα πρεπει να γινει μια υποκατηγορια - ακυρες προσφορες καθως εχουν πληθυνει τωρα τελευταια
McDuck Δημοσ. 27 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2011 Πάντως η τάση είναι να ''λανθάνουν'' οι τιμές προς τα κάτω!
SpirosLouis Δημοσ. 27 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2011 Πάντως η τάση είναι να ''λανθάνουν'' οι τιμές προς τα κάτω! Ναι ξεχνάνε τάχα μου δήθεν κάποιο ψηφίο πάντα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.