Προς το περιεχόμενο

Energy Big Bang PC-210.77 E


mgiorg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πάντως μετά το τηλεφώνημα σου το κατέβασαν άμεσα..

θα έπρεπε να πληρωνόμαστε για τα Bugs που τους βρίσκουμε :-D

Δημοσ.

πάντως μετά το τηλεφώνημα σου το κατέβασαν άμεσα..

θα επρεπέ να πληρωνόμαστε για τα Bugs που τους βρίσκουμε :-D

 

haha! Τουλάχιστον αυτός που βρίσκει το bug θα έπρεπε να δικαιούται μιας έκπτωσης κάτι... Συμφωνώ σε αυτό. :)

Δημοσ.

Έχει καταντήσει αηδία για τιμές που κάνει μπαμ ότι αποκλείεται να ισχύουν, να πέφτουν μερικοί σαν τα κοράκια και μετά να κλαίγονται για την άτιμη αντιμετώπιση του καταστήματος προς τον πελάτη.

Εντάξει, δε διαφωνώ ότι καμπόσοι σκατέμποροι χρησιμοποιούν τέτοια τακτική αλλά...

Το επίπεδο στο διαδικτυακό εμπόριο είναι αμφίδρομο, πρέπει να το διαθέτει και ο πελάτης. Μερικοί εδώ μέσα λειτουργούν εντελώς σαν μάζα!

Είδες βρε άνθρωπέ μου μια "απίστευτη" τιμή; Πάρε ένα τηλέφωνο και διασταύρωσέ το.

Δεν το κάνει, όμως και ξέρετε γιατί; Γιατί ένας ανώριμος διαδικτυακός πελάτης πιστεύει ότι παρασύροντας κι άλλους θα αναγκάσει το κατάστημα να πουλήσει στην εσφαλμένη τιμή...

 

Λογική και κατανόηση, κύριοι...

Δημοσ.

Αντε ρε σεις, και άλλοι υποψήφιοι για να κάνουν προσφορά στα μέλη του forum....

 

Το φαινόμενο VS εξαπλώνεται.

Δημοσ.

Το επίπεδο στο διαδικτυακό εμπόριο είναι αμφίδρομο, πρέπει να το διαθέτει και ο πελάτης.

 

Νομιζω ότι κάνεις ένα σημαντικό λάθος: στο εμπόριο, το "ισχυρό" μέρος είναι ο πωλητής, και όχι ο αγοραστής. Η έκφραση "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" δεν είναι τυχαία. Ούτε είναι τυχαίο το ότι υπάρχει ειδικό νομοθετικό πλαίσιο αλλά και θεσμικά όργανα για την προστασία του καταναλωτή. Τούτο ισχύει πολύ περισσότερο στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, στις οποίες όλη η συναλλαγή γίνεται από απόσταση.

Το επίπεδο λοιπόν, πρέπει να αγωνιστούμε να το αποκτήσει ο έμπορος πρώτα, και μετά ο καταναλωτής. Για να γίνει αυτό, σκόπιμο είναι να αποκτήσουν οι καταναλωτές τη λεγόμενη καταναλωτική συνείδηση. Ώστε πολύ καλά κάνουν όσοι κράζουν τα εσκεμμένα ή ερασιτεχνικά λάθη στις τιμές των προϊόντων.

Δημοσ.

Έχει καταντήσει αηδία για τιμές που κάνει μπαμ ότι αποκλείεται να ισχύουν, να πέφτουν μερικοί σαν τα κοράκια και μετά να κλαίγονται για την άτιμη αντιμετώπιση του καταστήματος προς τον πελάτη.

Εντάξει, δε διαφωνώ ότι καμπόσοι σκατέμποροι χρησιμοποιούν τέτοια τακτική αλλά...

Το επίπεδο στο διαδικτυακό εμπόριο είναι αμφίδρομο, πρέπει να το διαθέτει και ο πελάτης. Μερικοί εδώ μέσα λειτουργούν εντελώς σαν μάζα!

Είδες βρε άνθρωπέ μου μια "απίστευτη" τιμή; Πάρε ένα τηλέφωνο και διασταύρωσέ το.

Δεν το κάνει, όμως και ξέρετε γιατί; Γιατί ένας ανώριμος διαδικτυακός πελάτης πιστεύει ότι παρασύροντας κι άλλους θα αναγκάσει το κατάστημα να πουλήσει στην εσφαλμένη τιμή...

 

Λογική και κατανόηση, κύριοι...

 

Και ποιος σου λεει εσενα οτι δεν ειναι πρακτικη για τζαμπα διαφημιση? Σαν να εχει ενταθει το φαινομενο τον τελευταιο καιρο...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...