Προς το περιεχόμενο

Παραγγελια απο ηλεκτρονικα καταστηματα


peter_pan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα σε ολους,

Εχω μια απορια σχετικα με τις παραγγελιες μεσω internet απο e-shops γενικα.

Συνηθως οταν παραγγελνουμε κατι μεσα απο τη σελιδα του καταστηματος χρειαζεται να δωσουμε καποια στοιχεια μας και καμια φορα να γινουμε και μελος στη σελιδα(και στο καταστημα αυτοματος) και οταν ολοκληρωθει η παραγγελια μας δινεται ενας κωδικος που χρησιμοποιειται στον ελεγχο εξελιξης της παραγγελιας μας.Επισης, συνηθως σε ενημερωνουν με καποιο e-mail για την επικυρωση της παραγγελιας.Μεχρι εδω ολα καλα.

 

Η απορια μου τωρα ειναι η εξης.

Αν κανω μια παραγγελια σε καποιο ηλεκτρονικο καταστημα αφου γινω μελος, συμπληρωνοντας τα απαραιτητα στοιχεια και αφου μου εχουν δωσει και τον κωδικο της παραγγελιας, ειναι δυνατον να "εξαφανισουν" ως δια μαγειας την παραγγελια σαν να μην υπηρξε ποτε?Εχουν αυτο το δικαιωμα?Μπορω να κανω εγω κατι για να διεκδικησω την παραγγελια μου ωστε να ολοκληρωθει?

Δημοσ.

Συνήθως με την παραγγελία και το tracking number, σου έρχεται και η παραγγελία με email. Με βάση τον αριθμό παραγγελίας και το tracking number μπορείς να ζητήσεις να δεις τι έχει γίνει.

 

Τώρα, για να σβήσει κάποιος την παραγγελία από το σύστημα εσκεμμένα, θα πρέπει να σβήσει την παραγγελία σαν δελτίο, το transaction της πληρωμής, τα emails που έφυγαν από το σύστημα και να φτιάξει πάλι τα id's ώστε να μην υπάρχει κενό. Πράγμα που απαιτεί δουλειά.

Αν για κάποιο λόγο πρέπει να φύγει μία παραγγελία από το σύστημα, το πιο εύκολο είναι να ακυρωθεί και απλά μένει μέσα έτσι.

Δημοσ.

Στο 90% των περιπτωσεων, στελνεται mail που επιβεβαιωνει την παραγγελια.

Το mail αυτο, εφοσον σταλθει δεν μπορει να.. σβηστει κιολας.

Αλλα και παλι, οταν γινει η παραγγελια, αν τυχον και δεν εχουν αποθεμα (ή απλα εβαλαν μια προσφορα για.. κραχτη),

ή θα σου στειλουν mail που θα σε ενημερωσουν ή θα σε καλεσουν για ακυρωση, ή αν ειναι πολυ καλο το μαγαζι θα σου

αντιπροτεινει κατι πιο ακριβο στην ιδια τιμη της προσφορας.

Δημοσ.

Παράγγειλες κι εσύ τον Samsung F3 ε; :lol: :lol: :lol:

 

Ναι.

Πες μου οτι επαθες το ιδιο!

 

Το θεμα παιδια ειναι πως δεν ακυρωθηκε η παρραγελια.Ουτε ενημερωθηκα με e-mail οτι ακυρωθηκε.

Απλα εξαφανιστηκε!Οταν κανω Log-in στο site του καταστηματος και παω να κανω ελεγχο της παραγγελιας, δεν την βρησκει καν!Μου λεει οτι δεν εχω κανει καμια παραγγελια.

Δημοσ.

Και να ήμασταν μόνο εμείς οι 2... :lol: :lol: :lol:

 

Και τωρα τι?

Δεν μπορουμε να κανουμε κατι δηλαδη?

Μπορει ο καθενας να ακυρωνει ετσι απλα παραγγελιες χωρις να διευκρινιζει το λογο και χωρις να ενημερωνει τον πελατη?Εφ'οσον υπαρχει το e-mail με την επιβεβαιωση της παραγγελιας δεν γινεται τιποτα?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...