Aias Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 για να δουμε τι θα απαντησουν που δεν ενημερωνουν και σβηνουν τις παραγγελιες (λεμε αν)
ison Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Καντε ενα register στο skroutz και απλα γραφτε μια αρνητικη κριτικη....εχει παραπαει το παραμυθι με το hacking ...και στην τελικη ειναι δικια τους υποχρεωση να ειναι safe η database τους και οχι του καταναλωτη. Απο εκει και περα αν δεν κανω λαθος εχει ξαναγινει το ιδιο στο εν λογω καταστημα. (dont quote me on that).
beez Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 ειναι παρα πολυ απλο αν δεν μπορου να διαφυλάξουν την ιστιοσελίδα τους, τη βαση τους και το ηλεκτρονικο τους κατάστημα να μην πουλάνε ονλαιν. γιατι στο αμαζον δεν συμβαίνουν ποτέ τετοια θέματα και στην ελλαδα γινονται σε μόνιμη βάση? στο κατω κατω ας φτιαξουν ενα πρόγραμμα που να τους ειδοποιει οταν καποιο αντικείμενο πωλείτε κατω του κόστους η να χρειάζετε καποια παρέμβαση απο εξουσιοδοτημένο χρηστη. δηλαδη μπηκανε χακερ στο σαιτ και αλλαξανε την τιμη σε ενα προιον, και με αυτο ασχολείτε η υπηρεσία διώξης ηλεκτρονικού εγκλήματος - έλεος δλδ. απλως ξερουν οτι με τετοιες πρακτικές δεν εχουν συνέπειες απο της ελληνικές ρυθμιστικες (χα) αρχές οποτε τους παίρνει...
runner69 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 2) Η δικαιολογία είναι εντελώς αστεία και δεν μπορείς να την επιβεβαιώσεις. οντως δεν μπορεις να επιβεβαιωσεις αν ισχυει κατι τετοιο αλλα εχεις τις γνωσεις και για αυτο κρινεις οτι αποτελει αστεια δικαιολογια;
Konstantin77 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 οντως δεν μπορεις να επιβεβαιωσεις αν ισχυει κατι τετοιο αλλα εχεις τις γνωσεις και για αυτο κρινεις οτι αποτελει αστεια δικαιολογια; ο καθενας εχει τη γνωση να ξερει οτι δεν μπαινοβγαινουν χακερ αλλαζοντας μια τιμη επειδη δεν τους περισσευαν χρηματα να αγορασουν το προιον στην κανονικη!, φυσικα οσοι υποστηριζουν το καταστημα γινονται το ιδιο αστειοι, ελεος πια!!!
garna Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Αμαν πια. Ελεος εσείς που στηρίζετε το κατάστημα. Καταλάβετέ το ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΝΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ. Εκτός αν με θεωρείς ύποπτο για το λεγόμενο Hacking της τιμής ενός προϊόντος. Αρα αν δώσω χρόνο και σκεφτώ λίγο παραπάνω θα πρέπει αυτοί από το κατάστημα να μας εξηγήσουν αν μας θεωρούν υπεύθυνους για hacking της τιμής ενός προϊόντος και μπορώ να σκεφτώ και περισσότερο αλλά μάλλον δεν αξίζει το κόπο για τους συγκεκριμένους που υπερηφανεύονται ότι έχουν αύξηση 300% στον τζίρο τους. Κανείς δεν τους είπε ότι όταν όλα πάνε ομαλά δεν κρίνεται τίποτε. Στην στραβή που θα συμβεί φαίνεται ο χαρακτήρας.
eko13 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Εγω εχω παρατηρησει κατι αλλο, ψαχνεις κατι στο σκρουτζ και το βλεπεις σε σουπερ (οχι εξωπραγματικη) τιμη το κλικαρεις και βλεπεις οτι ενα μαγαζι το εχεις οντως σε σουπερ τιμη σε σχεση με αλλα, αλλά οταν κλικαρει το προιον στο μαγαζι αυτο βλεπεις οτι πραγματικα ειναι σε τιμη εφαμιλο με τα αλλα. Παραδειγμα ψαχνεις ενα συγκεκριμενο λαπτοπ που μεσο ορο κανει 400 ευρω, το πατας στο σκρουτζ και το βλεπεις 310, το κλικαρεις και βλεπεις οτι ο φιρφιρικοσ αεβεε το εχει 310 οι αλλοι 370 και πανω, οταν κλικαρεις τον φιρφιρικο βλεπεις οτι και εκει κανει 370. Αυτο δεν ειναι επεισης εξαπατηση?
runner69 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 ο καθενας εχει τη γνωση να ξερει οτι δεν μπαινοβγαινουν χακερ αλλαζοντας μια τιμη επειδη δεν τους περισσευαν χρηματα να αγορασουν το προιον στην κανονικη!, φυσικα οσοι υποστηριζουν το καταστημα γινονται το ιδιο αστειοι, ελεος πια!!! γιατι ο χακερ που ενδεχομενως να εκανε κατι τετοιο, δεν το γνωριζουμε αν ισχυει, θα το εκανε γιατι ξερει οτι καποιοι δεν εχουν τα χρηματα να αγορασουν το προιον στην κανονικη τιμη και ειπε να τους βοηθησει; lol ρε παιδια τι ειναι αυτα που λεμε τωρα; Να παιξουν θελουν ορισμενοι και γνωριζουν οτι ο κοσμος μαθαινει πλεον αμεσα αυτες τις "προσφορες" και θα δημιουργησουν μπαχαλο.
ATsatidis Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Καλησπέρα σας κύριοι. Δεν θέλω να πω πολλά λόγια όμως θα αναφέρω κάποια πράγματα. Λοιπόν αν κράζετε την Vision Studio να κράζετε εμένα προσωπικά. Γιατί εγώ δίνω εντολές μέσα από τότε που ιδρύθηκε (8 χρόνια πριν) μέχρι σήμερα. Οι παραγγελίες όλες αφαιρέθηκαν από την βάση δεδομένων κατόπιν δικής μου εντολής να γίνει άμεσο backup για την κατάσταση 12 ώρες πριν. Ευχαριστώ όλους που υποστηρίζουν το κατάστημα γιατί δυστυχώς παρατηρώ ότι αυτό που προσπαθούσε να πετύχει αυτός που έκανε ζημιά το πέτυχε. Δυσφήμιση. Είναι αναπόφευκτο σε τέτοιες περιπτώσεις ότι και αν κάνεις. Μπορώ να σκεφτώ 10 δικαιολογίες να σας πω και να πάρω σε όλους τηλέφωνο όμως δεν βοηθάει πολύ πιστέψτε με. 2 χρόνια πριν από λάθος προμηθευτή εμφανίστηκε μία κάρτα γραφικών από 350 € σε 7 €. Και αυτό έγινε τα Χριστούγεννα. Μέσα σε 3 μέρες που ήμασταν κλειστά μπήκαν 182 παραγγελίες. Προσπαθήσαμε να εξηγήσουμε στον καθέναν τι συνέβη. Ακούσαμε ότι μπορείτε να φανταστείτε. Νομίζετε ότι κάποιος από εμάς επίτηδες παίζει με τιμές στο site μας? Έχει όρεξη να δυσφημιστεί? Και στο συμβάν που έγινε χθες θα παίρναμε τηλέφωνα αν το θέμα δεν αφορούσε την ασφάλεια και έπρεπε να γίνουν κάποιες ενέργειες πρώτα και άμεσα. Υπάρχει σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα. Τώρα ειλικρινά απλά δεν γνωρίζω ποιος συγκεκριμένα παρήγγειλε για να τον ενημερώσω γιατί το backup αφαίρεσε όλες τις παραγγελίες από μέσα που έγιναν μέσα στην νύχτα. Λυπάμαι που συνέβη κάτι τέτοιο περισσότερα από όλους σας. Γιατί είστε 50 και εγώ ένας και όλα αυτά τα διαβάζω εις βάρος μου γιατί αναλαμβάνω ευθύνες για πελατολόγιο 50 000 ατόμων πανελλαδικά. Και προσωπικά γνωρίζω αρκετά άτομα από αυτό το Thread. Θέλω να πω ότι διαφέρουμε από απρόσωπες επιχειρήσεις. Και όποιος θέλει μπορεί ανά πάσα στιγμή να με καλέσει στο γραφείο η να περάσει από το κατάστημα να μου πει πόσο άδικα τον φέρθηκα. Δεν πιστεύω ότι δεν έδωσα σημασία έστω και μία φορά στο πρόβλημα του πελάτη του καταστήματος ο οποίος μου το ανέφερε. Και επίσης τονίζω ότι δεν θα ασχοληθώ με άτομο που ακούει τον εαυτό του μόνο. Για να υπάρχει διάλογος πρέπει να καταλαβαίνει ο ένας τον άλλον. Ειλικρινά πείτε μου ποιος από όσους έκαναν παραγγελία πίστευε ότι ένας τέτοιος δίσκος μπορεί να κάνει τόσο σε εμάς? Δηλαδή κάτω από το κόστος της κατασκευής του από το εργοστάσιο δεν μιλάμε καν για αγορά. Κρατάμε έτσι και αλλιώς την ποιο χαμηλή τιμή του προϊόντος στην χώρα. Ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τους πελάτες που έπαιρναν τηλέφωνο από νωρίς το πρωί και έλεγαν «παιδιά συνέβη κάτι διορθώστε το μην έχετε πρόβλημα». Για να ολοκληρώσω. Είμαστε όλοι άνθρωποι. Και δεν είναι άγιος κανένας. Και η VISION STUDIO έκανε λάθη και δεν θεωρώ σωστό ότι δεν σας ενημερώσαμε άμεσα απλά διάλεξα το μικρότερο κακό. Και έχω ευθύνη για αυτό που διαλέγω. Απλά θέλω να πω ότι προσπαθώ να είμαι όσο γίνεται πιο συνεπής και ειλικρινής μαζί σας. Μπορώ να κρυφτώ πίσω από τους όρους του καταστήματος που αναφέρουν ξεκάθαρα ότι μέχρι να γίνει η παραγγελία αποδεκτή από κατάστημα δεν σημαίνει τίποτα σαν παραγγελία κ.τ.λ. Όμως απλά ζητώ συγνώμη και λυπάμαι πάρα πολύ. Αν δεν το αισθανόμουν δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να γράψω όλα αυτά. Είστε 50 000 άτομα και εγώ ένας. Απλά σκεφτείτε το. Και το θέμα ασφάλειας δεδομένων δεν τίθεται. Πρόκειται για κακόβουλη πράξη πρώην εξωτερικό συνεργάτη με σκοπό την δυσφήμηση της εταιρείας που είχε πρόσβαση μόνο στην διαχείριση προϊόντων (περνούσε χαρακτηριστικά). Και οι συνέπειες θα πάρουν τον δρόμο τους. Δεν θα αναφερθώ σε άλλες λεπτομέρειες. Στο πελατολόγιο όπως και στην τιμολόγηση έχουν πρόσβαση μόνο τα άτομα που είναι εντός χώρου της εταιρείας. Για αυτό ακόμα όταν αλλάζετε τα στοιχεία της καρτέλας σας δεν αλλάζουν άμεσα και ζητούμε ειδοποίηση για να εγκρίνουμε τις αλλαγές. Καμία διαρροή προσωπικών δεδομένων δεν συνέβη. Και σε όλα τα συμβάντα μαθαίνεις κάτι. Πλέον όταν πρόκειται για αλλαγή τιμής κάτω από το κόστος αγοράς το σύστημα απλά θα προσπερνάει μία τέτοια εντολή. Έγινε χθες το ανάλογο update. Με εκτίμηση, Αλέξιος Τσατίδης Διευθυντής Vision STudio Computers
unstable_hero Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 εχει ξαναγινει το ιδιο "hacking" και παλαιοτερα απο οτι θυμαμαι στο ιδιο site σε πιο πολλα προιοντα...αν ξαναδειτε προσφορα τρελη it's hacking και προσπεραστε προσoxη οι χακερ θα κυριεψουν και το δικο σας pc...ειμαστε στο ελεος τους
p_under Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 παιδια το θεμα εχει ξεφτυλιστει κ απο τις 2 μεριες , μερικοι προσπαθουν να βγαλουν κ απο την μυγα ξυγκι κ ας βαλουν εναν επιχειρηματια "μεσα". αλλα απο την αλλη κ μερικοι επιχειρηματιες , δεν θελω να πιστεψω οτι ειναι επιτηδες , κανουν αυτα τα λαθη κ δινουν πολλα δικαιωματα ωστε να γινεται καλη-κακη κουβεντα γυρω απο το ονομα τους.
Aias Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Καλησπέρα σας κύριοι. Δεν θέλω να πω πολλά λόγια όμως θα αναφέρω κάποια πράγματα. Λοιπόν αν κράζετε την Vision Studio να κράζετε εμένα προσωπικά. Γιατί εγώ δίνω εντολές μέσα από τότε που ιδρύθηκε (8 χρόνια πριν) μέχρι σήμερα. Οι παραγγελίες όλες αφαιρέθηκαν από την βάση δεδομένων κατόπιν δικής μου εντολής να γίνει άμεσο backup για την κατάσταση 12 ώρες πριν. Ευχαριστώ όλους που υποστηρίζουν το κατάστημα γιατί δυστυχώς παρατηρώ ότι αυτό που προσπαθούσε να πετύχει αυτός που έκανε ζημιά το πέτυχε. Δυσφήμιση. Είναι αναπόφευκτο σε τέτοιες περιπτώσεις ότι και αν κάνεις. Μπορώ να σκεφτώ 10 δικαιολογίες να σας πω και να πάρω σε όλους τηλέφωνο όμως δεν βοηθάει πολύ πιστέψτε με. 2 χρόνια πριν από λάθος προμηθευτή εμφανίστηκε μία κάρτα γραφικών από 350 € σε 7 €. Και αυτό έγινε τα Χριστούγεννα. Μέσα σε 3 μέρες που ήμασταν κλειστά μπήκαν 182 παραγγελίες. Προσπαθήσαμε να εξηγήσουμε στον καθέναν τι συνέβη. Ακούσαμε ότι μπορείτε να φανταστείτε. Νομίζετε ότι κάποιος από εμάς επίτηδες παίζει με τιμές στο site μας? Έχει όρεξη να δυσφημιστεί? Και στο συμβάν που έγινε χθες θα παίρναμε τηλέφωνα αν το θέμα δεν αφορούσε την ασφάλεια και έπρεπε να γίνουν κάποιες ενέργειες πρώτα και άμεσα. Υπάρχει σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα. Τώρα ειλικρινά απλά δεν γνωρίζω ποιος συγκεκριμένα παρήγγειλε για να τον ενημερώσω γιατί το backup αφαίρεσε όλες τις παραγγελίες από μέσα που έγιναν μέσα στην νύχτα. Λυπάμαι που συνέβη κάτι τέτοιο περισσότερα από όλους σας. Γιατί είστε 50 και εγώ ένας και όλα αυτά τα διαβάζω εις βάρος μου γιατί αναλαμβάνω ευθύνες για πελατολόγιο 50 000 ατόμων πανελλαδικά. Και προσωπικά γνωρίζω αρκετά άτομα από αυτό το Thread. Θέλω να πω ότι διαφέρουμε από απρόσωπες επιχειρήσεις. Και όποιος θέλει μπορεί ανά πάσα στιγμή να με καλέσει στο γραφείο η να περάσει από το κατάστημα να μου πει πόσο άδικα τον φέρθηκα. Δεν πιστεύω ότι δεν έδωσα σημασία έστω και μία φορά στο πρόβλημα του πελάτη του καταστήματος ο οποίος μου το ανέφερε. Και επίσης τονίζω ότι δεν θα ασχοληθώ με άτομο που ακούει τον εαυτό του μόνο. Για να υπάρχει διάλογος πρέπει να καταλαβαίνει ο ένας τον άλλον. Ειλικρινά πείτε μου ποιος από όσους έκαναν παραγγελία πίστευε ότι ένας τέτοιος δίσκος μπορεί να κάνει τόσο σε εμάς? Δηλαδή κάτω από το κόστος της κατασκευής του από το εργοστάσιο δεν μιλάμε καν για αγορά. Κρατάμε έτσι και αλλιώς την ποιο χαμηλή τιμή του προϊόντος στην χώρα. Ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τους πελάτες που έπαιρναν τηλέφωνο από νωρίς το πρωί και έλεγαν «παιδιά συνέβη κάτι διορθώστε το μην έχετε πρόβλημα». Για να ολοκληρώσω. Είμαστε όλοι άνθρωποι. Και δεν είναι άγιος κανένας. Και η VISION STUDIO έκανε λάθη και δεν θεωρώ σωστό ότι δεν σας ενημερώσαμε άμεσα απλά διάλεξα το μικρότερο κακό. Και έχω ευθύνη για αυτό που διαλέγω. Απλά θέλω να πω ότι προσπαθώ να είμαι όσο γίνεται πιο συνεπής και ειλικρινής μαζί σας. Μπορώ να κρυφτώ πίσω από τους όρους του καταστήματος που αναφέρουν ξεκάθαρα ότι μέχρι να γίνει η παραγγελία αποδεκτή από κατάστημα δεν σημαίνει τίποτα σαν παραγγελία κ.τ.λ. Όμως απλά ζητώ συγνώμη και λυπάμαι πάρα πολύ. Αν δεν το αισθανόμουν δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να γράψω όλα αυτά. Είστε 50 000 άτομα και εγώ ένας. Απλά σκεφτείτε το. Και το θέμα ασφάλειας δεδομένων δεν τίθεται. Πρόκειται για κακόβουλη πράξη πρώην εξωτερικό συνεργάτη με σκοπό την δυσφήμηση της εταιρείας που είχε πρόσβαση μόνο στην διαχείριση προϊόντων (περνούσε χαρακτηριστικά). Και οι συνέπειες θα πάρουν τον δρόμο τους. Δεν θα αναφερθώ σε άλλες λεπτομέρειες. Στο πελατολόγιο όπως και στην τιμολόγηση έχουν πρόσβαση μόνο τα άτομα που είναι εντός χώρου της εταιρείας. Για αυτό ακόμα όταν αλλάζετε τα στοιχεία της καρτέλας σας δεν αλλάζουν άμεσα και ζητούμε ειδοποίηση για να εγκρίνουμε τις αλλαγές. Καμία διαρροή προσωπικών δεδομένων δεν συνέβη. Και σε όλα τα συμβάντα μαθαίνεις κάτι. Πλέον όταν πρόκειται για αλλαγή τιμής κάτω από το κόστος αγοράς το σύστημα απλά θα προσπερνάει μία τέτοια εντολή. Έγινε χθες το ανάλογο update. Με εκτίμηση, Αλέξιος Τσατίδης Διευθυντής Vision STudio Computers Εμενα παντως με καλυψες και χαιρομαι για την ειλικρινη απαντηση . Προσωπικα ελεγα οτι δεν θα αγοραζα κατι απο το καταστημα ακομα και σε καλη τιμη να το ειχατε αλλα πλεον αλλαξα γνωμη.Απλα υπαρχουν και ατομα που δεν διαβαζουν το site.Για να καλυψετε τις απωλειες, ενα μαιλ εστω και το ιδιο σε ολους νομιζω οτι μπορει να σταλει. Γιατι οπως με την απαντηση το καταστημα πλεον δεν ειναι απροσωπο αλλα εχει προσωπο για να φερεις κοντα σου πελατες πρεπει να εχεις προσωπο και να σε νιωθουν δικο τους. Μην γινεται Πλαισιο και E-Shop που εκει οτι και να γινει κανενας δεν περνει την ευθυνη και σε πεταει ο ενας στον αλλον.
garna Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Αν αυτό που κάνατε σήμερα κύριε Τσατίδη το είχατε κάνει από την πρώτη στιγμή δεν θα νοιώθατε επίθεση από κανέναν. Η συγνώμη σας άργησε αλλά και πάλι συνοδεύεται από πολλά που αν κάποιος έχει όρεξη θα μπορούσε να μιλάει μέρες. Το πιο σημαντικό, το πελατολόγιο είναι το τελευταίο που σκεφτήκατε σε στιγμή κρίσης. Σωστά, την επόμενη στιγμή στέλνεις ενα email σε όλους και ενημερώνεις εφόσον βέβαια δεν ήμασταν ύποπτοι...
aiantas Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Καλησπέρα σας κύριοι. Δεν θέλω να πω πολλά λόγια όμως θα αναφέρω κάποια πράγματα. Λοιπόν αν κράζετε την Vision Studio να κράζετε εμένα προσωπικά. Γιατί εγώ δίνω εντολές μέσα από τότε που ιδρύθηκε (8 χρόνια πριν) μέχρι σήμερα. Οι παραγγελίες όλες αφαιρέθηκαν από την βάση δεδομένων κατόπιν δικής μου εντολής να γίνει άμεσο backup για την κατάσταση 12 ώρες πριν. Ευχαριστώ όλους που υποστηρίζουν το κατάστημα γιατί δυστυχώς παρατηρώ ότι αυτό που προσπαθούσε να πετύχει αυτός που έκανε ζημιά το πέτυχε. Δυσφήμιση. Είναι αναπόφευκτο σε τέτοιες περιπτώσεις ότι και αν κάνεις. Μπορώ να σκεφτώ 10 δικαιολογίες να σας πω και να πάρω σε όλους τηλέφωνο όμως δεν βοηθάει πολύ πιστέψτε με. 2 χρόνια πριν από λάθος προμηθευτή εμφανίστηκε μία κάρτα γραφικών από 350 € σε 7 €. Και αυτό έγινε τα Χριστούγεννα. Μέσα σε 3 μέρες που ήμασταν κλειστά μπήκαν 182 παραγγελίες. Προσπαθήσαμε να εξηγήσουμε στον καθέναν τι συνέβη. Ακούσαμε ότι μπορείτε να φανταστείτε. Νομίζετε ότι κάποιος από εμάς επίτηδες παίζει με τιμές στο site μας? Έχει όρεξη να δυσφημιστεί? Και στο συμβάν που έγινε χθες θα παίρναμε τηλέφωνα αν το θέμα δεν αφορούσε την ασφάλεια και έπρεπε να γίνουν κάποιες ενέργειες πρώτα και άμεσα. Υπάρχει σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα. Τώρα ειλικρινά απλά δεν γνωρίζω ποιος συγκεκριμένα παρήγγειλε για να τον ενημερώσω γιατί το backup αφαίρεσε όλες τις παραγγελίες από μέσα που έγιναν μέσα στην νύχτα. Λυπάμαι που συνέβη κάτι τέτοιο περισσότερα από όλους σας. Γιατί είστε 50 και εγώ ένας και όλα αυτά τα διαβάζω εις βάρος μου γιατί αναλαμβάνω ευθύνες για πελατολόγιο 50 000 ατόμων πανελλαδικά. Και προσωπικά γνωρίζω αρκετά άτομα από αυτό το Thread. Θέλω να πω ότι διαφέρουμε από απρόσωπες επιχειρήσεις. Και όποιος θέλει μπορεί ανά πάσα στιγμή να με καλέσει στο γραφείο η να περάσει από το κατάστημα να μου πει πόσο άδικα τον φέρθηκα. Δεν πιστεύω ότι δεν έδωσα σημασία έστω και μία φορά στο πρόβλημα του πελάτη του καταστήματος ο οποίος μου το ανέφερε. Και επίσης τονίζω ότι δεν θα ασχοληθώ με άτομο που ακούει τον εαυτό του μόνο. Για να υπάρχει διάλογος πρέπει να καταλαβαίνει ο ένας τον άλλον. Ειλικρινά πείτε μου ποιος από όσους έκαναν παραγγελία πίστευε ότι ένας τέτοιος δίσκος μπορεί να κάνει τόσο σε εμάς? Δηλαδή κάτω από το κόστος της κατασκευής του από το εργοστάσιο δεν μιλάμε καν για αγορά. Κρατάμε έτσι και αλλιώς την ποιο χαμηλή τιμή του προϊόντος στην χώρα. Ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τους πελάτες που έπαιρναν τηλέφωνο από νωρίς το πρωί και έλεγαν «παιδιά συνέβη κάτι διορθώστε το μην έχετε πρόβλημα». Για να ολοκληρώσω. Είμαστε όλοι άνθρωποι. Και δεν είναι άγιος κανένας. Και η VISION STUDIO έκανε λάθη και δεν θεωρώ σωστό ότι δεν σας ενημερώσαμε άμεσα απλά διάλεξα το μικρότερο κακό. Και έχω ευθύνη για αυτό που διαλέγω. Απλά θέλω να πω ότι προσπαθώ να είμαι όσο γίνεται πιο συνεπής και ειλικρινής μαζί σας. Μπορώ να κρυφτώ πίσω από τους όρους του καταστήματος που αναφέρουν ξεκάθαρα ότι μέχρι να γίνει η παραγγελία αποδεκτή από κατάστημα δεν σημαίνει τίποτα σαν παραγγελία κ.τ.λ. Όμως απλά ζητώ συγνώμη και λυπάμαι πάρα πολύ. Αν δεν το αισθανόμουν δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να γράψω όλα αυτά. Είστε 50 000 άτομα και εγώ ένας. Απλά σκεφτείτε το. Και το θέμα ασφάλειας δεδομένων δεν τίθεται. Πρόκειται για κακόβουλη πράξη πρώην εξωτερικό συνεργάτη με σκοπό την δυσφήμηση της εταιρείας που είχε πρόσβαση μόνο στην διαχείριση προϊόντων (περνούσε χαρακτηριστικά). Και οι συνέπειες θα πάρουν τον δρόμο τους. Δεν θα αναφερθώ σε άλλες λεπτομέρειες. Στο πελατολόγιο όπως και στην τιμολόγηση έχουν πρόσβαση μόνο τα άτομα που είναι εντός χώρου της εταιρείας. Για αυτό ακόμα όταν αλλάζετε τα στοιχεία της καρτέλας σας δεν αλλάζουν άμεσα και ζητούμε ειδοποίηση για να εγκρίνουμε τις αλλαγές. Καμία διαρροή προσωπικών δεδομένων δεν συνέβη. Και σε όλα τα συμβάντα μαθαίνεις κάτι. Πλέον όταν πρόκειται για αλλαγή τιμής κάτω από το κόστος αγοράς το σύστημα απλά θα προσπερνάει μία τέτοια εντολή. Έγινε χθες το ανάλογο update. Με εκτίμηση, Αλέξιος Τσατίδης Διευθυντής Vision STudio Computers Kύριε Τσατίδη, καλησπέρα σας, Εμένα προσωπικά δε με πείθετε. Aν κάνατε ότι λέτε, πως στείλατε email σε αυτούς που έκαναν παραγγελία αφού όπως μας γράφετε επαναφέρατε το σύστημα 12 ώρες πριν; Δε χάθηκαν οι παραγγελίες; Ανεπιτυχής τουλάχιστον θα έλεγα η προσπάθεια συγκάλυψης. Οι επιθέσεις από "hacker" (Anonymous, LulzSec) μπορεί να είναι της μόδας αλλά όχι και έτσι. Πάντως μπορώ να πω ότι χαμογέλασα με τη δικαιολογία σας. Είμαι δύσπιστος ή δε μας τα λέτε καλά;...
iVagGr Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 ρε παιδιά ο άνθρωπος μπήκε στον κόπο να σας γράψει ενα κείμενο ολόκληρο προσπαθώντας να σας εξηγήσει πως έχει η κατάσταση. Μερικοί είναι δύσπιστοι, εντάξει, λογικό. Έχει γίνει πάρα πολλές φορές αυτό το πράγμα με τις τιμές κατα καιρούς απο διάφορα καταστήματα και είναι λογικό να αντιδράμε έτσι. Αλλά εγώ προσωπικά δεν είδα ποτέ ούτε έναν εκπρόσωπο ονομαστικά κιόλας να δίνει εξηγήσεις σε φόρουμ. Αλλά και στην τελική υπάρχουν άτομα που ζουν για να βρίσκουν #@#$%^$%@ στο σκρούτζ και να κάνουν σαματά μπάς και πάρουν τιποτα κούτρα. Και τί έγινε? στο σούπερ μάρκετ όταν πας δεν έχει λάθος τιμή? εκεί τι κάνεις? η το παίρνεις ή το αφήνεις και άντε γειά. Και εγω εκανα για πλάκα όμως την παραγγελια τον δίσκο μπας και το διορθώσουν και φυσικά για σενα πιό πανω που ρώτας για τα mail, βαλε το μυαλο σου να δουλεψει και σκεψου οτι οπως και γω εστειλαν ποσοι mail στην εταιρια και ρωτησαν που ειναι η παραγγελια τους. Και εκει ακομα ελαβα απαντηση απο τον κ. Τσατιδη. Τίποτα άλλο προσωπικά δεν έχω λάβει. Βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει. Αν δεν υπήρχαν τα καταστήματα όπως το Vision STudio όλες οι αλυσίδες θα είχαν ανεβάσει τις τιμές τους στο άπειρο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.