Προς το περιεχόμενο

Samsung Spinpoint F3 1TB - 8.61 Ευρώ;;


Asta_na_Pane

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

δεν μπήκανε καν στο κόπο να ειδοποιήσουν ή να ζητήσουν συγνώμη,αυτό κάτι σημαίνει για τη σοβαρότητα του καταστήματος και το σεβασμό στους πελάτες.

  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Όσον αφορά την αξιοπιστία – οποιοδήποτε site μπορεί να πάθει κάτι τέτοιο. Μέχρι και στην Sony και Microsoft και στην Yahoo (όπου έχετε το Email Account) έχουν γίνει εισβολές όμως κανένας δεν διαγράφει τις καρτέλες του από εκεί.[/i]

Σε λιγο θα μας πουν οτι το vision ειναι μεγαλυτερο και απο τη google και εχει γινει στοχος των anonymous για τις τρελλες τιμες που εχει και χαλαει τη πιατσα :fear: .Ωπα μαγκες λιγο ρεγουλο...

Δημοσ.

Για να το ξαναπούμε.

Το θέμα είναι ότι διέγραψαν τις παραγγελίες χωρίς καμία ειδοποίηση.

Ακόμα χειρότερα που συνεχίζουν να λένε ότι έχουν πρόβλημα παραβίασης ασφάλειας. Τότε θα έπρεπε να διαγράψουν όλους τους λογαριασμούς.

Αν δεν το κάνουν είναι υπόλογοι για κάθε παράνομη χρήση των δικών μου στοιχείων που αποθηκεύουν και ανοιχτοί σε κάθε νόμιμο μέσο διεκδίκησης αποζημίωσης.

Με λίγα λόγια έχουν χάσει την μπάλα.

Δημοσ.

Ακριβώς αυτό.

 

Δεν κρίνουμε την επιχείρηση για το λάθος (αν ήταν όντως) στην τιμή. Την κρίνουμε γιατί, όποια κι αν ήταν η αιτία που βγήκε στον αέρα ο δίσκος με λάθος τιμή, η εταιρεία α) διέγραψε τις παραγγελίες χωρίς να ενημερώσει έγκαιρα τον πελάτη και β) ισχυρίστηκε παραβίαση του συστήματός της (άρα και πιθανή διαροή προσωπικών δεδομένων για την ασφάλεια των οποίων είναι αποκλειστικά υπεύθυνη) και πάλι χωρίς να ενημερώσει όλους τους εγγεγραμμένους πελάτες της.

 

Φίλε Bigi444444, παρόλο που μπορεί να είναι πραγματικό γεγονός η παραβίαση του συστήματός τους, η αντιμετώπιση του προβλήματος έγινε ίσως με το χειρότερο δυνατό τρόπο. Νομίζω ότι το νόημα του νήματος είναι αυτό κι όχι αν λένε αλήθεια ή ψέματα για τον πραγματικό λόγο του λάθους.

 

 

Για να το ξαναπούμε.

Το θέμα είναι ότι διέγραψαν τις παραγγελίες χωρίς καμία ειδοποίηση.

Ακόμα χειρότερα που συνεχίζουν να λένε ότι έχουν πρόβλημα παραβίασης ασφάλειας. Τότε θα έπρεπε να διαγράψουν όλους τους λογαριασμούς.

Αν δεν το κάνουν είναι υπόλογοι για κάθε παράνομη χρήση των δικών μου στοιχείων που αποθηκεύουν και ανοιχτοί σε κάθε νόμιμο μέσο διεκδίκησης αποζημίωσης.

Με λίγα λόγια έχουν χάσει την μπάλα.

Δημοσ.

καθεστε κ βγαζεται απο την μυγα ξυγκι . αφου ολοι το ξερετε οτι ειναι λαθος , βγαζει ματι . ειπε κατι ο george o_c κ δεν τον ακουσατε , μην δινεται τσαμπα τα στοιχεια σας, διαφημηση τους κανεται .

Δημοσ.

ψηθειτε να παραγγειλουμε ολοι διαφορα πραγματα απο το vizi και οταν τα φερει στη πορτα μας να πουμε "συγγνωμη καποιος μου χακαρε το λογαριασμο και παρηγγειλε πραγματα"

 

η ακομα καλυτερα

 

"εγω δε παρηγγειλα τιποτα,μαλλον ο χακερ που μπηκε τοτε στο site σας εκανε τη παραγγελια."

Δημοσ.

ψηθειτε να παραγγειλουμε ολοι διαφορα πραγματα απο το vizi και οταν τα φερει στη πορτα μας να πουμε "συγγνωμη καποιος μου χακαρε το λογαριασμο και παρηγγειλε πραγματα"

 

η ακομα καλυτερα

 

"εγω δε παρηγγειλα τιποτα,μαλλον ο χακερ που μπηκε τοτε στο site σας εκανε τη παραγγελια."

 

Απλα ζωγραφισες... B)

Δημοσ.

Ρε παιδια αληθεια τωρα..

Πιστευε κανεις οτι ειναι OFFER και οχι λαθος?

 

Μου εχει τυχει αρκετες φωρες μεχρι τωρα να αγωρασω απο οθονη μεχρι φωτογραφικη (οχι επιδει τα ειδα κ αμαν ειναι κατω του κοστους το θελω) αλλα επιδει τα χριαζομουν.. και μαλιστα δεν ηταν κ τοσο καρτα λαθος. Εδω πεντακαθαρα ειναι λαθος (90% εκτπωση?).

 

Και οχι θα κινηθω νομικα μπλα μπλα ε αντε καντε το! Λες και δεν ξερατε οτι ηταν λαθος. Οκ λαθος τους που δεν επικινονισαν καπως.. αλλα μερικοι μου φενεται δεν εχουν τι να κανουν καλοκαιριατικα και ψαχνουν...

 

Αν δεν σας αρεσε η συμπεριφωρα του μαγαζιου καντε τους ενα Χ και τελος.

Αν θεωρειτε οτι νομικα αδικιθηκατε .. μαζευτειτε και καντε ομαδικη μηνηση για παραπλανιτκη διαθημιση διαφιγοντα κερδη κτλ κτλ.

Αν πιστευευε οτι ειναι λαθος απλα και συμβενει αγωραστε ξανα...

 

Να μαλονουμε μεταξη μας για ενα πρωιον ενος καταστηματος .. χαζο ειναι!

 

Δειτε αυτο να καταλαβετε τι ειναι κοροιδια!!!

 

http://www.insomnia.gr/topic/351889-%CE%BF%CE%B8%CE%BF%CE%BD%CE%B7-lg-w2486l-pf-mono-169-lowest-price-260/

Δημοσ.

Κι αυτό σημαίνει ότι δε συνέβη πραγματικά το περί ου ο λόγος;;;

 

Δεν ειπα κατι τετοιο ντε, παραξηγησες. :P Εννοουσα οτι μπορει να ακουμε σπανια αυτη την δικαιολογια αλλα υφισταται πολυ πιο συχνα. Και δεν αποκλειεται να συνεβη και εδω κατι τετοιο. Γιατι αν δεν συνεβη και ηταν "κομπινα" τους, τοτε ειναι ηλιθιοι που φερνουν τετοια δικαιολογια αντι να πουν λαθος στην πληκτρολογηση. Μπραβο τους που το παραδεχονται αλλα θα πρεπει να ενημερωσουν ολους τους χρηστες που εκαναν παραγγελια εφοσον τις ακυρωσαν. Απο εκει μετα οποιος επιμενει να ζηταει γιατι δεν πηρε τον σκληρο 1 ΤΒ με 8,5 ευρω, προφανως θα ανηκει στους ανθρωπους που θελουν να βγαλουν απο την μυγα ξυγκι οπως ειπωθηκε και παραπανω.

Δημοσ.

Περιοδο εκπτωσεων ειναι και μπορει να το ειχαν βγαλει σε προσφορα.Αλλα ακομα και λαθος που ηταν το να σε ενημερωσουν δειχνει επαγγελματισμο απο την πλευρα του καταστηματος.Σιγουρα δεν ειδες κανεναν να λεει οτι περιμενε να τον παρει .

 

Μαλλον φιλε μου εχεις μπερδεψει τα προφανεστερα απλα γραφεις για να γραφεις ή εχεις αλλους λογους...

 

Ασε μας ρε φιλε που εχουμε περιοδο εκπτωσεων και γιαυτο νομιζες οτι ηταν δυνατον να πουλανε ενα δισκο που κανει 50€ στα 5€...πουλα αλλου το παραμυθι.

 

Μαλλον τα ¨προφανεστερα" που στα Ελληνικα ειναι προφανεστατα εσυ τα αγνοεις και οχι εγω...

 

Ακριβώς αυτό.

 

Δεν κρίνουμε την επιχείρηση για το λάθος (αν ήταν όντως) στην τιμή. Την κρίνουμε γιατί, όποια κι αν ήταν η αιτία που βγήκε στον αέρα ο δίσκος με λάθος τιμή, η εταιρεία α) διέγραψε τις παραγγελίες χωρίς να ενημερώσει έγκαιρα τον πελάτη και β) ισχυρίστηκε παραβίαση του συστήματός της (άρα και πιθανή διαροή προσωπικών δεδομένων για την ασφάλεια των οποίων είναι αποκλειστικά υπεύθυνη) και πάλι χωρίς να ενημερώσει όλους τους εγγεγραμμένους πελάτες της.

 

Φίλε Bigi444444, παρόλο που μπορεί να είναι πραγματικό γεγονός η παραβίαση του συστήματός τους, η αντιμετώπιση του προβλήματος έγινε ίσως με το χειρότερο δυνατό τρόπο. Νομίζω ότι το νόημα του νήματος είναι αυτό κι όχι αν λένε αλήθεια ή ψέματα για τον πραγματικό λόγο του λάθους.

 

Σε ολα αυτα που λες μαζι σου και εννοειται οτι ειναι απαραδεκτοι οι τυποι και για τη μη ενημερωση της ακυρωσης αλλα και για την αστεια δικαιολογια που επικαλουνται...απο εκει και περα ομως εχει καταντησει επιδημια να ψαχνουν καποιοι νυχθημερον να βρουνε τετοια λαθη σε διαφορα e-shops και μετα να το ποσταρουν στο insomnia οπου και βλεπουμε μαζικες παραγγελιες 2-3 κομματιων εκαστος.

 

Και φυσικα γνωριζοντας απο την αρχη οτι ειναι λαθος η τιμη και οτι δεν προκειται να παραλαβουν ποτε...εντωμεταξυ ειναι και τοσο κουτοπονηροι που δεν παραγγελνουν 1 κομματι ο καθενας μπας και κανει μια εξαιρεση το καταστημα και τους εξυπηρετησει!Και φυσικα μετα αρχιζουν οι γκρινιες α τα καθαρματα μας κοροιδεψανε και δεν υπαρχουν νομοι μπλα μπλα...

 

Υ.Γ

Και ξανατονιζω οτι η ολη αντιμετωπιση του λαθους απο το συγκεκριμενο καταστημα ηταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ....

Δημοσ.

αλλα και για την αστεια δικαιολογια που επικαλουνται...

 

φιλε εγω θα το επαναλαβω. Η δικαιολογια δεν ειναι καθολου αστεια. Στα υπολοιπα συμφωνουμε.

Δημοσ.

1) Τι ούνοι είστε με την μια το γραπώσατε!

2) Η δικαιολογία είναι εντελώς αστεία και δεν μπορείς να την επιβεβαιώσεις.

Εμένα μου φαίνεται ότι κάποιος έκανε λάθος και βρήκε τρόπο να την καλύψει...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...