Προς το περιεχόμενο

Project CARS (Community Assisted Race Sim)


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 794
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οποτε ειναι καθαρο sim.ψαχνω για καποιο game που να μπορεις να επεμβεις και στα αυτοκινητα.

 

Ειναι αρκετα καλυτερο απο GT και Forza αλλα Δεν ειναι Sim το παιχνιδι, σε καμια περιπτωση.

Μπορεις να επεμβεις σε ολα τα αμαξια στο στησιμο τους.

p_CARS_2015_05_12_03_23_21_34.jpg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Lycan Hypersport, εντυπωσιακο σαν αμαξι αλλα την Mclaren P1 δεν την ακουμπαει σε οδηγηση.

 











 

Επικες μαχες χτες στο online. Με qualify και εναλλαγές μερας και νυχτας κατα την διαρκεια του αγωνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρίμα για αυτό το παιχνίδι, πίστευα ότι θα ήταν κάτι πραγματικά καλό.

 

Για μένα τα παιχνίδια αυτά απευθύνονται σε ηλικίες μέχρι το πολύ 16. Όποιος βγάλει δίπλωμα και μετά και έχει οδηγήσει πραγματικό αυτοκίνητο δεν έχει νόημα να οδηγεί κάτι τόσο μη ρεαλιστικό όσο το PCars.

 

Όσοι δε αγοράζουν τιμονιέρες επιπέδου G25/27 και άνω, απλά εγκληματούν. Το παιχνίδι αυτό είναι για καναπέ στην τηλεόραση, gamepad και 0% επεξεργασία εγκεφάλου.

 

Όσοι θέλουν η επένδυση της τιμονιέρας να πιάσει τόπο και να έχουν την ψευδαίσθηση ότι όντως οδηγάνε (όχι παίζουν) κοιτάζουν αλλού.

 

Οι επιλογές είναι 3.

 

1. Rfactor 2 : ακριβό, απίστευτα physics/FFB , παλιά γραφικά, άπειρα mods, βροχή/νύχτα.

2. GSCE : φθηνό, απίστευτα physics/FFB, λίγα σχετικά αυτοκίνητα και όχι official, παλιά γραφικά.

3. Assetto Corsa : καλή τιμή, πολύ καλά γραφικά/ήχος, απίστευτα physics/FFB (ίσως ένα τακ κάτω από τα από πάνω, λέω ίσως , και οι 3 τίτλοι αλλού χάνουν αλλού κερδίζουν), άπειρα mods, 100% official cars, 100% laser scanned tracks).

 

Τέλειο παιχνίδι δεν υπάρχει αλλά επειδή τα έχω και τα 3, το 80% του χρόνου μου τον δίνω στο Assetto Corsa, το 15% στο GSCE και το 5% στο RF2. (το ποσοστό συνεχώς αυξάνει για το AC καθώς το βελτιώνουν συνεχώς ενώ τα άλλα 2 έχουν μείνει ψιλο-στάσιμα)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο το παιχνιδι ειναι παραδειγμα του γιατι ΔΕΝ πρεπει να γινεις backer σε εταιρεια που εχει παρελθον στο να λεει ψεμματα

 

οταν το 2013 εγινε backer το παιχνιδι ηταν "sim" ειχε δηλαδη πολλα και διαφορα καλουδια και καλυτερη φυσικη και πολυ καλυτερο ffb 

καπου μεσα στο 2014 αρχισαν τα παραμυθια οτι ντε και καλα πρεπει να γινει πιο ευκολο και οταν αρχισαν τα παραπονα το delete στα threads πηγε συννεφο..

καπου εκει αρχισαν και τα πρωτα refunds και καπου εκει αρχισε και το παιχνιδι να γινεται πιο πολυ arcade εγω το παρατησα ακριβως ενα χρονο και ενα μηνα πριν και ερχομαι τωρα να δω αμα εχει αλλαξει κατι...

 

1)τα γραφικα ειναι ωραια αλλα δεν ειναι πουθενα κοντα στο να τα πεις next gen 

2) το ffb μοιαζει ψοφιο σε χειροτερη κατασταση απο οτι το θυμαμαι

3)η φυσικη για γελια ειναι τραγικο ακομη που βαζουν το ac διπλα του..

4)ακομη πιο τραγικο ειναι οτι μια ομαδα 10 ατομων εχει παρει Licences απο ολες τις μεγαλες εταιρειες και μια εταιρεια σαν την sms  να κανει launch χωρις ουτε ενα iconic αμαξι

5)bugs! ειδα πολλα βιντεο με bugs που ειχαν αναφερθει μεσα στο 2014 και ακομη συνεχιζουν να υπαρχουν...(γιατι αραγε τοτε ηταν τα delays?...)

6)ηχος ακομη χειροτερος απο οτι ηταν! καθολου δυναμικος εντελως αποκομμενα τα effects σε μερικες περιπτωσεις τα wastegate ακουγονται πιο πολυ απο το μοτερ οτι να ναι!

7)για καποιο περιεργο λογο τα αμαξια επανερχονται στην ευθεια οτι και να κανεις "sim"

8)μια μικρη εταιρεια εχει το 98% απο τις πιστες της lasescanned και μια εταιρεια εκκ εχει μονο 2 απο τις 30..

9)η a.i πρεπει να σχεδιαστηκε απο τον tacuma sato και τον maldonado Μαζι με λιγο απο montoya για την a.i απλα δεν υπαρχεις ειτε θα σε πεταξει ειτε θα πεσει με 300 στο χορτο 

 

και φανταζομαι με την φημη που εχει αυτη η εταιρεια στον χωρο δεν θα δουμε τιποτα καλυτερο παρα μονο content Και minor bug fixes

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9)η a.i πρεπει να σχεδιαστηκε απο τον tacuma sato και τον maldonado Μαζι με λιγο απο montoya για την a.i απλα δεν υπαρχεις ειτε θα σε πεταξει ειτε θα πεσει με 300 στο χορτο

χαχαχαχα , ακριβώς το ίδιο σκεφτόμουν χαχαχαχα

 

8)μια μικρη εταιρεια εχει το 98% απο τις πιστες της lasescanned και μια εταιρεια εκκ εχει μονο 2 απο τις 30..

Το 2% ποιο είναι? Δεν είναι όλες???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχαχαχα , ακριβώς το ίδιο σκεφτόμουν χαχαχαχα

 

 

Το 2% ποιο είναι? Δεν είναι όλες???

Η Monza 1966 λιγο δυσκολο να ειναι :Ρ Κατα τ'αλλα ολες οι υπολοιπες ειναι, και αυτο δειχνει το επιπεδο του παιχνιδιου γενικοτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπου διάβασα ότι και αυτή είναι (αν όχι όλη) μιας κ σαν δρόμος υπάρχει ακόμα. Δεν είμαι σίγουρος.

edit , είναι κ αυτή , άρα το 100% (respect ρεεεεεεεεεε ):

 

78076_3997305224994_983626431_o_zps5bb55
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή το ένα παιχνίδι το έχετε αναγάγει στο υπέρτατο sim και το άλλο σε arcade, τίποτα από τα παρακάτω δεν ισχύει, είναι ψέματα;

 

"People saying that pCars is arcade have no idea.


pCars uses a FEM tire model which is fundemantally more advanced than Assetto Corsa's

Assetto Corsa has many more physics flaws than most people dare to admit and is objectively a step backwards from rFactor. See here 
http://www.virtualr.net/meet-simfunding-sim-racing-crowd-funding-platform#comment-1871850631

* Flawed aero that doesn't take sideslip/alpha into account (no blowovers), even Crammond's GP games from more than a decade ago did better here.

* Physics instabilities with stiff, high ride frequency cars, something that rFactor does properly for more than a decade.

* Bogus Self-Aligning-Torque values from the tires, resulting in exaggerated FFB.

* Fudged physics and setup parameters needed to get something vaguely satisfactory, more so than pCars. Again not much real simulation value.

* No brake temperature.

*No oil/water/engine temperature modeling.

And this is only the tip of the iceberg.

That said, if you want the most realistic physics and best AI, look into rF actor 2."
 
Με ένα πρόχειρο ψάξιμο που έκανα όντως δεν υπάρχει μοντέλο φυσικής για θερμοκρασίες φρένων. No comment...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπαμε κανένα sim δεν είναι τέλειο.

 

Το Assetto έχει κ άλλο θέμα πχ το λεγόμενο kerb of death (το οποίο έχει σε μεγάλο βαθμό φτιαχτεί αλλά όχι πλήρως). Ο ίδιος ο Αριστοτέλης έχει γράψει ότι υπάρχει λόγο χαμηλού frame rate της Physics engine. Ο λόγος? Εϊναι τόσοι οι υπολογισμοί που αν ανεβάσει το frame rate (τώρα είναι στα 333Mhz) , δεν θα παίζει καλά στην πλεινότητα των Pc's (άρα hardware limited).

 

Το μοντέλο ελαστικών του Pcars ας το βάλουν στον πάτο τους, έτσι όπως είναι.

 

Σχετικά με Aero κτλ πολλά ισχύουν αλλά τους υπολογισμούς τους άλλους που δουλεύουν σωστά δεν τους αναφέρουν επιμελώς (αυτή την στιγμή είναι το top από όλα τα sims μηδενός εξαιρουμένου).

 

Το SAT είναι όντως υπερ του δέοντος (ουσιαστικά προβληματίζει μονο αυτους με custom DYI DD wheels). Όλους εμάς τους υπόλοιπους μας βοηθά. Για αυτό δεν φταίει το παιχνίδι αλλά τα μόλις 3Nm ροπής πχ της G27. Αν είχαμε όλοι πιο δυνατές τιμονιέρες δεν θα χρειαζόταν. Ίσως στο μέλλον να μπει μπάρα για SAT.

 

Όσο για πχ θερμοκρασίες φρένων, τί να την κάνω αν δεν είναι properly simulated? Δλδ αν μια άνοδο της θερμοκρασίας δεν έχει την σωστή αληθινή αντίδραση στο σύστημα πέδησης? (ή η χαμηλή στα ceramic brakes).

Κανένα sim δεν το κάνει σωστά (ούτε φυσικά το RF2). Θα έπρεπε πχ στα formula αν πέφτει η θερμοκρασία να μην πιάνουν τα φρένα, αν ανεβαίνει πολύ να πιάνουν περισσότερο. Αυτό δεν γίνεται.

Μην συζητήσω για engine/oil temperature. Ναι υπάρχουν αλλά όχι properly simulated.

 

Ο Αριστοτέλης έχει γράψει ότι όλα αυτά θα μπουν όταν γίνουν properly simulated και μόνο τότε δλδ όταν η επίδρασή τους θα αντιστοιχεί 100% στην πραγματικότητα!!!

 

Άρα καλά κάνεις και δεν γράφεις άλλα comments. Η αλήθεια είναι πιο περίπλοκη από ότι πιστεύεις (και όλοι μας μιας κανείς δεν έχει την σωστή εικόνα για την physics engine, ποιός ξέρει τί άλλα έπρεπε να γίνουν ή όχι κ για πιο λόγο πχ hardware limitations? ). 

 

Όλα αυτά τα ακούω βερεσέ. Πρώτος είπα ότι τέλειο sim δεν υπάρχει. Το πιο ολοκληρωμένο αυτή τη στιγμή ειναι το Assetto και το νιώθεις από τα πρώτα μέτρα σε οποιαδήποτε πίστα με οποιοδήποτε αμάξι.

 

Αυτά. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...