hitman69 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Headtracking in Project CARS using a Webcam στα γνωστά κόλπα όπως το Elite dangerous τον είχε τον χρόνο του....2 χρόνια στο development ήταν,και μάλιστα το βοηθούσε η κοινότητα! αλλιώς τον παίζανε 2 χρόνια! Εδω μιλαμε για κωδικα και πολλαπλα engine που τρεχουν απο πισω και θα πρέπει να συνδυαστουν. Aφηστε οτι επρεπε να βγει σε Playstation 4 και Xbox One. Σε τι βοηθουσε η κοινοτητα σε αυτο ? Το assetto corsa που βγηκε πριν 2 χρονια με 3 πιστες και 5 αμαξια πόσο developing ειχε απο πισω, 1 μηνα ? Δεν νομιζω, ζητουσε και 40 ευρω! Υπομονη, ετσι και αλλιώς το μαχαίρι στο λαιμό να το αγοράσετε κανεις δεν σας το εβαλε.
Voodooman Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Τα γραφικά του PC είναι καλύτερα, εντάξει. Μου κάνει όμως πραγματικά μεγάλη εντύπωση πόση σημασία δίνουμε σε αυτόν τον τομέα, ιδίως σε ένα racing game. Καθόμαστε και αναλύουμε το πώς φεύγουν οι σταγόνες της βροχής από το παρμπρίζ, αν είναι δυνατόν. Τα μόνα πράγματα που έχουν σημασία στον γραφικό τομέα είναι το μοντέλο του αυτοκινήτου μέσα/έξω, άντε και η πυκνότητα των αντικειμένων του περιβάλλοντος, αν και πλέον ούτε αυτό έχει τόση σημασία με το blur και τα υπόλοιπα φίλτρα που ρίχνουν πάνω τους. Τα γραφικά του AC κάνουν την δουλειά τους και με το παραπάνω, το PC αναλώνει ( ; ) ένα σωρό επεξεργαστική ισχύ σε πράγματα που ένας σοβαρός εικονικός οδηγός δεν θα έπρεπε ούτε καν να προσέξει μέσα σε έναν αγώνα. Αν οι devs του PC ήθελαν να κάνουν την διαφορά, θα έπρεπε να προσφέρουν ένα πραγματικά καλό μοντέλο ζημιών ή, τουλάχιστον διάολε, να έδιναν περισσότερη προσοχή σε άλλους τομείς στα γραφικά. Φτάσαμε 2015 και ακόμη δεν έχουμε δει πειστική απεικόνιση οχημάτων όταν βγαίνουν από την πίστα στο χόρτο και στην άμμο ή σκάνε στα προστατευτικά. 2
panos2171 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Mα αυτό πούλησαν, τα γραφικά, κολλήσαν και τη λέξη sim από πίσω και κάποιοι τσίμπισαν. Θεώρησαν ότι θα έχουν τον απόλυτο εξομοιωτή με τα απίστευτα γραφικά και βλέπουπε τώρα την κλάψα ότι τα physics είναι έτσι, τα physics είναι αλλιώς. Ας μη μιλήσω για τη σύγκριση με το AC. Όταν η Kunos μας έδειχνε κατά την υλοποίση τη λειτουργία της ανάρτησης, και τη συμπεριφορά σε κερμπς και αναπηδήσεις η Sightly μας έδειχνε πως κυλάνε οι σταγόνες πάνω στη λαμαρίνα... 4
vfragos Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Ειλικρινά δεν μπορώ να χωνέψω ότι χαρακτηρίζετε το παιχνίδι arcade, μάλλον θα πηγαίνετε στο σουπερ μάρκετ με formula 1...
InfinitySurfer Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Το παιχνίδι μου αρέσει....αλλα έχει ένα θέμα εδώ με την απόκριση της τιμονιέρας. Κουνάει από μόνη της εκεί που δεν έπρεπε να κουνάει κλπ...δεν ξέρω αν το έχουν και άλλοι αυτό το θέμα. Θα κοιτάξω παραπέρα να δω τι άλλο μπορώ να κάνω με τις ρυθμίσεις, αλλα απ'οτι φαίνεται θέλει το κατάλληλο fiddling η υπόθεση. Σε άλλα racing games, απο τη μάνα τους, ή έστω με λίγες αρχικές ρυθμίσεις που είναι κατανοητές, έχεις έναν μπούσουλα....εδω χάνει η μάνα το παιδι, και το παιδί τη μάνα. Είδα κάποια posts που λένε για συγκεκριμένες ρυθμίσεις στο FFB... για να δούμε.
Anastazio Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Νταξει δεν ειναι arcade απλα οσοι κολησαν με το AC τους φαινεται λαθος,εγω νομιζω οτι η χρυση τομη στην εξομοιωση δεν ειναι ουτε στο ac ουτε στο pc,καπου στην μεση,στο ac πχ μερικα αυτοκινητα χανουν αποτομα προσφυση και η επαναφορα τους ειναι σχεδον αδυνατη,στο pc απο την αλλη μπαινω με το παραδοσιακο σωστο ταξι της mercedes στο ring και κανω πλακα στην AI παιζωντας στο ace driftaρωντας σε καθε στροφη...ουτε f40 εχω οδηγησει,ουτε bac mono για να ξερω πως πανε,κρινοντας απο συμβατικα sport αυτοκινητα που εχω οδηγησει λεω οτι η sim εμπειρια ειναι καπου στη μεση αλλα ισως δεν ειναι εφικτη λογο του μειωμενου feedback που εχεις παιζωντας σε εναν εξομοιωτη απο οτι οταν βρισκεσαι στο αυτοκινητο.
vfragos Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Το παιχνίδι μου αρέσει....αλλα έχει ένα θέμα εδώ με την απόκριση της τιμονιέρας. Κουνάει από μόνη της εκεί που δεν έπρεπε να κουνάει κλπ...δεν ξέρω αν το έχουν και άλλοι αυτό το θέμα. Θα κοιτάξω παραπέρα να δω τι άλλο μπορώ να κάνω με τις ρυθμίσεις, αλλα απ'οτι φαίνεται θέλει το κατάλληλο fiddling η υπόθεση. Σε άλλα racing games, απο τη μάνα τους, ή έστω με λίγες αρχικές ρυθμίσεις που είναι κατανοητές, έχεις έναν μπούσουλα....εδω χάνει η μάνα το παιδι, και το παιδί τη μάνα. Είδα κάποια posts που λένε για συγκεκριμένες ρυθμίσεις στο FFB... για να δούμε. Δες στην προηγούμενη σελίδα το πόστ που έχει κάνει ο @BRAXOS. Δεν είχα πρόβλημα με την απόκριση της τιμονιέρας αλλά με τις ρυθμίσεις του αρχείου πάει σε άλλο επίπεδο το ffb (τουλάχιστον για τις προτιμήσεις τις δικές μου). Βασικά το αρχείο αυτό που κάνει είναι να ρυθμίζει ξεχωριστά για κάθε αυτοκίνητο το FFB, πράγμα που μπορείς να κάνεις και μέσα από τις ρυθμίσεις του παιχνιδιού για κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά. Νταξει δεν ειναι arcade απλα οσοι κολησαν με το AC τους φαινεται λαθος,εγω νομιζω οτι η χρυση τομη στην εξομοιωση δεν ειναι ουτε στο ac ουτε στο pc,καπου στην μεση,στο ac πχ μερικα αυτοκινητα χανουν αποτομα προσφυση και η επαναφορα τους ειναι σχεδον αδυνατη,στο pc απο την αλλη μπαινω με το παραδοσιακο σωστο ταξι της mercedes στο ring και κανω πλακα στην AI παιζωντας στο ace driftaρωντας σε καθε στροφη...ουτε f40 εχω οδηγησει,ουτε bac mono για να ξερω πως πανε,κρινοντας απο συμβατικα sport αυτοκινητα που εχω οδηγησει λεω οτι η sim εμπειρια ειναι καπου στη μεση αλλα ισως δεν ειναι εφικτη λογο του μειωμενου feedback που εχεις παιζωντας σε εναν εξομοιωτη απο οτι οταν βρισκεσαι στο αυτοκινητο. Προσπαθώ να κάνω χρόνο σε ένα event το οποίο είναι με Mercedes SLS AMG GT3 στο brands hatch GT sprint με τιμονιέρα και θέλει πολύ προσοχή να μην βγω εκτός και προσωπικά εγώ καθώς δεν είμαι και οδηγός formula 1 πολλές φορές δεν τα καταφέρνω, και με μικρά λαθάκια μπορεί να βρεθείς εκτός. 1
nektarios_rs Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Ποιο παιχνίδι δεν πηρε patch updates τον τελευταιο χρονο ? Το Middle Earth Mordor ? To Watch Dogs ? Μήπως το GTA 5 ? Το Battlefield ? Μήπως το Far Cry 4 ? Μήπως το Asseto Corsa ? Το Bloodborne ? και και και Σοβαρευτείτε! Ισχύει, όπως ισχύει και ότι το P.CARS κατά την ανάπτυξή του πήρε αμέτρητα patches, άρα δεν είναι επιχείρημα το να περιμένουμε βελτιώσεις μετά τη κυκλοφορία... Οι τίτλοι που αναφέρεις δεν εξελίχθηκαν με τη καθοδήγηση της κοινότητας. Να θυμηθούμε τι εκανε ο Yamauchi στο GT 5 και 6 ? Που εβαζε υλικο απο Playstation 2 (πιστες,αμαξια) στην εκδοση του playstation 3 για να δειχνει οτι εχει μπόλικο μετα απο 3-4 χρονια developing. Αλλα και αλλα τραγελαφικά με την αναρτηση, damage model, collisions, A.I, online. Ναι στα GT5 & 6 έκαναν πολλές πατάτες, τα μη-premium cars, οι βαφές που έπρεπε να τις ξεκλειδώσεις μία μία.. Όμως το Gran Turismo, είναι κομμάτι της ιστορίας των Racing Games, έχει εδραιωθεί και σίγουρα δεν έχει ανάγκη τη δική μου ή τη δική σου κριτική, για να αποδείξει κάτι.. Σας θυμιζω οτι το ευκολο ειναι να κραζεις. To δυσκολο ειναι να εχεις επίγνωση το τι υπαρχει γυρω σου. Ναι αλλά όπως εσύ εκφράζεις την άποψη σου, ο καθένας είναι ελεύθερος να εκφράσει τη δική του. Δεν είναι δυνατόν να συμφωνούμε σε όλα, και οπωσδήποτε δεν γίνεται να αρέσει σε όλους ένα παιχνίδι. Διαφορετικά γούστα και διαφορετικές ανάγκες ο καθένας. 1
liakjim Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Ειλικρινά δεν μπορώ να χωνέψω ότι χαρακτηρίζετε το παιχνίδι arcade, μάλλον θα πηγαίνετε στο σουπερ μάρκετ με formula 1... Πάρε ένα οποιοδήποτε LMP2 αυτοκίνητο. Μπες στην πίστα. Σταμάτα. Πάτα συμπλέκτη , γύρνα το τιμόνι τέρμα δεξιά ή αριστερά , πάτα τέρμα το γκάζι , άσε τον συμπλέκτη απότομα και πες μου τί θα γίνει (για να μην απορείς, όχι δεν θα κάνεις donut = arcade) 1
rafail1994 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Εγώ έχω ενα θέμα με το παιχνίδι την ώρα που παίζω ξαφνικά σβήνει η οθόνη και το παιχνίδι από πίσω συνεχίζει να παίζει , το έχει κανένας άλλος το θέμα ; σε κανένα αλλο game δεν έχω πρόβλημα ουτε σε stress test
powerslave7 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Καναν μια προσπαθεια να μπορεις να παιξεις και ψιλο-arcade, με πληκτρολογιο και ολα τα βοηθηματα traction κτλ αλλα εχω μια εντυπωση χωρις τιμονιερα δεν παλευεται και δεν το ευχαριστιεσαι. Ειδικα κατι πολυ δυνατα αυτοκινητα στυλ mclaren P1. Σημερα παιδευομουν ποση ωρα free runs και ρυθμισεις στην τιμονιερα.
kostool13 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 για οσους εχουν τιμονιερα εδω εισαστε! βαζετε το δευτερο αρχειο FFB στον φακελο του project cars στα εγγραφα μου και ειστε σουπερ! http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?22938-Jack-Spade-FFB-Tweaker-Files αλλο παιχνιδι! Τώρα αντί να μη νιώθω τίποτα όταν πατάω curbs ή εκτός δρόμου, νομίζω ότι θα σπάσει η G25 μαζί με το έπιπλο. Και το clipping όποτε προσπαθώ να στρίψω καλά κρατεί. Εν ολίγοις, πάλι σκατά, αλλά διαφορετικά σκατά. Τσάμπα το register.
panos2171 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 To δοκίμασα κι εγώ πριν λίγο. Ξεκινώντας από τα γραφικά μπορώ να πω ότι είναι εκπληκτικό, ειδικά στην εξωτερική κάμερα που φαίνεται όλο το αυτοκίνητο μένεις λίγο μ....... με τα reflections. Η απεικόνιση των πιστών επίσης άψογη. Οι ήχοι δε μπορώ να πω ότι με ενθουσίασαν, ναι μεν καλοί αλλά όχι και τόσο ''πραγματικοί''. Πάμε τώρα στο ζουμί που είναι η οδήγηση. Εξ αρχής δεν πίστεψα σε καμία περίπτωση ότι θα είναι ένας απόλυτος εξομοιωτής οδήγησης με ρεαλιστικά physics και πόσο μάλλον ο ανταγωνιστής του Assetto Corsa πάνω σε αυτό το κομμάτι. Οι βασικοί λόγοι είναι οι εξής: απόλυτοι εξομοιωτές όπως έχει δείξει η ιστορία γίνονται συνήθως από μικρούς developers που δίνουν όλη τη βαρύτητα στο κομμάτι των physics κάτι που κάνει υποχρεωτική τη χρήση τιμονιέρας και εξαιρετικά δύσκολο τον όλο χειρισμό, άρα όχι τόσο αποδεκτό από το ευρύ κοινό, εν αντιθέσει με τα arcade, sim arcade που αποβλέπουν περισσότερο στις μαζικές πωλήσεις. Έτσι λοιπόν το project cars, μιας και προέρχεται από αρκετά μεγάλη εταιρία κατατάσσεται στην κατηγορία των semi-sims καθώς ούτε μπαίνεις στις στροφές αλά NFS ούτε όμως έχει την απόλυτη φυσική ενός κανονικού εξομοιωτή. Είναι στην κατηγορία των Forza/GT που επιτέλους βλέπουμε και στο PC. Τώρα αν κάποιοι είχαν θέσει πολύ ψηλά τον πήχη και περίμεναν από το όλο promotion το οποίο συνεχώς πρόβαλε τη λεπτομέρεια των γραφικών και όχι τόσο τη φυσική του αυτοκινήτου μπορούν να κάτσουν και να ξεκατινιάζονται στα φόρα και να δηλώνουν την πλήρη απογοήτευσή τους. Εγώ πάντως θα το τιμήσω με χρήση gamepad όπως το κόβω. Υ.Γ με τη 290 το τρέχει κανείς; Τα έβαλα όλα ultra, στο practice δεν είχα θέμα αλλά σε αγώνα με 19 αντιπάλους γονάτισε. 20 fps στην εκκίνηση και μετά στα 30-35 κατά μέσο όρο. Διάβασα ότι γενικά υπάρχει θέμα με τις AMD. Αναμένουμε fix ή ρίχνουμε τα settings; 1
InfinitySurfer Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Τώρα αντί να μη νιώθω τίποτα όταν πατάω curbs ή εκτός δρόμου, νομίζω ότι θα σπάσει η G25 μαζί με το έπιπλο. Και το clipping όποτε προσπαθώ να στρίψω καλά κρατεί. Εν ολίγοις, πάλι σκατά, αλλά διαφορετικά σκατά. Τσάμπα το register. Έχει και κάποιες προτάσεις σ'αυτή τη σελιδα απο κάποιον "bmanic"... αν κάνεις scroll λίγο προς τα κάτω. Θα δοκιμάσω να βάλω τις ρυθμίσεις όπως λέει εκεί, και θα δω. http://www.racedepartment.com/threads/setting-up-ffb-in-pcars-and-disabling-masking-forces.99219/
BRAXOS Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Δημοσ. 10 Μαΐου 2015 Τώρα αντί να μη νιώθω τίποτα όταν πατάω curbs ή εκτός δρόμου, νομίζω ότι θα σπάσει η G25 μαζί με το έπιπλο. Και το clipping όποτε προσπαθώ να στρίψω καλά κρατεί. Εν ολίγοις, πάλι σκατά, αλλά διαφορετικά σκατά. Τσάμπα το register. φιλε μου την ιδια τιμονιερα εχω. κατι κανεις λαθος. διαβασε τις οδηγιες. εχεις το φορς στο 100 στην logitec;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα