agent_smith Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 δες στατιστικα δημοσκοπησεων,ψαξε στο google. οι μεγαλυτεροι βολεψακηδες οι ταξιτζηδες,χωρις κανενα πτυχιο κανενα χαρτι κονομανε τρελλα φραγκα. και μη μου πεις για τις τιμες των αδειων,γιατι αν δεν βγαζανε τα κερατα τους δεν θα γινονταν ταξιτζηδες. Δεν σε εμποδίζει κανένας να υποθηκεύσεις περιουσία και να πάρεις μια άδεια σήμερα καθώς νόμιμα οι τράπεζες δίνουν δάνεια όπως είδαμε παραπάνω. Μεγαλύτεροι βολεψακιδες; Εγώ από δημοσκοπήσεις και τα Ελληνικά δεδομένα θεωρώ τους Δημόσιους υπαλλήλους όχι τους ανθρώπους που για να αγοράσουν μια θέση εργασίας έβαλαν υποθήκη σπίτι και εργάζονται κυνηγώντας τον πελάτη αρκετές ώρες την μέρα που νομίμως υπάγονται και στα επικίνδυνα επαγγέλματα καθώς οι κίνδυνοι είτε της ασφάλτου είτε της ενδεχόμενης επίθεσης και ληστείας αφού βρίσκονται σε ανοιχτή λεία είναι μεγάλοι . Όσο για τους μεγάλους σε ηλικία αμόρφωτους 50αριδες κτλπ που περιγράφεις αυτή είναι η γενιά των γωνιών μας κάτι αντίστοιχο των μεγάλων σε ηλικία Δημ Υπαλλήλων που θα πάρουν το ΕΦΑΠΑΞ εις βάρος τον ταμείων που αιμορραγούν και σαφώς τα ξύνουν ολημερίς σε μια καρεκλάρα, προφανώς καθώς με αυτό το αντικείμενο μάθανε να ζουν. Σε λίγα χρόνια που θα βγαίνουν στην σύνταξη θα αναλαμβάνουν νέα άτομα που για να πάρουν την απόφαση να επενδύσουν πάνω σε αυτό και να αποζημιωθούν θα είναι αρκετά ποιο προσεκτικοί από τους προκατόχους τους. Με το άνοιγμα του κλάδου και όπως περιγράφει ο Ραγκουσης πλέων το μόνο κριτήριο που θα έχεις για να αναλάβεις οδηγός ταξί θα είναι Πόδια και δίπλωμα. Έτσι ο κλάδος θα εκσυγχρονιστεί δηλαδή... Οι ιδιοκτήτες των στριπτιτζαδικον και γενικά νυχτερινών κέντρων διασκέδασης είναι απόφοιτοι από το MIT; Οι ξενοδόχοι παράδειγμα από το Χάρβαρντ; Φίλε sorry που θα γίνω λίγο ρεαλιστής αλά με αυτά που λες γίνεσαι ρεζίλι. Απλό tip.
Ntinaras Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Ουτε κανεις σε εμποδιζει να παρεις διακοποδανειο και να πας στη μυκονο με 19% επιτοκιο. οι δημοσιοι υπαλληλοι,οι περισσοτεροι τουλαχιστον εχουν ενα πτυχιο,και πολλοι μπηκαν και με την αξια τους,και το εφαπαξ που θα παρουν το εχουν πληρωσει σε ασφαλιστικες εισφορες,οπως εχουν πληρωσει και φορους,μιας και δεν αποκρυπτονται απο τα εισοδηματα τους.οι ταξιτζηδες τι πληρωνανε?τιποτα. η μηπως εχεις την εντυπωση οτι και οι νεοι ταξιτζηδες ειναι καλυτεροι?η οτι ειναι περισσοτεροι μορφωμενοι? και ποια η διαφορα με πριν?εκτος απο ταξι ποδια διπλωμα ηθελε και δανειο απο τραπεζα.ποιο εβγαινε κερδισμενος?η τραπεζα παντως σιγουρα, αν θεωρεις το στριπτιτζαδικο ειδος πρωτης αναγκης συγκρισιμο με την μετακινηση εχεις καποιο προβλημα.
chill Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 ο Ραγκουσης πλέων το μόνο κριτήριο που θα έχεις για να αναλάβεις οδηγός ταξί θα είναι Πόδια και δίπλωμα. Καταργήθηκε δηλαδή η βρώμικη μασχάλη, το κάπνισμα και οι ανάγωγοι τρόποι ως απαραίτητα στοιχεία για να αναλάβεις ταξί; Πρόοδος........
Erwdios Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Μη μπερδεύετε τη μόρφωση με την παιδεία. Επίσης δεν είναι απαραίτητο να έχει χαρτιά κάποιος για να κονομάει. Το θέμα είναι να μην κονομάει στις πλάτες των άλλων όπως οι ταρίφες.
Physics_Rulez Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 τι άκυρη σύγκριση ΔΥ με οδηγό ταξί οι ταξιτζήδες λέει έκαναν λεφτά χωρίς προσόντα. που κολλάει αυτό; πέραν αυτού, στο δημόσιο ξέρεις ποιοι είχαν προσόντα το 80 και το 90; οι μισοί υπάλληλοι Δ.Ε. ήταν, αλλά ψήφιζαν εκεί που έπρεπε. Άσχετο κι αυτό όμως με την κουβέντα.
pournaras Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Μην παρεκλινουμε την κουβεντα. Τα βασικα προβληματα πανω σε αυτη την υποθεση ειναι δυο. Το πρωτο ειναι η παναθλια συμπεριφορα τους, με την αρνηση κουρσας (με την οποια δικαιολογια τυπου "παω να παραδωσω" ), με τις διπλες, τριπλες μισθωσεις, με τα τσιγαρα, βρωμιες κλπ. και το δευτερο ειναι το αλισβερισι των αδειων (ποσως μας νοιαζει αν ειναι μαυρο η ασπρο), το θεμα ειναι οτι ειναι απλησιαστο ποσο, για κατι που στην ουσια το πηραν καποτε απο το κρατος σε μηδενικη τιμη. Και τα δυο ειναι αλληλενδετα διοτι, οσο υπαρχει η ασφαλεια τους, δεν προκειται να κανουν κατι καλυτερο ως προς τη συμπεριφορα τους. Και δεν ειμαι εγω σαν πελατης υποχρεωμενος να συνετισω τον καθε ακυρο ταξιτζη, με απειλες και τηλεφωνα κλπ, εχω που εχω πχ το χαλι μου με τη δουλεια μου, τα χρεη μου κλπ, θα εχω και στο μυαλο μου πως θα κανω τη φαρα των ταξιτζηδων καλυτερη. Οχι αυτη η καλυτερη συμπεριφορα πρεπει να βγει μεσα απο τον ανταγωνισμο. Μια λυση ειναι αυτη της απαγορευσης μεταπωλησης της αδειας και επιστροφης αυτης στο υπουργειο μεταφορων ωστε να την παρει καποιος αλλος με μονο ενα παραβολο, αλλα πιστευω οτι παλι θα συνεχισει να υπαρχει το κλειστο τους κυκλωμα που θα τους δινει δυναμη να κρατουν ψηλα τις τιμες, να συμπεριφερονται οπως γουσταρουν κλπ. Καλυτερα λοιπον να απελευθερωθει τελειως και μεσα απο τον ανταγωνισμο να κανουν οι μικροι μεταξυ τους εταιριες, να γινουν (που θα γινουν) και καποιες νεες μεγαλες εταιριες, και μετα θα καλεις αυτον που ξερεις οτι εχει καλυτερες υπηρεσιες. Δε βλεπω για ποιο λογο να υπαρχει ελεγχος απο το κρατος αν αριθμο πολιτων, δεν ειναι σε καμμια περιπτωση φαρμακεια που εκει παιζουν πολλες αλλες παραμετροι και οντως χρειαζεται καποιος ελεγχος.
isay Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Μην παρεκλινουμε την κουβεντα. Τα βασικα προβληματα πανω σε αυτη την υποθεση ειναι δυο. Το πρωτο ειναι η παναθλια συμπεριφορα τους, με την αρνηση κουρσας (με την οποια δικαιολογια τυπου "παω να παραδωσω" ), με τις διπλες, τριπλες μισθωσεις, με τα τσιγαρα, βρωμιες κλπ. και το δευτερο ειναι το αλισβερισι των αδειων (ποσως μας νοιαζει αν ειναι μαυρο η ασπρο), το θεμα ειναι οτι ειναι απλησιαστο ποσο, για κατι που στην ουσια το πηραν καποτε απο το κρατος σε μηδενικη τιμη. Και τα δυο ειναι αλληλενδετα διοτι, οσο υπαρχει η ασφαλεια τους, δεν προκειται να κανουν κατι καλυτερο ως προς τη συμπεριφορα τους. Και δεν ειμαι εγω σαν πελατης υποχρεωμενος να συνετισω τον καθε ακυρο ταξιτζη, με απειλες και τηλεφωνα κλπ, εχω που εχω πχ το χαλι μου με τη δουλεια μου, τα χρεη μου κλπ, θα εχω και στο μυαλο μου πως θα κανω τη φαρα των ταξιτζηδων καλυτερη. Οχι αυτη η καλυτερη συμπεριφορα πρεπει να βγει μεσα απο τον ανταγωνισμο. Μια λυση ειναι αυτη της απαγορευσης μεταπωλησης της αδειας και επιστροφης αυτης στο υπουργειο μεταφορων ωστε να την παρει καποιος αλλος με μονο ενα παραβολο, αλλα πιστευω οτι παλι θα συνεχισει να υπαρχει το κλειστο τους κυκλωμα που θα τους δινει δυναμη να κρατουν ψηλα τις τιμες, να συμπεριφερονται οπως γουσταρουν κλπ. Καλυτερα λοιπον να απελευθερωθει τελειως και μεσα απο τον ανταγωνισμο να κανουν οι μικροι μεταξυ τους εταιριες, να γινουν (που θα γινουν) και καποιες νεες μεγαλες εταιριες, και μετα θα καλεις αυτον που ξερεις οτι εχει καλυτερες υπηρεσιες. Δε βλεπω για ποιο λογο να υπαρχει ελεγχος απο το κρατος αν αριθμο πολιτων, δεν ειναι σε καμμια περιπτωση φαρμακεια που εκει παιζουν πολλες αλλες παραμετροι και οντως χρειαζεται καποιος ελεγχος. Αρτινέ σοφά τα λόγια σου. Πάμπολες φορές έχω τσακωθεί, κάνει καταγγελίες, κάλεσει την αστυνομία αλλά είναι τόσο βρώμικος ο κλάδος τους που τους σιχάθηκα και να τους αποφεύγω μέχρι αηδίας ακόμα κι αν ταλαιπωρούμαι παραπάνω. Αυτό που γίνεται αυτές τις μέρες πρέπει να το δούμε σαν μια μοναδική ευκαιρία να καθαρίσει ο κλάδος τους από την μαζεμένη μπίχλα είτε αυτοί είναι ιδιοκτήτες είτε απλοί οδηγοί. Έχουν ΕΝ ΜΕΡΗ δίκιο, αλλά πρέπει να κατανοήσουν οτι η κοινωνία θα τους στηρίξει ΜΟΝΟ αν ξεχωρίσουν την ήρα από το στάρι. Ακούω ατάκες τύπου "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα". Αυτό ακριβώς κάνουν οι ταρίφες με τις κινητοποιήσεις τους. Μαμάνε τον υπόλοιπο τουριστικό τομέα, το μόνο ευρύ οικονομικό έσοδο που έχουμε σαν χώρα. Το άρθρο που αναφέρθηκε νωρίτερα ( http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=87664&catid=3 ) με εκφράζει απόλυτα με μια προσθήκη. Γιατί οι ταρίφες δεν στραφήκαν όλα αυτά τα χρόνια εναντίων των μαντράδων που φρόντιζαν να κρατάνε τις (μαύρες) τιμές των αδειων τόσο ψηλά;
tsifotis Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Και να ανοιξει το επαγγελμα δεν θα βελτιωθει κατι γιατι... Ο ταξιτζης δεν μπορει να κανει brand. ΣΥΝΗΘΩΣ: χρειαζεσαι ταξι, σταματας ενα στον δρομο, στο αεροδρομιο/λιμανι/πιατσα κλπ. Ο επαγγελματιας, ευγενικος, περιποιημενος, τιμιος και εξυπηρετικος οδηγος ταξι δεν μπορει να κερδισει πελατεια σε σχεση με τον αξεστο κλεφτη απλυτο. Ο κακος επαγγελματιας (πειραζει ταξιμετρο, κανει κυκλους, σνομπαρει πελατες μικρης διαδρομης, βαζει μουσικη δυνατα ή και καπνιζει, που πουλαει τσαμπουκα σε υποψιασμενους πελατες) δεν τιμωρειται πχ απο το κρατος, το αγοραστικο κοινο που βαριεται να μπλεκει με καταγγελιες κλπ. Αρα... μη νομιζετε οτι αν ανοιξει θα γινουμε στα ταξι απο Σοβιετ - Σκανδιναβια
pournaras Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Και να ανοιξει το επαγγελμα δεν θα βελτιωθει κατι γιατι... Ο ταξιτζης δεν μπορει να κανει brand. ΣΥΝΗΘΩΣ: χρειαζεσαι ταξι, σταματας ενα στον δρομο, στο αεροδρομιο/λιμανι/πιατσα κλπ. Ο επαγγελματιας, ευγενικος, περιποιημενος, τιμιος και εξυπηρετικος οδηγος ταξι δεν μπορει να κερδισει πελατεια σε σχεση με τον αξεστο κλεφτη απλυτο. Ο κακος επαγγελματιας (πειραζει ταξιμετρο, κανει κυκλους, σνομπαρει πελατες μικρης διαδρομης, βαζει μουσικη δυνατα ή και καπνιζει, που πουλαει τσαμπουκα σε υποψιασμενους πελατες) δεν τιμωρειται πχ απο το κρατος, το αγοραστικο κοινο που βαριεται να μπλεκει με καταγγελιες κλπ. Αρα... μη νομιζετε οτι αν ανοιξει θα γινουμε στα ταξι απο Σοβιετ - Σκανδιναβια Αν πλεον αρχισει να παιζει το συστημα της εταιριας, πιστευω οτι μια χαρα θα αλλαξουν συμπεριφορα. Πρωτον γιατι πλεον ο κακος οδηγος, θα δημιουργει και κακο προφιλ στην εταιρια, δευτερον γιατι πλεον οι πιο πολλες (καλες) κουρσες κλεινονται μεσω τηλεφωνου (οποτε δε θα καλεσεις γουρουνι στο σακι), τριτον γιατι ο οδηγος, ακομη κι αν ειναι ιδιοκτητης του οχηματος, δεν θα ειναι ο αγνωστος που θα τον ξεχασεις αυριο και θα συνεχισει τα καφριλικια του, αλλα μελος μιας εταιριας που θα προστατευει τα συμφεροντα της, και οταν αρχισει να βγαινει η βρωμα για την ταδε κακια εταιρια, θα εχει προβλημα. Σκεφτειτε το λιγο σαν τα φαστ φουντ, , πρεπει να εισαι απελπισμενος απο πεινα για να σκεφτεις να παραγγειλεις απο καποιο που ξερεις οτι δεν ειναι καλο.
Erwdios Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Αν πλεον αρχισει να παιζει το συστημα της εταιριας, πιστευω οτι μια χαρα θα αλλαξουν συμπεριφορα. Πρωτον γιατι πλεον ο κακος οδηγος, θα δημιουργει και κακο προφιλ στην εταιρια, δευτερον γιατι πλεον οι πιο πολλες (καλες) κουρσες κλεινονται μεσω τηλεφωνου (οποτε δε θα καλεσεις γουρουνι στο σακι), τριτον γιατι ο οδηγος, ακομη κι αν ειναι ιδιοκτητης του οχηματος, δεν θα ειναι ο αγνωστος που θα τον ξεχασεις αυριο και θα συνεχισει τα καφριλικια του, αλλα μελος μιας εταιριας που θα προστατευει τα συμφεροντα της, και οταν αρχισει να βγαινει η βρωμα για την ταδε κακια εταιρια, θα εχει προβλημα. Σκεφτειτε το λιγο σαν τα φαστ φουντ, , πρεπει να εισαι απελπισμενος απο πεινα για να σκεφτεις να παραγγειλεις απο καποιο που ξερεις οτι δεν ειναι καλο. http://away.gr/2011/05/20/taxibeat/
Super Moderators paredwse Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 http://away.gr/2011/05/20/taxibeat/ Πρέπει να δεις τα σχόλια που έγιναν από μερικά μέλη κατά την παρουσίαση της εν λόγω εφαρμογής. Θα πέσεις κάτω από τα γέλια. http://www.insomnia.gr/topic/409045-insomniagr-taxibeat-παρουσίαση-video/
Erwdios Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Πρέπει να δεις τα σχόλια που έγιναν από μερικά μέλη κατά την παρουσίαση της εν λόγω εφαρμογής. Θα πέσεις κάτω από τα γέλια. http://www.insomnia.gr/topic/409045-insomniagr-taxibeat-παρουσίαση-video/ Δε παύει να είναι μια συσκευή που σου αποσπά τη προσοχή από την οδήγηση και απαιτεί να ενεργήσεις άμεσα ενώ οδηγάς... I had enough Μη με αναγκάσεις να διαβάσω και τα ουρανοκατέβατα του Fedona plz
Super Moderators paredwse Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 22 Ιουλίου 2011 I had enough Μη με αναγκάσεις να διαβάσω και τα ουρανοκατέβατα του Fedona plz That would be punishment enough.
kage Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 Ναι όμως στην υπόθεση με τα ταξί πέρση είχε γίνει διάλογος και συμφωνία του τότε υπουργού Ρεππα με τους αυτοκινητιστές και έχανε καταλήξει σε μια συμφωνία που ακλουθούσε το Ευρωπαϊκό πρότυπο. Τα αποτελέσματα που βλέπουμε σήμερα είναι ότι επειδή ο Ραγκουσης υποβαθμίστηκε θέλει να κάνει το αντάρτικο του και είπε μέσα σε μια μέρα πετώ στα σκουπίδια την προηγούμενη συμφωνία χωρίς καν να λέω γιατί και ανοίγω το επάγγελμα και θα δώσω όσες άδειες ταξι γουστάρω και αρνούμαι οποιονδήποτε δημοκρατικό διάλογο. Έτσι ακριβός έγινε. Και εσείς τώρα αντί να τα βάλετε με τον υπουργό που κάνει ότι γουστάρει τα βάζετε με τους ιδιοκτήτες. Αυτό είναι το Point μου. Έχω άδικο κάπου; Ενδικτικα 2010 http://www.energia.g...sp?art_id=38991 http://www.ageliofor...t=1&artid=53223 εδω υπαρχουν απαντησεις...Αλλα πες μου αν εισαι του κλαδου. http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4643699 (που ειναι αυτο το ευρωπαικο προτυπο?) http://www.insomnia.gr/topic/413453-%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%AD%CE%BB%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82/page__st__70 φανταζεσε τι θα γινει αν βαζαν ορια ανα δημο?δηλ.5χιλ.αδειες στον δημο αθηνας.φανταζεσε ποιος θα επαιρνε αυτες τις 5χιλ.αδειες?μηπως αυτοι που ναι πολιτικοποιημενοι και των χαζοσυνδικατων?οι υπολοιπες αδειες να πηγαιναν σε αλλους δημους ειτε νομους! αντε να δουμε απελευθερωση αδειων και αυστηρους νομους για τα λαμογια σε βενζιναδικα,περιπτερα,γιατρους,φαρμακεια,εφοριες,δημοσιους υπαλληλους,βουλευτες,πολυεθνικες,εμπορους και λοιπα επαγγελματα... Τελος να καταργηθουν οι φοροαπαλλαγες απο τα βυτιοφορα και δχφ και οπου αλλου παρανομα ή συντεχνιακα εχουν δωσει. ισως τοτε να υρπαξει ισονομια. υ.γ. εχει παει κανεις εξω σε υποαναπτικτη ή αναπτυγμενη χωρα σαν τουριστας και να τρωει αυτην την ταλαιπωρια ?
pournaras Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2011 Υπαρχει καποιος λογος που να ειναι ο αριθμος των ταξι αναλογικος ως προς τον πληθυσμο; Μπορει καποιος να μου εξηγησει το γιατι;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.