akpe Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Μην περιμένεις πολλά απο μια φυλή που στο σύνολό της έχει μάθει να λειτουργεί με κανόνες ζούγκλας. Τόσο στην συμπεριφορά τους στους δρόμους όσο στις τακτικές τους. Το θέμα είναι πότε επιτέλους θα την πληρώσουν με το ίδιο νόμισμα... είτε τους τα σπάσουν ο κόσμος (όπως οι αεκτζήδες) είτε οι μπάτσοι. Εγώ προσωπικά αύριο που θα κατέβω Πειραιά θα είμαι έτοιμος για όλα.
QQTilt Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Έχω φάει 2 τέτοια σκηνικά στη μούρη σε μιάμιση μέρα. Προχθές 6 παρά το πρωί είχαν κλείσει οι ταρίφες την Αττική οδό 2 κλμ πριν το αεροδρόμιο, είχαν βγει έξω απ τα ταξί με φραπέ, κάνανε χαβαλέ και σε κοιτούσαν και εριστικά. Χθες πήγαινα Λιοσίων να πάρω κάποιον και έκανα κύκλο επειδή οι αγανακτισμένοι είχαν αγανακτήσει και δε σ αφήναν να περάσεις και κάνανε και νταιλίκια κάτι ελεεινοί χοντροί βρωμιάριδες μαλλιάδες αν τους έλεγες τίποτα.
klainmaingr Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Καταρχάς δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την υπόθεση του Μπεου με των ιδιοκτήτων ταξί γιατί το ένα έχει ποινικό σκέλος και Σύσταση Εγκληματικής οργάνωσης κτλπ κτλπ νομίζω δεν χρειάζεται περεταίρω ανάλυση. Μπορείς κάλλιστα να το συγκρίνεις με τα φαρμακεία όμως. Σου ξαναλέω είμαι η δεν είμαι μ@λακας αν αγοράσω σήμερα (μαύρη) άδεια φαρμακείου; Ξέρω ή δεν ξέρω οτι πιθανότατα να γίνει πλήρης απελευθέρωση μέσα στο χρόνο; Θα έχω δικαίωμα να γκαρίζω; Όχι. Δεν γίνεται πρώτον να παραβλέψεις την παρανομία της υπόθεσης και δεύτερον το πόσο κοντόφθαλμος πρέπει να είναι κάποιος ώστε να μην έχει δεν την απελευθέρωση να έρχεται. Προσωπικά είμαι κάθετα υπέρ της απόλυτης απελευθέρωσης ακόμα και αν αυτό σημαίνει πολυεθνικές και ότι διάολο μπορεί να σημαίνει. Έτσι μόνο θα βελτιωθεί η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και πιθανότατα και οι τιμές. Με βολεμένους ακούνητους δεν περιμένω χαΐρι.
Physics_Rulez Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Τελικά αυτά τα 100 η 200 χιλιάρικα που κοστίζει η άδεια φαίνονται πουθενά; ή είναι όλα μαύρα κάτω απ το τραπέζι;
agent_smith Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Μπορείς κάλλιστα να το συγκρίνεις με τα φαρμακεία όμως. Σου ξαναλέω είμαι η δεν είμαι μ@λακας αν αγοράσω σήμερα (μαύρη) άδεια φαρμακείου; Ξέρω ή δεν ξέρω οτι πιθανότατα να γίνει πλήρης απελευθέρωση μέσα στο χρόνο; Θα έχω δικαίωμα να γκαρίζω; Όχι. Δεν γίνεται πρώτον να παραβλέψεις την παρανομία της υπόθεσης και δεύτερον το πόσο κοντόφθαλμος πρέπει να είναι κάποιος ώστε να μην έχει δεν την απελευθέρωση να έρχεται. Προσωπικά είμαι κάθετα υπέρ της απόλυτης απελευθέρωσης ακόμα και αν αυτό σημαίνει πολυεθνικές και ότι διάολο μπορεί να σημαίνει. Έτσι μόνο θα βελτιωθεί η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και πιθανότατα και οι τιμές. Με βολεμένους ακούνητους δεν περιμένω χαΐρι. Ναι όμως στην υπόθεση με τα ταξί πέρση είχε γίνει διάλογος και συμφωνία του τότε υπουργού Ρεππα με τους αυτοκινητιστές και έχανε καταλήξει σε μια συμφωνία που ακλουθούσε το Ευρωπαϊκό πρότυπο. Τα αποτελέσματα που βλέπουμε σήμερα είναι ότι επειδή ο Ραγκουσης υποβαθμίστηκε θέλει να κάνει το αντάρτικο του και είπε μέσα σε μια μέρα πετώ στα σκουπίδια την προηγούμενη συμφωνία χωρίς καν να λέω γιατί και ανοίγω το επάγγελμα και θα δώσω όσες άδειες ταξι γουστάρω και αρνούμαι οποιονδήποτε δημοκρατικό διάλογο. Έτσι ακριβός έγινε. Και εσείς τώρα αντί να τα βάλετε με τον υπουργό που κάνει ότι γουστάρει τα βάζετε με τους ιδιοκτήτες. Αυτό είναι το Point μου. Έχω άδικο κάπου; Ενδικτικα 2010 http://www.energia.g...sp?art_id=38991 http://www.ageliofor...t=1&artid=53223 Τελικά αυτά τα 100 η 200 χιλιάρικα που κοστίζει η άδεια φαίνονται πουθενά; ή είναι όλα μαύρα κάτω απ το τραπέζι; μαυρα ειναι αλλα η τραπεζα μια χαρα δινει δανειο 100.000-200.000 για αγορα αδειας ταξι επομενος το κρατος εχει πληρη γνωση. http://www.alpha.gr/page/default.asp?id=3625&la=1
Ceridwen Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 "πότε θα κατέβουν οι μπάτσοι να τους χτυπήσουν', "πότε θα κατέβω εγώ ο Κόναν, με το ρόπαλο να τους σπάσω τα παρμπρίζ", "πότε θα πάρω το τουφέκι μου να σκοτώνω ματατζήδες, ΔΕΗτζήδες, ταξιτζήδες" Προτείνω να ενωθεί αυτό το θρεντ με την κατάντια της χώρας - δεν υπάρχει χαρακτηριστικότερη εκδήλωση της από μερικά ποστς που διαβάζω.
klainmaingr Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Ναι όμως στην υπόθεση με τα ταξί πέρση είχε γίνει διάλογος και συμφωνία του τότε υπουργού Ρεππα με τους αυτοκινητιστές και έχανε καταλήξει σε μια συμφωνία που ακλουθούσε το Ευρωπαϊκό πρότυπο. Τα αποτελέσματα που βλέπουμε σήμερα είναι ότι επειδή ο Ραγκουσης υποβαθμίστηκε θέλει να κάνει το αντάρτικο του και είπε μέσα σε μια μέρα πετώ στα σκουπίδια την προηγούμενη συμφωνία χωρίς καν να λέω γιατί και ανοίγω το επάγγελμα και θα δώσω όσες άδειες ταξι γουστάρω και αρνούμαι οποιονδήποτε δημοκρατικό διάλογο. Έτσι ακριβός έγινε. Και εσείς τώρα αντί να τα βάλετε με τον υπουργό που κάνει ότι γουστάρει τα βάζετε με τους ιδιοκτήτες. Αυτό είναι το Point μου. Έχω άδικο κάπου; Ενδικτικα 2010 http://www.energia.gr/article.asp?art_id=38991 http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=1&artid=53223 μαυρα ειναι αλλα η τραπεζα μια χαρα δινει δανειο 100.000-200.000 για αγορα αδειας ταξι επομενος το κρατος εχει πληρη γνωση. Και τα φαρμακεία θεωρητικά απελευθερώθηκαν πριν μερικούς μήνες και πάλι με συμφωνία κτλ. Απο την άλλη είναι σαφές αν κάποιος ψάξει λίγο οτι αυτά είναι ημίμετρα πρίν το μπάμ. Το πλήρες άνοιγμα των επαγγελμάτων αργά η γρήγορα είναι σαφές απο το Μάιο (και είμαι σίγουρος οτι και σε πολύ παλιότερο newsletter αναφέρεται ακόμα πιο ξεκάθαρα αλλα βαριέμαι να ψάχνω). Είναι άλλωστε ευρωπαϊκή απαίτηση και όχι στο χέρι κανενός ελληνοτσούτσεκου. Liberalization of closed professions: the new Law imposes default of opening effective July 1, 2011 and covers over 150 professions; reversal of burden of proof for retaining restrictions; need for special decrees that fully specify the need and way of keeping restrictions before July http://www.minfin.gr/content-api/f/binaryChannel/minfin/datastore/89/e5/27/89e527a8e4c7891eed132419dfe976e9116f4009/application/pdf/HEPP_NEWSLETTER_issue8.pdf Αλλα ώς γνωστόν τα πράγματα τα κάνουμε λίγο με το πάσο μας εδώ οπότε περιμένετε και όλα τα υπόλοιπα να ακολουθήσουν. Δεν τους συμφέρει να έχουν απεργίες μαζικά απο όλους τους κλάδους
Physics_Rulez Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 μαυρα ειναι αλλα η τραπεζα μια χαρα δινει δανειο 100.000-200.000 για αγορα αδειας ταξι επομενος το κρατος εχει πληρη γνωση. μιλάμε δηλαδή για τρελή φοροδιαφυγή με την ανοχή του κράτους; Διότι η δαπάνη ενός τόσο μεγάλου ποσού πρέπει εκτός από τα παραστατικά που απαιτούνται, να τεκμηριωθεί. Με ανάλωση κεφαλαίου; με μαύρο χρήμα; ποιος ξέρει. Επίσης κατά την πώληση ενός τέτοιου άυλου αγαθού με τέτοια υπεραξία, προκύπτει και ένας φόρος υπεραξίας. Διόλου ευκαταφρόνητο ποσό. Με τα φαρμακεία τι απελευθέρωση έγινε; Τίποτα δεν έγινε. Δεν μπορεί να ανοίξει ένας φαρμακοποιός φαρμακείο αύριο επειδή έτσι γουστάρει. Πρέπει πάλι να βρει και να αγοράσει άδεια.
agent_smith Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 μιλάμε δηλαδή για τρελή φοροδιαφυγή με την ανοχή του κράτους; Διότι η δαπάνη ενός τόσο μεγάλου ποσού πρέπει εκτός από τα παραστατικά που απαιτούνται, να τεκμηριωθεί. Με ανάλωση κεφαλαίου; με μαύρο χρήμα; ποιος ξέρει. Επίσης κατά την πώληση ενός τέτοιου άυλου αγαθού με τέτοια υπεραξία, προκύπτει και ένας φόρος υπεραξίας. Διόλου ευκαταφρόνητο ποσό. Με τα φαρμακεία τι απελευθέρωση έγινε; Τίποτα δεν έγινε. Δεν μπορεί να ανοίξει ένας φαρμακοποιός φαρμακείο αύριο επειδή έτσι γουστάρει. Πρέπει πάλι να βρει και να αγοράσει άδεια. Τι ακριβός γίνετε δεν ξέρω αλά αφού βλέπεις ότι για να αγοράσεις άδεια ταξι ουσιαστικά η τράπεζα δίνει μεγάλα ποσά είναι δυνατόν να μην γνωρίζει το κράτος ότι γίνετε μαύρο εμπόριο; Και αν γνωρίζει γιατί δεν κάνει τίποτα; Το κράτος αν θυμάμαι καλά κοστολογεί μια άδεια για 2.500 ευρώ. Αλά παραπάνω έγραψα ότι παίζει ρόλο και ο πληθωρισμός και η αξία βάση της ζήτησης είναι δυνατόν να είναι πχ η αξία ενός Ακινήτου που κατασκευάστηκε το 1980 έναντι 10.000.00 δραχμών ακόμα και αν πουληθεί σήμερα 30.000; Φυσικά και σύσσωμο το πολιτικό σύστημα γνωρίζει και γνώριζε τη συνέβαινε με τα Ταξι τόσα χρόνια. Όσο για την απελευθέρωση η άποψη μου είναι ότι θα γίνει με τα κριτήρια του συμφέροντος του εκάστοτε υπουργού/κυβέρνησης και θα γίνει ότι έγινε με τα φαρμακεία και τα φορτηγά. Δηλαδή θα δίνουν όσες άδειες γουστάρουν σε εταιρείες για να βάζουν μέσα οδηγούς και ο ιδιώτης από κράτος δεν θα πάρει τίποτα. Παρεμπίπτοντος το κόστος για μετάβαση με ένα Ταξι από το Αεροδρόμιο πχ στο Κέντρο της Αθήνας είναι 35 ευρώ. Γνωρίζατε ότι αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν Ι.Χ. με οδηγούς για να μεταφέρουν κατόπιν προσυμφωνιας με τον ταξιδιώτη παραλαμβάνοντας των από το Αεροδρόμιο και να τον μεταφέρουν στο κέντρο με κόστος 56 ευρώ; Άρα είναι η δεν είναι ιδι ανοιχτό κατά κάποιο τρόπο το επάγγελμα; Άπλα αύριο θα πάνε και θα χτυπήσουν η ολυμπιακή φερ’ ειπείν Χ άδειες και θα κάνουν την δουλεία τους με μηδενικό κόστος + ότι θα έχουν και το δικαίωμα να παίρνουν πελάτες τύπου pickup από τον δρόμο αφού θα είναι και ταξί συν να στήνουν καρτέλ. http://www.taxireser....gr.jsp?lang=gr Για δείτε πόσα ζητάει η ολυμπιακή για να σε μεταφέρει με δικό της ταξί στο κέντρο της Αθήνας.Λες και δεν έχει τεράστια πιάτσα πχ εξω από το ελευθέριος Βενιζέλος που σε πάει στο κέντρο με 35 ευρώ. Αν έχετε πάει αεροδρόμιο θα έχετε παρατηρήσει ότι στις αφήξεις υπάρχουν συμβατικά αμάξια με άτομα που περιμένουν κόσμο να φορτώσουν και δεν είναι ιδιώτες που περιμένουν συγγενείς.
pournaras Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Τι ακριβός γίνετε δεν ξέρω αλά αφού βλέπεις ότι για να αγοράσεις άδεια ταξι ουσιαστικά η τράπεζα δίνει μεγάλα ποσά είναι δυνατόν να μην γνωρίζει το κράτος ότι γίνετε μαύρο εμπόριο; Και αν γνωρίζει γιατί δεν κάνει τίποτα; Το κράτος αν θυμάμαι καλά κοστολογεί μια άδεια για 2.500 ευρώ. Αλά παραπάνω έγραψα ότι παίζει ρόλο και ο πληθωρισμός και η αξία βάση της ζήτησης είναι δυνατόν να είναι πχ η αξία ενός Ακινήτου που κατασκευάστηκε το 1980 έναντι 10.000.00 δραχμών ακόμα και αν πουληθεί σήμερα 30.000; Φυσικά και σύσσωμο το πολιτικό σύστημα γνωρίζει και γνώριζε τη συνέβαινε με τα Ταξι τόσα χρόνια. Όσο για την απελευθέρωση η άποψη μου είναι ότι θα γίνει με τα κριτήρια του συμφέροντος του εκάστοτε υπουργού/κυβέρνησης και θα γίνει ότι έγινε με τα φαρμακεία και τα φορτηγά. Δηλαδή θα δίνουν όσες άδειες γουστάρουν σε εταιρείες για να βάζουν μέσα οδηγούς και ο ιδιώτης από κράτος δεν θα πάρει τίποτα. Παρεμπίπτοντος το κόστος για μετάβαση με ένα Ταξι από το Αεροδρόμιο πχ στο Κέντρο της Αθήνας είναι 35 ευρώ. Γνωρίζατε ότι αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν Ι.Χ. με οδηγούς για να μεταφέρουν κατόπιν προσυμφωνιας με τον ταξιδιώτη παραλαμβάνοντας των από το Αεροδρόμιο και να τον μεταφέρουν στο κέντρο με κόστος 56 ευρώ; Άρα είναι η δεν είναι ιδι ανοιχτό κατά κάποιο τρόπο το επάγγελμα; Άπλα αύριο θα πάνε και θα χτυπήσουν η ολυμπιακή φερ’ ειπείν Χ άδειες και θα κάνουν την δουλεία τους με μηδενικό κόστος + ότι θα έχουν και το δικαίωμα να παίρνουν πελάτες τύπου pickup από τον δρόμο αφού θα είναι και ταξί συν να στήνουν καρτέλ. http://www.taxireservations.com/aff/olympicair.gr.jsp?lang=gr Για δείτε πόσα ζητάει η ολυμπιακή για να σε μεταφέρει με δικό της ταξί στο κέντρο της Αθήνας. Αν έχετε πάει αεροδρόμιο θα έχετε παρατηρήσει ότι στις αφήξεις υπάρχουν συμβατικά αμάξια με άτομα που περιμένουν κόσμο να φορτώσουν και δεν είναι ιδιώτες που περιμένουν συγγενείς. Η τραπεζα ομως δεν το δικαιολογει ως αγορα ταξι, δεν μπορεις να παρεις τετοιο, λογικα θα το δικαιολογησουν ως επισκευη σπιτιου, κλπ.
Physics_Rulez Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Η τραπεζα ομως δεν το δικαιολογει ως αγορα ταξι, δεν μπορεις να παρεις τετοιο, λογικα θα το δικαιολογησουν ως επισκευη σπιτιου, κλπ. καταναλωτικο
agent_smith Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Η τραπεζα ομως δεν το δικαιολογει ως αγορα ταξι, δεν μπορεις να παρεις τετοιο, λογικα θα το δικαιολογησουν ως επισκευη σπιτιου, κλπ. Αυτό λέω δεν γνωρίζω ακριβός πως γινόταν η διαδικασία αλά ότι χορηγούσε δάνεια για αγορά Ταξί είναι γεγονός αφού το διαφημίζουν. Άρα πουλανε παράνομα δάνεια; Ποιος ξέρει σε χώρα ζούγκλα είμαστε ο καθένας κάνει ότι θέλει. Θα ρωτήσω έναν γνωστό που πήρε δάνειο 100.000 ευρώ για αγορά άδειας και θα σας πω πώς δικαιολογείτε αργότερα. Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι για να του δώσουν το δάνειο έπρεπε να κάνει έναρξη επαγγέλματος στην εφορία και να βγάλει και ταμειακή. http://www.exipno.gr...banks&Itemid=20 H Alpha Bank από την πλευρά της έχει πακέτο κλαδικών προϊόντων που απευθύνονται σε γιατρούς, οδοντιάτρους φαρμακοποιούς, σε επαγγελματίες ΤΑΞΙ, σε ιδιοκτήτες λεωφορείων ΚΤΕΛ, σε ιδιοκτήτες σκαφών αναψυχής. Συγκεκριμένα: Χρηματοδοτεί την απόκτηση άδειας ταξί, όπως και την αγορά αυτοκινήτου, είτε μεμονωμένα είτε με ταυτόχρονη χρηματοδότηση. Το ελάχιστο δανειστικό επιτόκιο είναι 8,65% +περιθώριο από 2 έως 3 μονάδες (ανάλογα με το είδος της εξασφάλισης). Το σταθερό επιτόκιο 2ετίας διαμορφώνεται στο 7,5% με 8% ανάλογα με το είδος της εξασφάλισης και το σταθερό 4ετίας στο 8% ή 8,5% (αναλόγως των εξασφαλίσεων). Η διάρκεια αποπληρωμής φτάνει τα 15 χρόνια με 12μηνη περίοδο χάριτος.[/Quote] Τέλος για να συνοψίσουμε έχω να πω τα εξής. Κάποτε από μια συζήτηση είχα ακούσει ότι από το 2000 εντος αττικής έχουν γίνει πάνω από 4.000 μεταβιβάσεις σε αδειες ταξι. Για να βγει ο ταξιτζής στην σύνταξη έπρεπε να μεταβιβάσει την άδεια του αλλιώς δεν μπορούσε να καταθέσει για συνταξιοδότηση. Ας πούμε λοιπών ότι από το 2000 είχαμε ένα ΦΠΑ της τάξης του 19% και αξία της άδειας αντικειμενικά 100.000 ευρώ στην μεταβίβαση/πώληση σε τρίτους πέρα από μέλος οικογένειας το κράτος θα μπορούσε να εφαρμόσει νόμο που θα ζητούσε ΦΠΑ επί της αξίας όπως αυτή είχε καθοριστεί από την αγορά. Επόμενος αν στα 100.00 λέμε τώρα ζητούσε το κράτος 19% θα έπαιρνε 19.000 ευρώ σε κάθε μεταβίβαση. 19.000 * 4,000 = 76εκ Ευρώ στα κρατικά ταμεία μόνο από την αττική. Οπότε και θα ήταν όλοι χαρούμενοι, στο κάτω κάτω γιατί να διαμαρτυρηθεί κάποιος για το ΦΠΑ από κάτι που έχει βγάλει τα λεφτά του; Από την άλλη θα μπορούσε να πει το κράτος αν την δώσεις σε 1ο βαθμό συγγενή σου θέλω το Χ ποσό. Μέχρι σήμερα λοιπών σε κάθε μεταβίβαση δεν υπάρχει καμία φορολογία με τις ευλογίες του κράτους μας. Και μετά εσείς κατηγορείτε τους “ταριφες” για παρανομία. Edit Πέτυχα msn τον γνωστό που σου έλεγα και το δάνειο του είναι Επαγγελματικό για Αγορά Ταξί και μάλιστα η τράπεζα μαζί με την υποθήκη που έχει βάλει το σπίτι του μέχρι να το ξεπληρώσει του έχει δεσμεύσει και την άδεια. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Ntinaras Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 ας προσεχε οταν ψηφιζε και αυτος και οι υπολοιποι χιλιαδες ταξιτζηδες που το IQ και η παιδεια τους ειναι αναλογη αμοιβαδας. η μηπως πρεπει να στεναχωρηθουμε επειδη καταστρεφεται καθαριζεται ενας κλαδος απατεωνιας?
agent_smith Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 ας προσεχε οταν ψηφιζε και αυτος και οι υπολοιποι χιλιαδες ταξιτζηδες που το IQ και η παιδεια τους ειναι αναλογη αμοιβαδας. η μηπως πρεπει να στεναχωρηθουμε επειδη καταστρεφεται καθαριζεται ενας κλαδος απατεωνιας? Καταρχάς το τι ψήφιζε δεν το ξέρω ούτε εγώ ούτε εσύ και ούτε προσωπικά φέρω άποψη για το τι πρέπει να γίνει απλά αναλύουμε εδώ μερικά στοιχεία. Από την άλλη να φανταστώ και με την πολιτική της κυβέρνησης οι 730,000 κάτι άνεργοι είναι και αυτοί στο ξεσκαρτάρισμα τον σκουπιδιών εργαζομένων με ΙQ αμοιβάδας κάτι τέτοιο; Πάντως μετά από τόση ανάλυση η κλασική απάντηση είναι το “ας πρόσεχες, ας έκανες, ας μην ψήφιζες” λες και το ΠΑΣΟΚ οι ταξιτζήδες το έβγαλαν χααχα. Κλασική δλδ Ελληνικότατη ατάκα όταν δεν μπορούμε να κάνουμε κουβέντα.
Ntinaras Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2011 δες στατιστικα δημοσκοπησεων,ψαξε στο google. οι μεγαλυτεροι βολεψακηδες οι ταξιτζηδες,χωρις κανενα πτυχιο κανενα χαρτι κονομανε τρελλα φραγκα. και μη μου πεις για τις τιμες των αδειων,γιατι αν δεν βγαζανε τα κερατα τους δεν θα γινονταν ταξιτζηδες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.