Προς το περιεχόμενο

Περί απεργιας ΤΑΞΙ


Gary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Πήγαινέ με σ’ άλλη χώρα, ταξιτζή

 

Πορεία προς το αεροδρόμιο πραγματοποίησαν χτες χιλιάδες ταξί, με αποτέλεσμα να προκληθούν σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα και οι δρόμοι της Αθήνας να μην παρουσιάζουν αυτήν την όμορφη και γνωστή εικόνα τάξης που έχουν όλες τις υπόλοιπες ημέρες.

 

Οι ιδιοκτήτες ταξί αντιδρούν στην απελευθέρωση του επαγγέλματός τους, ενώ ζητούν δίπλα στο ταξίμετρο να μπουν και φρουτάκια.

 

Παράλληλα, οι ιδιοκτήτες ταξί είναι πολύ ενοχλημένοι από την πρόθεση των μελών της κυβέρνησης να εγκαταλείψουν τη χώρα με ελικόπτερο και απαιτούν να φύγουν με ταξί.

 

Σύμφωνα με τα καθεστωτικά ΜΜΕ, πολλοί ταξιδιώτες έχασαν τις πτήσεις τους, λόγω της κυκλοφοριακής συμφόρησης που επικράτησε στην Αττική Οδό.

 

Δυστυχώς, δεν έπεσε κανένα αεροπλάνο, ώστε να έχουμε την τύχη να δούμε τους ταξιδιώτες που έχασαν το αεροπλάνο να ευγνωμονούν με δάκρυα στα μάτια τους ιδιοκτήτες ταξί που τους έσωσαν τη ζωή, και να τους κολλάνε τα ευρώ στο κούτελο.

 

Αν αυτά δεν είναι παπαριές ξεπουλημένων δημοσιογράφων- και κάποιοι ταξιδιώτες έχασαν, όντως, το αεροπλάνο-, ας παρηγορηθούν στην σκέψη πως μπορεί δίπλα τους να καθόταν κάνας άπλυτος με βρομερή αναπνοή που θα τους τρέλαινε στις κλανιές σε όλη τη διάρκεια της πτήσης.

 

Οι ιδιοκτήτες ταξί προσπάθησαν να πάνε στην πλατεία Συντάγματος αλλά οι άνδρες ΜΑΤ δεν τους το επέτρεψαν, για να προστατευτεί η ειρηνική και δημοκρατική διαμαρτυρία των διαδηλωτών του Συντάγματος.

 

Ο δήμαρχος Αθηναίων που ζουν στα βόρεια προάστια, Γιώργος Καμίνης, καταδίκασε την προσπάθεια των ιδιοκτητών ταξί να πάνε στο Σύνταγμα, λέγοντας πως το κίτρινο χρώμα χιλιάδων ταξί θα χαλούσε την αρμονική και γραφική εικόνα που έχουν δημιουργήσει στην πλατεία οι σκηνές και τα πανό με τα συνθήματα με τα γαμωσταυρίδια.

 

Ο υπουργός Λούμπεν και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, έκανε λόγο για μεγάλο πλήγμα στον τουρισμό και την σκυτάλη πήραν τα παπαγαλάκια της τηλεόρασης που τα νοιάζει πάρα πολύ η εξυπηρέτηση των τουριστών, γιατί κι αυτοί τουρίστες είναι στην Ελλάδα – τις καταθέσεις τις έχουν στην Ελβετία.

 

Είναι περίεργο που δεν έχει βρεθεί μέχρι τώρα κανείς να πει σε όλους αυτούς που νοιάζονται τόσο πολύ για την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό «ρε μουνόπανα, σας πήρε ο πόνος για τους τουρίστες και το πλήγμα που προκαλούν οι απεργίες στον τουρισμό αλλά δεν σας άκουσα ποτέ, ρε καριόληδες, να λέτε για το πλήγμα που έχουν προκαλέσει τόσα χρόνια στην ελληνική κοινωνία οι κυβερνήσεις που στηρίζετε εσείς και τα γαμημένα αφεντικά σας, και έχουν αναγκάσει χιλιάδες Έλληνες να μεταναστεύσουν στο εξωτερικό». Ε, αφού δεν βρέθηκε κανείς να τους το πει, γιατί να το πω εγώ και να γίνω κακός;

 

Πάντως, κακώς αντιδρούν οι ιδιοκτήτες ταξί στην απελευθέρωση των αδειών. Ήταν η χούντα του Παπαδόπουλου που απελευθέρωσε τις άδειες -και έφθασαν τα ταξί το 1974 να είναι 10.000-, οπότε πρέπει η σημερινή χούντα να συνεχίσει το έργο της προηγούμενης. Πρέπει να υπάρχει συνέχεια. Αυτό είναι το σωστό.

 

http://pitsirikos.net/2011/07/%CF%80%CE%AE%CE%B3%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%AD-%CE%BC%CE%B5-%CF%83-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B7-%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CF%84%CE%B6%CE%AE/

 

Μία διαφορετική προσέγγιση της κατάστασης

  • Απαντ. 190
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αξέχαστη εικόνα από τον σταθμό του ΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη με τους ταξιτζήδες να μαλώνουν μεταξύ τους για το ποιός θα πάρει περισσότερα άτομα. Περιττό να πω ότι σε διαδρομή σταθμός ΟΣΕ - Ανάληψη πήρε 10 €/πελάτη δηλαδή 40€ με μια κούρσα. Αυτή ήταν και η τελευταία φορά που πήρα ταξί.

Δημοσ.

Μου διηγούταν ταρίφας ιστορία όπου πήρε 4 άτομα κούρσα για αεροδρόμιο (4 χ 40=160), μία παρέα με 3 κοπέλες και έναν μπάρμπα.

 

Μόλις έφτασαν στο αεροδρόμιο πλήρωσε ο μπάρμπας βιαστικός το 40άρι του και εξαφανίστηκε. Από τις κοπέλες πήρε τα @@ του, γιατί όταν ζήτησε λεφτά του είπαν "Πλήρωσε ο κύριος για όλες μας".

 

Και αυτό το θεωρούσε παράλογο και μάλιστα ως την μεγαλύτερη πουστιά που του έχουν παίξει ποτέ στην ταξιτζίδικη καριέρα του.

 

Ζούμε στη Χώρα του Ποτέ... :fear:

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω τον διαχωρισμό, δηλαδή αν είμαστε μια παρέα 3 ατόμων και κατέβουμε στο ίδιο μέρος, πληρώνουμε το ποσό που λέει το ταξίμετρο και αν είμαστε τρεις άγνωστοι μεταξύ μας και κατέβουμε στο ίδιο μέρος, ζητάει το ποσό του ταξίμετρου από τον καθένα! Νομίζω ότι το σωστό για μια διαδρομή με έναρξη το Α, πρώτη στάση το Β και τελευταία το Γ, αυτός που κατεβαίνει στο Β πρέπει να πληρώσει το Α-Β και αυτός που κατεβαίνει στο Γ πρέπει να πληρώσει το Β-Γ.

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω τον διαχωρισμό, δηλαδή αν είμαστε μια παρέα 3 ατόμων και κατέβουμε στο ίδιο μέρος, πληρώνουμε το ποσό που λέει το ταξίμετρο και αν είμαστε τρεις άγνωστοι μεταξύ μας και κατέβουμε στο ίδιο μέρος, ζητάει το ποσό του ταξίμετρου από τον καθένα! Νομίζω ότι το σωστό για μια διαδρομή με έναρξη το Α, πρώτη στάση το Β και τελευταία το Γ, αυτός που κατεβαίνει στο Β πρέπει να πληρώσει το Α-Β και αυτός που κατεβαίνει στο Γ πρέπει να πληρώσει το Β-Γ.

 

Γι' αυτό και απαγορεύεται η διπλή κούρσα. Κανονικά, όταν σε ρωτάνε, "να πάρουμε κι αυτόν αν βολεύει" πρέπει να του απαντάς "να τον πάρουμε, να μου βγει και πιο φθηνά η κούρσα". Εκεί να δεις πως παρατάει τη δεξιά λωρίδα και το ψάρεμα και σε πάει σε χρόνο DT στον προορισμό σου για να σε ξεφορτωθεί και να βρει κανένα "λογικότερο" πελάτη.

Δημοσ.

Θα έχει πέσει τρελή επίκληση στον Παπαδόπουλο αυτές τις μέρες απο τους ταξιτζήδες, δεδομένου οτι μεγάλος αριθμός έχει αποκτήσει τις άδειες απο τότε. Δεν είναι τύχαιο οτι όποτε έχω πιάσει συζήτηση πολιτικού περιεχομένου με ταξιτζήδες γύρω στα 50, στο τέλος επικαλούνται τον Παπαδόπουλο.

 

Κατα τα άλλα, απορώ για τι πράγμα συζητάτε όταν οι πολιτικές αποφάσεις σε αυτό τον τόπο έχουν να κάνουν με εσωκομματικές βεντέτες και όχι με το τι πραγματικά έχει ανάγκη ο τόπος. Πόσο μάλλον όταν ο κλέφτης ζητάει απο κλέφτη να συμμορφωθεί.

Δημοσ.

Αξέχαστη εικόνα από τον σταθμό του ΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη με τους ταξιτζήδες να μαλώνουν μεταξύ τους για το ποιός θα πάρει περισσότερα άτομα. Περιττό να πω ότι σε διαδρομή σταθμός ΟΣΕ - Ανάληψη πήρε 10 €/πελάτη δηλαδή 40€ με μια κούρσα. Αυτή ήταν και η τελευταία φορά που πήρα ταξί.

 

Μου ετυχε το ιδιο περσι το νοεμβρη στις 2-3 τα ξημερώματα οταν γυριζα απο Αθηνα 5 ταξι να πρεπει να εξυπηρετησουν 18-20 ατομα, μιλαμε για πανικο εμπαινε- εβγαινε κοσμος στο ταξι.

- νικο εσυ παρε αυτον.

- εσυ που πας; χμμ, δεν βολευει. Για στάσου, τακη αυτος παει νεαπολη δώσε μου τον αλλο που παει κεντρο και παρε αυτον...

Τελικα δεν μπηκα πουθενα και περιμενα, 1 λεπτο αργοτερα μου λεει ενας μπες, μπαινω μεσα ο αμοιρος και αρχιζει καταλαβες τα καθηκια το έχουην κανει κυκλωμα και μοιράζονται τους πελατες και κανουν τριπλες και τετραπλες κουρσες αλλά δεν θα τους περασει θα τους κανω καταγγελια..

- Ε ναι (απανταω) δεν ειναι σωστό αυτο.

σαν να μην ακουσε τι ειπα. - Και με αφηνουν εμενα με 1 μονο ατομο! Περιμενα 20' στην πιατσα για να παρω μονη διαδρομη πως θα βγω εγω;

- ..........

- ..........

 

Ψοφος σε ταξι, ΔΕΗ και αγροτες και οποιο αλλο επαγγελμα αποφασιζει με φασιστικο τρόπο να ταλαιπωρει ολη τη χώρα οποτε εχει καποιο προβλημα.. Μακαρι να απελευθερωθει το επαγγελμα και να τελειωνουμε απο τους κοπριτες στα ταξι που μονο ταλαιπωρουν τον κοσμο ξερουν είτε κανουν απεργία είτε δουλευουν.

Δημοσ.

Κωλοφαρα απο τις λιγες.

Στα κτελ να εχουν βγει απο τα ταξι και να ψαχνουν για κοσμο που παει μακρια για να εχουν κερδος.

Μονο οταν ηταν αστυνομια εκαναν τουμπεκι.

ΨΟΦΟΣ

Δημοσ. · Κρυμμένο από Snoob, 20 Ιουλίου 2011 - Δεν έχει δοθεί λόγος
Κρυμμένο από Snoob, 20 Ιουλίου 2011 - Δεν έχει δοθεί λόγος

μπα η χειροτερη κωλοφαρα ειναι κατι φλωρακια που βριζουν πισω απο μια οθονη αντι να πανε μπροστα τους να τα πουνε αν εχουν αρχιδια

Δημοσ.

στο ηράκλειο στο αεροδρόμιο ρίξανε πέτρες σε λεωφορείο με τουρίστες που πήγαιναν να πετάξουν...

ένα σωρό κόσμος έχασε τις πτήσεις...

ένα ένα θα τους κατέβαζα τα τζαμια άμα έχανα πτήση λόγω ταρίφα

Δημοσ.

Πωωωωω.... γιατί δεν απεργούν απλά και πρέπει να κλείνουν τους δρόμους;

Τι μαλακία είναι αυτή καλοκαιριάτικα. Γιατί τους αφήνουν να κάνουν ότι γουστάρουν;:mad:

Δημοσ.

Πωωωωω.... γιατί δεν απεργούν απλά και πρέπει να κλείνουν τους δρόμους;

 

Αν απεργούσαν απλά θα έβλεπες πόσο καλύτερα είναι η πόλη χωρίς την φάρα τους,γι αυτό

Δημοσ.

Ρε παιδια... Τα αιτηματα του ειναι δικαια:

 

1) Ναι στην απελευθερωση

2) Αλλα 2,5 ταξι ανα 100.000 κατοικους (σημερα εχουμε 4 ταξι ανα 100.000 καοικους)

Δημοσ.

Μια φορά πάντως τα λεωφορεία αυτό το διήμερο κινούνται σφεντόνα απο/πρός κέντρο.Μπορώ να πώ οτι είναι on par με το μετρό!

Απο εκεί και πέρα ο Έλληνας ταρίφας κερδίζει επάξια μια θέση στο μουσείο κέρινων ομοιωμάτων.Κλασική αξία ο Γρέκος,όσο πιο πολύ ζορίζουν τα πράγματα τόσο πιο πολύ κοιτάμε την πάρτη μας.

Δημοσ.

Όταν άκουσα ότι κάνουν μπλόκο στα αεροδρόμια αναρωτήθηκα γιατί δεν έχουν στείλει ακόμη μπουλντόζες να σπρώξουν στην άκρη τα σαράβαλά τους, καλοκαιριάτικα. Και επίσης, πόσο ακόμη βαθύτερα θα βουλιάξουμε στην κλίμακα των τριτοκοσμικών χωρών.

 

android.png

 

Ποιές μπολτόζες να στείλουν? Έχει αρχίδια το ελληνικό κράτος? Εδώ είδαα σκηνικό περιπολικό να προπορεύεται της πορείας που θα πήγαινε να κάνει μπλόκο στα διόδια!

Δηλαδή η αστυνομία συνοδεύει κάποιον να πάει να κλησει το μαγαζί (καλώς ή κακώς αδιεοδοτημένο δεν είναι το θέμα) κάποιου άλλου, όπως φαντάζομαι και τα ταξί που πήγαν και έκλεισαν την Αττική Οδό θα είχαν συνοδεία περιπολικών !!!

 

Τι να λέμε? Μετά ψάχνουμε να βρούμε γιατί δεν γίνονται πχ εργοστάσια στην Ελλάδα? Να πληρώνει δηλαδή η επιχείρηση φόρους για να διευκολύνει (όχι να αδιαφορεί αλλά να διευκολύνει) το κράτος τον οποιοδήποτε να κλείσει το δρόμο/λιμάνι/αεροδρόμιο/σιδ. σταθμό από τον οποίο θα φύγει το φορτίο σου, να μπορεί να αποκλήσει τις εγκαταστάσεις σου, να σου απαγορεύει να εισπράττεις ?

 

Μπορούν να στείλουν τα ΜΑΤ να τους σαπίσουν στο ξύλο και την τροχαία να σηκώσει τα ταξί και να χρεώσει τους ιδιοκτήτες για τα έξοδα μεταφοράς ή αλλιώς να πάνε για παλιοσίδερα? Εκεί σεε θέλω να είσαι μάγκας, όχι μόνο όπου σε πέρνει (βλ. Σύνταγμα).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...