Προς το περιεχόμενο

Περί απεργιας ΤΑΞΙ


Gary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν οχι συσπειρωση τουλαχιστον μια καποια κοινωνικη συγκλιση ειναι απαραιτητη.Το να παιξουμε το παιχνιδι των κρατουντων με το να βγαζουμε τις παθογενειες χρονων του ενος η του αλλου επαγγελματικου κλαδου δε κανουμε τιποτα ισα-ισα διευκολυνουμε στη διαλυση τους.Γιατι γιαυτο μιλαμε.Για διαλυση των επαγγελματικων κλαδων απο τη μεση και κατω αλλα και προς τα κατω.

 

Γιατι μη γελιομαστε,η αναρχη και αυθαιρετη απελευθερωση που προτεινουν τα σαινια εκει πανω θα ωφελησει μεγαλες εταιριες και θα οδηγησει σε διαφορα ωραια οπως: υπαλληλοποιηση του συγκεκριμενου επαγγελματος με μισθους πεινας,αθεμιτο ανταγωνισμο,εισοδο στον κλαδο διαφορων "περιεργων".

 

 

Με τις ασχημιες που καναν δε συμφωνω αν και αυτες ειναι που προβαλλουν/υπερθεματιζουν κυριως τα παπαγαλακια τους.

  • Απαντ. 190
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Οι ταξιτζηδες φταινε για ολα παιδια...not

 

Sorry αλλα αρκετοι δε μασαμε απο το κατασκευασμενο διπολο Απεργοι- Κοινωνια που κατασκευασαν κυριως επικοινωνιακα.Ειναι τουλαχιστον παραπλανητικο.Δε λεω πως πολλα παραπονα για τους ταξιτζηδες δεν ειναι δικαιολογημενα αλλα πρεπει επιτελους να μη κοιταξουμε το δεντρο και να χασουμε το δασος παλι.

 

Η επιθεση στην μεσαια ταξη καλα κρατει και εμεις βρηκαμε ωρα να βγαλουμε γκρινια και να ξεκινησουμε (παλι) εναν ιδιοτυπο κοινωνικο εμφυλιο ενω κυκλοφορουν ελευθεροι οι βασικοι υπαιτιοι της συγκεκριμενης καταστασης.Τριβουν και τα χερια τους που τα κολπα τους πιανουν τοπο.

 

Και οχι δεν ειμαι αριστερος επειδη εβαλα Μπρεχτ.

 

Κατασκευασμένο από ποιούς; Δηλαδή δεν κλείνουν οι ταξιτζήδες τους δρόμους και δείχνουν τα κανάλια πως τους κλείνουν με στημένα πλάνα; Ή δεν ενοχλούν κανέναν κ πληρώνουν κομπάρσους για δείξουν ότι υπάρχει κόσμος που ενοχλείται; Τι λέτε ρε; Πάμε καλά; Και γιατί ο όρος "Εταιρία" παρουσιάζεται ΠΑΝΤΑ σαν να μιλάει χριστιανός για το Σατανά; Τόσο κακές είναι όλες; Ο κόσμος που δουλεύει γι αυτές είναι θύματα δηλαδή... Και εις ανώτερα ελλάδα του 2011.

Δημοσ.

Νομίζεις το Μετρό γιατί δε δουλεύει βράδυ.

 

Ποτέ δεν το είχα σκεφτεί αυτό......

 

Ας ελπίσουμε λοιπόν τώρα με την αλλαγή αυτή να αρχίσουν να λειτουργούν 24/7 τα ΜΜΜ :-)

Δημοσ.

Κατασκευασμενη κατα ενα βαθμο και υπερθεματισμενη ειναι η πολωση απο τη κλικα των κρατουντων-μμε οπως και επισης εχει μπει επιτηδες στα πρωτα θεματα επικαιροτητας για να ξεχασουμε τα αλλα.

 

Δεν ειπα πως δεν ενοχλειται κοσμος αλλα επειδη με τη σειρα θα χτυπηθουν ολα τα επαγγελματα προσπαθω να μη μπλεξω συμπλεγματικα προσωπικων εμπειριων με την ουσια μιας ευρυτερης σοβαροτερης καταστασης.

 

Οσο για τις μεγαλες εταιριες,ναι ειναι ανεπιθυμητες.Τουλαχιστον αυτες που σκοπευουν να αμοιβουν τους οδηγους με 500 ευρω.

Δημοσ.

Αναρωτιέμαι ποιος θα πρέπει να είναι ο μισθός ενός επαγγέλματος που μπορούν θεωρητικά να εξασκήσουν όλοι οι πολίτες αυτού του κράτους και το οποίο δεν έχει κανένα προαπαιτούμενο πέραν της κατοχής ενός διπλώματος. Τα 500 ευρώ μου φαίνονται πιο δίκαιος μισθός από τις σημερινές απολαβές τους. Για ταρίφες μιλάμε όχι για πυρηνικούς επιστήμονες.

Δημοσ.

Αναρωτιέμαι ποιος θα πρέπει να είναι ο μισθός ενός επαγγέλματος που μπορούν θεωρητικά να εξασκήσουν όλοι οι πολίτες αυτού του κράτους και το οποίο δεν έχει κανένα προαπαιτούμενο πέραν της κατοχής ενός διπλώματος. Τα 500 ευρώ μου φαίνονται πιο δίκαιος μισθός από τις σημερινές απολαβές τους. Για ταρίφες μιλάμε όχι για πυρηνικούς επιστήμονες.

 

λάθος λογική. Αν πετύχουν καλές υπηρεσίες και καλές τιμές ας βγάλουν και 5000 το μήνα.

Ελεύθερη αγορά (θα) είναι.

Δημοσ.

λάθος λογική. Αν πετύχουν καλές υπηρεσίες και καλές τιμές ας βγάλουν και 5000 το μήνα.

Ελεύθερη αγορά (θα) είναι.

 

 

Σωστά, κι εγώ είμαι υπέρ αυτής της άποψης. Άσε που σε αυτό είμαι υπερ της εταιρίας. Καθώς δε θα θέλει να κακοπληρώνει τους υπαλλήλους γιατί θα λουφάρουν, αλλά παράλληλα θα ασκεί και έλεγχο στους τυχόν μαγκίτες που δε γουστάρουν. Πόσο χαίρομαι που μένω επαρχία πάντως, και δεν τραβάω όλο αυτό το μανίκι αυτές τις μέρες.

Δημοσ.

Νομίζεις το Μετρό γιατί δε δουλεύει βράδυ.

 

Κοίτα και εγώ είμαι 100% υπέρ της απελευθέρωσης και ποτέ δε συμπαθούσα τους ταριφες αλλά αν δεν κάνω λάθος και στο εξωτερικό το Μετρό σταματά αργά το βράδυ.

Δημοσ.

Κανενα μανικι ρε συ. Ουτως η αλλως εγω παντα με συγκοινωνιες κυκλοφορω

 

Btw μια μερα που χαν απεργια ειχαμε παει αεροδρομιο να παρουμε τον μπρο, και ειδαμε ενα ταξι να φευγει με 4-5 πελατες μεσα απο το αεροδρομιο. Απεργοσπαστης ? :devil:

Δημοσ.

Κοίτα και εγώ είμαι 100% υπέρ της απελευθέρωσης και ποτέ δε συμπαθούσα τους ταριφες αλλά αν δεν κάνω λάθος και στο εξωτερικό το Μετρό σταματά αργά το βράδυ.

 

Ένα πρόχειρο search για τα δρομολόγια στις 03:30 στο Βερολίνο.

Διάλεξε να δεις.

 

...που έχει 3.5 εκατομμύρια κόσμο ε; όχι 4-5 εκατομμύρια που έχει στην Αθήνα

Δημοσ.

Νομίζεις το Μετρό γιατί δε δουλεύει βράδυ.

Οι ταξιτζήδες κλέφτες να γίνουν; Από 1000 μεριές προστατευμένοι του κράτους.

απλα δεν θα βγαινει οικονομικα!μειωμενος κοσμος αρα μειωμενα εσοδα.ολα αυτα με το προσωπικο που θα πληρωθει υπερωριες και καμμια προσαυξηση λογο νυχτερινης βαρδιας με τα ιδια εξοδα λειτουργειας!

Δημοσ.

απλα δεν θα βγαινει οικονομικα!μειωμενος κοσμος αρα μειωμενα εσοδα.ολα αυτα με το προσωπικο που θα πληρωθει υπερωριες και καμμια προσαυξηση λογο νυχτερινης βαρδιας και τα ιδια εξοδα λειτουργειας!

 

Τι εννοείς δε βγαίνει; Δούλευε ποτέ το μετρό βράδυ και μετά το έκοψαν επειδή δεν έβγαινε;

Με λίγο πιο αραιά δρομολόγια, ανά μισάωρο ή ανά ώρα έστω, θα ήταν μια χαρά και θα εξυπηρετούσε και το σκοπό του ως μέσο μαζικής μεταφοράς, χωρίς να δίνει ο κόσμος στα ταξί μια περιουσία.

 

 

ΥΓ. όταν δουλεύεις βράδυ δε σημαίνει ότι πληρώνεσαι υπερωρία. Πληρώνεσαι βραδινό.

 

Στην τελική κάν'το μόνο παρασκευή και Σάββατο πιλοτικά, που θεωρούνται μέρες που έχουν κίνηση. Γιατί λες εσύ ότι δε γίνεται; Ποιος εξυπηρετείται από αυτό; Το κοινό πάντως όχι.

Δημοσ.

Μία περίοδο είχε πιλοτικά δρομολόγια μέχρι τις 02:00, Παρασκευή και Σάββατο, αλλά έχω την εντύπωση πως δεν το συνέχισαν.

Δημοσ.

απο το 2008 εχει μεχρι τις 2 για παρασκευη+σαββατο...

http://www.apn.gr/news/nea/%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B9%CE%B5%CF%81%CF%8E%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%85%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF-%CF%89%CF%81%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%81/

http://www.amel.gr/index.php?id=366

---------------

Η ΑΜΕΛ (Μετρό) εμφανίζει μείωση πωλήσεων κατά 4%, επιχορήγησης κατά 18% και προσωπικού κατά 22%. Το πλεόνασμά της υπερδιπλασιάστηκε, στα 6,4 εκατ. ευρώ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...