nomikarios Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Τι απαράδεκτοι επαγγελματίες! Οπωσδήποτε να απευθυνθείς στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ωστόσο υπάρχει ένα σημαντικό μειονέκτημα: δεν θα σου δώσει άμεση λύση στο πρόβλημα, αλλά τουλάχιστον έστω και μετά από καιρό θα είναι μια ηθική δικαίωση. Γνώμη μου είναι, αντί να συνεννοείσαι τηλεφωνικά μαζί τους, να κάτσεις να γράψεις και να στείλεις επιστολή στην εταιρεία. Σε αυτήν θα αναφέρεις συνοπτικά το ιστορικό και στο τέλος θα ζητάς αυτό που θες, την αντικατάσταση ή τα λεφτά σου πίσω και αποζημίωση. Κόσμια και λογικά. Μια γραπτή διαμαρτυρία έχει οπωσδήποτε μεγαλύτερο βάρος. Εάν πάλι σου τα μασάνε μετά από καμιά βδομάδα, θα πρότεινα να στείλεις εξώδικο. Δυστυχώς σε αυτό το σημείο αρχίζουν και πρόσθετα έξοδα για σένα (σύνταξη εξωδίκου και επίδοση), ώστε δεν ξέρω αν σε συμφέρει πλέον οικονομικά να το κυνηγήσεις, για ένα παλιό laptop. Στη θέση σου θα έστελνα γραπτή επιστολή, τη διαμαρτυρία βέβαια στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και θα τους πίεζα και από κοντά (με ευπρέπεια). Στο τέλος θα υποκύψουν, έχεις το δίκιο με το μέρος σου, πού θα πάει!
Spirus Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Τι απαράδεκτοι επαγγελματίες! Οπωσδήποτε να απευθυνθείς στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ωστόσο υπάρχει ένα σημαντικό μειονέκτημα: δεν θα σου δώσει άμεση λύση στο πρόβλημα, αλλά τουλάχιστον έστω και μετά από καιρό θα είναι μια ηθική δικαίωση. Γνώμη μου είναι, αντί να συνεννοείσαι τηλεφωνικά μαζί τους, να κάτσεις να γράψεις και να στείλεις επιστολή στην εταιρεία. Σε αυτήν θα αναφέρεις συνοπτικά το ιστορικό και στο τέλος θα ζητάς αυτό που θες, την αντικατάσταση ή τα λεφτά σου πίσω και αποζημίωση. Κόσμια και λογικά. Μια γραπτή διαμαρτυρία έχει οπωσδήποτε μεγαλύτερο βάρος. Εάν πάλι σου τα μασάνε μετά από καμιά βδομάδα, θα πρότεινα να στείλεις εξώδικο. Δυστυχώς σε αυτό το σημείο αρχίζουν και πρόσθετα έξοδα για σένα (σύνταξη εξωδίκου και επίδοση), ώστε δεν ξέρω αν σε συμφέρει πλέον οικονομικά να το κυνηγήσεις, για ένα παλιό laptop. Στη θέση σου θα έστελνα γραπτή επιστολή, τη διαμαρτυρία βέβαια στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και θα τους πίεζα και από κοντά (με ευπρέπεια). Στο τέλος θα υποκύψουν, έχεις το δίκιο με το μέρος σου, πού θα πάει! Το αφεντικό της εταιρίας κάνει ότι δεν καταλαβαίνει.Τους ζήτησα τα 80 ευρώ που πλήρωσα και 200 ευρώ ακόμα σαν αποζημίωση για το laptop που μου χάλασαν.Με πήραν πριν λίγο και μου είπαν το παραμύθι ότι δεν έχουν βρει ακόμα αντίστοιχο μηχάνημα για να το αντικαταστήσουν. Τους στέλνω ΤΩΡΑ επιστολή και ταυτόχρονα καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
luminociter Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Δεν θα ξεμπλέξεις εύκολα και θα σου εξηγήσω γιατί. Είναι μεν υποχρεωμένοι να σου επιστρέψουν το μηχάνημά σου την κατάσταση που το πήραν και τα λεφτά που έχει δώσει. Πρόσεχε, στην κατάσταση που το πήραν και όχι επισκευασμένο, δηλαδή με το πρόβλημα που είχε. Αν αυτό είναι αδύνατο, είναι υποχρεωμέ νοι να σου δώσουν ένα αντίσοιχο μηχάνημα, με τις ίδιες δυνατότητες και το ίδιο όμως πρόβλημα. Φυσικά και τα λεφτά που έδωσες. Σε κάθε περίπτωση θα ισχυριστούν ότι με το packrad bell σε έχουν καλύψει καθώς θα αποδείξουν ότι έχει το ίδιο πρόβλημα με το δικό σου όταν τους το πήγες, αλλά και ότι έχει αντίσοτιχες δυνατότητες. Δεν θα μπορέσεις να κάνεις και πολλά, αλλά θα σε ενημερώσουν και από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Σημειωτέων, είναι γνωμοδοτικό όργανο, δεν μπορεί αν επιβάλλει τίποτα, απλά μεσολαβεί μήπως και λύσει τη διαφωνία. Αν όχι πάτε δικαστικά.
Spirus Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Δεν θα ξεμπλέξεις εύκολα και θα σου εξηγήσω γιατί. Είναι μεν υποχρεωμένοι να σου επιστρέψουν το μηχάνημά σου την κατάσταση που το πήραν και τα λεφτά που έχει δώσει. Πρόσεχε, στην κατάσταση που το πήραν και όχι επισκευασμένο, δηλαδή με το πρόβλημα που είχε. Αν αυτό είναι αδύνατο, είναι υποχρεωμέ νοι να σου δώσουν ένα αντίσοιχο μηχάνημα, με τις ίδιες δυνατότητες και το ίδιο όμως πρόβλημα. Φυσικά και τα λεφτά που έδωσες. Σε κάθε περίπτωση θα ισχυριστούν ότι με το packrad bell σε έχουν καλύψει καθώς θα αποδείξουν ότι έχει το ίδιο πρόβλημα με το δικό σου όταν τους το πήγες, αλλά και ότι έχει αντίσοτιχες δυνατότητες. Δεν θα μπορέσεις να κάνεις και πολλά, αλλά θα σε ενημερώσουν και από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Σημειωτέων, είναι γνωμοδοτικό όργανο, δεν μπορεί αν επιβάλλει τίποτα, απλά μεσολαβεί μήπως και λύσει τη διαφωνία. Αν όχι πάτε δικαστικά. Αυτή τη στιγμή είναι ηθικό το θέμα κι όχι χρημάτων. Νιώθω μεγάλη κοροϊδία και θα το τραβήξω όσο δεν πάει, και θα τους κάνω και την κατάλληλη διαφήμιση στα διάφορα forums...
luminociter Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Σε καταλαβαίνω, το έχω περάσει και εγώ. Αλλά τελικά δεν θα κερδίσεις τίποτα...
Spirus Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Σε καταλαβαίνω, το έχω περάσει και εγώ. Αλλά τελικά δεν θα κερδίσεις τίποτα... Ότι κερδίσω...ούτως ή αλλιώς θα αγοράσω άλλο laptop. Τουλάχιστον να γνωρίσουν όσοι περισσότεροι γίνεται το πως φέρεται η ALLSOFT ΕΠΕ στους πελάτες της για να αποφύγουν τέτοιες ταλαιπωρίες!!!
allsoft Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 δεν γινόταν να δω την συζήτησή σας πιο νωρίς;; η ''εταιρία'' allsoft στους αμπελόκηπους εδώ και 2 μήνες απλά για να αλλάξουν το ανεμιστηράκι και δεν ενημέρωσαν ότι θα αργήσει. Σαν να μην έφτανε αυτό εξαφανίστηκαν για 2 βδομάδες και δεν λειτουργούσε ούτε το τηλέφωνό τους ούτε η ιστοσελίδα τους. Σήμερα πήγα απο εκει και ήταν κλειστή. έγραφε στο κουδούνι ''μεταφερθήκαμε'' και έδινε ένα κινητό το οποίο δεν σηκωνε κανείς. Ναι παιδιά το ομολογώ έστειλα απειλητικό μήνυμα οτι θα κανω καταγγελία έτσι και δεν επικοινωνήσουν άμεσα μαζί μου. Φοβήθηκα τόσο που πήρα στην αστυνομία και τους ρωτησα τι μπορώ να κάνω για να τους βρω! Με πήρε κάποια τηλέφωνο και μου είπε οτι προσβλήθηκε απο το μήνυμα, να κάνω υπομονη οτι μπορεί να έρθει απο στιγμή σε στιγμή το ανεμιστηράκι και τέτοια. Της είπα οτι δεν θέλω τίποτα μόνο να μου πούνε που είναι να πάρω τον υπολογιστή μου πίσω και να τον πάω αλλού. μέχρι και αυτό δύσκολο μου το παρουσίασε οτι το έχουν σε αποθήκη και δεν μπορεί αν μπαίνει μέσα οποοσδήποτε. Της είπα ωραία δεν θέλω να μπω μέσα απλά δεστε τον και θα σας συναντήσω κάπου να μου τον δώσετε!(έλεος!) ήθελε και να της πληρώσω το ανεμιστηράκι. Της είπα ουτε ένα ευρό.. είναι δυνατόν να εξαφανίζεστε και να μην ενημερώνεται τους πελάτες σας? είναι δυνατον να μου λέτε οτι θα τον έχω σε δυο εβδομαδες και να περνανε 2 μηνες χωρις να ενημερώσετε? Τι να πω? Παιδιά ευχομαι καποιος να είναι πιο τυχερος και να δει την συζήτηση εγκαίρως. εννοείται οτι φοβάμαι μηπως μου τον δώσουν πισω διαλυμένο απο εκει που ήθελε απλά ένα ανεμιστηράκι.. Για να βάλουμε μερικά πράγματα στην θέση τους, θα ξεκινήσω με την τελευταία εγγραφή. Σας ενημερώσαμε πως το ανταλλακτικό έχει έλλειψη. Για αυτό τον λόγο συμφωνήσατε να περιμένετε. Η συνεννόηση έγινε με τον θείο σας. Επίσης πριν μεταφερθούμε καλέσαμε όλους τους πελάτες με τους οποίους είχαμε εκκρεμότητες (επισκευασμένα και μη). Φυσικά ενημερώθηκαν όσοι τους βρήκαμε. Όσοι δεν τους βρήκαμε έχουμε αφήσει ενημέρωση στην είσοδο των παλιών μας πλέον εγκαταστάσεων που δεν μπήκατε από ότι φαίνεται από την αρχή στον κόπο να δείτε... Η ιστοσελίδα μας είχε όντως μικρο-προβλήματα και κάποιες φορές λειτουργούσε κάποιε όχι για 1-2 μέρες λόγω προβλήματος σε DNS server που είχε όλες τις IP στο ίδιο subnet και τώρα λειτουργεί κανονικά διότι επισκευάσαμε τον server και χρησιμοποιούμε πλέον διαφορετικό subnet σε κάθε DNS. Site: ALLSOFT.GR . Εκεί αναφέρουμε ξεκάθαρα στην πρώτη σελίδα (κάτω μέρος) αλλά και στην σελίδα επικοινωνίας, ότι έχουμε μεταφερθεί. Τα laptop των πελατών βρίσκονται σε προσωρινή αποθήκη χωρίς σοβαρά μέτρα ασφαλείας και για τον λόγω αυτό δεν επιτρέπουμε την είσοδο σε κανένα πελάτη ούτε γνωστοποιούμε την διεύθυνση της αποθήκης. Η αποθήκευση εκεί είναι προσωρινή όπως σας είπαμε και στο τηλέφωνο μέχρι να λειτουργήσουν τα δύο νέα μας καταστήματα στην Δάφνη και το Περιστέρι. Στην παλιά διεύθυνση μας είμαστε από το 2009. Απλά έτυχε σε εσάς η περίοδο της μεταφοράς μας. Τι δεν καταλαβαίνετε από τα ανωτέρω? Νομίζω ότι είμαι σαφής όπως και η κοπέλα στο τηλέφωνο που σας τα εξήγησε. Επίσης σας ενημερώνω ακόμα μια φορά πως έχει γίνει καθαρισμός στο laptop σας και η χρέωση αν δεν επιθυμείτε να περιμένετε για να πάρετε το ανεμιστηράκι είναι 30€ + φπα. Αυτά αν δεν τα πληρώσετε δεν θα σας επιστραφεί το laptop. Αν θέλετε καλέστε μας την Δευτέρα να συναντηθούμε στο τμήμα (θα έχουμε μαζί και το laptop) όπου μπορείτε να καταθέσετε μήνυση για παρακράτηση ιδιοκτησίας ή να πληρώσετε το κόστος των εργασιών και να το πάρετε. Το ανεμιστηράκι αφού δεν υπάρχει ή δεν έχει έρθει ακόμα δεν θα το πληρώσετε. Τις εργασίες όμως που έγιναν θα τις πληρώσετε στο ακέραιο. Επίσης επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμα μας σύμφωνα με αυτά που έχετε γράψει ανωτέρω. Ότι κερδίσω...ούτως ή αλλιώς θα αγοράσω άλλο laptop. Τουλάχιστον να γνωρίσουν όσοι περισσότεροι γίνεται το πως φέρεται η ALLSOFT ΕΠΕ στους πελάτες της για να αποφύγουν τέτοιες ταλαιπωρίες!!! Τελικά δεν κερδίσατε τίποτα και ίσως χάσετε περισσότερα στο τέλος... Αυτή τη στιγμή είναι ηθικό το θέμα κι όχι χρημάτων. Νιώθω μεγάλη κοροϊδία και θα το τραβήξω όσο δεν πάει, και θα τους κάνω και την κατάλληλη διαφήμιση στα διάφορα forums... Θα μπορούσαμε να σας κάνουμε μήνυση για την "διαφήμιση" αυτή όμως δεν δώσαμε περαιτέρω σημασία. Ο λόγος είναι απλός. Από το 2009 που υπάρχουμε ως εταιρία μέχρι σήμερα ο μόνος παραπονεμένος μας πελάτης είστε εσείς. Ένας πελάτης μόνο στα 6 χρόνια. Αυτό είναι άθλος για όποιον μπορεί να δει το δάσος και όχι το δέντρο... Τι να κάνουμε δεν μπορούν να είναι όλοι ευχαριστημένοι.. ( Site: δείτε εδώ ) Τέλος πάντων όσο αφορά τον πελάτη Spirus θα σας τα πω και από την δική μας πλευρά διότι κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις - επίσης κανένας δικαστής δεν δικάζει αν δεν ακούσει και τις 2 πλευρές. Ο πελάτης ο συγκεκριμένος μας έφερε το laptop Fujitsu-Siemens με πρόβλημα στην μητρική. Το ότι το άναψε όταν το έφερε ήταν εφικτό με το λιγοστό ρεύμα που είχε απομείνει στην μπαταρία. Όταν η μπαταρία άδειασε και εφόσον το laptop δεν φόρτιζε (με αυτό το πρόβλημα ήρθε αρχικά), φυσικό ήταν να μην ξανα-ανάψει όταν ο πελάτης ήρθε να το πάρει. Οι εταιρίες Fujitsu & Siemens σταμάτησαν την συνεργασία τους πολύ πριν το 2009. Έτσι εξηγήσαμε στον πελάτη "Spirus" πως δεν βρίσκουμε ανταλλακτικό διότι έπαψαν οι εταιρίες την συνεργασία τους. Υπήρχε μόνο καινούργια (με πατέντα) από την εταιρία Fujitsu η οποία είχε μερικά παρόμοια μοντέλα. Δεν ήθελε όμως ο πελάτης την λύση αυτή (των 200€). Κάναμε λοιπόν κάτι που δεν θα έκανε καμία εταιρία και του δώσαμε ένα άλλο σε αντικατάσταση (εντελώς δωρεάν για να ησυχάσουμε ) το οποία με χαρά αποδέχτηκε (και γιατί όχι άλλωστε), και του βάλαμε όπως και ο ίδιος αναφέρει παραπάνω τα δικά του πράγματα, (σκληρό, μνήμες, κλπ). Ο σκληρός του όμως είχε πρόβλημα. (από πολύ χρήση, παλιό μοντέλο laptop), και κόλλαγε. Του εξηγήσαμε ευγενικά πως δεν πρόκειται να του χαρίσουμε και δίσκο πέρα από το laptop διότι υπάρχουν και όρια...!!! Για του λόγου το αληθές του δείξαμε με live CD linux πως το laptop χωρίς τον σκληρό δουλεύει μια χαρά... Όμως άρχισε να μας εκβιάζει και να μας λέει πως θα μας βάλει στο Ιντερνετ (όπως και έκανε) αν δεν του δίναμε 280€... Αυτό που μας ζήταγε θεωρείτε εκβιασμός και αυτά που έγραψε θεωρούνται δυσφήμιση... Μέχρι σήμερα δεν είχαμε ούτε τον χρόνο ούτε την διάθεση να ασχοληθούμε με το "κύριο" αυτό... Αν συνεχίσει όμως με χαρά θα δώσω την υπόθεση στον δικηγόρο της εταιρίας και μαζί θα πάρει μπάλα κάθε άλλο υπεύθυνο για την δυσφήμιση και τον εκβιασμό. Όπως και να έχει επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμα μας. Έχουμε κρατήσει αντίγραφο από τη σελίδα αυτή και θα υπάρχουν κυρώσεις και στο μέσο στο οποίο γίνετε η δυσφήμιση. Παρακαλούμε λοιπόν τον διαχειριστή της σελίδας αυτής να "κλείσει¨την δυνατότητα περαιτέρω εγγραφών (από το 2011 μέχρι σήμερα τράβηξε πολύ) στο παρόν θέμα για να μην γράφει και η κάθε "κουτσή Μαρία" ότι της κατέβει στο κεφάλι. Αν αυτό δεν γίνει τότε θα μηνυθεί και ο ιδιοκτήτης της παρούσας ιστοσελίδας διότι παρέχει το μέσον δυσφήμησης. Το αφεντικό της εταιρίας κάνει ότι δεν καταλαβαίνει.Τους ζήτησα τα 80 ευρώ που πλήρωσα και 200 ευρώ ακόμα σαν αποζημίωση για το laptop που μου χάλασαν.Με πήραν πριν λίγο και μου είπαν το παραμύθι ότι δεν έχουν βρει ακόμα αντίστοιχο μηχάνημα για να το αντικαταστήσουν. Τους στέλνω ΤΩΡΑ επιστολή και ταυτόχρονα καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Roger Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Το οτι το νομισμα εχει δυο οψεις,ναι φυσικα και εχεις δικιο. Κατα καιρους διαβαζουμε κοσμο να μπαινει και να γραφει καταγγελιες για μαγαζια και εταιρειες χωρις φυσικα να γνωριζουμε ποιος εχει δικιο και ποιος αδικο,εμεις μπορουμε και διαβαζουμε μονο τις καταγγελιες,δηλ μονο την μια οψη του νομισματος. Σε αυτο φυσικα θα πρεπει να κοιταξετε τον εαυτο σας στον καθρεφτη και να κανετε μια αυτοκριτικη,για ποιον λογο δεν σας ενδιαφερει να προστατευετε τον εαυτο σας.Καταλαβαινω οτι τα forum ειναι πολλα και θα πρεπει να υπαρχει ενας ανθρωπος για ολα αυτα,ισως ομως και να αξιζει για να σωζεται η εικονα της επιχειρησης.Οι πελατες ειναι πολυ απαιτητικοι,και αγοραζοντας ενα λαπτοπ νομιζουν οτι αγοραζουν διαστημοπλοιο,οποτε πανω σε αυτες τις υπερβολικες απαιτησεις ειναι πολυ ευκολο να γινει παρεξηγηση,δυσφημηση και πολλες φορες καταγγελιες. Πολυ μικρη λεπτομερεια. Σε περιπτωση μετακομισης,σοφο θα ηταν να υπαρχει αυτοματος τηλεφωνητης ο οποιος θα γνωστοποιει την νεα διευθυνση ή καλυτερα ενα τηλεφωνο ενεργο.Καποιος απο την επαρχια μπορει να μην εχει την ευχερεια να παει στα παλια γραφεια να δει το σημειωμα. Εσεις καλεσατε οσους βρηκατε,καποιον που δεν βρηκατε,πως θα σας βρει? Κουτση Μαρια,φυσικα και δεν λεγομαι 1
CheOnWeb Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Για να βάλουμε μερικά πράγματα στην θέση τους, θα ξεκινήσω με την τελευταία εγγραφή. Σας ενημερώσαμε πως το ανταλλακτικό έχει έλλειψη. Για αυτό τον λόγο συμφωνήσατε να περιμένετε. Η συνεννόηση έγινε με τον θείο σας. Επίσης πριν μεταφερθούμε καλέσαμε όλους τους πελάτες με τους οποίους είχαμε εκκρεμότητες (επισκευασμένα και μη). Φυσικά ενημερώθηκαν όσοι τους βρήκαμε. Όσοι δεν τους βρήκαμε έχουμε αφήσει ενημέρωση στην είσοδο των παλιών μας πλέον εγκαταστάσεων που δεν μπήκατε από ότι φαίνεται από την αρχή στον κόπο να δείτε... Η ιστοσελίδα μας είχε όντως μικρο-προβλήματα και κάποιες φορές λειτουργούσε κάποιε όχι για 1-2 μέρες λόγω προβλήματος σε DNS server που είχε όλες τις IP στο ίδιο subnet και τώρα λειτουργεί κανονικά διότι επισκευάσαμε τον server και χρησιμοποιούμε πλέον διαφορετικό subnet σε κάθε DNS. Site: ALLSOFT.GR . Εκεί αναφέρουμε ξεκάθαρα στην πρώτη σελίδα (κάτω μέρος) αλλά και στην σελίδα επικοινωνίας, ότι έχουμε μεταφερθεί. Τα laptop των πελατών βρίσκονται σε προσωρινή αποθήκη χωρίς σοβαρά μέτρα ασφαλείας και για τον λόγω αυτό δεν επιτρέπουμε την είσοδο σε κανένα πελάτη ούτε γνωστοποιούμε την διεύθυνση της αποθήκης. Η αποθήκευση εκεί είναι προσωρινή όπως σας είπαμε και στο τηλέφωνο μέχρι να λειτουργήσουν τα δύο νέα μας καταστήματα στην Δάφνη και το Περιστέρι. Στην παλιά διεύθυνση μας είμαστε από το 2009. Απλά έτυχε σε εσάς η περίοδο της μεταφοράς μας. Τι δεν καταλαβαίνετε από τα ανωτέρω? Νομίζω ότι είμαι σαφής όπως και η κοπέλα στο τηλέφωνο που σας τα εξήγησε. Επίσης σας ενημερώνω ακόμα μια φορά πως έχει γίνει καθαρισμός στο laptop σας και η χρέωση αν δεν επιθυμείτε να περιμένετε για να πάρετε το ανεμιστηράκι είναι 30€ + φπα. Αυτά αν δεν τα πληρώσετε δεν θα σας επιστραφεί το laptop. Αν θέλετε καλέστε μας την Δευτέρα να συναντηθούμε στο τμήμα (θα έχουμε μαζί και το laptop) όπου μπορείτε να καταθέσετε μήνυση για παρακράτηση ιδιοκτησίας ή να πληρώσετε το κόστος των εργασιών και να το πάρετε. Το ανεμιστηράκι αφού δεν υπάρχει ή δεν έχει έρθει ακόμα δεν θα το πληρώσετε. Τις εργασίες όμως που έγιναν θα τις πληρώσετε στο ακέραιο. Επίσης επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμα μας σύμφωνα με αυτά που έχετε γράψει ανωτέρω. Τελικά δεν κερδίσατε τίποτα και ίσως χάσετε περισσότερα στο τέλος... Θα μπορούσαμε να σας κάνουμε μήνυση για την "διαφήμιση" αυτή όμως δεν δώσαμε περαιτέρω σημασία. Ο λόγος είναι απλός. Από το 2009 που υπάρχουμε ως εταιρία μέχρι σήμερα ο μόνος παραπονεμένος μας πελάτης είστε εσείς. Ένας πελάτης μόνο στα 6 χρόνια. Αυτό είναι άθλος για όποιον μπορεί να δει το δάσος και όχι το δέντρο... Τι να κάνουμε δεν μπορούν να είναι όλοι ευχαριστημένοι.. ( Site: δείτε εδώ ) Τέλος πάντων όσο αφορά τον πελάτη Spirus θα σας τα πω και από την δική μας πλευρά διότι κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις - επίσης κανένας δικαστής δεν δικάζει αν δεν ακούσει και τις 2 πλευρές. Ο πελάτης ο συγκεκριμένος μας έφερε το laptop Fujitsu-Siemens με πρόβλημα στην μητρική. Το ότι το άναψε όταν το έφερε ήταν εφικτό με το λιγοστό ρεύμα που είχε απομείνει στην μπαταρία. Όταν η μπαταρία άδειασε και εφόσον το laptop δεν φόρτιζε (με αυτό το πρόβλημα ήρθε αρχικά), φυσικό ήταν να μην ξανα-ανάψει όταν ο πελάτης ήρθε να το πάρει. Οι εταιρίες Fujitsu & Siemens σταμάτησαν την συνεργασία τους πολύ πριν το 2009. Έτσι εξηγήσαμε στον πελάτη "Spirus" πως δεν βρίσκουμε ανταλλακτικό διότι έπαψαν οι εταιρίες την συνεργασία τους. Υπήρχε μόνο καινούργια (με πατέντα) από την εταιρία Fujitsu η οποία είχε μερικά παρόμοια μοντέλα. Δεν ήθελε όμως ο πελάτης την λύση αυτή (των 200€). Κάναμε λοιπόν κάτι που δεν θα έκανε καμία εταιρία και του δώσαμε ένα άλλο σε αντικατάσταση (εντελώς δωρεάν για να ησυχάσουμε ) το οποία με χαρά αποδέχτηκε (και γιατί όχι άλλωστε), και του βάλαμε όπως και ο ίδιος αναφέρει παραπάνω τα δικά του πράγματα, (σκληρό, μνήμες, κλπ). Ο σκληρός του όμως είχε πρόβλημα. (από πολύ χρήση, παλιό μοντέλο laptop), και κόλλαγε. Του εξηγήσαμε ευγενικά πως δεν πρόκειται να του χαρίσουμε και δίσκο πέρα από το laptop διότι υπάρχουν και όρια...!!! Για του λόγου το αληθές του δείξαμε με live CD linux πως το laptop χωρίς τον σκληρό δουλεύει μια χαρά... Όμως άρχισε να μας εκβιάζει και να μας λέει πως θα μας βάλει στο Ιντερνετ (όπως και έκανε) αν δεν του δίναμε 280€... Αυτό που μας ζήταγε θεωρείτε εκβιασμός και αυτά που έγραψε θεωρούνται δυσφήμιση... Μέχρι σήμερα δεν είχαμε ούτε τον χρόνο ούτε την διάθεση να ασχοληθούμε με το "κύριο" αυτό... Αν συνεχίσει όμως με χαρά θα δώσω την υπόθεση στον δικηγόρο της εταιρίας και μαζί θα πάρει μπάλα κάθε άλλο υπεύθυνο για την δυσφήμιση και τον εκβιασμό. Όπως και να έχει επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμα μας. Έχουμε κρατήσει αντίγραφο από τη σελίδα αυτή και θα υπάρχουν κυρώσεις και στο μέσο στο οποίο γίνετε η δυσφήμιση. Παρακαλούμε λοιπόν τον διαχειριστή της σελίδας αυτής να "κλείσει¨την δυνατότητα περαιτέρω εγγραφών (από το 2011 μέχρι σήμερα τράβηξε πολύ) στο παρόν θέμα για να μην γράφει και η κάθε "κουτσή Μαρία" ότι της κατέβει στο κεφάλι. Αν αυτό δεν γίνει τότε θα μηνυθεί και ο ιδιοκτήτης της παρούσας ιστοσελίδας διότι παρέχει το μέσον δυσφήμησης. Όταν λέτε 2 εβδομάδες, πρέπει να είναι 2 εβδομάδες. Αν για κάποιον λόγο καθυστερεί η εργασία θα πρέπει να ειδοποιείτε ΕΣΕΙΣ. Όσο έχετε την νοοτροπία "Άσ' τον, αυτός καίγεται, αυτός θα πάρει τηλέφωνο", θα είστε στη μπούκα και θα σας τα χώνουν δικαίως. 2
Captain Nemo Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2014 @Hal9000 μην μου στεναχωριέσαι θα σου φέρνω τσιγάρα και αν δεν καπνίζεις τσίκλες 1
allsoft Δημοσ. 29 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2014 Όταν λέτε 2 εβδομάδες, πρέπει να είναι 2 εβδομάδες. Αν για κάποιον λόγο καθυστερεί η εργασία θα πρέπει να ειδοποιείτε ΕΣΕΙΣ. Όσο έχετε την νοοτροπία "Άσ' τον, αυτός καίγεται, αυτός θα πάρει τηλέφωνο", θα είστε στη μπούκα και θα σας τα χώνουν δικαίως. Και ποιος σου είπε εσένα πως δεν ειδοποιούμε. (ειδοποιούμε αυτόν τον οποίο μας το φέρνει για επισκευή και έχουμε τα στοιχεία του - τον κανονικό κάτοχο δεν έχουμε φτάσει ακόμα σε σημείο να τον μαντεύουμε). Ειδοποιήθηκε ο θείος της κοπέλας που μας το έφερε και του οποίου τα στοιχεία είχαμε και για αυτό συμφώνησαν στην αναμονή. Λες για 2 μήνες να μην υπήρχε καμιά ειδοποίηση....??? Κανένας άλλος υπάρχει να μας διδάξει τίποτα? Ααα.... μάλιστα Το οτι το νομισμα εχει δυο οψεις,ναι φυσικα και εχεις δικιο. Κατα καιρους διαβαζουμε κοσμο να μπαινει και να γραφει καταγγελιες για μαγαζια και εταιρειες χωρις φυσικα να γνωριζουμε ποιος εχει δικιο και ποιος αδικο,εμεις μπορουμε και διαβαζουμε μονο τις καταγγελιες,δηλ μονο την μια οψη του νομισματος. Σε αυτο φυσικα θα πρεπει να κοιταξετε τον εαυτο σας στον καθρεφτη και να κανετε μια αυτοκριτικη,για ποιον λογο δεν σας ενδιαφερει να προστατευετε τον εαυτο σας.Καταλαβαινω οτι τα forum ειναι πολλα και θα πρεπει να υπαρχει ενας ανθρωπος για ολα αυτα,ισως ομως και να αξιζει για να σωζεται η εικονα της επιχειρησης.Οι πελατες ειναι πολυ απαιτητικοι,και αγοραζοντας ενα λαπτοπ νομιζουν οτι αγοραζουν διαστημοπλοιο,οποτε πανω σε αυτες τις υπερβολικες απαιτησεις ειναι πολυ ευκολο να γινει παρεξηγηση,δυσφημηση και πολλες φορες καταγγελιες. Πολυ μικρη λεπτομερεια. Σε περιπτωση μετακομισης,σοφο θα ηταν να υπαρχει αυτοματος τηλεφωνητης ο οποιος θα γνωστοποιει την νεα διευθυνση ή καλυτερα ενα τηλεφωνο ενεργο.Καποιος απο την επαρχια μπορει να μην εχει την ευχερεια να παει στα παλια γραφεια να δει το σημειωμα. Εσεις καλεσατε οσους βρηκατε,καποιον που δεν βρηκατε,πως θα σας βρει? Κουτση Μαρια,φυσικα και δεν λεγομαι Υπάρχει ειδοποίηση στην ιστοσελίδα μας και έχουμε αφήσει και κινητό (στην ιστοσελίδα μπορείς να το δεις - αν δεν σου κάνει κόπο να κοιτάξεις πριν γράψεις). Οι πελάτες της επαρχίας εξυπηρετούνται πάντα με courier(εδώ και 5-6 χρόνια τουλάχιστον).... Απλά δεν περιμέναμε να μην λειτουργεί η ιστοσελίδα 24/7. Επίσης δεν πουλάμε laptop, MONO επισκευάζουμε laptop, tablet, Η/Υ, εκτυπωτές, οθόνες σταθερών Η/Υ και κάνουμε ανάκτηση δεδομένων. Το κουτσή Μαρία έχει συγκεκριμένους αποδέκτες... Λυπάμαι που δεν κατάλαβες ποιοι είναι....
apostol1s Δημοσ. 29 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2014 μια χαρα εταιρια ειναι η allsoft.επειδη ενας απο τοσους πελατες ειχε προβλημα αυτα δεν λεει κατι.παιδια συνεχιστε την σωστη δουλεια που κανετε. Sent from my iPhone using Insomnia
Προτεινόμενες αναρτήσεις