Spirus Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Θα ήθελα την βοήθειά σας σε ένα θέμα που έχω με μια εταιρίαεπισκευής λάπτοπ που με ταλαιπωρεί εδώ και 3-4 μήνες. Τον περασμένο Μάρτιο, συγκεκριμέναστις 17, πήγα το λαπτοπ μου σε μια εταιρία επισκευής στους αμπελόκηπους με πρόβλημαστην φόρτιση της μπαταρίας. Συγκεκριμένα δεν φόρτιζε η μπαταρία και το λαπτοπλειτουργούσε για όσο ήταν φορτισμένη. Το μοντέλο ήταν ένα Fujitsu – Siemens Si 2636 τριετίας. Τους πήγα λοιπόν το λάπτοπ, τους το άνοιξα μπροστά τους για να τους δείξωτο πρόβλημα και μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν και θα με ενημερώσουν. Μετά από 2-3 μέρες επικοινώνησαν μαζί μου και με ενημέρωσαν για το πρόβλημα της τροφοδοσίας κι ότι θα έκανανπαραγγελία το ανταλλακτικό και με κόστος 80 ευρώ θα μου το έφτιαχναν μέσα σε 2εβδομάδες θα το έφτιαχναν. Πέρασαν 3 εβδομάδες χωρίς ναεπικοινωνήσουν μαζί μου με αποτέλεσμα να τους καλέσω εγώ. Η απάντηση που πήρα ήτανότι περίμεναν το ανταλλακτικό. Μετά από 2 εβδομάδες κάλεσα ξανά παίρνονταςδιαφορετική απάντηση, ότι δηλαδή είχαν παραγγείλει λάθος ανταλλακτικό και περίμεναν το σωστό. Αφού πέρασαν αρκετέςμέρες ακόμα με καλούν οι ίδιοι και μου λένε το εξής: Ύστερα από την δοκιμή 2-3 ανταλλακτικών κατάφεραν τελικά με «πατέντα» να πάρει τροφοδοσία το λαπτοπ αλλάδεν ανοίγει η οθόνη και μάλλον έχει καεί η μητρική. Τους ρωτάω τι κόστος έχει καιμου λένε γύρω στα 200 ευρώ απαιτώντας αν θέλω να διορθωθεί να τους τα πληρώσω. Ύστερααπό πολύ κουβέντα και φωνές(μιας αυτοί έκαψαν την μητρική) συμφωνήσαμε να τοφτιάξουν στο αρχικό κόστος(80 ευρώ). Οι μέρες περνούσαν ψάχνοντας γιαανταλλακτικό χωρίς αποτέλεσμα έχοντας φτάσει στα μέσα Μαϊου. Ύστερα από πολύυπομονή τους παίρνω τηλέφωνο οργισμένος απαιτώντας να μου αντικασταστήσουν τολαπτοπ. Με τα πολλά συμφωνούμε. Περιμένω άλλες 2 εβδομάδες και τελικά βρίσκουν έναμεταχειρισμένο Packard-Bell στοοποίο βάζουν δίσκο-επεξεργαστή και μνήμες από το δικό μου. Πηγαίνω στην εταιρία,μου το ανάβει μπροστά μου (χωρίς να το έχει στο ρεύμα) και κολλούσε στην οθόνηφόρτωσης των Vista. Βάζει το τροφοδοτικό και με επανεκκίνηση μπαίνει κανονικά στα Windows διακαιολογώντας το προηγούμενο κόλλημα στο ότι δεν ήταν φορτισμένη η μπαταρία. Από τηνανυπομονησία μου κι εγώ(ήμου πάνω από 2 μήνες χωρίς το λαπτοπ) το παίρνω. Πηγαίνω σπίτι και το βάζω να δουλέψει.Όποτε το έβγαζα από την τροφοδοσία και ήταν σε περιβάλλον Windows κολλούσε.Επιπλεόν η μπαταρία δεν φόρτιζε. Το φόρμαρα και έβαλα windows 7 αλλά τα ίδια οπότε τους το πήγα πίσω. Τους αναφέρω το πρόβλημα κι αυτοίέξυναν το κεφάλι τους. Τους το αφήνω να το κοιτάξουν και με παίρνουν τηλ μετάαπό 3 μέρες. Λέγοντας μου ότι είναι θέμα software μιας και δοκίμασαν Linux καιλειτουργούσε κανονικά και δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Την επομένη μέρα πηγαίνω από εκείκαι αρχίζω τις φωνές μιας και τι να κάνω ένα λαπτοπ που λειτουργεί με μπαταρίαμόνο με λινουξ. Αυτοί μου έλεγαν το απίστευτο «να περιμένω να βγάλει η Microsoft update γιατο συγκεκριμένο φορητό». Το επιχείρημά μου ήταν ότι δενμπορεί η Packard-Bell να βγαζει φορητό με προεγκατεστημένο λειτουργικό Vista καινα έχει αυτό το πρόβλημα(να κολλάει σε λειτουργία βγάζεις την τροφοδοσία) άρα κάτιάλλο φταίει. Με τα πολλά τους έβαλα να εγκαταστήσουν καθαρά Vista χωρίς update και να κολλούσε κι έτσι να μου τοαντικαταστήσουν. Όπως φυσικά ήταν αναμενόμενο ούτε με «καθαρά» Vista λειτουργησεσωστά. Και φτάνουμε σημερα ύστερα από 3εβδομάδες έχοντας πάρει ήδη 1 τηλέφωνο να ρωτήσω αν βρήκαν μεταχειρισμένολαπτοπ(παίρνοντας φυσικά αρνητική απάντηση). Μπορεί κάποιος να με συμβουλέψειτι μπορώ να κάνω με αυτή την περίπτωση γιατί ήδη έχω εξαντλήσει κάθε περιθώριο υπομονής…. Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για το «σεντόνι» που έγραψα!!!
weather1967 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Αυτο που εχω καταλαβει εγω προσωπικα παντα φιλε μου,ειναι οτι τα λαπτοπ σε θεμα βλαβης το πετας και δοξα τον Θεο ,οι τιμες εχουν πεσει απο 330 ευρω και πανω βρισκεις καινουργιο ,και κανεις την δουλεια σου. Γιατι τα service εκτος εγγυησης ειναι ασυμφορα αφενος,και αφετερου οι τεχνιτες στην Ελλαδα ειναι καπως να το πω κομψα ντεφορμέ,ειναι σαν να ψαχνεις ψιλους στα αχυρα για καλο πεπειραμενο και συναμα οικονομικο τεχνιτη.
Spirus Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Αυτο που εχω καταλαβει εγω προσωπικα παντα φιλε μου,ειναι οτι τα λαπτοπ σε θεμα βλαβης το πετας και δοξα τον Θεο ,οι τιμες εχουν πεσει απο 330 ευρω και πανω βρισκεις καινουργιο ,και κανεις την δουλεια σου. Γιατι τα service εκτος εγγυησης ειναι ασυμφορα αφενος,και αφετερου οι τεχνιτες στην Ελλαδα ειναι καπως να το πω κομψα ντεφορμέ,ειναι σαν να ψαχνεις ψιλους στα αχυρα για καλο πεπειραμενο και συναμα οικονομικο τεχνιτη. Το καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά θα την έβγαζα καθαρή με 80 ευρώ και τώρα έχει μαμηθεί ο Διας....και αυτό που μου την σπάει περισσότερο είναι η κοροϊδία... το φορητάκι ήταν σουπερ με core 2 duo στα 2.4Ghz, 2GB RAM και 13,3'' οθόνη. είμαστε και σε δύσκολες εποχές για έξοδα...
Giorgos09 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Φιλε επρεπε να στο αντικαταστησουν με αλλο παρομιων η καλυτερων χαρακτηριστικων. Αν το νεο δεν τρεχει τα windwos που ειχε το παλιο τοτε το περνουν πισω. Επισης αφου στο χαλασαν πρεπει να στο φτιαξουν η να σου πληρωσουν την αξια του σαν καινουριο και οχι κοροιδιες με ανταλλαγες.
Blueyed Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Για μένα το να ζητήσεις άλλο laptop ήταν λάθος σου. Εαν σου έκαψαν τη μητρική, ας σου έβαζαν καινούργια, έστω και μεταχειρισμένη. Και το πρόβλημά σου θα λυνόταν, και θα είχες το laptopaki σου.Γιατί να τους βάλεις να σου βρουν άλλο laptopi... Ζήτα απλά το laptop σου πίσω με καινούργια μητρική έστω και απο το ebay. Μια χαρά δουλεύουν κι αυτές...αν το laptop ανάβει και δεν ανάβει η οθόνη, αν έχεις κλασσική κάρτα γραφικών nvidia, έτυχε ίσως να αποκτήσει πρόβλημα το τσιπάκι γραφικών. πάλι με άλλη μητρική λύνεται.... τώρα για το δίκιο σου δεν ξέρω πως θα το βρεις.....
Spirus Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Για μένα το να ζητήσεις άλλο laptop ήταν λάθος σου. Εαν σου έκαψαν τη μητρική, ας σου έβαζαν καινούργια, έστω και μεταχειρισμένη. Και το πρόβλημά σου θα λυνόταν, και θα είχες το laptopaki σου.Γιατί να τους βάλεις να σου βρουν άλλο laptopi... Ζήτα απλά το laptop σου πίσω με καινούργια μητρική έστω και απο το ebay. Μια χαρά δουλεύουν κι αυτές...αν το laptop ανάβει και δεν ανάβει η οθόνη, αν έχεις κλασσική κάρτα γραφικών nvidia, έτυχε ίσως να αποκτήσει πρόβλημα το τσιπάκι γραφικών. πάλι με άλλη μητρική λύνεται.... τώρα για το δίκιο σου δεν ξέρω πως θα το βρεις..... Δεν έβρισκαν μητρική πουθενά...είχε περάσει 1 μήνας "ψάχνοντας" και δεν μπορούσα να περιμένω άλλο... Φιλε επρεπε να στο αντικαταστησουν με αλλο παρομιων η καλυτερων χαρακτηριστικων. Αν το νεο δεν τρεχει τα windwos που ειχε το παλιο τοτε το περνουν πισω. Επισης αφου στο χαλασαν πρεπει να στο φτιαξουν η να σου πληρωσουν την αξια του σαν καινουριο και οχι κοροιδιες με ανταλλαγες. Χλωμό το κόβω να συμφωνούμε στο να μου δώσουν χρήματα αντί του φορητού...δυστυχώς...
Giorgos09 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Χλωμό το κόβω να συμφωνούμε στο να μου δώσουν χρήματα αντί του φορητού...δυστυχώς... Δεν ειναι θεμα συμφωνιας. Παρε τηλεφωνο στη ΓΓ καταναλωτη να ρωτησεις.
Spirus Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δεν ειναι θεμα συμφωνιας. Παρε τηλεφωνο στη ΓΓ καταναλωτη να ρωτησεις. Μου είπαν να τους στείλω μια αναφορά και θα επικοινωνήσουν αυτοί με την εταιρία. Η διαδικασία θα πάρει 1 μήνα περίπου...
pc_expert Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Ούτε ο Κ.Τσάκωνας στην ταινία "Κλασσική περίπτωση βλάβης" δεν τα έκανε τόσο μαντάρα στις επισκευές! Ποιά εταιρεία ήταν αυτή? Γράψε την μπάς και σωθούν μελλοντικά θύματα! Οι άνθρωποι δεν ξέρουν την δουλειά τους! Εγω αν ήμουν στην θέση σου μέχρι και μήνυση για φθορά περιουσίας θα έκανα.
nik_n Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Ε φυσικά τώρα που κυκλοφορούν ένα σωρό laptop κυκλοφορούν και με τον σωρό "τεχνικοί" laptop. Διάφοροι τυπάκοι που έχουν ή δεν έχουν μαγαζί σου υπόσχονται ότι όλα τα φτιάχνουν στις καλύτερες τιμές. Δεν είναι κακό να λες καμία φορά "δεν επισκευάζεται"... Εφόσον κάνανε την πατάτα δεν καταλαβαίνω γιατί δεν σου έδωσαν έναν νέο, στο κάτω κάτω ως "μαγαζί" σίγουρα θα τους κόστιζε κάτω από 330€ δώσε πχ. και εσύ τα 50€ + τα 80€ που έδωσες θα τους κόστιζε 200€ Καλή υπομονή...
Blueyed Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 (επεξεργασμένο) Η πιο φθηνή Και με 6 μήνες εγγύηση. Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα, αλλά είναι άλλο να ψάχνεις το χρήμα και άλλο την εξυπηρέτηση. Το δεύτερο φέρνει το πρώτο. Το πρώτο σε βγάζει στο δρόμο...Όλα επισκευάζονται και το εννοώ....με τον ένα η τον άλλο τρόπο. Το θέμα είναι αν σε συμφέρει. Τώρα η κατάσταση εδώ είναι κλασσική....δε θέλει να μπει μέσα. Καλύτερα σα μαγαζάτορας να ήταν ξηγημένος και να έψαχνε να βρεί λύση. Βασικά στηριζόμαστε στο οτι όντως έχει καεί mobo. αλλά δεν το ξέρουμε στ'αλήθεια αυτό γιατι δεν την είδαμε με τα μάτια μας. Ανταλλακτικό δεν υπάρχει για το κύκλωμα φόρτισης με την έννοια του αποσπώμενου. Πρέπει να βρουν το σχηματικό σχέδιο της mobo (τρέχα γύρευε), να δουν αν οφείλεται σε αντίσταση ή πυκνωτή smc, και αν δεν, να μετρήσουν τις εξόδους του ολοκληρωμένου που δίνει την εντολή φόρτισης. Ανταλλακτικό με τη μορφή ανταλλακτικού δεν υπάρχει.Δεν είναι γραφικών απο desktop που σου καίγεται και την αλλάζεις με slot. Ένα τσιπάκι είναι και αν...το δύσκολο είναι να βρείς ποιό είναι και χωρίς το σχέδιο της πλακέτας που είναι. Τα τσιπάκια γράφουν πάνω μάρκα μοντέλο κ.τ.λ κ.τ.λ οπότε δεν είναι πιθανό να κάνεις λάθος. παραγγέλνεις απλά το ίδιο και έρχεται στο πολύ 15 μέρες. όχι 5 βδομάδες. Γνωρίζοντας τα παραπάνω νομίζω οτι σου είπαν εξαρχής ψέματα, και είναι απλά η προσωπική μου άποψη. Αν μπορούσαν να φτιάξουν το δικό σου, θα έφτιαχναν και το packard bell. Αν έβαλαν χέρι στην πλακέτα και κατέστρεψαν κάτι, δε σώζεται. Πες τους να σου φέρουν και να σου βάλουν πάνω αυτή που σου παραθέτω και να τους δώσεις τα 80 ευρώ που συμφωνήσατε, ήρεμα και όμορφα. Επεξ/σία 19 Ιουλίου 2011 από Blueyed
filip123go Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Πες μας ποια είναι η εταιρία..! Και στειλε και την αναφορά στην ΓΓ καταναλωτη να μην το αφήσεις έτσι..!!
Spirus Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Η πιο φθηνή Και με 6 μήνες εγγύηση. Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα, αλλά είναι άλλο να ψάχνεις το χρήμα και άλλο την εξυπηρέτηση. Το δεύτερο φέρνει το πρώτο. Το πρώτο σε βγάζει στο δρόμο...Όλα επισκευάζονται και το εννοώ....με τον ένα η τον άλλο τρόπο. Το θέμα είναι αν σε συμφέρει. Τώρα η κατάσταση εδώ είναι κλασσική....δε θέλει να μπει μέσα. Καλύτερα σα μαγαζάτορας να ήταν ξηγημένος και να έψαχνε να βρεί λύση. Βασικά στηριζόμαστε στο οτι όντως έχει καεί mobo. αλλά δεν το ξέρουμε στ'αλήθεια αυτό γιατι δεν την είδαμε με τα μάτια μας. Ανταλλακτικό δεν υπάρχει για το κύκλωμα φόρτισης με την έννοια του αποσπώμενου. Πρέπει να βρουν το σχηματικό σχέδιο της mobo (τρέχα γύρευε), να δουν αν οφείλεται σε αντίσταση ή πυκνωτή smc, και αν δεν, να μετρήσουν τις εξόδους του ολοκληρωμένου που δίνει την εντολή φόρτισης. Ανταλλακτικό με τη μορφή ανταλλακτικού δεν υπάρχει.Δεν είναι γραφικών απο desktop που σου καίγεται και την αλλάζεις με slot. Ένα τσιπάκι είναι και αν...το δύσκολο είναι να βρείς ποιό είναι και χωρίς το σχέδιο της πλακέτας που είναι. Τα τσιπάκια γράφουν πάνω μάρκα μοντέλο κ.τ.λ κ.τ.λ οπότε δεν είναι πιθανό να κάνεις λάθος. παραγγέλνεις απλά το ίδιο και έρχεται στο πολύ 15 μέρες. όχι 5 βδομάδες. Γνωρίζοντας τα παραπάνω νομίζω οτι σου είπαν εξαρχής ψέματα, και είναι απλά η προσωπική μου άποψη. Αν μπορούσαν να φτιάξουν το δικό σου, θα έφτιαχναν και το packard bell. Αν έβαλαν χέρι στην πλακέτα και κατέστρεψαν κάτι, δε σώζεται. Πες τους να σου φέρουν και να σου βάλουν πάνω αυτή που σου παραθέτω και να τους δώσεις τα 80 ευρώ που συμφωνήσατε, ήρεμα και όμορφα. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έβρισκαν πλακέτα για το συγκεκριμένο μοντέλο Fujitsu-Siemens Amilo Si 2636 και μάλιστα τους είχαν έρθει κι άλλα με καμμένη πλακέτα και είχαν το ίδιο πρόβλημα. Οπότε σκέφτηκα ότι η καλύτερη λύση(τραγικό λάθος) θα ήταν ένα άλλο μεταχειρισμένο laptop με τα ίδια χαρακτηριστικά. Για το Packard Bell επέμεναν ότι ήταν software το πρόβλημα. Με το ζόρι τους έπεισα για αντικατάσταση μιας και δεν μπορούσαν να βρουν λύση στο γιατί στα windows όταν βγαίνει η τροφοδοσία κολλάει το σύμπαν. Πες μας ποια είναι η εταιρία..! Και στειλε και την αναφορά στην ΓΓ καταναλωτη να μην το αφήσεις έτσι..!! Η εταιρία(ο Θεός να την κάνει εταιρία) λέγεται ALLSOFT ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΠΕ και βρίσκεται στους Αμπελόκηπους! Σήμερα μίλησα μαζί τους και τους έδωσα τελεσίγραφο μέχρι τέλος της άλλης εβδομάδας να προβούν σε άμεση αντικατάσταση του Laptop με κάποιο αντίστοιχων χαρακτηριστικών αλλιώς ή θα μου δώσουν πίσω τα 80 ευρώ που τους πλήρωσα + 200 ευρώ για το laptop που μου κατέστραψαν ή θα τους κάνω καταγγελία. Κι αν δεν με πάρουν τηλ μέχρι το μεσημέρι να μου πουν τι αποφάσισαν θα τους κάνω σήμερα την καταγγελία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις