micos000 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 ..επόμενη ερώτησή της ήταν γιατί δεν έχω συνδεδεμένο το vga.. Αυτό ήταν μια εύστοχη ερώτηση. Η κάρτα γραφικών μπορεί να μην έχει vga έξοδο, αλλά συνήθως υπάρχει ένα ανταπτοράκι από dvi σε vga μέσα στο κουτί. Αν το έχεις, δανείσου (αν δεν έχεις) ένα καλώδιο απλό και δοκίμασε και με αυτό.
nikolasR200 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 ναι είχε τέτοιο ανταπτοράκι στον παλιό υπολογιστή με την παλιά οθόνη, αλλά δεν υπάρχει λόγος πλέον να χρησιμοποιώ vga σε full hd οθόνη
micos000 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2011 Για να τεστάρεις μήπως φταίει η dvi είπα. Όχι να το βάλεις μόνιμα
nikolasR200 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 1 Αυγούστου 2011 η οθόνη βρίσκεται στη samsung από την Τετάρτη, ενώ ζητώντας από έναν υπάλληλο να μου διαβάσει τι έχει γίνει καταγραφή σαν συμπτώματα, από την συμπαθέστατη κατά τα άλλα κυρία που δεν βγάζαμε συνεννόηση, ήταν όπως περίμενα, άλλα αντί άλλων..και φυσικά ζήτησα ευγενικά από τον υπάλληλο να γράψει ακριβώς τις βλάβες με τον τρόπο που τις αντιλαμβανόμουν που απείχε πολύ από την ήδη καταγεγραμμένη καταχώρηση της προηγούμενης υπαλλήλου
nikolasR200 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 1 Αυγούστου 2011 απο σήμερα είμαι στη φάση που αρχίζω να εκνευρίζομαι... επικοινώνησα με την service one και μου είπαν ότι από την Παρασκευή την ελέγχει ο τεχνικός και μέχρι στιγμής δεν παρουσιάζει πρόβλημα, και πως αν ο τεχνικός δεν διαπιστώσει ο ίδιος το πρόβλημα, έχουν εντολή να μην αντικαθιστούν κανένα κομμάτι.. Τους εξήγησα, ότι από την αρχή έκανα σαφές πως το πρόβλημα παρουσιάζεται σε ακανόνιστα διαστήματα με μια περιοδικότητα 1-2 φορών την βδομάδα..το οποίο όμως περιλαμβάνει πολλές μεταβάσεις σε αδράνεια, κατά τη διάρκεια της μέρας και άνοιγμα κλείσιμο του υπολογιστή, συνθήκες που είναι αδύνατο να προσομοιώσει ο τεχνικός, γιατί δεν θα πρέπει να κάνει τίποτα άλλο για μια βδομάδα από το να κάθεται μπροστά από την δικιά μου οθόνη περνώντας την σε αδράνεια και επαναφέροντάς την μέχρι να ελπίσουμε ότι θα εμφανίσει το σύμπτωμα. Ήταν κάθετοι ότι πρέπει να το διαπιστώσει ο τεχνικός, ακόμα και όταν τους προέτρεψα να googlάρουν το συγκεκριμένο πρόβλημα για να δουν ότι αναφέρεται σε πολλούς χώρους για το συγκεκριμένο μόνιτορ, ακόμα και από πελάτες στο site της samsung. Η απάντηση φυσικά ήταν αποστομωτική, ότι δεν τους ενδιαφέρει τι γράφει ο καθένας, το θέμα είναι τι θα διαπιστώσει ο τεχνικός.. Και όταν τους είπα, ότι υπάρχει η δέσμευση επισκευής σε μια βδομάδα, μου είπαν αφενός πως θα επικοινωνήσουν εκείνοι αν δεν υπάρχει αποτέλεσμα, και αφετέρου, ότι εφόσον μου είχαν δώσει οθόνη αντικατάστασης κακώς γκρίνιαζα..!!!
nikolasR200 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 9 Αυγούστου 2011 2 ή 3 του μηνός έστειλα email στην Samsung με παράπονα σχετικά με το πως ισχυρίζονταν ότι αντιμετώπιζαν το πρόβλημα, και μου απάντησαν ότι θα το προωθήσουν στο αντίστοιχο τμήμα.. Πέμπτη 4 Αυγούστου με παίρνει τηλέφωνο ο τεχνικός, μου λέει δεν βρήκαν τίποτα μόνο ότι αλλάξανε μια ρύθμιση για αυτόματη ενημέρωση λογισμικού η οποία πιστεύανε ότι δημιουργούσε το πρόβλημα turn on/off..και ότι μάλλον δεν θα υπήρχε πλέον πρόβλημα..Για να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους, τη συγκεκριμένη λύση μου την είχε προτείνει και με email η Samsung αλλά δεν την είχα δοκιμάσει, καθώς δε μου είχε φανεί "λογική". Με ενημέρωσε ο τεχνικός ότι θα ερχόταν η speedex την παρασκευή να πάρει την οθόνη αντικατάστασης και ότι θα μου φέρνανε τη δική μου Δευτέρα (γιατί είναι πολιτική της εταιρείας να επιστρέφουν την οθόνη την επόμενη μέρα) γκρίνιαξα λίγο που θα έμενα χωρίς οθόνη, αλλά το δέχτηκα.. Την Παρασκευή και αφού μέχρι το μεσημέρι δεν με είχε πάρει η speedex, σκέφτηκα να ρωτήσω αν μπορούσα να την επιστρέψω εγώ και να παραλάβω την δική μου απευθείας από την service one. Μου απάντησαν ότι μπορούσε να γίνει, και μου λέει η κοπέλα, α!, βλέπω μια σημείωση ότι ο τεχνικός έκανε firmware update..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Όντως πήγα Κρυονέρι, παρέδωσα την οθόνη και πήρα την δική μου..και όντως βλέπω πλέον ότι στο menu της συσκευής υπάρχουν δύο διαθέσιμα firmware το "νέο" και το "παλιότερο" Από την πρώτη στιγμή που έστειλα την οθόνη, Τετάρτη 27/7 ζητούσα αν υπάρχει διαθέσιμο firmware update, μέχρι την Πέμπτη που με ενημέρωσε ο τεχνικός δεν το είχαν κάνει, και μέσα σε ένα απόγευμα, περάσανε καινούριο firmware...!!! Στην τελική όταν εκδίδει η Samsung και η κάθε Samsung ένα firmware update λογικά δεν ενημερώνει και με ένα εγχειρίδιο τι αλλαγές έγιναν και τι διορθώθηκε..??? αυτό δε μπορούσαν να το κοιτάξουν εξ αρχής.?? Και η ειρωνεία της τέλειας οργάνωσης..με παίρνει τηλέφωνο σήμερα η Speedex για να έρθει να παραλάβει την οθόνη......!!!!!!!!!!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.