andreapaog328 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2011 είχα δει κάπου ενα project ενος τύπου, που μέτραγε τη δεξαμενή απο πετρέλαιο με ενα arduino και υπέρηχους. δείτε δω κατα πόσο θα μπορουσε να δουλεψει σε αυτοκίνητο ειναι άλλο θέμα...
Ntinaras Δημοσ. 2 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2011 Δε σου λέω το ποσοστό των βενζινάδων που μπορεί να κλέβουν... Σου λέω πόσο κλέβει ο καθένας από αυτούς! 90% κλέψιμο θα σήμαινε να πληρώσεις για 30 λίτρα και να σου βάλει 3! Χεχεχ..τώρα αν εννοείς ότι όλοι κλέβουν και δεν μπορείς να ξεφύγεις... Ε, ίσως τελικά το αντιμετρο που χρειάζεται να μη σχετίζεται με το αυτοκίνητο αλλά με το υπουργείο! Πάντως και όλοι να κλέβουν η συσκευή δε παύει να είναι ´πολυτέλειά για τα ΙΧ. Ίσως να είχε νόημα για τους επαγγελματίες αλλά ούτως η άλλως αυτοί 1ον είναι μέσα στα πράγματα και 2ον συνήθως καίνε πετρέλαια. δεν εννοω οτι κλεβανε ποσοτητα κατα 90% εννοω οτι το 90% των βενζιναδων κλεβανε
CyberWalker Δημοσ. 2 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2011 @ Ntinaras : Συνεπώς, όπως σου είπα, το πρόβλημα καταντάει θεσμικό και λύνεται καλύτερα με πολιτικές λύσεις, δε χρειάζονται πρακτικές υλοποιήσεις. @ andreapaog328 : Κι εγώ με αφορμή project σε Arduino είχα ασχοληθεί. Το έψαξα βέβαια και περισσότερο. Είναι υπερβολικά σύνθετο και χρειάζεται πολλές μικρο-ρυθμίσεις και δοκιμές. Άσε που πολύ εύκολα απορυθμίζεται. Η παραμετροποίηση είναι μπελάς. Άλλο ένα πρόβλημα του project είναι το ότι στην πράξη η μεταβολή του όγκου που οδηγεί σε μετάπτωση συχνότητας που ποικίλει ανάλογα και με το σχήμα του γεμάτου χώρου / δοχείου, άρα και με την κλίση του αυτοκινήτου. Συνεπώς τους sensors για compensation δεν τους γλιτώνεις, τουλάχιστον όχι όλους. Επίσης το πρόβλημα της ογκομέτρησης (πέρα του αέρα κατά την εισαγωγή) έγκειται και στο ότι η βενζίνη θα πρέπει να κατασταλάξει πριν την μέτρηση και φυσικά αυτή να γίνει σε συγκεκριμένη θερμοκρασία και πίεση. Αυτό είναι εύκολο αν χρησιμοποιηθεί extra εξοπλισμός (αλλά κοστίζει πολύ). Συνεπώς δεχόμαστε ότι η μέτρηση δεν γίνεται real time αλλά πχ. το βράδυ. Σε αυτή την περίπτωση καλό είναι το αμάξι να μην έχει κουνηθεί μετά το γέμισμα, τουλάχιστον όχι αρκετά. Πάντα θα υπάρχει μια απόκλιση από την πραγματικότητα, το θέμα είναι που βάζουμε τον πήχη!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.