Προς το περιεχόμενο

Ολική καταστροφή αυτοκινήτου και αποζημίωση


yiannis72

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σήμερα μίλησα με τον υπεύθυνο του συνεργείου-φανοποιείου.Μου είπε ότι το αμάξι δε συμφέρει σε καμμία περίπτωση να επισκευαστεί.Όταν του επεσήμανα ότι δεν έχει καν ανοιχτεί το καπό για να δει τη μηχανή,μου απάντησε:"Μόνο ταμπλώ,αερόσακκοι,εγκέφαλος,προεντατήρες,φανάρια,προφυλακτήρες,πόρτες και γενικά ότι φαίνεται με την πρώτη ματιά,κοστίζουν πάνω από 3 χιλιάρικα.Λεπτομερή λίστα με το κόστος ανταλλακτικών-εργασίας δεν κάνω γιατί η κοπέλα θα πρέπει να πληρώσει το 3% του συνόλου(του εκτιμηθέντος κόστους αν κατάλαβα καλά)και είναι κρίμα."

Αυτός έγραψε στην έκθεσή του ότι το αυτοκίνητο είναι ασύμφορο να επισκευαστεί και ότι η αξία του πριν το τρακάρισμα ήταν μεταξύ 3 και 4 χιλιάδων.Την έδωσε στον πραγματογνώμονα ο οποίος πέρασε χθες τελικά(μπορεί να πάρει μέχρι και 10 μέρες για το ποσό που θα βγάλει τελικά η ασφάλεια).

Με συμβούλεψε να ξεκινήσουμε τις απαιτήσεις μας από τις 4 χιλιάδες και με παζάρια ίσως καταφέρουμε να πάρουμε 3,5(πολύ αισιόδοξο μου ακούγεται και αυτό).

Δεν είμαι και ο καλύτερος ψυχολόγος αλλά μου φάνηκε τίμιος άνθρωπος και δεν ξέρω αν έχει κάποιο όφελος να με κοροϊδέψει.

 

Επίσης,σχετικά με το αν το αμάξι μετά την αποζημίωση το παίρνει η ασφάλεια ή μένει στην κατοχή της κοπέλας.Τυπικά ναι,το παίρνει η ασφάλεια αλλά συνήθως δεν το κάνουν.Απλά σου αφαιρούν 500 ευρώ από την αποζημίωση ως "σώστρα"και το αυτοκινήτο το διαχειρίζεσαι όπως θέλεις.

 

Ανάλογα με το ποσό που θα δώσει η ασφάλεια-και αν δεν εμπλακούν τελικά δικαστήρια-υπάρχει η πρόταση από το συνεργείο(που είναι επίσημος διανομέας και εξουσιοδοτημένος επισκευαστής opel)να κρατήσουν αυτοί το τρακαρισμένο αυτοκίνητο και η κοπέλα να αγοράσει απο εκεί ένα άλλο(καινούργιο ή μεταχειρισμένο)από την τιμή του οποίου θα αφαιρέσουν 500€.

 

Στην περίπτωση λοιπόν που γίνει αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου,πως θα βεβαιωθούμε ότι δεν έχει γίνει κάτι από τα παρακάτω;

 

δηλ.εμπιστευεστε και τον φαναρτζη και τα ανταλακτικα που θα βαλετε και την καλιμπρα ή τις ηλεκτροκολυσεις στα νεα κομματια αν δεν παιξει καλυμπρα?μαλιστα...καπου υπηρχε ενα βιντεακι top gear με ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο που ηταν για πεταμα μετα απο προχειροεπισκευες...

 

 

Ακριβως!!!Αυτοκινητο το οποιο εχει δεχθει επεμβασεις στο σασι χανει ολη την παθητικη του ασφαλεια.Ουτε airbags αξιζει να τοποθετηθουν μιας και θα εχει χασει ολη του την ανθεκτικοτητα.

 

Ένας μηχανικός(δεν έχουμε κάποιο γνωστό,τυχαία θα επιλέξουμε) μπορεί εύκολα να το διαπιστώσει ή μόνο στο top gear κάνουν τέτοιες διαγνώσεις;

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Σήμερα μίλησα με τον υπεύθυνο του συνεργείου-φανοποιείου.Μου είπε ότι το αμάξι δε συμφέρει σε καμμία περίπτωση να επισκευαστεί.Όταν του επεσήμανα ότι δεν έχει καν ανοιχτεί το καπό για να δει τη μηχανή,μου απάντησε:"Μόνο ταμπλώ,αερόσακκοι,εγκέφαλος,προεντατήρες,φανάρια,προφυλακτήρες,πόρτες και γενικά ότι φαίνεται με την πρώτη ματιά,κοστίζουν πάνω από 3 χιλιάρικα.Λεπτομερή λίστα με το κόστος ανταλλακτικών-εργασίας δεν κάνω γιατί η κοπέλα θα πρέπει να πληρώσει το 3% του συνόλου(του εκτιμηθέντος κόστους αν κατάλαβα καλά)και είναι κρίμα."

Αυτός έγραψε στην έκθεσή του ότι το αυτοκίνητο είναι ασύμφορο να επισκευαστεί και ότι η αξία του πριν το τρακάρισμα ήταν μεταξύ 3 και 4 χιλιάδων.Την έδωσε στον πραγματογνώμονα ο οποίος πέρασε χθες τελικά(μπορεί να πάρει μέχρι και 10 μέρες για το ποσό που θα βγάλει τελικά η ασφάλεια).

Με συμβούλεψε να ξεκινήσουμε τις απαιτήσεις μας από τις 4 χιλιάδες και με παζάρια ίσως καταφέρουμε να πάρουμε 3,5(πολύ αισιόδοξο μου ακούγεται και αυτό).

Δεν είμαι και ο καλύτερος ψυχολόγος αλλά μου φάνηκε τίμιος άνθρωπος και δεν ξέρω αν έχει κάποιο όφελος να με κοροϊδέψει.

 

Επίσης,σχετικά με το αν το αμάξι μετά την αποζημίωση το παίρνει η ασφάλεια ή μένει στην κατοχή της κοπέλας.Τυπικά ναι,το παίρνει η ασφάλεια αλλά συνήθως δεν το κάνουν.Απλά σου αφαιρούν 500 ευρώ από την αποζημίωση ως "σώστρα"και το αυτοκινήτο το διαχειρίζεσαι όπως θέλεις.

 

Ανάλογα με το ποσό που θα δώσει η ασφάλεια-και αν δεν εμπλακούν τελικά δικαστήρια-υπάρχει η πρόταση από το συνεργείο(που είναι επίσημος διανομέας και εξουσιοδοτημένος επισκευαστής opel)να κρατήσουν αυτοί το τρακαρισμένο αυτοκίνητο και η κοπέλα να αγοράσει απο εκεί ένα άλλο(καινούργιο ή μεταχειρισμένο)από την τιμή του οποίου θα αφαιρέσουν 500€.

 

Στην περίπτωση λοιπόν που γίνει αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου,πως θα βεβαιωθούμε ότι δεν έχει γίνει κάτι από τα παρακάτω;

 

 

 

 

 

 

Ένας μηχανικός(δεν έχουμε κάποιο γνωστό,τυχαία θα επιλέξουμε) μπορεί εύκολα να το διαπιστώσει ή μόνο στο top gear κάνουν τέτοιες διαγνώσεις;

χοντρικα,οι ραφες,φαίνονται απο κατω,μπορείς απλα χτυπώντας ελαφρα το αμάξωμα να καταλάβεις που ειναι στοκαρισμένο απο τον θόρυβο αλλα...αν ειναι να παρεις μεταχειρισμένο,πηγαινε μαζι με τον ιδιοκτήτη σε ενα μαστορα που γνωρίζεις ή σε ενα άσχετο κτεο και περνα το εναν εκούσιο έλεγχο,αφου εχεις μιλήσει με τον ελεγκτή.

Πάντως οτι ζημια εχει παθει το αμαξι,θα το δεις που εχει φτιαχτεί απο την υφη της λαμαρίνας,του χρώματος,το βίδωμα/πριτσινωμα,την εσωτερική/κατω πλευρα,τις γραμμές της κόλλησης,ειναι λιγο εμπειρικά...Ρε παιδια πειτε τίποτα(μόλις ξύπνησα)

Δημοσ.

Aυτοκινητο που εχει ''ραφτει'' φαινεται απο εναν φαναρτζη οποτε αν το δει σε ραμπα θα το καταλαβει.ΑΛΛΑ στις περισσοτερες μαντρες/αντιπροσωπιες τα αυτοκινητα δεν μπορουν να κινηθουν.Δεν ξερω αν υπαρχει τροπος αλλα η δικαιολογια που προβάλλεται ειναι πως δεν εχουν πινακιδες/ασφαλεια οποτε το να μετακινηθει για να σηκωθει σε ραμπα ειναι κομματακι δυσκολο, οποτε ρισκαρεις και ελπιζεις στο να το καταλαβει ο μηχανικος σου απο πανω εφοσον εχει ξανακοληθει.

Το να βρεθει βεβαια κανα αλλαγμενο φτερο η προφυλακτήρας δεν σημαινει και κατι τραγικο παντως.

Δημοσ.

http://www.insomnia.gr/topic/385754-%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5-%CF%83%CE%B1%CF%83%CE%B9/

ο πιο απλος τροπος για να δεις ποσο ατρακαριστα ειναι τα μεταχειρισμενα ειναι αυτο που χρησιμοποιουν και αρκετες μαντρες http://www.youtube.com/results?search_query=paint+thickness+gauge&aq=0&oq=paint+thickn στην ουσια οποτε δειχνει μεγαλα νουμερα παει να πει οτι ειναι στοκαρισμενο /βαμμενο το κομματι εκεινο...

--------------------

ξερω οτι αν αγορασεις απο μαντρα ή αντ/πεια επισκευασμενο ολικης καταστροφης με εναν δικηγορο θα βγαλεις αρκετα.απλα εδω κανεις δεν ασχολειτε με αυτα και ειναι το πιο συνηθες φαινομενο!

Δημοσ.

http://www.insomnia.gr/topic/385754-%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5-%CF%83%CE%B1%CF%83%CE%B9/

ο πιο απλος τροπος για να δεις ποσο ατρακαριστα ειναι τα μεταχειρισμενα ειναι αυτο που χρησιμοποιουν και αρκετες μαντρες http://www.youtube.com/results?search_query=paint+thickness+gauge&aq=0&oq=paint+thickn στην ουσια οποτε δειχνει μεγαλα νουμερα παει να πει οτι ειναι στοκαρισμενο /βαμμενο το κομματι εκεινο...

--------------------

ξερω οτι αν αγορασεις απο μαντρα ή αντ/πεια επισκευασμενο ολικης καταστροφης με εναν δικηγορο θα βγαλεις αρκετα.απλα εδω κανεις δεν ασχολειτε με αυτα και ειναι το πιο συνηθες φαινομενο!

 

 

Καλα υπάρχει τέτοιο διαολακι για τη μπογιά; ψςςςςς!!

εγω ειχα μείνει στο κέρμα και τον θόρυβο!!

Δημοσ.

Να προσθέσω την εμπειρία μου περί ολικής καταστροφής / αποζημίωσης / 'παιχνιδιών' ασφαλιστικής και φανοποιών.

 

Το 2007 τρακάρισα με άλλο αμάξι και ευτυχώς δεν έφταιγα οπότε η ασφαλιστική της τύπισσας έδωσε 8500 ευρώ στα συνεργεία. Τόσα ήταν τα χρήματα που δικαιολόγησε η ασφαλιστική. Το αμάξι για να επισκευαστεί χρειάστηκε 10000 οπότε έδωσα άλλα 1500 από πάνω και το ξανάφτιαξα!

 

Πολλοί έλεγαν διάφορα... πριν πάρω τα λεφτά έλεγαν ότι 100% θα θεωρηθεί ολική καταστροφή και θα πάρω τα @@ μου! Επίσης έλεγαν ότι τέτοια λεφτά ούτε που να τα φαντάζομαι... μόνο με δικαστήρια, ζητώντας extra για ψυχική οδύνη, ματαίωση ταξιδιών (το ατύχημα έγινε στη Σούδα και ταξίδευα μια ώρα μετά για Πειραιά), έξοδα μεταφορών, καταστροφή εξοπλισμού που έφερα μαζί μου κτλ! Τελικά μετά από παζάρια με την ασφαλιστική πήρα τα 8500 χιλιάρικα εξωδικαστικά. Και ευτυχώς που δεν μεσολάβησαν δικηγόροι και δικαστήρια διότι μόλις ένα εξάμηνο μετά η ασφαλιστική φαλίρισε, οπότε και δε θα έπαιρνα τίποτα, αφού έως τότε δε θα είχε δικαστεί η υπόθεσή μου! Το ξέρω ότι τελικά ήμουν πολύ τυχερός!

 

Όταν πήρα τα λεφτά πολλοί έλεγαν ότι ίσως δεν επανέλθει το αμάξωμα μετά την καλίμπρα... Με είχαν απογοητεύσει! Τελικά, για να μην πολυλογώ, το αμάξι και έγινε όπως ήταν πριν το τρακάρισμα και βελτιώθηκε και σε ορισμένα σημεία η οδηγική του συμπεριφορά! Το έχω ακόμα και λειτουργεί άψογα. Έχουν περάσει 4 χρόνια από το τρακάρισμα και δεν έχει παρουσιάσει κανένα σχετικό πρόβλημα και ελπίζω να μην παρουσιάσει και στο μέλλον! (VW Polo 1.4 75 άλογα 2003)

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εμένα πάντως η ασφλιστική μου το έβγαλε ολικής (μιας και ήταν πάρα πολύ παλιό μοντέλο) και δεν μου το πήρε για ανταλλακτικά (σιγά μην τους το έδινα σε τέτοια άριστη κατάσταση που το είχα τόσα χρόνια).Πήρα 900 στο χέρι και άντε γεια.Το αμάξι το κυκλοφορώ μια χαρά.Έχω κάνει post αναλυτικό εδώ

Δημοσ.

Εμένα πάντως η ασφλιστική μου το έβγαλε ολικής (μιας και ήταν πάρα πολύ παλιό μοντέλο) και δεν μου το πήρε για ανταλλακτικά (σιγά μην τους το έδινα σε τέτοια άριστη κατάσταση που το είχα τόσα χρόνια).Πήρα 900 στο χέρι και άντε γεια.Το αμάξι το κυκλοφορώ μια χαρά.Έχω κάνει post αναλυτικό εδώ

 

Αν κατάλαβα καλά,και το αμάξι κράτησες και την αποζημίωση πήρες.Πριν πόσο καιρό έγινε αυτό;

Παίζει να έχει αλλάξει κάτι στη νομοθεσία;Ρωτάω γιατί η φίλη μου ακόμα τρέχει.Δεν έχει πάρει φράγκο γιατί η ασφάλεια δεν την αποζημιώνει αν δεν τους πάει χαρτί μεταβίβασης ή διαγραφής του αυτοκινήτου.Ξέρει κανείς αν ισχύει αυτό;

Όχι τίποτα άλλο αλλά σκέφτεται να το διαγράψει τελικά(χάνοντας τα όποια χρήματα θα μπορούσε να πάρει)αφού οι μαντράδες με τα τρακαρισμένα δεν το παίρνουν λόγω παλαιότητας και ζημιάς(τουλάχιστον οι πέντε που έχουμε ρωτήσει μέχρι τώρα).

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Μιας και σήμερα έκλεισε οριστικά η υπόθεση και έτσι, για την ιστορία.Η αποζημίωση που δόθηκε τελικά από την ασφαλιστική ήταν 3000€.Το αμάξι πωλήθηκε για ανταλλακτικά 550€.

Δεν είναι κι άσχημη η σούμα νομίζω :)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...