Aplostra Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Μάλλον δε βοηθάνε και πολύ αλλά είναι οι μόνες που έχω. δειχνει οτι φτιάχνετε(βέβαια με μεγάλο κόστος),θα μπορούσες να ανοίξεις και το καπό; να δουμε μεσα
Alxnks Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 μα ετσι βγαινει η ολικη...εαν το κοστος ειναι πολυ μεγαλο και εστω πλησιαζει την αξια του αυτοκινητου, οι ασφαλιστικες τα βγαζουν ολικη συνηθως ωστε να ξεμπερδευουν. παραδειγμα του παππου μου που φτιαχνοταν πολυ ευκολα, αλλα το κοστος ηταν καπου στα 3200, απλα ανταλλακτικα και εργασια, ουτε σασι ουτε τιποτα για να θεωρηθει βαρυ. ελα που η αξια του ειχε πεσει στα 3500 και κοιτουσαν να το βγαλουν ολικη!! στο τσακ (και με λιγα γαλλικα που τους εριξα) τη γλυτωσε! και ολα αυτα και με μεικτη που το εχει ε!
kage Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 και πειτε οκ βγαλατε διαγνωση απο μια φωτο να υποθεσω πως θα το φτιαχνατε ακομη και αν σας δειναν ενα μετριο ποσο?
Aplostra Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 και πειτε οκ βγαλατε διαγνωση απο μια φωτο να υποθεσω πως θα το φτιαχνατε ακομη και αν σας δειναν ενα μετριο ποσο? Το πιο ακριβό κομματι της επισκευής θα ειναι οι αερόσακοι,ολα τα αλλα βρίσκεις,με κανα διχιλιαρο δλδ γίνεται καλύτερο απο πριν
lary7 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Υποψιν οτι τα αυτοκινητα απο ολικη τα περνει οριστικα η ασφαλιστικη και τα δινει σε μαντρα για ανταλακτικα. Εκει αμα γκρινιαξει καποιος μπορει να τσιμπησει μερικα χρησιμα ανταλακτικα. Ο μαντρας τωρα ειτε το κανει κομματια ειτε το επιδιορθώνει και το ξανα πουλα, οι λεγομενες "ευκαιριες" που βρισκει καποιος σε μαντρες, χωρις να του αναφερουν το ιστορικο. Ετσι η εταιρια αντι να δωσει πχ 3.500 για ανταλλακτικα-εργασια, δινει 3.οοο αποζημιωση, το πουλα στον μαντρα 1.000, αυτος το ξαναπουλα στην αγορα 3.500 και ολοι ειναι κερδισμενοι πλην του ιδιοκτητη..... Επι του θεματος, το αμαξι επισκευαζεται αλλα ακριβα γιατι θελουν ολα αλλαγμα μπροστα +2 αεροσακους. Ουτε για αστειο με 2 χιλιαρικα, 3 και βαλε αναλογως τα ανταλακτικα.
Aplostra Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Υποψιν οτι τα αυτοκινητα απο ολικη τα περνει οριστικα η ασφαλιστικη και τα δινει σε μαντρα για ανταλακτικα. Εκει αμα γκρινιαξει καποιος μπορει να τσιμπησει μερικα χρησιμα ανταλακτικα. Ο μαντρας τωρα ειτε το κανει κομματια ειτε το επιδιορθώνει και το ξανα πουλα, οι λεγομενες "ευκαιριες" που βρισκει καποιος σε μαντρες, χωρις να του αναφερουν το ιστορικο. Ετσι η εταιρια αντι να δωσει πχ 3.500 για ανταλλακτικα-εργασια, δινει 3.οοο αποζημιωση, το πουλα στον μαντρα 1.000, αυτος το ξαναπουλα στην αγορα 3.500 και ολοι ειναι κερδισμενοι πλην του ιδιοκτητη..... Επι του θεματος, το αμαξι επισκευαζεται αλλα ακριβα γιατι θελουν ολα αλλαγμα μπροστα +2 αεροσακους. Ουτε για αστειο με 2 χιλιαρικα, 3 και βαλε αναλογως τα ανταλακτικα. την κανει τη δουλειά με 2(αν δεν εχει παρει μέσα και δεν εχει χτυπήσει και κανα κινητήρα),ποσα λεφτα δινει η ασφάλεια για επισκευή; Πήγαινε σε εναν γνωστο σου μαστορα και καντου εξήγηση.
Alxnks Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Το πιο ακριβό κομματι της επισκευής θα ειναι οι αερόσακοι,ολα τα αλλα βρίσκεις,με κανα διχιλιαρο δλδ γίνεται καλύτερο απο πριν μπορει να μην ειναι απλα αεροσακοι. αν ο αεροσακος συνοδηγου δεν αλλαζει απλα αλλα θελει αλλαγη ταμπλω...χαιρετισματα. επισης, αλλαγη προεντατηρες και (κανονικα ειναι υποχρεωτικη μετα απο τετοια τρακαρισματα με ανοιγμα αεροσακων) αλλαγη των ζωνων ασφαλειας. μονο αυτα να βαλεις ανεβαινει πολυ το κοστος. επισης...το καλυτερο απο πριν δυσκολευομαι να το καταλαβω. πως ενα τρακαρισμενο αυτοκινητο με αλλαγμενη ολη τη μουρη (με οτι εχει παρει και απο μεσα) και επισης με οτι αλλαγες και στην καμπινα..πως γινεται να ειναι καλυτερο απο πριν που δεν τα ειχε ολα αυτα; αν τα λεφτα που δινουν ειναι ικανοποιητικα, το καλυτερο ειναι η ολικη καποιες φορες κι ας ειμαστε δεμενοι συναισθηματικα με το αυτοκινητο μας.
yiannis72 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Το αυτοκίνητο το είδα για πολύ λίγο την ημέρα του ατυχήματος αφού προείχε να βεβαιωθούμε ότι το παιδί που οδηγούσε το άλλο αμάξι και που μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο,ήταν καλά(τελικά ευτυχώς δεν είχε κάτι σοβαρό). Από το λίγο που το είδα κι εγώ,η πρώτη μου εντύπωση ήταν ότι μάλλον θα είναι ασύμφορο να επισκευαστεί.Η μηχανή ας πούμε σίγουρα έχει πάθει ζημιά(τα λάδια στο οδόστρωμα δεν είναι καλό σημάδι),όπως επίσης και το κόστος αντικατάστασης των αερόσακκων που νομίζω είναι αρκετά υψηλό. Το αμάξι δεν το έχει δει ακόμα πραγματογνώμονας(απ'ότι ξέρω το παιδί μόλις σήμερα έκανε δήλωση)και έτσι δε γνωρίζω πόσα δίνει η ασφάλεια.Αύριο μάλλον θα το ξαναδώ κι εγώ και θα μιλήσω με το φανοποϊό,οπότε θα μπορέσω να έχω μια πιο πλήρη εικόνα για το τι μπορεί να γίνει. Απο κει και μετά,αν η ασφάλεια δίνει κάτι κοντά στη τιμή του μεταχειρισμένου(3000 ας πούμε),τότε οκ,ας τα δώσει και ας πάρει και το αυτοκίνητο.Αν όμως το ποσό κυμαίνεται στις 2-2μιση χιλιάδες που αναφέρθηκε πιο πάνω,τότε μάλλον θα έχουμε τρεχάματα. Τέλος πάντων,αύριο ίσως μπορέσω να βγάλω πιο διαφωτιστικές φωτογραφίες για την έκταση της ζημιάς,ίσως να υπάρχει και η πραγματογνωμοσύνη,οπότε θα μπορώ να είμαι και πιο συγκεκριμένος.
Aplostra Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2011 Το αυτοκίνητο το είδα για πολύ λίγο την ημέρα του ατυχήματος αφού προείχε να βεβαιωθούμε ότι το παιδί που οδηγούσε το άλλο αμάξι και που μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο,ήταν καλά(τελικά ευτυχώς δεν είχε κάτι σοβαρό). Από το λίγο που το είδα κι εγώ,η πρώτη μου εντύπωση ήταν ότι μάλλον θα είναι ασύμφορο να επισκευαστεί.Η μηχανή ας πούμε σίγουρα έχει πάθει ζημιά(τα λάδια στο οδόστρωμα δεν είναι καλό σημάδι),όπως επίσης και το κόστος αντικατάστασης των αερόσακκων που νομίζω είναι αρκετά υψηλό. Το αμάξι δεν το έχει δει ακόμα πραγματογνώμονας(απ'ότι ξέρω το παιδί μόλις σήμερα έκανε δήλωση)και έτσι δε γνωρίζω πόσα δίνει η ασφάλεια.Αύριο μάλλον θα το ξαναδώ κι εγώ και θα μιλήσω με το φανοποϊό,οπότε θα μπορέσω να έχω μια πιο πλήρη εικόνα για το τι μπορεί να γίνει. Απο κει και μετά,αν η ασφάλεια δίνει κάτι κοντά στη τιμή του μεταχειρισμένου(3000 ας πούμε),τότε οκ,ας τα δώσει και ας πάρει και το αυτοκίνητο.Αν όμως το ποσό κυμαίνεται στις 2-2μιση χιλιάδες που αναφέρθηκε πιο πάνω,τότε μάλλον θα έχουμε τρεχάματα. Τέλος πάντων,αύριο ίσως μπορέσω να βγάλω πιο διαφωτιστικές φωτογραφίες για την έκταση της ζημιάς,ίσως να υπάρχει και η πραγματογνωμοσύνη,οπότε θα μπορώ να είμαι και πιο συγκεκριμένος. Τα λαδια δεν λένε τπτ(μπορει να τρύπησε στο καρτερ),ολο το σύστημα αερόσακου μπορει να το βρει απο μεταχειρισμένα με κανα 500αρικο,ισως και λιγότερο) Τεσπα,αναμένουμε.
panos2171 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Και αντε και βρισκεις φαναρτζη που κανει την δουλεια με 2,5 χιλιαρικα (χλωμο το κοβω αλλα λεμε) στην ασφαλιστικη τι θα πειτε???Δωστε 2500 χιλιαρικα να το φτιαξουμε στο ταδε συνεργειο??
yiannis72 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Και αντε και βρισκεις φαναρτζη που κανει την δουλεια με 2,5 χιλιαρικα (χλωμο το κοβω αλλα λεμε) στην ασφαλιστικη τι θα πειτε???Δωστε 2500 χιλιαρικα να το φτιαξουμε στο ταδε συνεργειο?? Προς το παρόν περιμένουμε πραγματογνωμοσύνη και την αποζημίωση που προτείνει η ασφαλιστική.Δε νομίζω ότι έχει νόημα να κάνουμε συζήτηση με υποθετικά σενάρια.Έτσι κι αλλιώς απο την αρχή έχω πει ότι και η δική μου άποψη είναι ότι το αυτοκίνητο μάλλον δε συμφέρει να επισκευαστεί.
Aplostra Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2011 Και αντε και βρισκεις φαναρτζη που κανει την δουλεια με 2,5 χιλιαρικα (χλωμο το κοβω αλλα λεμε) στην ασφαλιστικη τι θα πειτε???Δωστε 2500 χιλιαρικα να το φτιαξουμε στο ταδε συνεργειο?? Εγω πάντως ετσι έκανα Αλήθεια εχεις κανα γνωστό επαρχία;
kage Δημοσ. 20 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2011 δηλ.εμπιστευεστε και τον φαναρτζη και τα ανταλακτικα που θα βαλετε και την καλιμπρα ή τις ηλεκτροκολυσεις στα νεα κομματια αν δεν παιξει καλυμπρα?μαλιστα... καπου υπηρχε ενα βιντεακι top gear με ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο που ηταν για πεταμα μετα απο προχειροεπισκευες...
panos2171 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2011 Ακριβως!!!Αυτοκινητο το οποιο εχει δεχθει επεμβασεις στο σασι χανει ολη την παθητικη του ασφαλεια.Ουτε airbags αξιζει να τοποθετηθουν μιας και θα εχει χασει ολη του την ανθεκτικοτητα.
Aplostra Δημοσ. 20 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2011 δηλ.εμπιστευεστε και τον φαναρτζη και τα ανταλακτικα που θα βαλετε και την καλιμπρα ή τις ηλεκτροκολυσεις στα νεα κομματια αν δεν παιξει καλυμπρα?μαλιστα... καπου υπηρχε ενα βιντεακι top gear με ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο που ηταν για πεταμα μετα απο προχειροεπισκευες... Ρε παιδια,μη πατε απο το 1 στο 1000 με τη μια,μετρήστε και τους υπόλοιπους 999 αριθμούς..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.