Προς το περιεχόμενο

Αξιζει να παω στην CYTA ??


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλημερα παιδια,οπως λεει και ο τιτλος ενδιαφερομαι να παω στην cyta αλλα δεν ξερω αν ειναι αξιοπιστη κυριως στο internet.

Αυτη τη στιγμη και για 2 χρονια περιπου ειχα και εχω FORTHNET και μεχρι στιγμης δεν υπηρχε κανενα προβλημα κυριως στη συνδεση του ιντερνετ ουτε κολληματα,ουτε να με πεταει εξω..

ο λογος που θελω να φυγω ειναι μονο οικονομικος και τιποτα αλλο.

εχω 24αρα αλλα εδω που ειμαι πιανει μετα βιας 12-15 οποτε και τωρα σκεφτομαι να παω σε 4αρα στην CYTA

Δεν ασχολουμε με online gaming και η μονη δουλεια που το εχω ειναι για σερφαρισμα,κανενα βιντεακι απο youtube και ποτε ποτε κανενα download σε τραγουδια ή ταινιες..

Μενω χανια οποτε και οποιος εχει τετοια συνδεση θα ηθελα να με πληροφορηση αν εχει καποιο προβλημα οσον αφορα το ιντερνετ και αν αξιζει να παω στην εταιρεια.

για σταθερο τηλεφωνο αν εχει κοληματα ή αποσυνδεσεις δεν με ενδιαφερει καθως δεν το χρησιμοποιω καθολου.

Ευχαριστω και αναμενω τις αποψεις σας

Δημοσ.

Έχουν ανοίξει πραγματικά και άλλα παρόμοιο θέματα αλλά είναι ευκαιρία ίσως να ακούσουμε κάποιον

απο τα Χανιά για τη cyta, εάν ρωτούσες εμένα για τη cyta θα σου έλεγα να μείνεις εκεί που είσαι.

Δημοσ.

παιδια το ξερω οτι εχουν ανοιξει και αλλα θεματα αλλα απο αθηνα-θεσσαλονικη-λαρισα κτλ κτλ..

εγω δεν ενδιαφερομε για τα μεγαλα κεντρα που υπαρχουν καλες ταχυτητες κτλ

επειδη ειμαι απο χανια με ενδιαφερει να ακουσω μια γνωμη για τα χανια πανω στη cyta

αν καποιος ξερει και γνωριζει καλο ειναι να ακουστει και να πει τη γνωμη του γιατι υπαρχουν και αλλοι απο κρητη που σιγουρα τους ενδιαφερει

το μονο που καταφερα να βρω μεσα σε αυτα τα

9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 ιδια θεματα... ειναι ενα παλικαρι απο ηρακλειο που την ειχε πριν παρα πολυ καιρο.

οποιος ξερει ας πει τη γνωμη και οποιος δεν ξερει ας παραβλεψει το θεμα

ευχαριστω

Δημοσ.

δεν σημαινει παντα οτι οτι μια μεγαλη πολη παιζει καλυτερα.απο χαλκο τωρα θα παρεις τον ιδιο οποτε σε αυτο δεν θα εχεις θεμα.τωρα αν αξιζει η διαφορα τιμης δεν ξερω.και απο τα 12 να πας στα 4 ....

 

 

Δημοσ.

Γενικά εάν είσαι ευχαριστημένος δεν αξίζει να φύγεις μπορείς να πάς σε κάποιο

οικονομικό πρόγραμμα το οποίο είναι μερικά ευρώ ακριβότερο απο της cyta την 4 αρα

αλλά κερδίζεις σε ποιότητα και σταθερότητα και στο τηλέφωνο αλλά και στο internet.

Δημοσ.

καταρχην η cyta δινει voip και δεν ξερω ποσο το θελει ο φιλος μας.β.ο ρουτερ ειναι της cyta και δεν μπορεις να βαλεις αλλον πανω.οποτε δεν ξερω ποσο αξιζει.και επισης εφοσον κουμπωνεις 11-12 mbit ειναι κριμανα πας σε 4 για να γλυτωσεις ενα καφε το μηνα παραπανω που ειναι η forthnet.

Δημοσ.

το χειρότερο με τη CYTA είναι ότι η εξυπηρέτηση πελατών μετά το άνοιγμα στην αθήνα φαίνεται να τα έχει παίξει λίγο, οπότε αν είναι να σου σπάσουν τα νεύρα με παιδικές ασθένειες παρόχων καλύτερα κάτσε εκεί που είσαι και περίμενε να μεγαλώσει η CYTA.

Δημοσ.

το χειρότερο με τη CYTA είναι ότι η εξυπηρέτηση πελατών μετά το άνοιγμα στην αθήνα φαίνεται να τα έχει παίξει λίγο, οπότε αν είναι να σου σπάσουν τα νεύρα με παιδικές ασθένειες παρόχων καλύτερα κάτσε εκεί που είσαι και περίμενε να μεγαλώσει η CYTA.

 

 

να υποθεσω το κλασσικο?λιγα ατομα? η ατομα που δεν ξερουν?μαλλον το πρωτο.και ειναι και Preconfiguerd τα ρουτερ.

Δημοσ.

και δεν λένε να τα αυξησουν τα άτομα στην εξυπηρετηση αφου βλεπουν οτι έχουν σκάσει τα τηλέφωνα.

 

 

εχεις δει στην ελλαδα να γινεται ποτε αυτο>????οχι μονο στην cyta αλλα γενικα σε οποιαδηποτε εταιρεια σε οποιονδηποτε χωρο(εκτος δημοσιου),

θα παρουν αλλα ατομα οταν πιτταρει τελειως και αρχιζουν και χανουν κλησεις.πιο πριν απλα θα ξεζουμιζουν τους υπολοιπους που δουλευουν ηδη εκει. και μονο οσοι εχουν περασει apo customer care καταλαβαινουν την αστα να πανε δουλεια ειναι

Δημοσ.
να υποθεσω το κλασσικο?λιγα ατομα? η ατομα που δεν ξερουν?μαλλον το πρωτο.και ειναι και Preconfiguerd τα ρουτερ.

 

Υποθέτω και τα δύο και είναι και λογικό. Καλύτερα ένας πάροχος να δώσει λεφτά σε υποδομές πρώτα και μετά σε εξυπηρέτηση πελατών. Ε αν εχει γίνει έτσι είναι λογικό σε μεγάλες αλλαγές (βλ. είσοδο στην αθήνα) να έχει σημαντικά προβλήματα (αν και για το δίκτυο ακούω παράπονα, τα πακέτα με τα 2ΜΒ την σώζουν την κατάσταση)

Δημοσ.

Υποθέτω και τα δύο και είναι και λογικό. Καλύτερα ένας πάροχος να δώσει λεφτά σε υποδομές πρώτα και μετά σε εξυπηρέτηση πελατών. Ε αν εχει γίνει έτσι είναι λογικό σε μεγάλες αλλαγές (βλ. είσοδο στην αθήνα) να έχει σημαντικά προβλήματα (αν και για το δίκτυο ακούω παράπονα, τα πακέτα με τα 2ΜΒ την σώζουν την κατάσταση)

 

 

κανονικα θα πρεπε να συμβαδιζουν και τα 2 και ατομα και καλο δικτυο και και και που δεν γινονται πουθενα.γιατι οκ καλο να εχεις καλη υποδομη αλλα και τα λιγα ατομα στο τηλεφωνο ειναι φρικη.τουλαχιστον αμα το σηκωσει καποιος και ξεσπασει ο πελατης και πει τον πονο του πχ οτι τα Ping ειναι στο 400 η οτι σουρνεται μετα ηρεμει εστω και λιγο και ας παραμεινει το προβλημα αλλα αμα αργουν να το σηκωσουν και δεν πει καπου τα παραπονα του ειναι χειροτερο.ειναι αυτο που λενε.ψυχολογοι ειναι στο Internet support οχι τεχνικοι.ο καθενας να πει τον πονο του να ηρεμησει και ας μην λυθει το θεμα.αμα λυθει ακομα καλυτερα.Τωρα.αυτο με τα 2 mbit η τα 4 η τα 6 η τα 8 κτλ σε ολες τις εταιρειες που το εχουν γλυκαινει την κατασταση .γιατι οταν ο πελατης δεν παιζει στα χ megabit η οταν επαιζε στα x megabit και τωρα δεν παιζει σου λενε οκ σε βαζω στα 2 στα 6 στα 8 και πληρωσε λιγοτερα λεφτα οποτε οταν ο πελατης ακουει λιγοτερα λεφτα δεν το πολυτραβαει.ενω οταν ειναι μεχρι 24 και κλειδωνεις 4 η κλειδωνες 15 και τωρα εισαι 12 επειδη δεν εχουν αλλο πακετο ο πελατης ουρλιαζει.το δικτυο βεβαια του οτε ειναι οποτε τα παραπονα ειναι σχετικα.εκτος αν το ρουτερ ειναι χαλια η κανουν παραπονα για ποιοτητα/καθυστερηση voip τηλεφωνιας

Δημοσ.

εχεις δει στην ελλαδα να γινεται ποτε αυτο>????οχι μονο στην cyta αλλα γενικα σε οποιαδηποτε εταιρεια σε οποιονδηποτε χωρο(εκτος δημοσιου),

θα παρουν αλλα ατομα οταν πιτταρει τελειως και αρχιζουν και χανουν κλησεις.πιο πριν απλα θα ξεζουμιζουν τους υπολοιπους που δουλευουν ηδη εκει. και μονο οσοι εχουν περασει apo customer care καταλαβαινουν την αστα να πανε δουλεια ειναι

έχεις δίκιο σε αυτό, στρατηγική κόστους είναι αυτό. αλλά την καλη εξυπηρετηση την θεωρω βασικό κανόνα και από τη στιγμή που ο πελάτης της cyta περιμένει 20 λεπτά στην αναμονή τον έχει χάσει ήδη σαν πελάτη. δυστυχώς όπως λες, παίζει παντού αυτό και που να μιλήσουμε για δημόσιο.

Δημοσ.

έχεις δίκιο σε αυτό, στρατηγική κόστους είναι αυτό. αλλά την καλη εξυπηρετηση την θεωρω βασικό κανόνα και από τη στιγμή που ο πελάτης της cyta περιμένει 20 λεπτά στην αναμονή τον έχει χάσει ήδη σαν πελάτη. δυστυχώς όπως λες, παίζει παντού αυτό και που να μιλήσουμε για δημόσιο.

 

 

οταν στις μισες εταιρειες περιμενεις αρκετη ωρα απλα υποχρεωτικα το ανεχεσαι οποτε και αυτοι σε κρατανε πελατη.μεχρι να βρεθει καποιος να αλλαξει τα δεδομενα.αλλα αυτα σε μια αλλη ελλαδα οχι στην δικια μας.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...