Προς το περιεχόμενο

PlanetSide 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ναι ρε συ, αυτο λεω, οτι απο τους 205, αντε οι 15 να ξερουνε τι κανουνε. οι αλλοι απλα τρεχουν ωσαν ..κοπαδι πράϊτα.

Δημοσ.

παω πασο, γιατι αν και το εχω μονιμα εγκατεστημενο τελικα δεν ασχολουμαι αρκετα για να εχω ιδία αποψη.

αυτα που εγραψα, ειναι απο κουβεντα με καθημερινους παιχτες, οι οποιοι λεγανε οτι περιπου οι μισοι ειναι στα μενου, οι αλλοι μισοι μαλακιζονται με τα διαφορα οχηματα, και τελικα στη μαχη, πανε αυτοι που το εχουνε σκεφτει (10%) και οι υπολοιποι απλα ακολουθουνε απο πισω. σιγουρα οσοι παιζετε καθημερινα ξερετε αν/ποσο ισχυει αυτο καλυτερα απο εμενα. οπως και να ειναι παντως, το titanfall παει για κατι εντελως διαφορετικο.

Δημοσ.

@p3tran: Κοίταξε, στο PS2 υπάρχουν τα οργανωμένα outfit και το ανοργάνωτο μπούγιο aka "zerg" (όρος δανεισμένος από το StarCraft αν γνωρίζεις). Στα οργανωμένα outfits / clans προφανώς ο καθένας ξέρει τί κάνει, αφού όλοι χρησιμοποιούν teamspeak κτλ και γενικά ένας που μπαίνει σε outfit "νιώθει".

Ωστόσο το zerg δεν είναι πάντα μπούγιο. Αυτό που κατά κανόνα γίνεται είναι (κατά τακτά διαστήματα) ένα μεγάλο outfit, πχ. BRTD για TR στον Miller, αναμειγνύεται εσκεμμένα στο zerg με στόχο να το καθοδηγήσει. Γιατί αν οι 15 από τους 205 ξέρουν τι κάνουν, τότε αυτοί οι 15 μπορούν να δώσουν momentum στους υπόλοιπους 205. Έτσι άλλωστε γίνεται και στον πόλεμο, οι αξιωματικοί δίνουν κατεύθυνση. Και σαφώς δεν είναι 15, αφού να φανταστείς τέτοια outfit μπαίνουν συνήθως με 1-2 platoons (40 άτομα/platoon) στο zerg.

Αυτά όμως ισχύουν στο πεζικό. Γιατί στον αέρα η κατάσταση αλλάζει άρδην. Στον αέρα (fighters / liberators) υπάρχουν 2 ξεκάθαρες κατηγορίες. Οι πιλότοι και οι ταξιτζίδες. Οι δεύτεροι χρησιμοποιούν απλά το πετούμενο για να πάνε από το Α στο Β (πολλές φορές δεν ξέρουν καν να το προσγειώνουν). Οι πρώτοι όμως έχουν γνώση ακριβώς τι κάνουν, είτε είναι μόνοι είτε σε squadrons.

Κάτι ανάλογο, σε μικρότερο βαθμό, ισχύει και για τα armor columns. 

Γενικά το PS2 έχει πολλά ωραία layers ενός πολέμου και θέλει χρόνο για να τα εκτιμήσεις όλα. Μιλώντας όμως αποκλειστικά για αίσθηση πολέμου, δηλαδή το χάος μια μάχης (εκρήξεις, πυρά, χαμός σε έδαφος και άερα με ΣΤΡΑΤΟΥΣ εκατέρωθεν κτλ) δεν το πιάνει τίποτα. Πού να πετύχεις και 3-way σύρραξη (TR, NC, VS)...

  • Like 4
Δημοσ.

thanks για την 'ξηγα. οταν καποια στιγμη βρω την ορεξη να χωθω ξανα, μαλλον θα ζαλισω πρωτα καποιον απο εσας που ειστε μαχιμοι ωστε να αποφυγω το ..χασομερι :)

(αν και επομενη φορα, μαλλον θα ειναι οταν βγει στο ps4)

  • Like 1
Δημοσ.

Πυραυλοι που κανουν auto-lock σε ιπταμενα..τι μου θυμιζει... BF4..πριν 2-3 βδομαδες π δοκιμασα να πεταξω μετα απο καιρο καταλαβα οτι κατι αλλαξε στο damage των lock on  weapons τν ESFs και ολοι κανανε παρτυ με αυτα..στο μισαωρο το παρατησα..Μαλλον η SOE θελει πιο πολυ κοσμο να πεταει..

  • Moderators
Δημοσ.

Εγώ μάλλον θα συνεχίσω με Hellfire rockets, they have served me well. Aλλά θα τσεκάρω το Locust και τα άλλα στο VR Training.

 

Αναρωτιέμαι αν το Engagement Radar βλέπει μέσα από φουλ Stealth ESFs που δεν φαίνονται αν δεν γίνουν spot κανονικά.

Δημοσ.

με τόσο nerf-άρισμα που έχει πέσει στα pods, δεν σκοτώνεις ούτε light που λέει ο λόγος

 

βέβαια κλασσική τακτική SOE: νερφάρουμε το παλιό + βγάζουμε το καινούργιο τούμπανο = $$$

 

νομίζω τα coyote θα γίνουν τα νέα A2A και το laser guided το A2G. Ειδικά αν σκεφτείς ότι πολλά dogfights γίνονται δίπλα-δίπλα (εξ ου και ο όρος), οπότε θα κλειδώνουν πάντα. Για το Α2G ίσως μπορούμε να σκοτώνουμε sundy / tank πιο γρήγορα.

 

τώρα είμαι εκτός και δεν μπορώ να δοκιμάσω damages ή να δω tech trees, άλλα όπως και να'χει θα είναι ωραία η νέα ποικιλία  (μέχρι το επόμενο nerf). Και διορθώστε με αν κάνω λάθος, άλλα είχανε πει και dual machine guns για secondary, όπως επίσης και dual 50mm "mortars".... μάλλον τα κράτησαν για 2ο πιάτο :)

  • Moderators
Δημοσ.

Εκτός του νέου radar για Α2Α, κρατάω τα ίδια loadouts με πριν.

 

Δεν με συγκίνησαν τόσο τα νέα στο VR.

 

Edit: τώρα που κοίταξα τι ζημιά κάνουν τα Hornets όμως... well, got SC to spare. :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...