FLOOFLIS Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Ε ναι βούτυρο δεν είναι σίγουρα απλά λίγο καιρό πρίν ήταν πολύ χειρότερο. Όπως σχεδόν όλα τα online mmo και αυτό ωφελείται πολύ απο cpu. Εγώ παίζω με i5 στα 4.6 και όντως βοηθάει πολύ. Υπάρχει ένα κολπάκι για NVidia που είδα και με αυτό μεγάλες διαφορές. Έχουν βάλει και μια επιλογή smoothing στο game και τέλος μπορείς να παίξεις με το useroptions.ini και να κερδίσεις και απο εκεί. 2-3 άτομα όπως λές είναι το ιδανικό για παρέα
Athanasios2104 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Mastorass, εγώ χάθηκα λίγο λόγω τρεξίματος με διπλωματική... έβλεπα μήπως έμπαινα και BRTD γιατί οι OC το γύρισαν σε minecraft
FLOOFLIS Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Που σαι αγορίνα μου! Και εγώ δε παίζω όσο έπαιζα παλιά. Ο λόγος είναι οτι θέλω να κάνω συγκεκριμένα πράματα και δεν έχω άτομα in game. Το χω ρίξει αποκλειστικά στο vehicle play με teammate και voice chat. Prowler/harasser κάνουμε φοβερά runs με τον Kaon(1os σε AP Prowler vehicle kills στο ps2) αλλά παίζει κανα 2ωρο τη μέρα. Απο κει και πέρα esf ftw αλλά δεν ξέρω να πετάω και δεν έχω και υπομονή να μάθω . Οι BRTD κάνουνε έντονο recruiting και μου έχουνε πεί και μένα μερικές φορές αλλά δε το.. νιώθω. Είμαι σε φάση λίγοι και καλοί στη friend list. Οι oc όσο έπαιζε ο blackdragon υπήρχε μια συνοχή, λογικό τώρα να έχουνε πέσει.. Να τα πούμε καμμιά μέρα in game . Άντε να μπέι και κανα ορεξάτο ελληνόπουλο και εδώ είμαστε να τον βοηθήσουμε
Athanasios2104 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2013 το Harasser το έχω "φτιάξει" αρκετά, ειδικά για anti-infantry το mosquito το είχα φτιαγμένο από παλιά όπως ξες, μόνο κανένα camo θέλω να πάρω άλλα δεν υπάρχει SC (περιμένω κανά double sale τα Χριστούγεννα)
Millennium Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2013 Νέο patch με Performance και UI βελτιώσεις
newlynx Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2013 Μετά από πολύ καιρό και ύστερα από την (μερική) απογοήτευση που μου έδωσε το Bf4 επέστρεψα -στο μέτρο του διαθέσιμου χρόνου - στο PS2. Έχουν γίνει πάρα πολλές αλλαγές προς το καλύτερο και οι μάχες εξακολουθούν να είναι απλά επικές. Υπάρχουν σκηνές με 100-150+ άτομα που μάχονται για μια βάση. Μου άρεσε, επίσης, που δόθηκε μεγάλη προτεραιότητα σε infantry μάχες με την τοποθέτηση πολλών εμποδίων για τα άρματα. Τέρμα τα τελευταία που έμπαιναν σε μια βάση και νικούσαν εύκολα. Επίσης το lattice σύστημα με τις διασυνδέσεις των βάσεων περιόρισε πολύ το χάσιμο μέσα στο χάρτη αφού κάθε φορά υπάρχουν λίγα κομβικά σημεία που επικεντρώνονται για μάχες. Αυτό το είχε ζητήσει η κοινότητα και η SOE το υλοποίησε, με μόνο μειονέκτημα πως όταν μαζεύεται υπερβολικά πολύ κόσμος σε μια περιοχή na έχουμε frame drop.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2013 Moderators Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2013 Το frame drop πάντως έχει φτιάξει αρκετά με τα optimisations σε σχέση με την αρχή.
Athanasios2104 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2013 κρίμα που δεν έκαναν double SC sale... ελπίζω τουλάχιστον με τη νέα χρονιά να δούμε Hossin + ESF secondaries
Millennium Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 SOE considering $15 subscription for access to all of its PC games
Athanasios2104 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2014 δεν είναι κακό, αρκεί να μην το κάνουν υποχρεωτικό. Πλέον τα subscription-MMO έχουν πεθάνει, όποιος τα άρπαξε (κυρίως WoW) τα άρπαξε
newlynx Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2014 Ένα βίντεο - όχι δικό μου- που δείχνει την ένταση και το μέγεθος των μαχών.... οταν ακούω για 6vs6 κάτι με πιάνει... 2
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2014 Moderators Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2014 6 vs 6 θα είναι οι παίχτες. Με το ΑΙ θα πηγαίνει 50+ διάβασα στο PCGamer. (για το Titanfall πάντα) Αλλά έχω δει παιχνίδια με bots (π.χ. ΑrmA series, Section 8) και γίνεται άμεσα αντιληπτό ποιος είναι ΑΙ. To μπούγιο του PS2 δεν το πιάνει τίποτα μέχρι στιγμής.
p3tran Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2014 οι ai αντιπαλοι στο titanfall δεν ειναι υποκαταστατα των Pilots, δηλαδη των παιχτων, αλλα απλοι στρατιωτες, πολυ πιο ευκολοι στοχοι με αλλους ρολους και πολυ λιγοτερη ανταμοιβη. στο βιντεο απο πανω, ειναι 21 λεπτα και ναι μεν "βλεπεις" δραση, αλλα ο ιδιος ο παιχτης ειναι αναμειγμενος αμεσα σε αυτην μονο ενα μικρο ποσοστο του χρονου. το συνηθες για την πλειονοτητα ειναι οτι ολοι τρεχουν απο πισω απο αυτον που τρεχει μπροστα. σωστα? ε, πιστευω οτι το titanfall παει για να πιασει το άαααλλο ακρο απο αυτο που αντιπροσωπευει (αρκετα καλα) το ps2 κλειστες ομαδες, καλες τακτικες, απ'εξω οι πιστες, up close & personal φαση.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2014 Moderators Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2014 Σύμφωνοι, αλλά και στο PS2 μιας και είναι ΜΜΟ-ειδές και μπορεί να είναι από 5 - 205 (λέμε τώρα,δεν έχω τσεκάρει max player count σε μάχη) άτομα, μπορείς να κάνεις από up close and personal και infiltration μέχρι πιο πάνω. Επίσης μαθαίνουν απέξω τα μέρη για τα chokepoints για τις μεγάλες μάχες, κλπ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα