Προς το περιεχόμενο

PlanetSide 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Νομίζω Θανάση πως θα πρέπει να περιμένουμε σε ότι αφορά την τιμολογιακή πολιτική της SOE. Noμίζω πως το συγκεκριμένο πακέτο είναι ένα τεστ για να δουν αν θα τραβήξουν κόσμο καθώς και τις αντιδράσεις των παικτών σχετικά με την αναλογία τιμής/προσφερθέντων.

Δημοσ.

το θέμα είναι ότι τα Packs που βγαίνουν μετά το release δεν συγκρίνονται με τα founders (γενικός κανόνας)

 

 

προσωπικά θα το τσιμπήσω αν δεν υπάρξει νέο για καλύτερο pack

Δημοσ.

Couple questions:

 

1) Can i pay in the US site? Due to the conversion rate ($/euro) it will be ~30 euros to me, which is a good deal.

 

2) The 6 months booster is activated as soon as the game goes gold, or i activate it whenever i want?

 

3) Are the weapon unlocks fixed, or i choose whichever 12 unlocks i want?

Δημοσ.

Ναι τα όπλα είναι είναι συγκεκριμένα, αυτό με χάλασε γιατί πχ τα όπλα του sniper δεν με ενδιαφέρουν καθόλου. Επίσης το 4000SC δεν ξέρουμε ακόμα πως μεταφράζεται σε αντικείμενα γιατί ακόμα δεν έχουν βγει τιμές στο store.

 

Χτες το βράδυ που, επιτέλους, έπαιξα για αρκετή ώρα διαπίστωσα πόσο σημαντική είναι η αλλαγή κλάσης μέσα στο παιχνίδι χωρίς να χρειάζεται να σκοτωθείς πρώτα. Κάναμε επίθεση σε ένα bio lab και βρήκαμε ισχυρή αντίσταση, αμέσως έγινα medic και σήκωνα κόσμο. Στη συνέχεια πήραμε τη βάση και προχωρήσαμε παρακάτω, γίνομαι engineer και παίρνω άρμα. Μετά βάση με ψηλά τείχη, γίνομαι light assault και με jet pack περνώ στην πίσω πλευρά. Φοβερή εναλλαγή ρόλων.....

Δημοσ.

Έρχονται αλλαγές και ειδικά με τα spawn points. Βέβαια ακούνε την κοινότητα οπότε η παρακάτω λίστα μπορεί να αλλάξει. Το Sunderer θα αποτελεί spawn point ενώ το Galaxy μόνο αν έχεις ένα ακριβό cert, ώστε να το κάνουν δυσκολότερο.

 

 

 

Hey guys!

 

Spawning logistics have been a hot topic on the forums lately, and it's a subject that we care a lot about on the dev team as well. As usual we really appreciate all the feedback and ideas from you guys. We've been following these threads really closely, and I wanted to take a minute and talk about some of the changes we have in progress for this (extremely important) area of the game.

 

Right now we have two ways for you to set up forward spawning locations. Squad spawn beacons and Galaxies. We're going to give you guys one more, the Sunderer. Along with this change we're going to do some things to hopefully redefine and expand the roles of both the Sunderer and the Galaxy. These changes aren't going to happen over night, but within the next 2-3 weeks you should see them mostly completed and up to beta.

 

Sunderer changes:
  • Repair and Rearm functions of the Sunderer are going to be stripped, by default it'll be a 12 man transport vehicle
     
  • Repair, Rearm, Respawn and other cool toys like Blockade Armor (which allows you to drive through gate shields) will all be certifications for the Sunderer which unlock loadout choices. Which functionality you want to have with the Sunderer will be up to your loadout, you'll be able to select one of these benefits at a time.
     
  • Cert costs for each of those three options will be relatively low, meaning getting a Sunderer to be a mobile spawn point will be pretty easy
     
  • Further certifications such as deploying a cloaking field, stealth so it doesn't show up on radar, etc. will be evaluated to see if they're needed.

Galaxy changes:

 

  • By default, Galaxies will no longer be able to deploy as spawn points, but they will still be able to deploy into equipment terminals. Note: Terminals moving to a certification/attachment is a future possibility, but at first they will be available by default
     
  • Spawn tubes will be available for the Galaxy as a high level Galaxy cert, it will be expensive and far down the advancement tree. The thought behind this is that dedicated Gal pilots will be able to use the spawning functionality, rather than EVERY pilot. Some limitations may be implemented to keep the eventual "everyone unlocks everything" effect from making Galaxies the defacto spawn tool.
     
  • Other possible certification / loadout enhancements to the Galaxy include adding the ability to load a vehicle, have "powered" hot drops (drop pods), and allowing squad members to spawn into the transport variant while it's in flight.

Global changes:

  • Coming in the next patch MAXes will no longer be able to be spawned directly into, you'll have to go to an equipment terminal and in the following patch they will have a cooldown and resource cost as well. That means that you will not be able to spawn MAXes at Galaxies, Sunderers or squad spawn beacons. MAXes will be available at the equipment terminal on gals, but we may end up limiting that as well down the road, we'll make a determination on this based on beta further beta feedback.

Our goals with this are:

  • To make ground based forward spawning the primary forward spawning method and therefore enhance the importance of the ground vehicle game.
     
  • To put some limitations on the current degree to which Galaxies allow attackers to bypass defensive chokes.
     
  • To give hot drops and blockade running more tactical relevance, cause they're awesome.
     
  • To layer some additional role choices into our support vehicles.

As always, we're looking forward to hearing your feedback and looking forward to getting these changes out to you guys to play as soon as possible!

Thanks,

-

mh

Δημοσ.

Μπήκα χθες και έριξα μερικές αναγνωριστικές, βασικά μπήκα για να δω αν τρέχει καλά στο pc. Μια χαρά πήγαινε (με vsync off όμως), έχω να το τεστάρω λίγο ακόμη. FOV τι έχετε; Το 55 για 1680x1050 δεν κάνει μπαμ (σαν το Metro 2033 για παράδειγμα), άλλα πάλι θέλει ρύθμιση.

 

@Boogie: δεν είχα κοιτάξει καν τα κουμπιά και δεν ήξερα πως να γράψω στο chat :D , μην νομίσεις ότι σε αγνοούσα

 

 

Τώρα μένει να δω που θα το βάλω στο καθημερινό πρόγραμμά μου... =/

Δημοσ.

OK. Aν μπορέσω θα μπω. Να ξέρεις πως αν κάποιος είναι σε squad ήδη δεν μπορεί να στείλει invitation στον άλλο, οπότε να έχεις το νου σου αν με δεις ή σε δω online.

Δημοσ.

Μου αρέσει πολύ η νοοτροπία στο φόρουμ του παιχνιδιού που προγραμματιστές και υπεύθυνοι από την SOE προσπαθούν να απαντήσουν σε ερωτήματα και απαιτήσεις των παικτών.

Επίσης δεν έχουν προβλημα να παραδεχτούν κάποια πράγματα .Ενδεικτικό είναι το παρακάτω νήμα

http://forums.statio...s-coming.17498/

όπου ο John Smedley απαντάει σε κάποιον για το ότι το παιχνίδι τον τραβά από το BF3

"thank you. I played BF2 for a very, very long time. Still love DICE and I liked BF3 a lot. Planetside 2 has sucked me into it's vortex of fun"

Δημοσ.

Εγώ χθες και σήμερα δεν μπόρεσα (GW2 σήμερα :P). Ίσως άυριο.

Εγώ χθες είπα να κοιμηθώ "1 ωρίτσα" κατά τις 9μμ, και ξύπνησα 6πμ... είναι μέχρι να ρυθμιστεί το βιολογικό ρολόι (λόγω πρακτικής, ξυπνάω ~6.30πμ και γυρνάω ~6.30μμ) :D

 

Σήμερα πάντως δεν σκοπεύω να κάνω το ίδιο λάθος, ΕΝΤΕΚΑ ΩΡΑ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΚΑΜΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ 50ΧΛΜ !!

 

Άντε ψάρακια γιατί πολύ καιρό σας άφησα λάσκα (έχε χάρη δλδ που ήμουνα Ελλάδα όταν μπήκα beta :P)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...