Physics_Rulez Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Ναι για αυτό όποιον ταρίφα και να ρωτήσεις θα σου πει ότι το βράδι δεν βγάζουν τίποτα. Πέρα από αυτό στην Ευρώπη πολλά πράγματα λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο εδώ όλο το εμπορικό κομμάτι της χώρας έχει ωράριο. Περα απο τα παραπανω υπαρχουν και τα ραδιοταξι αν θες ντε και καλα να βρεις στη μεση του πουθενα. τπτ αλλο; Εκτός αν μιλάς με γνώμονα να γίνουμε όλοι ταρίφες και σε κάθε εκατοστό δρόμου να υπάρχει και ένα ταξι για να βρίσκεις και το βράδυ μιας και τώρα δεν βρίσκεις. Έλεος… Όταν ανοίγει ένα επάγγελμα πρέπει να ανοίγει με κριτήρια και όχι μπατε σκύλοι (Μεγάλο επενδυτές) αλέστε. νομίζω πως ο κόσμος δεν παίρνει πια ταξί επειδή είναι υπερβολικά ακριβό. ...και πλέον για τα δεδομένα τις εποχής, μακρινό όνειρο.
The_Judas Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Όταν ανοίγει ένα επάγγελμα πρέπει να ανοίγει με κριτήρια και όχι μπατε σκύλοι (Μεγάλο επενδυτές) αλέστε. Στην Ελλάδα είμαστε των άκρων. Σε μια νύκτα νομίζουν ορισμένοι ότι θα ανοίξουν τα επαγγέλματα και μετά θα παίρνουμε ταξί με μισό ευρώ ταρίφα ή φάρμακα για τον καρκίνο με 5 ευρώ. Σε ποια χώρα της Ευρώπης γίνεται αυτό; Σε όλο τον κόσμο αυτά είναι ήδη πολυτελείας. Κλασικό παράδειγμα ελεύθερης αγοράς είναι τα σουπερ μάρκετ και την αγορά τροφίμων. Παρά την πλήρη απελευθέρωση είμαστε από τις πιο ακριβές χώρες στο συγκεκριμένο τομέα. Το ίδιο θα γίνει και με την "απελευθέρωση" των επαγγελμάτων.
ikaruga24 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 ελα πες μου εσύ όταν χωρίς κίνηση στις 3 το πρωί πλήρωσα λευκό πύργο - ν.κρήνη 15 ευρώ. τόσο έγραψε. Έγινε τριπλή η ταρίφα και δεν το πήρα χαμπάρι; 8km απόσταση. Κλεψια, εγω απο Μητροπολη μεχρι Αμπελοκηπους πληρωνω κανενα 7.5 ευρω που ειναι σχεδον ιδια αποσταση. Επρεπε να του κρατησεις την πινακιδα και να ζητησεις και αποδειξη.
-nick- Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Κλεψια, εγω απο Μητροπολη μεχρι Αμπελοκηπους πληρωνω κανενα 7.5 ευρω που ειναι σχεδον ιδια αποσταση. Επρεπε να του κρατησεις την πινακιδα και να ζητησεις και αποδειξη. Με διπλη ταριφα? Παιδια εγω θυμαμαι παλια απο εξαρχεια αιγαλεω να εδινα 5 ευρω πανω κατω ( διπλη ταριφα) τωρα η ιδια αποσταση εχει παει 8-9 ευρω... Δεν ειναι οτι πειραζουν απαραιτητα παρανομα τις ταριφες(το κανουν κ αυτο) ειναι οτι εχουν ανεβει γενικα οι ταριφες (νομιμα?)
agent_smith Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Με διπλη ταριφα? Παιδια εγω θυμαμαι παλια απο εξαρχεια αιγαλεω να εδινα 5 ευρω πανω κατω ( διπλη ταριφα) τωρα η ιδια αποσταση εχει παει 8-9 ευρω... Δεν ειναι οτι πειραζουν απαραιτητα παρανομα τις ταριφες(το κανουν κ αυτο) ειναι οτι εχουν ανεβει γενικα οι ταριφες (νομιμα?) Η ταρίφα είναι η ίδια από το 2008 αν δε κανω λαθος.
ikaruga24 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Με διπλη ταριφα? Παιδια εγω θυμαμαι παλια απο εξαρχεια αιγαλεω να εδινα 5 ευρω πανω κατω ( διπλη ταριφα) τωρα η ιδια αποσταση εχει παει 8-9 ευρω... Δεν ειναι οτι πειραζουν απαραιτητα παρανομα τις ταριφες(το κανουν κ αυτο) ειναι οτι εχουν ανεβει γενικα οι ταριφες (νομιμα?) Ναι διπλη ταριφα. Ουκ ολιγες φορες εκατσα παραπανω στη δουλεια με αποτελεσμα να χασω το τελευταιο αστικο και ετσι αναγκαζομουν να παρω ταξι. Με μονη ταριφα ειναι 3.5 ευρω.
apd453 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Λοιπόν, επέστρεψε ο ταρίφας τη χοντρή από τη δουλειά τώρα το μεσημέρι και τον ρώτησα. Μου είπε πως με τον πρώην υπουργό είχαν συμφωνήσει τα ταξί να είναι σε αναλογία με τον πληθυσμό της εκάστοτε πόλης κλπ. Όπως συμβαίνει σε όλες σχεδόν πόλεις στην Ευρώπη. Στη τελευταία απογραφή η Θεσσαλονίκη ήταν περίπου στο μύριο παρά κάτι και έχει περίπου 2000 ταξί. Θα έδινε δηλ. το κράτος κάποιες επιπλέον άδειες. Αυτός ήταν και ο λόγος που συνεχιζόταν η αγοροπωλησίες αδειών ταξί μέχρι και τις τελευταίες μέρες. Υπήρχαν διαβεβαιώσεις του υπουργού και το νομοσχέδιο ήταν έτοιμο για ψήφιση. Ξάφνου γίνεται ανασχηματισμός και βγαίνει ο νυν υπουργός και λέει ΟΧΙ. Ότι ξέρατε από τον προηγούμενο το ξεχνάτε και πάμε για πλήρη απελευθέρωση. Ο καθένας μπορεί να βγάλει άδεια. Θα μου πεις τώρα: πόσο μαλάκας πρέπει να είσαι για να πιστέψεις τις υποσχέσεις ενός υπουργού? Μη λέμε χαζά. Τα ταξί στην Ελλάδα είναι φθηνά σε σύγκριση με άλλες χώρες. Έχει πάρει κανείς ταξί Π.Χ. στη Γερμανία? Γυρνάς ξενοδοχείο μπαίνεις τουαλέτα, ξεβρακώνεσαι και ψάχνεις καθρέφτη να δεις αν η μπλε μούντζα στο κώλο έχει κάνει οίδημα. Λονδίνο πεθαίνεις.
-nick- Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Η ταρίφα είναι η ίδια από το 2008 αν δε κανω λαθος. Ε τοτε τα πειραζουν δεν εξηγειται αλλιως
Jason13 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Ποιο 2008?? Παλια (2-3 χρονια) πηγαινα μια χ αποσταση με 4 ευρω και τωρα κανει 7-10 αναλογα τον ταριφα.
nik_th3_gr33k Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Απορίες: Μπηκα σε ενα ταξι και έκανα τον εξομολόγο, μου είπε πως δίνει 120 ευρώ στον ιδιοκτητη για να κανει μια 12ωρη βάρδια αρα ο ιδιοκτητης παιρνει 240 τη μέρα έχοντας μια αδεια ταξι. Περιπου 7000 το μηνα δηλαδη... Προφανώς αυτος που κάνει τις βάρδιες έχει και κάποιο κέρδος, ας πουμε 30 τη μερα αν και λίγα λέω μαλλον. Επομενως ένα ταξι αποφέρει περιπου ενα 300αρι το 24ωρο και αυτά τα χρήματα πηγαινουν σε 3 ατομα max, ας βγάλουμε τα εξοδαγια βενζινες και συντηρηση, αφαιρω 100 τη μερα αρα μιλάμε για 200ευρω. Αν ελευθερονόταν η αγορά δεν θα υπήρχε ενας εξορθολογισμός του υπερκέρδους που έχουν τα ταξι απο τη στιγμη που δεν θα είχαν τον βραχνα των αδειων και τα έσοδα τους θα ηταν καθαρα εσοδα. Νομιζω πως όλη η κουβεντα γίνεται για να μη χασουν τα κεκτημένα τα λαμογια με τις αδειες, οι εισοδηματιες που έχουν αγορασει 5-6 αδειες και παιρνουν λεφτα νοικιάζοντας τα ταξι και τελευταια έρχεται και η ταξη που αγορασε με οικονομιες μια αδεια και τώρα αυτη χανει την αξια της. Περα από την τελευταία περίπτωση που ειναι λυπηρή δεν βλέπω το λόγο να μην ελευθερωθεί το επαγγελμα, αν και μπορει ευκολα να υπάρξει καποια αποζημίωση σε αυτους που χανουν χρήματα λογω της ελευθερης αδειοδότησης. Παραμύθια σου είπε. Η βάρδια έχει 35€,βάλε το ένσημο (κανα εκατονπενηντάρι το μήνα,ανάγαγέ το σε μέρες...),βάλε το καύσιμο και τις ζημιές.Συνήθως τα αναλώσιμα και το ασφάλιστρο τα επωμίζεται ο ιδιοκτήτης*. Καθαρά στη τσέπη του νοικάρη μια σαραντάρα,με πόνο ψυχής,σίγουρο το έλκος και τον προστάτη. Ο οποίος (btw) ιδιοκτήτης* έχει επενδύσει καλώς ή κακώς μια διακοσάραk€ το λιγώτερο,για απόδοση ούτε μια πεντακοσάρα€ το μήνα.Γιατί ναι μεν ακούγεται ότι νοικιάζει και τις δύο βάρδιες,αλλά έχει και τα φέσια,έχει και τα τρακαρίσματα που τη κοπανάνε οι νοικάρηδες μετά,ιδίως άμα δεν έχουν αφήσει "καλή" εγγύηση,έχει την αντικατάσταση του "χάρου",'εχει τον ΟΑΕΕ,έχει το τεκμαρτό...Νταξ τώρα,ταριφόσκυλο είναι,στα @@μας των υπολοίπων,αλλά καλύτερα νάπαιρνε μ΄αυτά τα διακόκια πεντέξι γκαρσονιερούλες στον Αη Παντελέμονα και να βόσκαγε αφγκανομπαγκλαπάκηδες,θα κονόμαγε πάνω από 1.300 το μήνα.Βγάλε τους φόρους,βγάλε το "εισόδημα" βγάλε όλο και κανα φέσι που θα σκάσει,μια καθαρή χιλιαρούμπα... Μόνο αν το δουλεύει μόνος του μπορεί να πιάσει τα λ7 που αναφέρονται κι αυτό πριν καμια τριετία,όχι τώρα.Τώρα ούτε αξιοπρεπές μεροκάματο δεν έχει,χωρίς να τολμήσουμε καν να μιλήσουμε για απόσβεση κεφαλαίου. Ο Πουρνάρας είπε τη σωστή κουβέντα,όλοι λέγανε έλα μωρέ,θα βάλουμε τους νταβατζήδες μας και θα καθαρίσουν για πάρτη μας.
pournaras Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Ο Πουρνάρας είπε τη σωστή κουβέντα,όλοι λέγανε έλα μωρέ,θα βάλουμε τους νταβατζήδες μας και θα καθαρίσουν για πάρτη μας. O chill πρεπει να την ειπε, αλλα με βρισκει απολυτα συμφωνο.
zazik Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Παραμύθια σου είπε. Η βάρδια έχει 35€,βάλε το ένσημο (κανα εκατονπενηντάρι το μήνα,ανάγαγέ το σε μέρες...),βάλε το καύσιμο και τις ζημιές.Συνήθως τα αναλώσιμα και το ασφάλιστρο τα επωμίζεται ο ιδιοκτήτης*. Καθαρά στη τσέπη του νοικάρη μια σαραντάρα,με πόνο ψυχής,σίγουρο το έλκος και τον προστάτη. Λαθος..... Ο ιδιοκτήτης το μόνο που έχει υποχρέωση είναι να τον βάλει στην ασφάλεια αυτοκινήτου , την ασφάλεια την πληρώνει μόνος του κάθε οδηγός.... Δεν είναι εταιρία , είναι φάση " πάρε , δουλεψέ το , βγάλε τα λεφτά σου , δώσε μου το νοίκι , είσαι ελέυθερος επαγγελματίας." Στην ουσία είναι σαν να σου νοικιάζει ένα γραφείο να δουλέψεις.
Apoll Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2011 Αναφέρθηκε παραπάνω για Πακιστανούς και Αγγλικά. Μάλλον δεν έχετε ιδέα και αναφέρεστε μάλλον ρατσιστικά προς τους συνανθρώπους σας. Urdu και η Αγγλική είναι οι επίσημες γλώσες του Πακιστάν. Οι νόμοι και το σύνταγμα τους είναι γραμμένο στην Αγγλική. Όλες η δημόσιες υπηρεσίες (στρατός κλπ) χρησιμοποιούν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ Αγγλικά. Σε όλες της βαθμίδες της εκπαίδευσης η Αγγλική είναι η γλώσσα που διδάσκωνται τα πάντα. Χμμ Και μιας και το έφερε και η κουβέντα, εκτός από τις Μεσογειακές χώρες της Αφρικής, όλες οι υπόλοιπες Αφρικανικές χώρες έχουν επίσημη γλώσσα την Αγγλική. Όσον αφορά τα ΤΑΞΙ, αν ο κάποιος αγόρασε 200,000 ευρώ την άδεια που πήρε ο άλλος σχεδόν τσάμπα από το κράτος, δεν φταίει το κράτος. Άν έκανε το λάθος θα πρέπει να το πληρώσει. Είμαι 35 και σχεδόν τα τελευταία 20 χρόνια λένε για επελευθέρωση των επαγγελμάτων. Οπότε δεν μου είναι περίεργο αν κάποιος κάνει την σχετική επένδυση, να μην έχει ιδέα. Αλλά ξέχασα. Εκεί είναι Ελλάδα. Τα πάντα κινούνται με την ταχύτητα του σαλιγκαριού σε άνυδρη μέρα.
captainmilo Δημοσ. 8 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2011 Συγνωμη που δεν μπορω να απαντησω στον καθενα μεμονωμενα , αλλα ισχυουν επιγραμματικα τα παρακατω (ναι , δουλευω ταξιτζης) Πολη : Θεσσαλονικη Η βαρδια του οδηγου (αποκοπη) κυμαινεται πλεον απο 32~38 ευρω τη μερα (12ωρη βαρδια) , με τον οδηγο να παιρνει πισω ενα μερος λογω του ΦΠΑ που αποδιδει μεσω αποδειξεων καυσιμων κτλ , δηλαδη η αποκοπη βγαινει μεσο ορο στο 35αρι τη μερα Οι ρεπατζηδες για 24ωρη εκμεταλευση πληρωνουν περιπου 80 ευρω , συνηθως για Κυριακες Τα ενσημα υπολογιζονται στο 15αρι την ημερα , και τον μηνα βγαινει γυρω στο 350~400αρι (βαρεα/ανθυγιεινα) . Πρωτου βαθμου συγγενεις εχουν μια μικρη εκπτωση και τους βγαινει γυρω στα 12.5 ευρω την ημερα . Το ενσημο το πληρωνει ο οδηγος απο την τσεπη του Το καυσιμο υπολογιζεται περι τα 13 ευρω/100 χλμ , αν ειναι μερσεντες ξεφευγουμε στο 15 ευρω/100 χλμ Ολα τα σερβις και τα εξοδα συντηρησης τα επομιζεται ο ιδιοκτητης , οπως επισης και ο ιδιοκτητης ειναι αυτος που χανει χρονο εργασιας στα συνεργεια Εχει δηλαδη την υποχρεωση να παραδιδει στον οδηγο του το αυτοκινητο ετοιμο για εργασια Επιγραμματικα , ενας οδηγος απο τα 100 ευρω περιπου που θα βγαλει τζιρο , τα 13 ειναι ΦΠΑ , ενα 20αρικο περιπου ειναι τα καυσιμα του (αν κανει περι τα 150χλμ) , 35 δινει στον ιδιοκτητη , 15 ειναι το ενσημο του. Για την πολη της Θεσ/νικης οπου και δουλευω , το μεροκαματο μεσο ορο την εβδομαδα βγαινει περι τα 35~40 ευρω για δεκαωρη/δωδεκαωρη 6ημερη εργασια . Τονιζω , μιλαω για μεσο ορο , υπαρχουν κατι ωραιοτατες μερες που δεν βγαζεις καλα καλα το ενσημο σου (κυριως τα παιδια που δουλευουν οδηγοι) , και υπαρχουν και μερες - κυριως παρασκευες - που ρεφαρεις για την χασουρα των υπολοιπων ημερων . Στη συγκεκριμενη δουλεια ο παραγοντας τυχη παιζει τεραστιο ρολο Ο φιλος που ανεφερε οτι τον εκλεψε "συναδερφος" σε διαδρομη για Ν. κρηνη (γυρω στα 11~12 γραφει μεχρι πλατεια Σκρα αν δεν κανω λαθος) , ο καλυτερος τροπος για να διασφαλιζετε ολοι την νομιμοτητα και εγκυροτητα του ποσου που σας χρεωνουν , ειναι να ζητατε αποδειξη . Αποδειξη βγαινει απο την ταμειακη ΠΑΝΤΑ Απο την στιγμη που αναψει ταξιμετρο , ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να μην εκδοθει αποδειξη . Αν σας πουνε το αντιθετο , παρτε του το νουμερο και κατευθειαν για πειθαρχικο Επισης , στην αποδειξη πανω αναγραφεται το ονομα του ιδιοκτητη / εκμεταλευτη , τα χιλιομετρα , ο χρονος αναμονης , καθως και αν τα χιλιομετρα εγιναν με μονη ή διπλη ταριφα , οποτε μπορειτε ανα πασα στιγμη να ελεγξετε αν σας εκλεψε καποιος Για το κοστος χιλιομετρου να γνωριζετε οτι παει χονδρικα 1.20 το χλμ με διπλη ταριφα , και 0,70 με μονη. Η σημαια ειναι στα 1.19 Οτιδηποτε ξεφευγει απο τα παραπανω ποσα , ειναι προς καταγγελια Δεν μιλαμε βεβαια για περιπτωσεις που εισαι κολλημενος μια ωρα στη κινηση , καθοτι εκει μπαινει και η χρεωση της αναμονης Ο τιμοκαταλογος που ισχυει σημερα βρισκεται εδω για πληροφορηση ολων των φιλων http://www.taxi-agency.com/site/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=12&lang=el Οσων αφορα το κοστος του ταξι σαν μεσο μεταφορας , μην ξεχναμε οτι δεν παυει να αποτελει κατα καποιο τροπο ειδος πολυτελειας. Δεν θα αναφερθω στις τιμες των ταξι στην υπολοιπη ευρωπη (που τα σερβις και το πετρελαιο τα πληρωνουν οσο και εμεις εδω) Αν εξαιρεσουμε τις απανωτες αυξησεις που πηρε το ταξι πριν 2~3 χρονια (3 χ 30% τη φορα) , η μοναδικη προσφατη επιβαρυνση που επομιστηκαν οι καταναλωτες ηταν το 13% ΦΠΑ που προσθεσε το κρατος . Παλαιοτερα το ΦΠΑ το πληρωνε ο ιδιοκτητης απο την τσεπη του , με το τεκμαρτο να ειναι στα 16.000 ευρω εσοδα το χρονο - χωρις το δικαιωμα να αφαιρεσεις σερβις , βλαβες , καυσιμα κτλ. Στο θεμα συμπεριφορας τωρα , ισχυουν και εδω οτι ισχυει σε καθε αλλη δουλεια στην Ελλαδα . Δυστυχως ενα ποσοστο ακομα επιμενει σε τακτικες του παρελθοντος με επιλογες κουρσας κτλ. Τετοιες συμπεριφορες ειναι κατακριτεες και πραγματικα πρεπει να γινονται αναφορες σε ολους αυτους που υποβαθμιζουν το επαγγελμα. Να αναφερω πως αναφορες γινονται και απο δικους μας συναδερφους (σποραδικα μεν , αλλα γινονται) , οι οποιοι "συλλαμβανουν" αλλους να παρανομουν , κυριως εντος των κανονισμων λειτουργιας των ραδιοσταθμων. Τελος για το ανοιγμα του επαγγελματος που ξεχασα , αναρωτηθειτε Πώς θα ερθει το κρατος και θα σου σφραγισει ταξιμετρο σε φιξ τιμες απο τη στιγμη που θα ειναι ελευθερο; Πως θα περιοριστουν τα φαινομενα των αυθαιρετων - νεων - αυτοκινητων οταν δεν θα εχεις κανενα ελεγχο; Η προταση Ρεππα με εβρισκε προσωπικα συμφωνο Η λογικη του μπατε σκυλοι αλεστε , διχως μετρο και οριο , οχι Ζητω συγνωμη για το μεγεθος του κειμενου και τυχων ορθογραφικα , αλλα τωρα γυρισα απο την εργασια και ετυχε να πεσει το ματι μου πανω στο συγκεκριμενο νημα. Για οποιαδηποτε αλλη απορια , εδω ειμαστε Επισης , να θυμομαστε οτι ΔΕΝ ειναι ολοι οι ταξιτζηδες κλεφτες , οπως ΔΕΝ ειναι ολοι οι αστυνομικοι δολοφονοι , οπως ΔΕΝ ειναι ολοι οι αγροτες κλεφτες , οι υδραυλικοι , οι ηλεκτρολογοι , οι δημοσιοι τεμπεληδες κτλ. Edit: Διορθωση τεκμαρτου
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.